• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2024 14:56 - 26.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 414710708eb34b0997fe4b158d4820ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-20-008183-a.c1
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ та повідомлення про намір укласти договір
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ та повідомлення про намір укласти договір Шановний Замовник - Комунальний заклад загальної середньої освіти "Ліцей №11 Хмельницької міської ради", ТОВ "КОРВЕТ" (далі - Учасник), вважає незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси Учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей згідно ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ. Вимагаємо скасувати Протокол №24 про намір укласти договір від 04.07.2024 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція Учасника – переможця: не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню згідно норм чинного законодавства України. Дотримання вимог власної Тендерної документації та основних принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель державними Замовниками в Україні, особливо під час дії військового стану. Протокол про намір укласти договір від 04.07.2024 року щодо визначення переможцем пропозиції - ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Замовник - Комунальний заклад загальної середньої освіти "Ліцей №11 Хмельницької міської ради" порушив основні принципи проведення процедури закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; Згідно вимог Вашої Тендерної документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей згідно ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам кваліфікаційних критеріїв та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Наголошуємо, що Тендерна пропозиція Учасника - ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ не відповідає умовам Тендерної документації Замовника, а отже підлягає відхиленню. Учасник допустив помилки під час розміщення в електронній системі закупівель документів на Вимогу про усунення порушення, на що йому надавалось 24 години на виправлення. Обґрунтування неправомірного рішення Замовника: Відповідно до кваліфікаційних критерій на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. Учасник не вказав у довідці код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для ФОП Здоренко А. В., з яким підписано аналогічний договір (довідка аналог дог.pdf). Натомість учасник замінив перший аналогічний договір на ФОП Остапенко Д.Д. (позиція у довідці та безпосередньо скановану копію договору). На вимогу про усунення порушення учасник завантажив не виправлений документ, не вказавши код ДК (довідка аналог дог_24 год.pdf). Проаналізувавши скановані документи ФОП Остапенко Д.Д., виявили, що договір №2024/06-3 датований 10.06.2024р, видаткова №2024/06-3 від 25.06.2024, а відгук сформований 01.06.2024, що є грубим порушенням, оскільки відгук про виконання не може бути виданий раніше самого виконання договору, отже відгук не відповідає дійсності. Оскільки договори були заключені між фізичними особами, не можливо перевірити дійсність даної угоди на сайті Прозоро та з інших відкритих джерел. Так як закупівля відбувається за державною субвенцією та за кошти платників податків, для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник мав би надати такі договори, що були заключені з навчальними закладами чи іншими державними установами, де цільове використання коштів можна прослідкувати через відкриті джерела та контролюючі органи, або через проведення державного аудиту. Також, лист -відгук має бути від замовника, який безпосередньо користується прямо чи опосередковано даним обладнанням, та може підтвердити повне виконання учасником договору, з дотриманням термінів поставки. Учасник не виконав вимогу та порушив Закон України “Про публічні закупівлі” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Виходячи з вищенаведеного, керуючись вимогами Тендерної документації Замовника, ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п. 44 особливостей згідно ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, наполягаємо на дискваліфікації пропозиції Учасника - переможця ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, як такої що не відповідає умовам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми залишаємо за собою право звертатись до Колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника, порушення норм Закону та вимог власної Тендерної документації. В тому числі наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що Уповноважена особа несе відповідальність згідно Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, а саме за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний скаржнику! Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник має надати наступні документи: 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015 - ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. Учасник ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ протягом 24 год з моменту розміщення в електронній системі замовником повідомлення про усунення невідповідностей надав договір №2024/06-3 від 10.06.2024, укладений з ФОП Остапенко Д.Д., який містить чітко вказаний код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, та довідку про виконання аналогічних договорів, де вже вказаний доданий учасником протягом 24 год договір з ФОП Остапенко Д.Д.. Відповідно вимог п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації довідка про виконання аналогічних договорів складається учасником у довільній формі. У тендерній документації немає вимоги, що ця довідка обов’язково повинна мати зазначені коди ДК, однак, із наданої учасником копії договору №2024/06-3 від 10.06.2024 ми бачимо, що предмет даного договору відповідає коду ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, отже, згідно з вимогами тендерної документації вважається аналогічним. Щодо вашого зауваження відносно того, що лист-відгук був виданий раніше, ніж був власне укладений сам договір та наданий товар за цим договором повідомляємо наступне. На перший погляд, така ситуація дійсно видається нелогічною. Однак, в самому листі-відгуку йде посилання на договір, який був укладений 10.06.2024, тому в Замовника немає підстави вважати даний лист-відгук недійсним через дату, яка на ньому встановлена. До того ж тендерна документація не містить додаткових вимог, щодо того, якими датами повинні бути датовані аналогічні договори, листи-відгуки тощо. Тому в даному разі це не може бути підставою для відхилення. Також хочемо зауважити щодо неправильності Вашого твердження про те, що аналогічні договори обов’язково мають бути висвітлені на Прозорро. Як правило, на Прозорро публікуються закупівлі Замовників, які у своїй діяльності використовуть бюджетні кошти. І якщо вимагати в Учасників аналогічні договори виключно із замовниками, які публікуються на Прозорро, то така вимога матиме ознаки дискримінації, що є недопустимим у публічних закупівлях. Також згідно законодавства, а саме, пп. 3 п. 44 Особливостей, у Замовника є чітко визначений перелік підстав для відхилення учасника після того, як його було визнано переможцем, а саме, якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; {Абзац третій підпункту 3 пункту 44 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024} не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Також Замовник може скасувати раніше прийняте рішення щодо визначення переможця або дискваліфікації учасника, якщо це вимагається згідно рішення колегії АМКУ. Тому на даний момент у Замовника немає підстав для дискваліфікації учасника ФОП ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Статус вимоги: Відхилено