-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Причіп тракторний 2 ПТС-4 самоскидний з надставними бортами або еквівалент (код ДК 021:2015: 34223370-0 Причепи-самоскиди) (такий, що не був у використанні).
Місцезнаходження замовника: 59050,Чернівецька область, Чернівецький район, село Кам’яна, вул.Головна,2, категорія замовника –юридична особа розпо рядник бюджетних коштів Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Закупівля відбувається для потреб Замовника на 2024р.
Завершена
348 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 480.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2024 14:07 - 29.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
c36215c9c82146e98a325e5945ecfba1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-24-006339-a.b1
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка локал 2птс4 (1).pdf 08.07.2024 15:18
- Протокол 93 571.pdf 08.07.2024 15:19
- заявка локалізація тов агроформат.rar 08.07.2024 15:19
- скарга в АМКУ 08.07.24.docx.asice.zip 08.07.2024 15:19
- Довідка локал 2птс4.pdf 08.07.2024 15:19
- тендерна документація замовника.rar 08.07.2024 15:19
- Тех. паспорт виробника.pdf 08.07.2024 15:19
- sign.p7s 08.07.2024 15:20
- Рішення від 10.07.2024 № 11917.pdf 10.07.2024 20:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2024 № 12325.pdf 18.07.2024 16:53
- Рішення від 17.07.2024 № 12325.pdf 22.07.2024 11:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 15:29
Дата розгляду скарги:
17.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.07.2024 20:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2024 11:16
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2024 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2024 № 12325-р/пк-пз виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bbae656422e44df9afecedaa804921aa
Заголовок пункту скарги:
невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню відповідно до законодаства
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та зазначає, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі та передбачає, що відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту або додатковим переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України (у разі його затвердження), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Товар, який пропонується учасником процедури закупівлі згідно предмету закупівлі, повинен мати локалізацію виробництва товарів, на 2024 рік, у ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ, ВСТАНОВЛЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Пункт 3.2. Додатку 2 до Тендерної документації передбачає, що у разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. Вимоги, щодо локалізації виробництва. Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків. Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Закупівля товару з урахуванням міжнародних угод. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Не відхиляються пропозиції учасників, якщо товар, що пропонується учасником, має сертифікат про походження товару з країни, яка є членом відповідної міжнародної угоди. Країна походження: всі, окрім товарів з російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
Замовник самостійно перевіряє чи включено запропонований учасником товар до Переліку локалізованих товарів, зі ступенем локалізації виробництва, що дорівнює чи перевищує у 2024 році – не менше 20 відсотків. У разі відсутності запропонованого товару в Переліку локалізованих товарів та/або якщо ступінь локалізації складає менше 20 %, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, на виконання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" надано гарантійний лист б/н від 29.06.2024 (додано до Скарги) яким гарантує, що ступінь локалізації товару Тракторний самоскидний причіп 2ПТС-4 дорівнює чи перевищує 20 відсотків та гарантує про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 02.080.2022 №861 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» на підтвердження чого зазначає ID у Prozorro: f455359a0a7e41fbb328d120fd1b85a5; Рівень локалізації: 100%; Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 ТОВ "Завод Агроформат" ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери. В ході перевірки достовірності зазначеної інформації за офіційним посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2024&page=1 , щодо підтвердження ступеню локалізації запропонованого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" товару на 2024 рік та наявності інформації про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (з зазначенням ID товару, назви виробника товару, назви товару, марки/ моделі товару) встановлено, що запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" із зазначеним ID у Prozorro: f455359a0a7e41fbb328d120fd1b85a5 не включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на 2024 рік, тобто такий товар взагалі відсутній Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на 2024 рік.
З урахуванням цього, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону («тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»), проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі та передбачає, що відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту або додатковим переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України (у разі його затвердження), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Товар, який пропонується учасником процедури закупівлі згідно предмету закупівлі, повинен мати локалізацію виробництва товарів, на 2024 рік, у ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ, ВСТАНОВЛЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Пункт 3.2. Додатку 2 до Тендерної документації передбачає, що у разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. Вимоги, щодо локалізації виробництва. Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків. Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Закупівля товару з урахуванням міжнародних угод. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Не відхиляються пропозиції учасників, якщо товар, що пропонується учасником, має сертифікат про походження товару з країни, яка є членом відповідної міжнародної угоди. Країна походження: всі, окрім товарів з російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
Замовник самостійно перевіряє чи включено запропонований учасником товар до Переліку локалізованих товарів, зі ступенем локалізації виробництва, що дорівнює чи перевищує у 2024 році – не менше 20 відсотків. У разі відсутності запропонованого товару в Переліку локалізованих товарів та/або якщо ступінь локалізації складає менше 20 %, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, на виконання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" надано гарантійний лист б/н від 29.06.2024 (додано до Скарги) яким гарантує, що ступінь локалізації товару Тракторний самоскидний причіп 2ПТС-4 дорівнює чи перевищує 20 відсотків та гарантує про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 02.080.2022 №861 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» на підтвердження чого зазначає ID у Prozorro: f455359a0a7e41fbb328d120fd1b85a5; Рівень локалізації: 100%; Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 ТОВ "Завод Агроформат" ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери. В ході перевірки достовірності зазначеної інформації за офіційним посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2024&page=1 , щодо підтвердження ступеню локалізації запропонованого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" товару на 2024 рік та наявності інформації про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (з зазначенням ID товару, назви виробника товару, назви товару, марки/ моделі товару) встановлено, що запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" із зазначеним ID у Prozorro: f455359a0a7e41fbb328d120fd1b85a5 не включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на 2024 рік, тобто такий товар взагалі відсутній Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на 2024 рік.
З урахуванням цього, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону («тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»), проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
×
-
Назва доказу:
підтвердження локалізації
-
Повʼязаний документ:
заявка локалізація тов агроформат.rar
-
-
Назва доказу:
підтвердження локалізації
-
Повʼязаний документ:
Довідка локал 2птс4 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження локалізації
-
Повʼязаний документ:
Довідка локал 2птс4.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом №93 від 08.07.2024р. про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e34e6a092d104b3c96b73f8e593e525a
Заголовок пункту скарги:
невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)..
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутній сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
З урахування цього, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси Скаржника, чия тендерна пропозиція є наступною у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, та яка повністю відповідає вимогам тендерної документації
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутній сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
З урахування цього, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси Скаржника, чия тендерна пропозиція є наступною у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, та яка повністю відповідає вимогам тендерної документації
×
-
Назва доказу:
тендерна документація замовника що встановлює такі вимоги
-
Повʼязаний документ:
тендерна документація замовника.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом №93 від 08.07.2024р. про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8e1bcbf5d31e4b34b8b103687527a9a8
Заголовок пункту скарги:
невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 до Тендерної документації Замовника передбачено, що учасник торгів додатково повинен надати у складі пропозиції, зокрема оригінал технічного паспорта виробника, який затверджений печаткою виробника, та має перелік всіх технічних характеристик, які відповідають вимогам Замовника, рік виробництва, назву виробника, умови гарантії.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції надано Технічний паспорт від 25.06.2024р. на товар: Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 (надалі – Технічний паспорт) (додано до Скарги), тобто на товар який останній пропонує до постачання Замовнику та який містить перелік технічних характеристик, окремі показники яких не відповідають вимогам Замовника, що ставляться до такого товару. Зокрема, у вказаному Технічному паспорті, учасником зазначений окремий показник технічної характеристики запропонованого товару: Причіпне кільце Ø40, Ø50 або90 Знімне, що не відповідає вимогам Замовника в цій частині: відповідно до детального опису предмету закупівлі, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога до такого показника технічної характеристики: Причіпне кільце: Ø35, що не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником до предмету Закупівлі. Показник, що вимагається Замовником: Колісна база, мм не менше 2700; учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" такий же показник у Технічному паспорті зазначає: Колісна база 310 мм., що також не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. Також, Замовником встановлено, що предмет закупівлі повинен бути укомплектований запасним колесом з диском. Проте, наданому учасником Технічному паспорті, який повинен мати перелік всіх технічних характеристик, які відповідають вимогам Замовника, взагалі відсутнє підтвердження, що запропонований до постачання товар буде додатково укомплектований запасним колесом з диском, що також не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. З урахуванням цього, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси Скаржника, чия тендерна пропозиція є наступною у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, та яка повністю відповідає вимогам тендерної документації
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції надано Технічний паспорт від 25.06.2024р. на товар: Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 (надалі – Технічний паспорт) (додано до Скарги), тобто на товар який останній пропонує до постачання Замовнику та який містить перелік технічних характеристик, окремі показники яких не відповідають вимогам Замовника, що ставляться до такого товару. Зокрема, у вказаному Технічному паспорті, учасником зазначений окремий показник технічної характеристики запропонованого товару: Причіпне кільце Ø40, Ø50 або90 Знімне, що не відповідає вимогам Замовника в цій частині: відповідно до детального опису предмету закупівлі, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога до такого показника технічної характеристики: Причіпне кільце: Ø35, що не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником до предмету Закупівлі. Показник, що вимагається Замовником: Колісна база, мм не менше 2700; учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" такий же показник у Технічному паспорті зазначає: Колісна база 310 мм., що також не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. Також, Замовником встановлено, що предмет закупівлі повинен бути укомплектований запасним колесом з диском. Проте, наданому учасником Технічному паспорті, який повинен мати перелік всіх технічних характеристик, які відповідають вимогам Замовника, взагалі відсутнє підтвердження, що запропонований до постачання товар буде додатково укомплектований запасним колесом з диском, що також не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. З урахуванням цього, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси Скаржника, чия тендерна пропозиція є наступною у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, та яка повністю відповідає вимогам тендерної документації
×
-
Назва доказу:
технічний паспорт
-
Повʼязаний документ:
Тех. паспорт виробника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом №93 від 08.07.2024р. про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"