• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області»

Завершена

6 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 500.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2024 18:13 - 02.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a

Номер: 7c57a480e8504c199bca100749b48a92
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-21-010495-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Скарга:
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р. 05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи. Підстави дискваліфікації Скаржника: 1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2. 2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150. Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне: По-перше: Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2. По-друге: Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим. Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565 Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації. Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги. Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2024 18:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2024 12:06
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконане рішення АМКУ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Філіченко Валерій Петрович 380503096089 fvp7110@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 18b2d4c7cb0640a9b539bf8e4f5fea46
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a

Номер: 7a4d7d62be334109a36e3ebfc749af05
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-21-010495-a.a1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Скарга:
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р. 05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи. Підстави дискваліфікації Скаржника: 1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2. 2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150. Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне: По-перше: Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2. По-друге: Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим. Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565 Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації. Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги. Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.07.2024 13:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Філіченко Валерій Петрович 380503096089 fvp7110@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: aed06d6a1f584f218f240bb7a2103b2a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника