-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Завершена
1 090 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2024 14:25 - 26.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
3773b36dca034c5895300966cac683f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-21-007506-a.a2
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, нами раніше направлялась вимога про неправомірне обрання переможця з наступним текстом:
Шановний Замовник, за результатами проведеного аукціону ви обрали переможцем тендерну пропозицію ФОП Колесник, але ж ми не погоджуємось з Вашим рішенням, так як дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. В наданих учасником –переможцем вказано , що складені ним документи підписані УЕП (удосконаленим електронним підписом), але ж при цьому додані файли із накладеним електронним підписом , при перевірці якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify вказано, що підпис накладений кваліфікований (КЕП).
2. Відповідно до Додатку 1 ТД розділ 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» п.2 вимагалось надання від учасника «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)» (цитата з ТД).
Виконуючи дану вимогу Учасник –Переможець надав лише лист вих.№01 від 25.06.2024р. з поясненням про те що, діяльності на постачання та проведенні робіт із заміни вікон не потребує ліцензії відповідного до діючого законодавства.
Водночас, у вимогами ТД передбачено надання комплексу послуг: постачання товару, демонтаж існуючих вікон та монтаж нових вікон. Крім того у Додатку №2 ТД вказано, що «На об’єкті наявні вікна, що знаходяться на висоті понад 5 метрів у кількості 3 шт.» та «У приміщенні спортивної зали наявні вікна на рівні 4,5 м від рівня підлоги-10 шт.» (цитати з ТД), тобто потрібно виконувати роботи на висоті 4,5м та вище.
Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Так як, Замовником вказано, що заміна деяких віконних конструкцій повинна проводитись на висоті 4,5м та вище , то ці роботи відповідно відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. Таким чином , так як Учасником- Переможцем не надана декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки, то його пропозиція не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
ВИМАГАЄМО:
Скасувати Ваше рішення, щодо обрання переможцем ФОП Колесник та відхилити дану пропозицію, як таку , що не відповідає вимогам ТД.
На цю вимогу ви розмістили наступну відповідь :
«Шановний Учасник, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне. Щодо документів учасника-переможця, що складені і підписані УЕП, але при перевірці встановлено, що накладений підпис КЕП відповідно до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Щодо не надання учасником- переможцем декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до вимог тендерної документації Замовником не було встановлення вимоги щодо надання саме цього документу. Відповідно до п. 46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, належним виконанням п. 46 Особливостей замовником буде надання відповіді учаснику, який надав запит, протягом чотирьох днів з дня надходження звернення. Звертаємо увагу, що зазначена норма не передбачає можливості зміни рішення замовника».
В котрий раз ми не погоджуємось з прийнятим Вами рішенням щодо обрання переможця та наданої відповіді на попередню вимогу з наступних підстав:
За текстом Вашої відповіді Ви погоджуєтесь, що у тендерній пропозиції Учасника-переможця присутня невідповідність щодо розбіжностей у підписанні документів електронним цифровим підписом. Дана невідповідність не підпадає під формальної помилки, а тому відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були відмінити своє рішення про обрання переможця та висунути вимогу даному Учаснику на виправлення даної невідповідності впродовж 24 годин, але ж чомусь Ви проігнорували дану вимогу законодавства, чим порушили діючі норми.
Щодо ненадання Учасником-переможцем декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Ви вказуєте , що Замовником не було встановлення вимоги щодо надання саме цього документу, але ж відповідно до Додатку 1 ТД розділ 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» п.2 вимагалось надання від учасника «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або ДОКУМЕНТА ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ЗАМІСТЬ ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ УЧАСНИК МОЖЕ НАДАТИ ЧИННУ ЛІЦЕНЗІЮ АБО ДОКУМЕНТ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ. (НАДАЄТЬСЯ ЛИШЕ У РАЗІ, ЯКЩО ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ АБО ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ТАКОГО ВИДУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ)».
Роз’яснюємо Вам, зо здійснення господарської діяльності без дозвільних документів передбачених законом ЗАБОРОНЕНО. Це може привести до накладення штрафних санкцій або притягнення до кримінальної чи адміністративної відповідальності.
Дoзвoли- це документи , які надаються суб’єкту господарювання уповноваженим органом у разі надання йому права на провадження певних дій або видів господарської діяльності.
Відповідно до п.1 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. :
Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (ДАЛІ - ДОЗВІЛ).
Відповідно до п.21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. :
ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, ЩО ЗАЗНАЧЕНІ У ГРУПІ Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ НА ПІДСТАВІ ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ за формою згідно з додатком 8.
Таким чином , ДЕКЛАРАЦІЯ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ є дозвільним документом, надання якого вимагалось умовами ТД.
Відсутність даного документу є невідповідністю, а тому відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були відмінити своє рішення про обрання переможця та висунути вимогу даному Учаснику на виправлення даної невідповідності впродовж 24 годин, але ж чомусь Ви проігнорували дану вимогу законодавства, чим вдруге порушили діючі норми.
