-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги пов’язані з друком (виготовлення поліграфічної продукції)
Завершена
3 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 250.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2018 14:33 - 14.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
058fd6c7dac9462eac4493214a60fee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-31-001378-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
ПАТ "УКРПОШТА"
ВИМОГА
31 травня 2018 року ПАТ “УКРПОШТА” були оголошені відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 – 79820000-8 Послуги пов’язані з друком (виготовлення поліграфічної продукції).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Ландпресс" було надіслано тендерну пропозицію на участь в даних відкритих торгах та надано замовнику всі документи, визначені Тендерною документацією. Проте, тендерну пропозицію ТОВ "Ландпрес" було відхилено, що підтверджується Протоколом №2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року.
В обґрунтуванні даного рішення Тендерний комітет зазначив, що в порушення п.1 розділу 3 та додатків 1, 4 тендерної документації учасником надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) без зазначення найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (надано найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію.
Дане рішення є немотивованим та суперечить вимогам законодавства та Тендерної документації.
Як вбачається з Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю, метою проведення даних відкритих торгів є саме надання послуг пов’язаних з друком (виготовлення поліграфічної продукції) (ДК 021:2015 – 79820000-8).
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації учасник торгів повинен подати довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію.
На виконання вимог п. 1 розділу 3 та додатків 1, 4 ТОВ "Ландпресс" було надано довідку про виконання аналогічного договору, де зазначене найменування контрагента, найменування продукції, контактні особи замовників. Окрім того, учасником була надана копія аналогічного Договору №1815-1 на виготовлення поліграфічної продукції від 18 листопада 2015 року між ТОВ "Ландпресс" та ТОВ "МЕД-СЕРВІС", предметом якого є виготовлення та постачання поліграфічної продукції; позитивні листи-відгуки від ТОВ "МЕД-СЕРВІС" та Видаткова накладна № РН-0001606м від 07.02.2017 року з зазначенням найменування виготовленого Товару, кількості Товару та ціни.
Таким чином, ТОВ "Ландпресс" виконало всі вимоги, передбачені Тендерною документацією, надало вичерпний перелік документів на підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У випадку виникнення у замовника сумнівів щодо виконання ТОВ "Ландпресс" аналогічного договору, замовник має право звернутися з запитом на надання інформації до ТОВ "МЕД-СЕРВІС". Проте, у Протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2018 року факт звернення до ТОВ "МЕД-СЕРВІС" не відображений.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, запропонована ТОВ "Ландпресс", є найнижчою серед всіх зареєстрованих пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо надати пояснення з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс".
Пов'язані документи:
Замовник
- Прот розгляд вимоги або питання.docx 26.06.2018 14:29
Дата подачі:
25.06.2018 10:33
Вирішення:
Пунктом 1 Розділу ІІІ та додатком 1, 4 до тендерної документації зазначеної закупівлі вимагалось надання довідки у довільній формі складеною учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного* договору, із зазначенням: найменування контрагента; найменування продукції, яка постачалась за умовами договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію. На виконання зазначених вимог учасником надано документ (Довідка_про_виконання_аналогічного__-_Укрпошта ), без зазначення найменування продукції, яка постачалась за умовами договору (натомість зазначено найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме поліграфічну продукцію, у зв’язку з цим Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено