-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Завершена
34 532 994.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 664.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 172 664.97 UAH
Період оскарження:
23.04.2018 18:07 - 21.05.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скасування рішення Замовника
Номер:
9a64aa40740a4c12952e0cb6fb61a4b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001492-b.c5
Назва:
Скасування рішення Замовника
Скарга:
Орган оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 31978981
номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36
e-mail – lvivoad@gmail.com
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 25253009
номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32
e-mail – sadlo@ukr.net
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001492-b
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року) щодо допущення до щодо відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
Обгрунтування:
Відповідно до пункту 3 протоколу рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» було відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації , а , саме : (згідно п.2 вищенаведеного протоколу) загальна вартість (остаточна пропозиція) з урахуванням одиночних розцінок учасника є меншою за сумарну вартість самих одиночних розцінок, а також значно меншою від загального обсягу (очікуваної вартості) за даним предметом закупівлі.
Відповідно до тендерної документації п. 3 Розділу “ Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі:
1. ненаданням учасником Форми «Тендерна пропозиція» згідно предмету закупівлі;
Форма «Тендерна пропозиція» була надана Замовнику через електронну
систему закупівель. (копія додається )
2. невідповідності вибраній учасником питомій вазі за критерієм «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» Формі «Тендерна пропозиція», поданої учасником згідно Додатку № 9 до тендерної документації.
Питома вага за критерію «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» відповідає Формі «Тендерна пропозиція», поданої нами згідно Додатку № 9 до тендерної документації.
3. якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій учасником після проведення аукціону Формі «Тендерна пропозиція», відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель.
Ціна нашої пропозиції, що зазначена в наданій нами після проведення аукціону Формі «Тендерна пропозиція», не відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель.
4. якщо ціна одиничних розцінок, вказаних учасником у Формі «Тендерна пропозиція», розрахована не у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918- 050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та
поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд», СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»; СОУ 42.1- 37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні 17 елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання» з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами.
В протоколІ рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 не зазначено про невідповідність ціни одиничних розцінок, вказаних нами у Формі «Тендерна пропозиція» вищенаведеним СОУ та ДСТУ.
Тому причин відхилення нашої тендерної пропозиції у Замовника не було .
Ціна нашої пропозиції була сформовани під час аукціону.
Обмежень щодо мінімальної ціни пропозиції (“суттєво меншої “ ) в тендерній документації не передбачено.
Обмежень щодо сумарної вартості одиночних розцінок та договірної ціни та їх порівняння в тендерній документації не зазначено.
Крім цього просимо прйняти до уваги , що при ідентичній закупівлі UA-2018-04-23-001495-b згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Стрийського району Львівської області (такеж саме технічне завдання (тіж одиничні розцінки) при очікуваній вартості закупівлі - 18 416 429,78 та нашій пропозиції – 11 241 337,95, Замовником було прийнято рішення про намір укласти з нами договір.
Тому, Замовник, порушуючи такі принципи проведення закупівель як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка, визначені ст.3 Закону, порушуючи вимоги та критерії тендерної документації в частині визнання переможцем учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, при відсутності причин чітко визначених в документації які є підставою для відхилення пропозиції, згідно із Статтею 28 та Статтею 32 Закону, безпідставно не прийняв нашу найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та не прийняв рішення про намір укласти з нами договір.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року.
3. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №414 від 27.06.2018 року
4. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та прийняти рішення про намір укласти договір з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
Додатки :
1. Тендерна документація на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
2. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №364 від 18.06.2018 року.
3. Тендерна форма пропозиція від 14.06.2018 № 01з-05/1407.
4. Тендерна документація на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Стрийського району Львівської області
5. Тендерна форма пропозиція від 13.06.2018 № 01з-05/1394
6. Копія платіжного доручення про оплату.
7. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №360 від 18.06.2018 року.
8. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №414 від 27.06.2018 року
Пов'язані документи:
Учасник
- НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок_ Пустомити docx (1) (2).pdf 27.06.2018 16:24
- ФП СТРИЙ від 1306 mg20180613_21240993 (2).pdf 27.06.2018 16:24
- НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Стрий docx (2).pdf 27.06.2018 16:24
- ФП Пустомити від 1406 від 1306 mg20180614_17160931 (1) (2).pdf 27.06.2018 16:24
- Скарга 3 mg20180627_15541006.pdf 27.06.2018 16:24
- ПРОТОКОЛ _ 414 від 27.06.2018р. (1).pdf 27.06.2018 16:24
- Протокол _ 364 (2).pdf 27.06.2018 16:24
- Протокол _ 360 (2).pdf 27.06.2018 16:24
- Платіжка Пустомити mg20180611_12150632 (2).pdf 27.06.2018 16:24
- рішення від 03.07.2018 № 6442 + лист Замовнику.pdf 04.07.2018 11:40
- Рішення від 17.07.2018 № 7098pdf.pdf 17.07.2018 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2018 16:24
Опис причини скасування:
В зв'язку з економічною недоцільністю
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.07.2018 16:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.07.2018 16:46
Вимога
Є відповідь
Визначення переможця
Номер:
148738264c6d4697846cd7d4bad4ca16
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001492-b.c2
Назва:
Визначення переможця
Вимога:
У зв'язку з тим ,що наша пропозиція сформована за результатами аукціону, є найнижчою та відповідає усім вимогам тендерної документації , просимо Вас переглянути Ваше рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визнати нас переможцем за даною закупівлею.
У випадку не перегляду Вами рішення про відхилення нашої пропозиції , будем змушені звернутись зі скаргою у встановленомцу Законом порядку
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 392 від 21.06.2018.pdf 21.06.2018 11:43
Дата подачі:
20.06.2018 12:46
Вирішення:
Умовами тендерної документації за процедурою закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області» передбачено, що обсяг надання послуг виражається в грошовому еквіваленті та становить 34 532 994,80 грн.
Надання послуг згідно даного предмету закупівлі здійснюватиметься протягом 2018 року відповідно до потреб Балансоутримувача (Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації) та необхідності проведення робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області.
Обсяги надання послуг щомісячно визначаються Балансоутримувачем та надаються Підряднику Замовником з урахуванням планових послуг/робіт, з чіткою їх розбивкою в частині видів робіт та їх об’ємів.
В Додатку № 3 до тендерної документації передбачені усі види послуг, що можуть бути необхідні Балансоутримувачу протягом року для забезпечення належного експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Враховуючи те, що конкретний обсяг послуг/робіт за даним предметом закупівлі Замовник не має можливості передбачити наперед, а також для забезпечення учасником-переможцем належного надання послуг згідно предмету закупівлі, остаточна пропозиція кожного учасника за результатами проведеного аукціону не повинна бути суттєво меншою від загального обсягу надання послуг (очікуваної вартості).
Враховуючи те, що загальна вартість (остаточна пропозиція) з урахуванням одиничних розцінок учасника Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерне компанія «Автомобільні дороги України» є меншою за загальну сумарну вартість самих одиничних розцінок, а також значно меншою від загального обсягу (очікуваної вартості) за даним предметом закупівлі, даний учасник не зможе забезпечити належне надання послуг згідно предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Скасування рішення Замовника
Номер:
33b7b9779d47423f872dcc462888866c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001492-b.b1
Назва:
Скасування рішення Замовника
Вимога:
Орган оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 31978981
номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36
e-mail – lvivoad@gmail.com
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 25253009
номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32
e-mail – sadlo@ukr.net
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001492-b
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року) щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”.
Обгрунтування:
Відповідно до Статті 16. Закону , та згідно з Додатком 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до тендерної документації п. 5 Розділу “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” , інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям визначена Додатком № 1 до тендерної документації, згідно якого Учасник у тому числі по формі визначеній Таблицею №3 в складі пропозиції надає:
- довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі ( Додаток 1, таблиця 3)
Учасники включають в Довідку спеціалізовані виробничі бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток1 таблиця № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі.
В примітці ***до таблиці №3 (Додаток1) тендерної документації зазначено, що “Спеціалізовані виробничі бази, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги) тощо, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступним документами:
- копіями чинних договорів оренди/лізингу, надання послуг тощо, завіреними підписами учасника та контрагента за договором;
-оригіналом листа підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника) згідно договорів оренди/лізингу/, надання послуг тощо щодо не заперечення використання його спеціалізованих баз.
ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал листа від ФОП Грем В.А. вих №24-05/18/1 від 24.05.18 на підтвердження надання послуг спеціалізованих виробничих баз при цьому не зазначивши які виробничі бази знаходяться в оренді та згідно з якими договорами надаються ці послуги.
Також у складі тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал власного листа вих. №24/19 від 24.05.2018р про наявність наступних орендованих баз:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні;
В якості документального підтвердження наявності власної та/або орендованої матеріально- технічної бази(спеціалізованих виробничих баз) ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” надав лише один договір оренди без номера від 01.03.2017 року на оренду асфальтованої площадки для зберігання піску, солі, техніки та побутові прміщення площею 19,6 кв.м.
Слід зазначити , що згідно з п.7.1 вищенаведеного договору, він припинив дію 1 березня 2018року. Жодного документа про продовження дії даного договору ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” не подано.
Таким чином в порушення статті 16 Закону та вимог тендерної документації учасник закупівлі не надав ні одного діючого договору , що підтверджує наявність діючих, на момент подання пропозицій, договорів оренди спеціалізованих виробничих баз, тому інформація зазначена в листі ТОВ “ АВАКС ПРОФ” вих. №24/19 від 24.05.2018р не підтверджена документально і є недостовірною. Крім того ТОВ “ АВАКС ПРОФ” не підтвердив наявності жодної власної виробничої бази , що разом з відсутністю орендованих баз свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та взагалі ставить під сумнів задекларовану учасником можливість дотримання діючих нормативів по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг, своєчасному виконанню робіт та забезпеченню безпеки руху.
Відповідно до п. 7 Статті 28 Закону та Тендерної документації Замовник мав звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому, Замовник відповідно до Статті 30 Закону був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”, як учасника пропозиція якого в частині наявності власних або орендованих баз не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 та тендерною документацією.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року.
3. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” відповідно до Статті 30 Закону, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 або відмінити торги в цілому, як такі які проводяться з порушенням вимог чинного законодавства
Додатки :
1. Договір оренди без номера від 1 березня 2017 року (м. Тернопіль).
2. Лист ТОВ “ АВАКС ПРОФ” №24/19 від 24.05.2018р.
3. Лист ФОП Грем В.Я. від 24.05.2018р № 24-05/18/1.
4. Тендерна документація.
5. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №331 від 7.06.2018 року.
6. Копія платіжного доручення про оплату.
Пов'язані документи:
Учасник
- НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок_ Пустомити docx.pdf 11.06.2018 14:59
- Протокол (7).PDF 11.06.2018 14:59
- Скарга Пустомити mg20180611_09502682.pdf 11.06.2018 14:59
- Договора про оренду спец вир баз (7).PDF 11.06.2018 14:59
- Платіжка Пустомити mg20180611_12150632.pdf 11.06.2018 14:59
- Довідка наявн спеціалізованих баз.pdf 11.06.2018 14:59
- Лист підтвердження бази 1 (1).PDF 11.06.2018 14:59
Дата подачі:
11.06.2018 14:59