• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99 )

Торги відмінено

37 843 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 189 217.01 UAH
Період оскарження: 24.06.2024 09:32 - 12.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПОВНА

Номер: 8d96198b0c24490288e2d3237c3e5781
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-000768-a.c3
Назва: ВИМОГА ПОВНА
Вимога:
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області 24 червня 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99 )». Порядок та умови здійснення публічних закупівель регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року ( далі за текстом – Особливості). Фундаментальні засади та принципи здійснення публічних закупівель на території України регламентовані в ст. 5 Закону, серед них: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, у Замовника відсутні підстави для визначення переможця тендерної пропозиції Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Тауріс" (38424135): 1. Учасник не надав інформацію, щодо розрядів працівників у Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що визначено додатком 6 до Тендерної документації. Тим самим, учасник не виконав вимоги Тендерної документації в частині наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а Замовник в свою чергу не надав учаснику 24 години для виправлення помилки у тендерній пропозиції. Що є порушення з боку Замовника, яке неможливо усунути, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (п.п. 2 п. 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування). 2. Учасник не виконав вимоги технічного завдання Тендерної документації, тобто матеріали п.п. 18, 19, 23, 24 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-04 на інтер’єри підвал не містять еквівалент товару, що визначений у технічному завданні Тендерної документації. Тендерною документацією визначено «Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Посилання Замовником у Додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію джерела його походження або виробника може бути необхідним відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу.» Отже, не визначення еквіваленту товару, що обумовлено технічним завданням є порушенням та унеможливлює оцінку якості матеріалу у співвідношенні до характеристик матеріалу відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу.» 3. Учасник надав Договірну ціну з порушенням додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, де визначена форма договірні ціни та яка має містити відповідну інформацію. Учасником не заповнений рядок щодо «Визначена згідно з ………» (Рішення № 4267-1 від 07.03.2024р.). Враховуючи все вище перелічене вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визначення переможця тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Тауріс" (38424135) У випадку незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу. Надається роз'яснення, щодо зауважень. (протокол)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 2fe0a102ab594632b3aac195516dc51a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-000768-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області 24 червня 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99 )». Порядок та умови здійснення публічних закупівель регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року ( далі за текстом – Особливості). Фундаментальні засади та принципи здійснення публічних закупівель на території України регламентовані в ст. 5 Закону, серед них: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, у Замовника відсутні підстави для визначення переможця тендерної пропозиції Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Тауріс" (38424135): 1. Учасник не надав інформацію, щодо розрядів працівників у Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що визначено додатком 6 до Тендерної документації. Тим самим, учасник не виконав вимоги Тендерної документації в частині наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а Замовник в свою чергу не надав учаснику 24 години для виправлення помилки у тендерній пропозиції. Що є порушення з боку Замовника, яке неможливо усунути, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (п.п. 2 п. 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування). 2. Учасник не виконав вимоги технічного завдання Тендерної документації, тобто матеріали п.п. 18, 19, 23, 24 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-04 на інтер’єри підвал не містять еквівалент товару, що визначений у технічному завданні Тендерної документації. Тендерною документацією визначено «Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу. Надається роз'яснення (протокол)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо нерпавомірних дій замовника

Номер: 0739b2476a5841b3a753d69b2ae8793d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-000768-a.c1
Назва: щодо нерпавомірних дій замовника
Вимога:
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області 24 червня 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99 )». За результатами аукціону, який відбувся 16 липня 2024 року, найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію АТ «Сумбуд». Проте Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №203 від 22.07.2024 року пропозицію АТ «Сумбуд» було відхилено. Непогоджуючь із незаконними та протиправними діями Замовника АТ «Сумбуд» вимушений опублікувати в електронній системі закупівель цю вимогу та доводи викладені в ній. Порядок та умови здійснення публічних закупівель регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року ( далі за текстом – Особливості). Фундаментальні засади та принципи здійснення публічних закупівель на території України регламентовані в ст. 5 Закону, серед них: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відхиляючи тендерну пропозицію учасника – АТ «Сумбуд» Замовник зазначив наступне. 1. Позиція Замовника - листи відгуки адресовані учаснику закупівлі, а не Замовнику. В такому випадку Замовник зобов’язаний надати Учасники 24 години на виправлення невідповідностей. Звертаю увагу Замовника, що відповідно до п. 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Окремо роз’яснюємо Замовнику, що надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в порядку та із підстав, визначених в п 43 Особливостей, є його обов’язком, а не правом. Тобто в такому випадку Замовник позбавлений варіативності поведінки, а зобов’язаний виконувати вимогу Закону. Абзац 2 п. 43 роз`яснює, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте Учаснику не було надано 24 години на виправлення невідповідностей, чим порушено його охоронювані Законом права та інтереси. 2. Позиція Замовника – в ліцензії програмного комплексу АВК №8/0222-2023 на використання ПК АВК у власному виробництві, без права передачі третім особам термін дії закінчився 31.03.2024 року. Вимоги до потенційних учасників закупівлі Замовник формує в тендерній документації. Так відповідно до п. 31 ч.1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.1 п. 32 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто Замовник оцінює тендерні пропозиції учасників лише на підставі вимог встановлених в тендерній документації. Так у тендерній документації до закупівлі Замовником була встановлена наступна вимога: Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Натомість вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії або будь якого іншого документу, який підтверджує володіння/ користування програмним комплексом АВК – 5 - відсутні. В свою чергу АТ «Сумбуд» виконав вимогу цього пункту ТД та розробив кошторисну частину тендерної пропозиції в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.4.) укр. Тому підстави для відхилення тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» відсутні. 3 Позиція Замовника – Дозвіл на експлуатацію техніки та Дозвіл на виконання робіт Державної служби України з питань праці, термін дії яких закінчився протягом трьох місяців з моменту закінчення періоду карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). Замовник приходить до хибного висновку щодо строку дії дозвільних документів виданих учаснику закупівлі Державною службою з питань праці в Україні, оскільки порядок, умови та підстави видання дозвільних документів щодо виконання робіт із підвищеною небезпекою та експлуатації машин та механізмів регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» ( далі за текстом – Постанова). Так відповідно до преамбули Постанови Установити, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тобто оскілки строк дії довільних документів АТ «Сумбуд» закінчився в період дії правового режиму воєнного стану, то відповідно до положень Постанови їх строк дії автоматично продовжується до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Отже, дозвільні документи надані АТ «Сумбуд» Державною службою з питань охорони праці в Україні є дійсними на момент проведення закупівлі. Тому підстави для відхилення тендерної пропозиції у Замовника відсутні. 4 Позиція Замовника – у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія паспорту уповноваженої особи на підписання договору. В такому випадку Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей. Оскільки зазначена помилка в тендерній документації не є невідповідністю щодо технічних та якісних характеристик закупівлі та не змінює предмету закупівлі. В свою чергу Замовник позбавив учасника виправити зазначену невідповідність чим порушив його охоронювані Законом права та інтереси. 5 Позиція Замовника – в тендерній пропозиції учасника некоректно вказаний термін виконання робіт та адреса. Доводи Замовника в цій частині нам здаються незрозумілими, оскільки термін виконання робіт зазначений відповідно до вимог ТД «не пізніше 25.03.2025». Тому просимо додатково роз’яснити та надати можливість виправити невідповідність протягом 24 годин. 6 Доводи Замовника – в складі тендерної пропозиції відсутній погоджений Додаток 3 до договору . Замовник знову розглядає тендерну пропозицію учасника на підставі оціночних суджень та власних переконань, але не на підставі умов тендерної документації. Оскільки тендерною документацією взагалі не вимагалося погодження Договору та додатків до нього. Погодження учасника із проектом договору відбувалося шляхом підписання «Тендерної пропозиції» та відповідно до п. 10 якої зазначається: «Ми підтверджуємо згоду з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації за даним предметом закупівлі.». Окремо зауважимо, що в складі тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» підписана «Тендерна пропозиція» разом із 10 пунктом в ній наявна. Отже у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7 Доводи Замовника – у тендерній пропозиції учасника АТ «Сумбуд» наявні невідповідності у технічній специфікації (11,30,31,43). Відповідно до п.33 ч. 1 ст. 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вважаємо доводи Замовника в цій частині безпідставними,оскільки технічна специфікація учасника ( кошторисні документи) розроблені у відповідності до технічного завдання Замовника. В свою чергу останній взагалі не роз`яснює учаснику яких саме помилок було допущено учасником в технічному завданні, хоча це є обов’язком Замовника відповідно п. 46 Особливостей. Тому просимо додатково роз’яснити, які ж саме порушення були допущені учасником в технічній специфікації. Вважаємо за доцільне нагадати Замовнику, що відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Вихід за межі повноважень посадовою особою органу державної влади, місцевого самоврядування є кримінально караним діянням (ст. 365 Кримінального кодексу України). Приймаючі завідома протиправне рішення та розуміючи при цьому протиправність своїх діянь уповноважена особа вийшла за межі повноважень передбачених чинним законодавством України. Оскільки уповноважена особа Замовника знехтувала своїм обов’язком надати учаснику закупівлі АТ «Сумбуд» 24 години на виправлення невідповідностей. Напротивагу цьому тендерну пропозицію було протиправно відхилено. Про необхідність надавати учасникам 24 години на виправлення невідповідностей неодноразово зазначав орган оскарження (АМКУ) в своїх рішеннях: Рішення № 1924-р/пк-пз від 07.03.2024: У цьому рішенні АМКУ зобов'язав замовника надати учаснику 24 години для виправлення помилок у тендерній пропозиції. Це стосувалося процедури закупівлі № UA-2024-01-15-000123-a, де було виявлено технічні невідповідності у поданих документах. Рішення № 2056-р/пк-пз від 11.04.2024: Це рішення передбачає надання 24 годин для виправлення невідповідностей у документах, поданих на тендер. Зобов'язання виправити помилки були підтверджені по процедурі закупівлі № UA-2024-03-20-000456-b. Рішення № 2230-р/пк-пз від 20.05.2024: Учаснику було надано можливість виправити помилки у кваліфікаційній частині тендерної пропозиції протягом 24 годин після виявлення невідповідностей замовником. Це рішення прийняте по процедурі закупівлі № UA-2024-04-10-000789-c . Рішення № 2347-р/пк-пз від 10.06.2024: АМКУ зобов'язав замовника надати 24 години для виправлення помилок у тендерній пропозиції учасника. Це стосувалося закупівлі № UA-2024-05-15-000890-d, де було виявлено недоліки у документах, що підтверджують кваліфікаційні критерії. Рішення № 2478-р/пк-пз від 15.07.2024: У цьому випадку замовник був зобов'язаний надати учаснику 24 години для усунення виявлених недоліків у документах, поданих для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі. Рішення було прийняте по процедурі закупівлі № UA-2024-06-10-000123-e. Враховуючи все вище перелічене вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника – АТ «Сумбуд» та надати 24 години на виправлення невідповідностей У випадку незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звернутися до органу оскарження за відновленням нашого порушеного права. .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Відхилено