Також не зрозуміло до чого ви надаєте цю інформацію: «Відповідно до п. 46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, належним виконанням п. 46 Особливостей замовником буде надання відповіді учаснику, який надав запит, протягом чотирьох днів з дня надходження звернення. Звертаємо увагу, що зазначена норма не передбачає можливості зміни рішення замовника».
Ваше тлумачення з цього приводу є ХИБНИМ, так як любий учасник може оскаржувати рішення Замовника відповідно до п.55 Особливостей, а саме оскарження через подання відповідної вимоги. Саме ця норма і передбачає правомочність подання скарги учасника у вигляді ВИМОГИ , а Замовник зобов’язаний її приймати та надавати обґрунтовані відповіді з прийняттям відповідних рішень у тому числі і скасуванні попередніх прийнятих їм же рішень.
ВИМАГАЄМО:
Скасувати Ваше рішення, щодо обрання переможцем ФОП Колесник та відхилити дану пропозицію, як таку , що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування даної вимоги, чи надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою та ДАСУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2024 19:07
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
В зазначений Законом термін Ви не звертались щодо внесення змін до Тендерної документації.
А встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО») не відхилена згідно із Законом.
У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО») не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
Разом з тим, зважаючи на отримання Вимоги, замовником було прийнято рішення надати роз’яснення на звернення з вимогою про таке.
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону.
На виконання норм частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ФОП Колісник В.В., яка визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ФОП Колісник В.В., яка визначена найбільш економічно вигідною, замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника - ФОП Колісник В.В., відповідає вимогам тендерної документації, та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, і було прийнято рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Колісник В.В., відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, згідно з яким було визначено ФОП Колісник В.В., - переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення замовника оформлено ПРОТОКОЛОМ щодо прийняття рішення уповноваженою особою №139 від 02.07.2024 року).
Вищевказані правові підстави повністю надають Вам роз’яснення правових дій як Замовника, так і Учасника згідно Закону та Особливостей.
Щодо підпису пояснюю наступне, розділом 3 Тендерної документації встановлено тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Порушення учасника не допущено.
Щодо не надання учасником- переможцем декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, Замовником не було встановлення вимоги щодо надання саме цього документу.
Тому Ваше звернення не має жодного підґрунтя.
З повагою, уповноважена особа, Вікторія БЕРКО.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
d9caddcc034f4a2e82b1ac25e4f6d843
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-21-007506-a.c1
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, за результатами проведеного аукціону ви обрали переможцем тендерну пропозицію ФОП Колесник, але ж ми не погоджуємось з Вашим рішенням, так як дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. В наданих учасником –переможцем вказано , що складені ним документи підписані УЕП (удосконаленим електронним підписом), але ж при цьому додані файли із накладеним електронним підписом , при перевірці якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify вказано, що підпис накладений кваліфікований (КЕП).
2. Відповідно до Додатку 1 ТД розділ 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» п.2 вимагалось надання від учасника «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)» (цитата з ТД).
Виконуючи дану вимогу Учасник –Переможець надав лише лист вих.№01 від 25.06.2024р. з поясненням про те що, діяльності на постачання та проведенні робіт із заміни вікон не потребує ліцензії відповідного до діючого законодавства.
Водночас, у вимогами ТД передбачено надання комплексу послуг: постачання товару, демонтаж існуючих вікон та монтаж нових вікон. Крім того у Додатку №2 ТД вказано, що «На об’єкті наявні вікна, що знаходяться на висоті понад 5 метрів у кількості 3 шт.» та «У приміщенні спортивної зали наявні вікна на рівні 4,5 м від рівня підлоги-10 шт.» (цитати з ТД), тобто потрібно виконувати роботи на висоті 4,5м та вище.
Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Так як, Замовником вказано, що заміна деяких віконних конструкцій повинна проводитись на висоті 4,5м та вище , то ці роботи відповідно відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. Таким чином , так як Учасником- Переможцем не надана декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки, то його пропозиція не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
ВИМАГАЄМО:
Скасувати Ваше рішення, щодо обрання переможцем ФОП Колесник та відхилити дану пропозицію, як таку , що не відповідає вимогам ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.07.2024 10:20
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне.
Щодо документів учасника-переможця, що складені і підписані УЕП, але при перевірці встановлено, що накладений підпис КЕП відповідно до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Щодо не надання учасником- переможцем декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до вимог тендерної документації Замовником не було встановлення вимоги щодо надання саме цього документу.
Відповідно до п. 46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, належним виконанням п. 46 Особливостей замовником буде надання відповіді учаснику, який надав запит, протягом чотирьох днів з дня надходження звернення.
Звертаємо увагу, що зазначена норма не передбачає можливості зміни рішення замовника.
Статус вимоги:
Відхилено