-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експертного обстеження та технічного діагностування,гідравлічні випробування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Завершена
531 706.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 317.06 UAH
мін. крок: 1% або 5 317.06 UAH
Період оскарження:
20.06.2024 16:36 - 25.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-06-20-010634-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 08.07.2024 № 117
Номер:
eb2bd43cdf414a09b679d332cf0c1bf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-20-010634-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-06-20-010634-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 08.07.2024 № 117
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Дозвіл новий 2024.pdf 11.07.2024 23:25
- Дозвіл 223 новий.pdf 11.07.2024 23:25
- Декларація МТБ 2 (верхолазні , термічні).pdf 11.07.2024 23:25
- Протокол про відхилення №117 від 08.07.2024 року.pdf 11.07.2024 23:25
- Скарга UA-2024-06-20-010634-a.a1.pdf 11.07.2024 23:25
- Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf 11.07.2024 23:25
- ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ 1.pdf 11.07.2024 23:25
- АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ НААУ 17025+сфера.pdf 11.07.2024 23:25
- sign.p7s 11.07.2024 23:26
- рішення від 15.07.2024 № 12091.pdf 15.07.2024 19:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12489.pdf 23.07.2024 13:52
- рішення від 22.07.2024 № 12489.pdf 24.07.2024 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 12:41
Дата розгляду скарги:
22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2024 19:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2024 18:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0b8fc0d62e4b4d67be0de6bed00df6b3
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-06-20-010634-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 03.07.2024 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 04.07.2024, 16:54:42, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно було виконати вимогу наступного змісту: «Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог п.3 Розділу VI Істотні умови договору про закупівлю визначені у проекті договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19 постанови 1178. Тендерна пропозиція, яка містить будь-які інші умови договору та/або застереження (коментарі) з приводу його умов, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником не надано підписаний проект договору, відповідно до Додатку 6 Тендерної документації Відповідно до п.1 Розділу V Тендерної документації Учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. Учасником не додано вказаної довідки Відповідно до п.1 Розділу ІІІ У складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Учасником не надано вказаний гарантійний лист. Відповідно до абз 4 Додатку 1 Тендерної документації - Дозвіл Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Учасником не надано необхідного документу на механічні випробування та металографічний аналіз. Відповідно до вимог п.1 Додатку 3 У складі пропозиції учасник обов'язково надає копії документів на право власності або копії інших договорів, що підтверджують здатність учасника використовувати матеріально-технічну базу. ( Свідоцтво на право власності або договір оренди на майно) Учасником не надано підтвердження наявності приміщення та автомобіль ( умови закупівлі передбачають , що вартість договору включає вартість поставки товару).».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 04.07.2024 завантажено наступні документи: - «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf»; - «Підписаний Додаток 6.pdf»; - «Право власності на транспортний засіб.pdf»; - «Договір оренди нежилих приміщень.pdf»; - «Довідка про розуміння критеріїв оцінки.pdf»; - «Гарантійний лист достовірність.pdf».
В подальшому, через автоматизовану систему ProZorro 08.07.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення № 117, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: 1) «Учасником не надано документу на механічні випробування та металографічний аналіз – Відповідно до абз 4 Додатку 1 Тендерної документації – Дозвіл Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки або Державної служби України з питань праці на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки». Зауважимо, Замовником в описовій частині оскаржуваного протокольного рішення від 08.07.2024 № 117 абсолютно проігноровано зміст файлу «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf», який містить у собі вичерпне обґрунтування щодо вказаної обставини, а також відображає безпідставність та незаконність вказаної Замовником вимоги.
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
При детальній оцінці начебто підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» є доцільним повідомити наступне:
Завантажений на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей файл «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf» містить у собі наступні беззаперечні положення. Щодо необхідності надання копій ліцензії або документа дозвільного характеру на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначаємо, що отримання ліцензії або документа дозвільного характеру для здійснення діяльності суб’єктами господарювання передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. Жодним із зазначених чинних законодавчих актів наявність ліцензії або документа дозвільного характеру на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не передбачено.
Всі необхідні для надання послуг за закупівлею № UA-2024-06-20-010634-a дозвільні та акредитаційні документи вже завантажені до тендерної пропозиції та містяться у файлах «АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ НААУ 17025+сфера.pdf»; «ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ 1.pdf»; «Декларація МТБ 2 (верхолазні , термічні).pdf»; «Дозвіл 223 новий.pdf»; «Дозвіл новий 2024.pdf».
Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 03.07.2024, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника № 117 від 08.07.2024 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа", посилаючись на пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, 08.07.2024 до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення № 117 від 08.07.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 08.07.2024 № 117 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 03.07.2024 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 04.07.2024, 16:54:42, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно було виконати вимогу наступного змісту: «Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог п.3 Розділу VI Істотні умови договору про закупівлю визначені у проекті договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19 постанови 1178. Тендерна пропозиція, яка містить будь-які інші умови договору та/або застереження (коментарі) з приводу його умов, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником не надано підписаний проект договору, відповідно до Додатку 6 Тендерної документації Відповідно до п.1 Розділу V Тендерної документації Учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. Учасником не додано вказаної довідки Відповідно до п.1 Розділу ІІІ У складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Учасником не надано вказаний гарантійний лист. Відповідно до абз 4 Додатку 1 Тендерної документації - Дозвіл Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Учасником не надано необхідного документу на механічні випробування та металографічний аналіз. Відповідно до вимог п.1 Додатку 3 У складі пропозиції учасник обов'язково надає копії документів на право власності або копії інших договорів, що підтверджують здатність учасника використовувати матеріально-технічну базу. ( Свідоцтво на право власності або договір оренди на майно) Учасником не надано підтвердження наявності приміщення та автомобіль ( умови закупівлі передбачають , що вартість договору включає вартість поставки товару).».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 04.07.2024 завантажено наступні документи: - «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf»; - «Підписаний Додаток 6.pdf»; - «Право власності на транспортний засіб.pdf»; - «Договір оренди нежилих приміщень.pdf»; - «Довідка про розуміння критеріїв оцінки.pdf»; - «Гарантійний лист достовірність.pdf».
В подальшому, через автоматизовану систему ProZorro 08.07.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення № 117, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: 1) «Учасником не надано документу на механічні випробування та металографічний аналіз – Відповідно до абз 4 Додатку 1 Тендерної документації – Дозвіл Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки або Державної служби України з питань праці на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки». Зауважимо, Замовником в описовій частині оскаржуваного протокольного рішення від 08.07.2024 № 117 абсолютно проігноровано зміст файлу «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf», який містить у собі вичерпне обґрунтування щодо вказаної обставини, а також відображає безпідставність та незаконність вказаної Замовником вимоги.
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
При детальній оцінці начебто підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» є доцільним повідомити наступне:
Завантажений на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей файл «Усунуення невідповідностей (довідка-обгрунтування).pdf» містить у собі наступні беззаперечні положення. Щодо необхідності надання копій ліцензії або документа дозвільного характеру на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначаємо, що отримання ліцензії або документа дозвільного характеру для здійснення діяльності суб’єктами господарювання передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. Жодним із зазначених чинних законодавчих актів наявність ліцензії або документа дозвільного характеру на право проведення робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду об’єктів підвищеної небезпеки, а саме: неруйнівний контроль візуально-оптичний, ультразвуковий, магнітний, капілярний, та руйнівний контроль-механічні випробування, вимірювання твердості, металографічний аналіз; машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не передбачено.
Всі необхідні для надання послуг за закупівлею № UA-2024-06-20-010634-a дозвільні та акредитаційні документи вже завантажені до тендерної пропозиції та містяться у файлах «АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ НААУ 17025+сфера.pdf»; «ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ 1.pdf»; «Декларація МТБ 2 (верхолазні , термічні).pdf»; «Дозвіл 223 новий.pdf»; «Дозвіл новий 2024.pdf».
Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 03.07.2024, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника № 117 від 08.07.2024 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа", посилаючись на пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, 08.07.2024 до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення № 117 від 08.07.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 08.07.2024 № 117 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти та розглянути дану скаргу. 2. Встановити, що Замовником закупівлі № UA-2024-06-20-010634-a порушено процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення від 08.07.2024 № 117 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці».