-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по виконанню обстеження мереж, електровимірювальних, електровипробувальних робіт та виготовленню технічної документації (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Завершена
236 957.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 369.57 UAH
мін. крок: 1% або 2 369.57 UAH
Період оскарження:
20.06.2024 14:30 - 11.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1ca104b3442d4bcaaf21364b69f12b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-20-007455-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- до та понад 1000В (Кезіков О.В.).PDF 24.06.2024 18:34
- свідоцтво ЕТЛ ЕЛЕКТРОАДВОКАТ з доповн..pdf 24.06.2024 18:34
- Сертифікат (ISO 10012) лабораторія.pdf 24.06.2024 18:34
- Кваліфікація (Гайдай Р.В.).pdf 24.06.2024 18:34
- до та понад 1000В (Шинкар С.В.).PDF 24.06.2024 18:34
- Скарга UA-2024-06-20-007455-a.docx 24.06.2024 18:34
- Скарга на умови UA-2024-06-20-007455-a.pdf 24.06.2024 18:34
- Кваліфікація (Шинкар С.В.).PDF 24.06.2024 18:34
- sign.p7s 24.06.2024 18:37
- рішення від 26.06.2024 № 11071.pdf 26.06.2024 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 № 11555.pdf 04.07.2024 14:23
- рішення від 03.07.2024 № 11555.pdf 08.07.2024 15:38
- Заперечення на скаргу 27.06.2024 16:19
- Заперечення на скаргу 27.06.2024 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 19:04
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2024 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2024 15:39
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2024 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 171555-р/пк-пз від 03.07.2024р. до виконання.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c3771d54a6dc4c4e95e7a081249444b2
Заголовок пункту скарги:
пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання:
«Копію свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Згідно чинного законодавства та жодними нормативно-правовими актами не передбачається отримання такого документу саме у такій редакції: «свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання».
Згідно ст.18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено отримання «свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки» (надалі - Свідоцтво), видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні в частині права проводити повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, протягом визначеного в таких свідоцтвах строку дії. Для проведення зазначеної в частині першій цієї статті повірки наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається органом з уповноваження.
Отже такі свідоцтва про уповноваження отримують лише наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії. Скаржник не є вищезазначеними організаціями і не має і не повинен мати відповідні свідоцтва про уповноваження. Можливо Замовник сформулював дану вимогу в помилковій редакції - «Копію свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання.», що не передбачена чинним законодавством, отже Учасник не зобов’язаний отримувати таке свідоцтво.
В той же час, Скаржник має випробувальну електротехнічну лабораторію і отримав відповідно чинного законодавства Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та здійснює свою діяльність на основі права надання ними проводити роботи власною лабораторією. Також Скаржник має Сертифікат на систему керування вимірюванням, що посвідчує, що сфера вимірювань лабораторії відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» виданий органом з сертифікації.
Скаржник здійснює свою діяльність на законних підставах і тому має усі законні права виконувати роботи/послуги, передбачені технічним завданням.
Встановивши таку вимогу і Замовник обмежує коло учасників, порушує права Скаржника на участь в закупівлі (ст.5 Закону).
Також додатково повідомляємо, що технічним завданням не передбачено «визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання». Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги надання свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання не узгоджується з технічними вимогами даної процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не виконує роботи щодо визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання, та і не повинен їх виконувати у відповідності до технічного завдання.
«Копію свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Згідно чинного законодавства та жодними нормативно-правовими актами не передбачається отримання такого документу саме у такій редакції: «свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання».
Згідно ст.18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено отримання «свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки» (надалі - Свідоцтво), видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні в частині права проводити повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, протягом визначеного в таких свідоцтвах строку дії. Для проведення зазначеної в частині першій цієї статті повірки наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається органом з уповноваження.
Отже такі свідоцтва про уповноваження отримують лише наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії. Скаржник не є вищезазначеними організаціями і не має і не повинен мати відповідні свідоцтва про уповноваження. Можливо Замовник сформулював дану вимогу в помилковій редакції - «Копію свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання.», що не передбачена чинним законодавством, отже Учасник не зобов’язаний отримувати таке свідоцтво.
В той же час, Скаржник має випробувальну електротехнічну лабораторію і отримав відповідно чинного законодавства Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та здійснює свою діяльність на основі права надання ними проводити роботи власною лабораторією. Також Скаржник має Сертифікат на систему керування вимірюванням, що посвідчує, що сфера вимірювань лабораторії відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» виданий органом з сертифікації.
Скаржник здійснює свою діяльність на законних підставах і тому має усі законні права виконувати роботи/послуги, передбачені технічним завданням.
Встановивши таку вимогу і Замовник обмежує коло учасників, порушує права Скаржника на участь в закупівлі (ст.5 Закону).
Також додатково повідомляємо, що технічним завданням не передбачено «визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання». Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги надання свідоцтва про визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання не узгоджується з технічними вимогами даної процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не виконує роботи щодо визначення метрологічних характеристик випробувального обладнання, та і не повинен їх виконувати у відповідності до технічного завдання.
×
-
Назва доказу:
2
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат (ISO 10012) лабораторія.pdf
-
-
Назва доказу:
1
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво ЕТЛ ЕЛЕКТРОАДВОКАТ з доповн..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f6f03273cdfe4e9284d111ee24252ef9
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації вимагається надання:
«на працівників та керівника робіт, які будуть залучені до надання послуг, надати чинні скановані копії протоколів, посвідчень (або витягів із протоколів), журналу протоколів перевірки знань, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно таких напрямків навчань:
Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах НПАОП 0.00-5.12-01;
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Відповідно до технічного завдання Замовником передбачається наступний перелік послуг:
Пристрої, що заземлюють. Вимірювання опору розтіканню струму на основних заземлювачах.
Перевірка наявності кола між заземлювачами та заземленими елементами.
Вимірювання опору ізоляції мегаомметром
Вимірювання повного опору кола петлі "фаза-нуль"
Випробування ізоляції силових кабельних ліній напругою до 1кВ
За результатами вимірювань оформлення та затвердження технічного звіту
Об’єкти замовника – це навчальні заклади та інші заклади освіти Полтавської міської ради, які НЕ Є вибухопожежонебезпечними та вибухонебезпечними об’єктами. Отже, працівники, що будуть які будуть залучені до надання послуг не повинні проходити навчання згідно НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах.
Така вимога Замовника не узгоджується із технічним завданням за Додатком 2 і підлягає виключенню із вимог тендерної документації.
Працівники Скаржника мають необхідні знання і кваліфікацію для виконання умов договору, маємо керівника робіт не нижче 5-ї групи з електробезпеки;
- працівників, задіяних в роботі електролабораторії не нижче 4-ї групи електробезпеки.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації, а саме надання документів щодо проходження навчання Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах НПАОП 0.00-5.12-01.
Доказ: В якості доказу додаються кваліфікаційні посвідчення працівників – електромонтерів, працівників вимірювальної лабораторії.
«на працівників та керівника робіт, які будуть залучені до надання послуг, надати чинні скановані копії протоколів, посвідчень (або витягів із протоколів), журналу протоколів перевірки знань, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно таких напрямків навчань:
Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах НПАОП 0.00-5.12-01;
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Відповідно до технічного завдання Замовником передбачається наступний перелік послуг:
Пристрої, що заземлюють. Вимірювання опору розтіканню струму на основних заземлювачах.
Перевірка наявності кола між заземлювачами та заземленими елементами.
Вимірювання опору ізоляції мегаомметром
Вимірювання повного опору кола петлі "фаза-нуль"
Випробування ізоляції силових кабельних ліній напругою до 1кВ
За результатами вимірювань оформлення та затвердження технічного звіту
Об’єкти замовника – це навчальні заклади та інші заклади освіти Полтавської міської ради, які НЕ Є вибухопожежонебезпечними та вибухонебезпечними об’єктами. Отже, працівники, що будуть які будуть залучені до надання послуг не повинні проходити навчання згідно НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах.
Така вимога Замовника не узгоджується із технічним завданням за Додатком 2 і підлягає виключенню із вимог тендерної документації.
Працівники Скаржника мають необхідні знання і кваліфікацію для виконання умов договору, маємо керівника робіт не нижче 5-ї групи з електробезпеки;
- працівників, задіяних в роботі електролабораторії не нижче 4-ї групи електробезпеки.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації, а саме надання документів щодо проходження навчання Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах НПАОП 0.00-5.12-01.
Доказ: В якості доказу додаються кваліфікаційні посвідчення працівників – електромонтерів, працівників вимірювальної лабораторії.
×
-
Назва доказу:
4
-
Повʼязаний документ:
Кваліфікація (Шинкар С.В.).PDF
-
-
Назва доказу:
3
-
Повʼязаний документ:
Кваліфікація (Гайдай Р.В.).pdf
-
-
Назва доказу:
2
-
Повʼязаний документ:
до та понад 1000В (Шинкар С.В.).PDF
-
-
Назва доказу:
1
-
Повʼязаний документ:
до та понад 1000В (Кезіков О.В.).PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації, а саме надання документів щодо проходження навчання Інструкції з організації безпечного ведення робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах НПАОП 0.00-5.12-01.