-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В); Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети))
Виконавець зобов'язується надавати Послуги, а Замовник зобов'язується своєчасно оплачувати Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором (далі – послуги) згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, Постанови КМУ від 05.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом». Виконавець бере на себе зобов’язання збирати відходи тричі на тиждень, на підставі заявки Замовника (усно, письмово, факсом або за допомогою телефонного зв’язку).
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Скарга на неправомірне тендерної пропозиції скаржника
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту.PDF 29.07.2024 15:20
- видаткова накладна.PDF 29.07.2024 15:20
- Додаток №3 зі змінами (1).doc 29.07.2024 15:20
- Додаток №1 Тенедерна пропозиція.doc 29.07.2024 15:20
- Додаток №2 Проєкт договору.doc 29.07.2024 15:20
- Протокол сертифікаційних випробувань.pdf 29.07.2024 15:20
- Додаток №4 (1).doc 29.07.2024 15:20
- документи до тендерної пропозиції.PDF 29.07.2024 15:20
- Протокол відхилення за невиправл 24 години.doc 29.07.2024 15:20
- Сертифікат відповідності.pdf 29.07.2024 15:20
- скарга до АМКУ.PDF 29.07.2024 15:20
- Сертифікат якості виробника щодо продукції.PDF 29.07.2024 15:20
- Тендерна документація зі змінами (4).doc 29.07.2024 15:20
- sign.p7s 29.07.2024 15:21
- рішення від 31.07.2024 № 13057.pdf 31.07.2024 16:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13508.pdf 09.08.2024 13:11
- рішення від 08.08.2024 № 13508.pdf 13.08.2024 14:34
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.08.2024 12:50
- Пояснення по суті Скарги.doc 01.08.2024 12:50
- Протокол.pdf 21.08.2024 10:11
Пункт скарги
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3"
( номер закупівлі UA-2024-06-24-006026-a)
ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В); Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети))
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 0717085bd1ae4294a2bdafe3303058e4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-006026-a) ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В);Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети)).
Закупівлю було оголошено: 24.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна""
26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:
Учасник вивозить відходи у ємностях вторинного пакування, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції.
Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації.
На підтвердження надати:
- гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, датовані не пізніше 30 днів від дати оголошення тендерної закупівлі, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- гарантійний лист Вих. 01/03-2466/11 від 01.07.2024 р.
- Видаткова накладна № 779 від 14.06.2024 р.
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Протокол № 0408 від 20.12.2023 р
- Сертифікат якості від виробника від 08.12.2023 р.
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3"у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-24-006026-a ID у PROZORRO 0717085bd1ae4294a2bdafe3303058e4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-006026-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3". Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ( номер закупівлі UA-2024-06-24-006026-a) ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В); Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети)) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 0717085bd1ae4294a2bdafe3303058e4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-006026-a) ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В);Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети)). Закупівлю було оголошено: 24.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" 26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав: Учасник вивозить відходи у ємностях вторинного пакування, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції. Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. На підтвердження надати: - гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, датовані не пізніше 30 днів від дати оголошення тендерної закупівлі, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - гарантійний лист Вих. 01/03-2466/11 від 01.07.2024 р. - Видаткова накладна № 779 від 14.06.2024 р. - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Протокол № 0408 від 20.12.2023 р - Сертифікат якості від виробника від 08.12.2023 р. - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3"у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-24-006026-a ID у PROZORRO 0717085bd1ae4294a2bdafe3303058e4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-006026-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3". Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Скарга
- Додаток №1 Тенедерна пропозиція.doc 27.06.2024 13:15
- Додаток №2 Проєкт договору.doc 27.06.2024 13:15
- Додаток №3.doc 27.06.2024 13:15
- Додаток №4.doc 27.06.2024 13:15
- скарга тарком екосервіс UA-2024-06-24-006026-a.docx 27.06.2024 13:15
- Докази.pdf 27.06.2024 13:15
- Тендерна документація.doc 27.06.2024 13:15
- скарга тарком екосервіс UA-2024-06-24-006026-a.pdf 27.06.2024 13:15
- скарга тарком екосервіс UA-2024-06-24-006026-a.pdf.p7s 27.06.2024 13:15
- sign.p7s 27.06.2024 13:16
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.07.2024 09:28
- Пояснення.pdf 02.07.2024 13:07
- Протолол.pdf 02.07.2024 13:08
- Тендерна документація.pdf 02.07.2024 13:08
- Додаток 1 до Тендерної документації Тендерна пропозиція.pdf 02.07.2024 13:08
- Додаток 2 до Тендерної документації Проєкт договору.pdf 02.07.2024 13:08
- Додаток 3 до Тендерної документації Інформація про технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 02.07.2024 13:08
- Додаток 4 до Тендорної документації.pdf 02.07.2024 13:09
- Тендерна документація.doc 02.07.2024 13:16
- Додаток №1 Тенедерна пропозиція.doc 02.07.2024 13:17
- Додаток №2 Проєкт договору.doc 02.07.2024 13:17
- Додаток №3.doc 02.07.2024 13:17
- Додаток №4.doc 02.07.2024 13:17
- Пояснення по суті Скарги.doc 02.07.2024 13:17
- порівняльна таблиця.docx 22.07.2024 15:30
- Тендерна документація зі змінами.doc 22.07.2024 15:30
- Додаток №3 зі змінами.doc 22.07.2024 15:30
- рішення від 01.07.2024 № 11326.pdf 01.07.2024 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2024 № 11764.pdf 09.07.2024 15:49
- рішення від 08.07.2024 № 11764.pdf 11.07.2024 16:18
Пункт скарги
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи, протокол №22 від « 24 » червня 2024 року ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-006026-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 п.2 додатку 3 до тендерної документації Послуги повинні надаватися Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів, що видана Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА). Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником.
Замовник вимагає, що учасникам надається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Скаржник користується послугами перевізників.
Чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не зобов’язує скаржника мати ліцензію на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник в цій частині повинен передбачати можливість залучення субпідрядника/співвиконавця який має право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Вимоги тендерної документації в цій частині повинні враховувати можливість підтвердження залучення спеціалізованого транспортного засобу згідно договору про надання послуг.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
2 п.4 додатку 3 до тендерної документації Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди наступним обладнанням: сміттєспалювальна піч (інсенераторний комплекс) з температурою спалювання в камері горіння не менше 11000 С
Учасник повинен надати копію документа, що підтверджує чинне страхування вказаного обладнання. Відповідно до розділу ХV Закону України «Про страхування» (додається як доказ) обов’язковими видами страхування є:
• Страхування морських ризиків;
• Страхування цивільної авіації;
• Страхування природно-заповідного фонду;
• Страхування відповідальності приватного нотаріуса;
• Страхування працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів;
• Страхування ризиків при здійсненні космічної діяльності в Україні;
• Страхування працівників, які беруть участь у наданні психіатричної допомоги, здійснюють догляд за особами, які страждають на психічні розлади;
• Страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів і працівників, які беруть участь у перевезенні таких вантажів;
• Страхування ризиків при промисловій розробці родовищ нафти і газу;
• Страхування відповідальності оператора ядерної установки за ядерну шкоду, яку може бути заподіяно внаслідок ядерного інциденту;
• Страхування туристів при здійсненні туристичних поїздок;
• Страхування на автомобільному транспорті;
• Страхування відповідальності під час здійснення робіт з розмінування.
Разом з цим, ні норми даного Закону, ні норми іншого нормативно правового акту, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не передбачають обов’язку із страхування сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) з температурою спалювання в камері горіння не менше 11000 С, як і не містять вимог щодо наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами наявності страхування на таке обладнання. Скаржником яв якості доказу також додається паспорт на дане обладнання.
Крім цього, наявність чи відсутність страхування такого обладнання жодним чином не впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності страхування обладнання, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
3 п.5 додатку 3 до тендерної документації Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди або взятого в лізинг спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів.
На підтвердження надати:
- чинне обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. В цій частині тендерної документації, Замовник вимагає надати чинне обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен транспортний засіб.
Скаржник стверджує, що відповідне обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні, оскільки для надання послуг передбачених предметом закупівлі планує залучення субпідрядника.
Разом з тим, замовник вимагає надати чинне обов’язкове страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на етапі подання пропозицій.
На думку скаржника зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання документів про обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен транспортний засіб є необґрунтованою та незаконною.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
4 п.7 додатку 3 до тендерної документації Послуги повинні надаватися Учасником, працівники якого мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження надати:
- сертифікат «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше трьох фахівців) Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині, скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії спеціальне навчання осіб працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (для двох осіб).
Скаржник вважає, що вимагання у учасників надати документи підтверджуючі спеціальне навчання осіб, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше трьох осіб) – є дискримінаційною вимогою яка обмежує скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
5 п.8 додатку 3 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. Предметом закупівлі є послуги з перевезення та видалення 18 01 03* відходів, а не закупівля товару, а саме пакувальної тари.
Наказ № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р., Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджений Наказом Держспоживстандарту України 24.12.2004 N 289, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 р. за N 95/10375, ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не містять вимог про те, що вторинне пакування повинно мати розміри не менше 600х1000 мм.
Незрозуміло, яким чином саме даний розмір вторинного пакування впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
6 п.8 додатку 3 до тендерної документації Учасник вивозить відходи у ємностях вторинного пакування, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції.
Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника Предметом закупівлі є послуги з перевезення та видалення 18 01 03* відходів.
Сертифікати відповідності, протоколи дослідження/випробувань, сертифікат якості, декларація про відповідність видаються на продукцію. Разом з цим предметом закупівлі не є закупівля ємностей вторинного пакування.
Щодо даних документів варто зазначити, що законодавчий обов’язок на їх отримання відсутній, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Перелiк товару який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава - Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. за № 194/31646). В резулътатi аналiзу Перелiку встановлено, що послуги, які є предметом закупiвлi, не входять в Перелiк та не пiдлягають обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу обов'язкової сертифiкацiї не надаютъся. Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратив чинність зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації. Таким чином, у суб'єкта господарювання, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та провадить господарську діяльність по даному виду діяльності, діючим законодавством не передбачено. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів та звіту про аудит порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників.
Зокрема, вищезазначене підтверджує і практика АМКУ, а саме: рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014; рішення 303-р/пк-ск від 19.02.2016; рішення 457-р/пк-ск від 03.04.2015; рішенням 17230-р/пк-пз від 14.09.2020. Крім цього, надання цих документів у складі пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому вимога щодо їх надання є неправомірною. Варто зазначити і те, що виготовлення даних документів потребує часових ресурсів. Тому учасники, у яких відсутні зазначені документи позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі.
Вимоги щодо обов’язкової наявності вищевказаних документів у суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не передбачені ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності документів, які вимагає Замовник, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
7 п.14, 15, 16 додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати:
Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів.
Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з виробництвом, виготовленням , використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин).
Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки ( переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).
Послуги що передбачені предметом закупівлі не передбачають знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів.
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03* відходів.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників технологічного регламенту щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Послуги що передбачені предметом закупівлі не передбачають використання, переробку, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізацію чи знешкодження вибухонебезпечних і безпечних речовин.
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03* відходів, які не є вибухонебезпечними і безпечними речовинами.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин) – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію водогрійного твердопаливного котла.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Послуги, що передбачені предметом закупівлі не передбачають використання, переробку, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізацію та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03* відходів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже, вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 не зобов’язує скаржника мати вищезазначені документи.
8 п.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника:
1) переліку обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерація/утилізаці) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим стархуванням вказаного обладнання, на підтвердежння участник надає:
- договір страхування вказаного обладнання.
Відповідно до розділу ХV Закону України «Про страхування» (додається як доказ) обов’язковими видами страхування є:
• Страхування морських ризиків;
• Страхування цивільної авіації;
• Страхування природно-заповідного фонду;
• Страхування відповідальності приватного нотаріуса;
• Страхування працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів;
• Страхування ризиків при здійсненні космічної діяльності в Україні;
• Страхування працівників, які беруть участь у наданні психіатричної допомоги, здійснюють догляд за особами, які страждають на психічні розлади;
• Страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів і працівників, які беруть участь у перевезенні таких вантажів;
• Страхування ризиків при промисловій розробці родовищ нафти і газу;
• Страхування відповідальності оператора ядерної установки за ядерну шкоду, яку може бути заподіяно внаслідок ядерного інциденту;
• Страхування туристів при здійсненні туристичних поїздок;
• Страхування на автомобільному транспорті;
• Страхування відповідальності під час здійснення робіт з розмінування.
Разом з цим, ні норми даного Закону, ні норми іншого нормативно- правового акту, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не передбачають обов’язку із страхування обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерація/утилізаці) небезпечних відходів із системою очистки димових газів, як і не містять вимог щодо наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами наявності страхування на таке обладнання.
Крім цього, наявність чи відсутність страхування такого обладнання жодним чином не впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності страхування обладнання, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
9 п.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасник має надати копії документів, що підтверджують обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезенння небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб В цій частині тендерної документації, Замовник вимагає надати чинне обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен транспортний засіб.
Скаржник стверджує, що відповідне обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні, оскільки для надання послуг передбачених предметом закупівлі планує залучення субпідрядника.
Разом з тим, замовник вимагає надати чинне обов’язкове страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на етапі подання пропозицій.
На думку скаржника зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання документів про обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен транспортний засіб є необґрунтованою та незаконною.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
10 пп. 5п.3 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасник має надати копії документів, що підтверджують спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше трьох осіб) Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині, скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії спеціальне навчання осіб працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (для двох осіб).
Скаржник вважає, що вимагання у учасників надати документи підтверджуючі спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше трьох осіб) – є дискримінаційною вимогою яка обмежує скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Назва доказу:
Докази до скарги
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації