-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір А3; Папір офсетний А2; Папір обкладинковий кольоровий А3; Картон хром-ерзац; Шпагат поліпропіленовий, Бумвініл ),адреса поставки : м.Київ,Проспект Берестейський,34 (Друкарня)
Завершена
488 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 441.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 441.40 UAH
Період оскарження:
21.06.2024 13:29 - 14.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
5d9b7d7c246d405eb023978c2f04dd50
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-21-006261-a.a1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ MULTIOFFICE А4,А3.pdf 27.06.2024 09:20
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ BRILLIANT LASER COPY.pdf 27.06.2024 09:20
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ XEROX PERFECT PRINT PLUS.pdf 27.06.2024 09:20
- Скарга.pdf.asice.zip 27.06.2024 09:20
- sign.p7s 27.06.2024 09:22
- рішення від 01.07.2024 №11319.pdf 01.07.2024 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2024 № 11689.pdf 08.07.2024 19:14
- рішення від 05.07.2024 № 11689.pdf 10.07.2024 18:31
- Рішення від 25.09.2023 № 15257.pdf 04.07.2024 11:19
- ланцюг_постачання_Azhar_Laser_анг_мова.pdf 04.07.2024 11:19
- відповідь на скаргу.pdf 04.07.2024 11:19
- Сертифікат_Ланцюга_поставок_анг_мова.pdf 04.07.2024 11:19
- Паспорт Azhar Laser (анг. мова).jpg 04.07.2024 11:19
- рішення від 03.10.2023 № 15754.pdf 04.07.2024 11:19
- FCS CERTIFICATE Azhar Laser.pdf 04.07.2024 11:19
- сертифікат standart А3..pdf 04.07.2024 11:19
- Ланцюг постачання перевод.pdf 04.07.2024 11:19
- протокол змін.pdf 12.07.2024 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 10:08
Дата розгляду скарги:
05.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.07.2024 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2024 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, відповідно до скарги ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР" внесено зміни в тендерну документацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
36d5ff37dfdf42b49c1c9336fb6b655b
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати товар згідно технічної специфікації, що встановлена таблицею Додатку 2 до тендерної документації, а саме на позицію 1:
№ Найменування Одиниці виміру Кількість Характеристики товару, яким мають відповідати довари запропоновані учасниками
1 Папір А3 пач. 400 Папір офісний А3, 80г/м2, (упаковка 500 аркушів):
- щільність, г/м2 – не менше 80; (ISO 536)
- непрозорість % – не менше 90%; (ISO 2471)
- білизна, CIE – 154-160 %; (ISO 11475)
- товщина – 96-104 µm (мікрон) (ISO 534)
- формат паперу – А3;
- упаковка - 500 аркушів;
- колір білий.
На підтвердження заявлених характеристик надати:
1. Копію паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару, зокрема: формат, щільність г/м2 ISO 536, товщина ISO 534, непрозорість ISO 2471. білизна CIE % ISO 11475.
2. Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018. видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім'я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов'язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. 4. Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері. Тому Скаржник надає інформацію щодо відповідності/ невідповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації на позицію 1 таблиці Додатку 2 тендерної документації щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці наданням підтверджуючих документів, а саме сертифікатів ТМ «Multioffice», ТМ «Brilliant Laser Copy», ТМ «Хerox Perfect Print Plus 80г/м2», що додаються до Скарги:
№ Харкатеристики Показники ТМ Виробників паперу А3 Відповідність
«MultiofficeА4, А3» «Brilliant Laser Copy» «Хerox Perfect Print Plus 80г/м2» ТАК/ НІ
Виробник 1 Виробник 2 Виробник 3
1. Щільність, г/м2, (ISO 536) не менше 80 80 80 80 ТАК
2. Непрозорість, % ,(ISO 2471) не менше 90 93 92 93 ТАК
3. Білизна, СІЕ,%, (ISO 11475) 154-160 161 168 150 НІ
4. Кількість в пачці аркушів 500 500 500 500 ТАК
5. Формат А3 ТАК ТАК ТАК ТАК
6. Колір Білий ТАК ТАК ТАК ТАК
7. Товщина , µm, (ISO 534) 96-104 107 105 102 ТАК-3, НІ -1,2
Отже, виходячи з вищенаведеної таблиці жодний виробник паперу не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик у їх сукупності вимогам встановленим Замовником до паперу, та надати Паспорт або Сертифікат якості, із зазначенням всіх технічних характеристик, у їх сукупності, які встановлені Замовником у тендерній документації.
3 метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 тендерної документації Документації таким чином, щоб була забезпечена можливість Учасникам падати еквівалент паперу формату А3, в тому числі шляхом збільшення можливих допусків відхилень від встановлених технічних характеристик, визначення методів, засобів, способів, за допомогою яких вимірювались технічні характеристики паперу, або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
№ Найменування Одиниці виміру Кількість Характеристики товару, яким мають відповідати довари запропоновані учасниками
1 Папір А3 пач. 400 Папір офісний А3, 80г/м2, (упаковка 500 аркушів):
- щільність, г/м2 – не менше 80; (ISO 536)
- непрозорість % – не менше 90%; (ISO 2471)
- білизна, CIE – 154-160 %; (ISO 11475)
- товщина – 96-104 µm (мікрон) (ISO 534)
- формат паперу – А3;
- упаковка - 500 аркушів;
- колір білий.
На підтвердження заявлених характеристик надати:
1. Копію паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару, зокрема: формат, щільність г/м2 ISO 536, товщина ISO 534, непрозорість ISO 2471. білизна CIE % ISO 11475.
2. Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018. видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім'я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов'язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. 4. Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері. Тому Скаржник надає інформацію щодо відповідності/ невідповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації на позицію 1 таблиці Додатку 2 тендерної документації щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці наданням підтверджуючих документів, а саме сертифікатів ТМ «Multioffice», ТМ «Brilliant Laser Copy», ТМ «Хerox Perfect Print Plus 80г/м2», що додаються до Скарги:
№ Харкатеристики Показники ТМ Виробників паперу А3 Відповідність
«MultiofficeА4, А3» «Brilliant Laser Copy» «Хerox Perfect Print Plus 80г/м2» ТАК/ НІ
Виробник 1 Виробник 2 Виробник 3
1. Щільність, г/м2, (ISO 536) не менше 80 80 80 80 ТАК
2. Непрозорість, % ,(ISO 2471) не менше 90 93 92 93 ТАК
3. Білизна, СІЕ,%, (ISO 11475) 154-160 161 168 150 НІ
4. Кількість в пачці аркушів 500 500 500 500 ТАК
5. Формат А3 ТАК ТАК ТАК ТАК
6. Колір Білий ТАК ТАК ТАК ТАК
7. Товщина , µm, (ISO 534) 96-104 107 105 102 ТАК-3, НІ -1,2
Отже, виходячи з вищенаведеної таблиці жодний виробник паперу не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик у їх сукупності вимогам встановленим Замовником до паперу, та надати Паспорт або Сертифікат якості, із зазначенням всіх технічних характеристик, у їх сукупності, які встановлені Замовником у тендерній документації.
3 метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 тендерної документації Документації таким чином, щоб була забезпечена можливість Учасникам падати еквівалент паперу формату А3, в тому числі шляхом збільшення можливих допусків відхилень від встановлених технічних характеристик, визначення методів, засобів, способів, за допомогою яких вимірювались технічні характеристики паперу, або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Повʼязаний документ:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ MULTIOFFICE А4,А3.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Повʼязаний документ:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ BRILLIANT LASER COPY.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Повʼязаний документ:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ТМ XEROX PERFECT PRINT PLUS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 тендерної документації Документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f421f11cf3cc4501b0f588def3823ec3
Заголовок пункту скарги:
2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Згідно таблиці Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати на позицію № 1 та № 2 копію паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару, зокрема: формат, щільність г/м2 ISO 536, товщина ISO 534, непрозорість ISO 2471. білизна CIE % ISO 11475, а також на позиції № 3, № 4, № 5 Копію паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару.
Законом визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачають заборону на встановлення дискримінаційних вимог до учасників та вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначені вимоги Замовника ставить потенційних учасників закупівлі, які мають необхідний досвід, знання та навички, у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним представником того чи іншого товару.
Відсутність «паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару», ніяким чином не впливає на якість товару. Згідно з положенням статті 5 Закону вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх Учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до положень статті 5, пункту 4 статті 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація не повинна містити Вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського кодексу України).
Надання на закупівлю паспортів або сертифікатів якості виданими виробниками із зазначенням технічних характеристик товару, зокрема: формат, щільність г/м2 ISO 536, товщина ISO 534, непрозорість ISO 2471. білизна CIE % ISO 11475 та паспортів або сертифікатів якості виданих виробниками із зазначенням технічних характеристик товару від конкретного виробника обладнання має ознаки дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Необхідність надання даних паспортів або сертифікатів ставить учасника в залежність від третьої особи (іноземного виробника та представника виробника в Україні), є дискримінацією та обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають дані паспорти або сертифікати якості тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з виробником та представником товаровиробника в Україні.
Виходячи із вищевказаного, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної умови Документації) порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед Учасників.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Законом визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачають заборону на встановлення дискримінаційних вимог до учасників та вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначені вимоги Замовника ставить потенційних учасників закупівлі, які мають необхідний досвід, знання та навички, у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним представником того чи іншого товару.
Відсутність «паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару», ніяким чином не впливає на якість товару. Згідно з положенням статті 5 Закону вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх Учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до положень статті 5, пункту 4 статті 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація не повинна містити Вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського кодексу України).
Надання на закупівлю паспортів або сертифікатів якості виданими виробниками із зазначенням технічних характеристик товару, зокрема: формат, щільність г/м2 ISO 536, товщина ISO 534, непрозорість ISO 2471. білизна CIE % ISO 11475 та паспортів або сертифікатів якості виданих виробниками із зазначенням технічних характеристик товару від конкретного виробника обладнання має ознаки дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Необхідність надання даних паспортів або сертифікатів ставить учасника в залежність від третьої особи (іноземного виробника та представника виробника в Україні), є дискримінацією та обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають дані паспорти або сертифікати якості тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з виробником та представником товаровиробника в Україні.
Виходячи із вищевказаного, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної умови Документації) порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед Учасників.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b1dfc35887cf4aa5834c3a7c8231d179
Заголовок пункту скарги:
3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Згідно таблиці Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати на позицію № 1, № 2, № 3 Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018. видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
Вважаємо ,що вимога про надання Сертифікатів ISO виданих виробнику товару на його власне виробництво Товару, що є предметом даної закупівлі, є дискримінаційною вимогою, виходячи з наступного.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації с її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов'язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
В той же час потрібно зауважити, що виробники паперу, який планується поставляти в даному тендері нашою компанією, знаходяться в країнах Індонезії, Китаю, Європейського союзу. Скаржник позбавлений можливості будь-яким чином змусити виробників паперу отримати Сертифікатів ISO. В той же час добровільність такої сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати виробникам паперу обов'язкової необхідності отримання ними сертифікатів ISO для продажу паперу на територію України.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вважаємо ,що вимога про надання Сертифікатів ISO виданих виробнику товару на його власне виробництво Товару, що є предметом даної закупівлі, є дискримінаційною вимогою, виходячи з наступного.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації с її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов'язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
В той же час потрібно зауважити, що виробники паперу, який планується поставляти в даному тендері нашою компанією, знаходяться в країнах Індонезії, Китаю, Європейського союзу. Скаржник позбавлений можливості будь-яким чином змусити виробників паперу отримати Сертифікатів ISO. В той же час добровільність такої сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати виробникам паперу обов'язкової необхідності отримання ними сертифікатів ISO для продажу паперу на територію України.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
9a8e4990f8164f98b52ba7ea52d82701
Заголовок пункту скарги:
4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Згідно таблиці Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні на всі позиції у випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім'я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов'язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
Хочемо відмітити, що постачальниками товарів, що становлять предмет закупівлі є не лише виробники, але й будь-які суб’єкти господарювання, які здійснюють відповідну діяльність на законних підставах. Оскільки постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі не обов’язково є та повинні бути його виробниками, встановлена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників виключно виробниками, що є дискримінацією учасників.
Виробниками товарів, що становлять предмет закупівлі є іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на територію юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі в Україні позбавлені можливості змусити виробників надати документи про відповідність запропонованого учасником товарів, що становлять предмет закупівлі технічним вимогам Замовника, наведеним в Додатку 2 тендерної документації із зазначенням всіх вимог Замовника. Так само, постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі в Україні позбавлені можливості змусити виробників надати авторизаційні листи, що вимагає Замовник. Також необіхдно зазначити наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Хочемо відмітити, що постачальниками товарів, що становлять предмет закупівлі є не лише виробники, але й будь-які суб’єкти господарювання, які здійснюють відповідну діяльність на законних підставах. Оскільки постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі не обов’язково є та повинні бути його виробниками, встановлена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників виключно виробниками, що є дискримінацією учасників.
Виробниками товарів, що становлять предмет закупівлі є іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на територію юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі в Україні позбавлені можливості змусити виробників надати документи про відповідність запропонованого учасником товарів, що становлять предмет закупівлі технічним вимогам Замовника, наведеним в Додатку 2 тендерної документації із зазначенням всіх вимог Замовника. Так само, постачальники товарів, що становлять предмет закупівлі в Україні позбавлені можливості змусити виробників надати авторизаційні листи, що вимагає Замовник. Також необіхдно зазначити наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
6b2ee10124fc46febf061680f332ee2d
Заголовок пункту скарги:
5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. Згідно таблиці Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати на позицію № 1, № 2, № 3 сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару. Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004.
Вважаємо ,що вимога про надання сертифікату FSC-STD-40-004 виданий на Виробника запропонованого товару, є дискримінаційною вимогою ,виходячи з наступного.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов'язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
В той же час потрібно зауважити, що виробники паперу, який планується поставляти в даному тендері нашою компанією, знаходяться в країнах Індонезії, Китаю, Європейського союзу. Наша компанія позбавлена можливості будь-яким чином змусити виробників паперу отримати сертифікати ланцюга постачання FSC-STD-40-004. В той же час добровільність такої сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати виробникам паперу обов'язкової необхідності отримання ними сертифікатів Сертифікат FSC для продажу паперу на територію України.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вважаємо ,що вимога про надання сертифікату FSC-STD-40-004 виданий на Виробника запропонованого товару, є дискримінаційною вимогою ,виходячи з наступного.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов'язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
В той же час потрібно зауважити, що виробники паперу, який планується поставляти в даному тендері нашою компанією, знаходяться в країнах Індонезії, Китаю, Європейського союзу. Наша компанія позбавлена можливості будь-яким чином змусити виробників паперу отримати сертифікати ланцюга постачання FSC-STD-40-004. В той же час добровільність такої сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати виробникам паперу обов'язкової необхідності отримання ними сертифікатів Сертифікат FSC для продажу паперу на територію України.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
b55a01b2d716494e9de80f56d4231708
Заголовок пункту скарги:
6
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
6. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим вимогам Замовникам до товару, Замовник має право, протягом 2 (двох) календарних днів після початку кваліфікації Учасника, надання зразків товару (зразки товару потрібно надати з позначкою «Зразок»), для перевірки відповідності еквівалентного товару запропонованого Учасником.
Необхідно зазначити, що зразки товару не є складовою частиною тендерної пропозиції. Тому встановлення Замовником вимоги про необхідність надання зразків товарів є неправомірним та може бути додатковою підставою для відхилення пропозиції учасника Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Необхідно зазначити, що зразки товару не є складовою частиною тендерної пропозиції. Тому встановлення Замовником вимоги про необхідність надання зразків товарів є неправомірним та може бути додатковою підставою для відхилення пропозиції учасника Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даних вимог.