• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердої породи ) – 325 м3)

Завершена

552 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 762.50 UAH
Період оскарження: 24.06.2024 12:56 - 29.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 2ce9494344b94d13abdeacb0fff174b5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-005119-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 09.08.2024 року прийнято рішення "Скасувати рішення від 18.07.2024 року про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Ласкавого Максима Юрійовича (код ЄДРПОУ: 3728707656)"
Автор: Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович, Ласкавий Максим 380975560591 Laskavui01@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 821e75209af44e1e9d02f96399a24cf4
Заголовок пункту скарги: Скарга
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович
код ЄДРПОУ: 3728707656
адреса: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, провулок 1-й Аптекарської, буд.13
тел.: 380975560591


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Андріяшівської та Хмелівської сільських рад Роменського району Сумської області



Вихідний №: 23-07/25/21-10-0500
Дата: від 23.07.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-06-24-005119-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Андріяшівської та Хмелівської сільських рад Роменського району Сумської області (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 03410000-7 Деревина

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ


Протокол відхилення.pdf 18.07.2024 15:22
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу для виконання учасниками закупівлі, а саме:

«інформацією що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації»(цитата).
Імперативною нормою цієї вимоги тендерної документації є саме надання підтвердження відповідності технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. У складі пропозиції міститься файл «Технічна специфікація.pdf», у якому знаходиться пряме підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам закуповуваного предмету.
Таким чином, імперативна норма пункту 1 розділу 3 тендерної документації була виконана, і було надано підтвердження відповідності технічному завданню. Відповідність технічним характеристикам є критично важливою, оскільки саме ці характеристики визначають можливість використання товару за призначенням та його відповідність очікуванням замовника. Документ « Технічна специфікація.pdf» містить всі необхідні дані, що підтверджують, що запропонований товар повністю відповідає вимогам, зазначеним у тендерній документації.

Враховуючи це, пропозиція, яка містить чітке підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам, не може бути відхилена на підставі упущення деяких речень технічного завдання.
Так як фактично учасник підтвердив відповідність усьому технічному завданню. Виконання основних вимог тендерної документації забезпечує відповідність пропозиції умовам закупівлі та гарантує, що товар відповідає очікуванням замовника.
Тому, відхилення пропозиції, яка відповідає всім імперативним нормам тендерної документації, є неправомірним. Це суперечить принципам прозорості і справедливості у процесі публічних закупівель. Пропозиція, що відповідає технічним і якісним вимогам, повинна бути розглянута і прийнята, оскільки вона задовольняє всі критично важливі умови тендеру.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178.
2. Пункт 7 Додатку № 2 Замовник торгів встановив наступну вимогу тендерної документації, а саме:

«Для підтвердження того, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та з метою підтвердження легального походження товару, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем, тимчасовим лісокористувачем або посередником (з відповідним підтвердженням правовідносин з постійним лісокористувачем) на об’єм не менше 325 м3. У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару»(цитата).

Замовник відхилив пропозицію через не подання додатку № 1 до договору № UUB-14373-1 від 12 червня 2024 року.

В той же час хочемо наголосити що дані помилки підпадають під 24 години на виправлення помилок.

Якби замовник торгів дійсно дотримувався положень Особливостей № 1178, він би обов'язково надав учаснику 24 години на виправлення помилок, як це прямо вказано у пункті 43 цих особливостей. Згідно з цим пунктом, у випадку виявлення невідповідностей у наданій учасником тендерної пропозиції інформації чи документах, замовник має публікувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення, при цьому термін для виправлення не може бути коротшим за два робочі дні до закінчення періоду розгляду пропозицій. Така процедура надає учасникам можливість усунути виявлені недоліки та забезпечити відповідність своїх пропозицій умовам тендеру, тим самим підтримуючи принципи чесної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників процесу закупівлі.

Відсутність такого повідомлення від замовника не лише свідчить про недотримання норм Особливостей № 1178, але й ставить під сумнів легітимність процедури відхилення тендерних пропозицій на основі виявлених невідповідностей.


Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга

Номер: f4ad875f1f7642a8975e88f68ff32833
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-005119-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.07.2024 20:20
Автор: Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович, Ласкавий Максим 380975560591 Laskavui01@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 527b60ebbea049609cdf9cca99be2955
Заголовок пункту скарги: Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович
код ЄДРПОУ: 3728707656
адреса: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, провулок 1-й Аптекарської, буд.13
тел.: 380975560591


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Андріяшівської та Хмелівської сільських рад Роменського району Сумської області



Вихідний №: 23-07/49/16-10-0500
Дата: від 23.07.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-06-24-005119-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Андріяшівської та Хмелівської сільських рад Роменського району Сумської області (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 03410000-7 Деревина

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ


Протокол відхилення.pdf 18.07.2024 15:22
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу для виконання учасниками закупівлі, а саме:

«інформацією що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації»(цитата).
Імперативною нормою цієї вимоги тендерної документації є саме надання підтвердження відповідності технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. У складі пропозиції міститься файл «Технічна специфікація.pdf», у якому знаходиться пряме підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам закуповуваного предмету.
Таким чином, імперативна норма пункту 1 розділу 3 тендерної документації була виконана, і було надано підтвердження відповідності технічному завданню. Відповідність технічним характеристикам є критично важливою, оскільки саме ці характеристики визначають можливість використання товару за призначенням та його відповідність очікуванням замовника. Документ « Технічна специфікація.pdf» містить всі необхідні дані, що підтверджують, що запропонований товар повністю відповідає вимогам, зазначеним у тендерній документації.

Враховуючи це, пропозиція, яка містить чітке підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам, не може бути відхилена на підставі упущення деяких речень технічного завдання.
Так як фактично учасник підтвердив відповідність усьому технічному завданню. Виконання основних вимог тендерної документації забезпечує відповідність пропозиції умовам закупівлі та гарантує, що товар відповідає очікуванням замовника.
Тому, відхилення пропозиції, яка відповідає всім імперативним нормам тендерної документації, є неправомірним. Це суперечить принципам прозорості і справедливості у процесі публічних закупівель. Пропозиція, що відповідає технічним і якісним вимогам, повинна бути розглянута і прийнята, оскільки вона задовольняє всі критично важливі умови тендеру.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)