-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica Minolta, Xerox
Завершена
2 262 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 627.82 UAH
мін. крок: 1% або 22 627.82 UAH
Період оскарження:
24.06.2024 15:58 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
5475a564a8574e17b816ac074f7914bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-24-008303-a.a1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
(надалі – Скаржник)
Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Тролейбусна, 6, кв. 34
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
(надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-06-24-008303-a
Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica Minolta, Xerox за кодом ЄЗС ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку – код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
(надалі – Процедура закупівлі)
СКАРГА
№ 008303-1 від 28.06.2024
Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Відповідно до підпункту «в» пункту 5.2 розділу 5 Документації зазначено, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, учасник повинен подати наступні документи: … документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником (виробниками) пропонованого учасником у його тендерній пропозиції товару (якщо учасник не є виробником товару): виданий виробником (його уповноваженим представником) сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або виданий виробником (його офіційним представником) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з зазначенням переліку товару, що постачатиметься учасником чи зазначенням інформації, що запропонований товар буде оригінальним (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Відповідно до додатку 3 Документації Замовником зазначено товар наступних виробників: Canon, Hewlett-packard, Konica – Minolta та Xerox.
Уповноваженими представниками та офіційними представниками вказаних виробників є наступні компанії:
Виробник Компанія, що має статус уповноваженого представника та офіційного представника виробника
Canon ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МТІ» (Код ЄДРПОУ 13669756); ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Hewlett-packard ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Konica – Minolta ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КОНІКА МІНОЛТА УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 14281534)
Xerox ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Скаржник не є виробником товарів (його уповноваженим представником) чи офіційним представником і, відповідно, не має сертифікату дистриб’ютора/дилера/партнера, також, Скаржник, станом на дату подання цієї скарги, не має виданий виробником (його офіційним представником) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з зазначенням переліку товару, що постачатиметься учасником чи зазначенням інформації, що запропонований товар буде оригінальним (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Скаржник вважає, що підтвердження стосунків учасника із виробниками пропонованого товару жодним чином не впливає на якість товару.
Проте, для виконання оскаржуваних вимог Скаржник звернувся з листами-запитами (лист-запит 008303-1ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-2ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-3ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-4ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-5ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-6ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-7ЛЗ від 27.06.2024) до виробників (уповноважених представників) та офіційних представників товару з проханням надати відповідний статус та/або документи відповідно до їх статусу та повноважень.
Станом на дату подання цієї скарги, Скаржник не отримував ні від виробників (його уповноважених представників), ні від офіційних представників виробника жодних документів, що були зазначені в запитах та які б задовільнили вимоги оскаржуваних пунктів Документації, а також не отримував статус уповноваженого представника, офіційного представника чи іншого статусу, що підтвердив би стосунки з виробниками.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які підтвердять стосунки із виробниками пропонованого товару шляхом отримання відповідного статусу або документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 3.5 розділу 3 Документації зазначені кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, а саме:
Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником та документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зазначені у таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 та 5 таблиці 1 додатку 2 до Документації зазначено про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
4 Зміст кваліфікаційного критерію У трудових відносинах з учасником повинні перебувати працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Зазначені працівники повинні перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-якій формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
5 Документальне підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, імя, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (у роках або місяцях), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення) працівників зазначених у інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
Скаржник в змозі виконати умови договору одноосібно без залучення працівників та може забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю, на підтвердження надається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також, для виконання умов договору та оскаржуваних вимог Скаржник може залучити наступних працівників Крюкова Євгена Олександровича та Новосада Тараса Ярославовича. Вказані особи залучені на підставі цивільно правового договору № 8 від 02.01.2024 року та № 7 від 02.01.2024 року відповідно. Ці працівники можуть забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Скаржник не зобовʼязаний мати з вказаними особами саме трудові відносини та залучати працівників саме на підставі трудового договору (контракту).
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які перебувають з працівниками в трудових відносинах на підставі трудового договору (контракту) та зможуть надати копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону, пунктом 59 Особливостей, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica Minolta, Xerox за кодом ЄЗС ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку – код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-24-008303-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Лист-запит 008303-1ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
2. Лист-запит 008303-2ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
3. Лист-запит 008303-3ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
4. Лист-запит 008303-4ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
5. Лист-запит 008303-5ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
6. Лист-запит 008303-6ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
7. Лист-запит 008303-7ЛЗ від 27.06.2024 на 2 арк;
8. Скріншоти відправки листів-запитів на 7 арк;
9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 4 арк;
10. Цивільно правовий договір № 8 від 02.01.2024 на 3 арк;
11. Цивільно правовий договір № 7 від 02.01.2024 на 3 арк;
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _______________ Володимир ЯРЕМА
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ЄДР та договори ЦПХ.pdf 28.06.2024 13:20
- Листи-запити.pdf 28.06.2024 13:20
- Скріншоти відправки запитів.pdf 28.06.2024 13:20
- Скарга на умови.docx 28.06.2024 13:20
- sign.p7s 28.06.2024 14:32
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 01.07.2024 11:35
- Повідомлення про усунення порушень.pdf.p7s 01.07.2024 11:35
- рішення від 02.07.2024 №11415.pdf 02.07.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2024 №11779.pdf 09.07.2024 16:57
- Рішення від 08.07.2024 №11779.pdf 11.07.2024 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2024 14:33
Дата розгляду скарги:
08.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 16:40
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.07.2024 16:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.07.2024 16:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f8b357441a9540648dd0992ca2e8ac55
Заголовок пункту скарги:
Щодо документу, який підтверджує стосунки учасника із виробниками
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до підпункту «в» пункту 5.2 розділу 5 Документації зазначено, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, учасник повинен подати наступні документи: … документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником (виробниками) пропонованого учасником у його тендерній пропозиції товару (якщо учасник не є виробником товару): виданий виробником (його уповноваженим представником) сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або виданий виробником (його офіційним представником) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з зазначенням переліку товару, що постачатиметься учасником чи зазначенням інформації, що запропонований товар буде оригінальним (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Відповідно до додатку 3 Документації Замовником зазначено товар наступних виробників: Canon, Hewlett-packard, Konica – Minolta та Xerox.
Уповноваженими представниками та офіційними представниками вказаних виробників є наступні компанії:
Виробник Компанія, що має статус уповноваженого представника та офіційного представника виробника
Canon ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МТІ» (Код ЄДРПОУ 13669756); ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Hewlett-packard ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Konica – Minolta ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КОНІКА МІНОЛТА УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 14281534)
Xerox ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Скаржник не є виробником товарів (його уповноваженим представником) чи офіційним представником і, відповідно, не має сертифікату дистриб’ютора/дилера/партнера, також, Скаржник, станом на дату подання цієї скарги, не має виданий виробником (його офіційним представником) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з зазначенням переліку товару, що постачатиметься учасником чи зазначенням інформації, що запропонований товар буде оригінальним (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Скаржник вважає, що підтвердження стосунків учасника із виробниками пропонованого товару жодним чином не впливає на якість товару.
Проте, для виконання оскаржуваних вимог Скаржник звернувся з листами-запитами (лист-запит 008303-1ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-2ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-3ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-4ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-5ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-6ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-7ЛЗ від 27.06.2024) до виробників (уповноважених представників) та офіційних представників товару з проханням надати відповідний статус та/або документи відповідно до їх статусу та повноважень.
Станом на дату подання цієї скарги, Скаржник не отримував ні від виробників (його уповноважених представників), ні від офіційних представників виробника жодних документів, що були зазначені в запитах та які б задовільнили вимоги оскаржуваних пунктів Документації, а також не отримував статус уповноваженого представника, офіційного представника чи іншого статусу, що підтвердив би стосунки з виробниками.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які підтвердять стосунки із виробниками пропонованого товару шляхом отримання відповідного статусу або документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Відповідно до додатку 3 Документації Замовником зазначено товар наступних виробників: Canon, Hewlett-packard, Konica – Minolta та Xerox.
Уповноваженими представниками та офіційними представниками вказаних виробників є наступні компанії:
Виробник Компанія, що має статус уповноваженого представника та офіційного представника виробника
Canon ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МТІ» (Код ЄДРПОУ 13669756); ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Hewlett-packard ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Konica – Minolta ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КОНІКА МІНОЛТА УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 14281534)
Xerox ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "І-АР-СІ" (Код ЄДРПОУ 38204199)
Скаржник не є виробником товарів (його уповноваженим представником) чи офіційним представником і, відповідно, не має сертифікату дистриб’ютора/дилера/партнера, також, Скаржник, станом на дату подання цієї скарги, не має виданий виробником (його офіційним представником) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з зазначенням переліку товару, що постачатиметься учасником чи зазначенням інформації, що запропонований товар буде оригінальним (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Скаржник вважає, що підтвердження стосунків учасника із виробниками пропонованого товару жодним чином не впливає на якість товару.
Проте, для виконання оскаржуваних вимог Скаржник звернувся з листами-запитами (лист-запит 008303-1ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-2ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-3ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-4ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-5ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-6ЛЗ від 27.06.2024; лист-запит 008303-7ЛЗ від 27.06.2024) до виробників (уповноважених представників) та офіційних представників товару з проханням надати відповідний статус та/або документи відповідно до їх статусу та повноважень.
Станом на дату подання цієї скарги, Скаржник не отримував ні від виробників (його уповноважених представників), ні від офіційних представників виробника жодних документів, що були зазначені в запитах та які б задовільнили вимоги оскаржуваних пунктів Документації, а також не отримував статус уповноваженого представника, офіційного представника чи іншого статусу, що підтвердив би стосунки з виробниками.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які підтвердять стосунки із виробниками пропонованого товару шляхом отримання відповідного статусу або документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Скріншоти відправки запитів
-
Повʼязаний документ:
Скріншоти відправки запитів.pdf
-
-
Назва доказу:
Листи-запити
-
Повʼязаний документ:
Листи-запити.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica Minolta, Xerox за кодом ЄЗС ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку – код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-24-008303-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e026d6be1a1d4cf895604751d92fb0a3
Заголовок пункту скарги:
Щодо працівників, які повинні перебувати саме у трудових відносинах з учасником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 3.5 розділу 3 Документації зазначені кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, а саме:
Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником та документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зазначені у таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 та 5 таблиці 1 додатку 2 до Документації зазначено про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
4 Зміст кваліфікаційного критерію У трудових відносинах з учасником повинні перебувати працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Зазначені працівники повинні перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-якій формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
5 Документальне підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім?я, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (у роках або місяцях), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення) працівників зазначених у інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
Скаржник в змозі виконати умови договору одноосібно без залучення працівників та може забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю, на підтвердження надається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також, для виконання умов договору та оскаржуваних вимог Скаржник може залучити наступних працівників Крюкова Євгена Олександровича та Новосада Тараса Ярославовича. Вказані особи залучені на підставі цивільно правового договору № 8 від 02.01.2024 року та № 7 від 02.01.2024 року відповідно. Ці працівники можуть забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Скаржник не зобов?язаний мати з вказаними особами саме трудові відносини та залучати працівників саме на підставі трудового договору (контракту).
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які перебувають з працівниками в трудових відносинах на підставі трудового договору (контракту) та зможуть надати копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником та документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зазначені у таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 та 5 таблиці 1 додатку 2 до Документації зазначено про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
4 Зміст кваліфікаційного критерію У трудових відносинах з учасником повинні перебувати працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Зазначені працівники повинні перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-якій формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
5 Документальне підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім?я, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (у роках або місяцях), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення) працівників зазначених у інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
Скаржник в змозі виконати умови договору одноосібно без залучення працівників та може забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю, на підтвердження надається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також, для виконання умов договору та оскаржуваних вимог Скаржник може залучити наступних працівників Крюкова Євгена Олександровича та Новосада Тараса Ярославовича. Вказані особи залучені на підставі цивільно правового договору № 8 від 02.01.2024 року та № 7 від 02.01.2024 року відповідно. Ці працівники можуть забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Скаржник не зобов?язаний мати з вказаними особами саме трудові відносини та залучати працівників саме на підставі трудового договору (контракту).
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які перебувають з працівниками в трудових відносинах на підставі трудового договору (контракту) та зможуть надати копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДР та договори ЦПХ
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДР та договори ЦПХ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica Minolta, Xerox за кодом ЄЗС ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку – код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-24-008303-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.