-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лічильники для холодної води
Завершена
597 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 986.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 986.90 UAH
Період оскарження:
19.06.2024 17:43 - 28.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення
Номер:
2ac2156362ee4052a0c24054243bbb22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-011626-a.c2
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
19.06.24 Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" (далі — Замовник) оголосило
процедуру закупівлі за 021:2015: 38421100-3 - Лічильники води (далі — Процедура
закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 02.07.24
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Перший учасник — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" , другий учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне
Учасник №1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав документ – «Гарантійний лист» згідно до Додатку 2 з невідповідністю технічним параметрам, які надав Замовник.
Учасник при наданні цього Додатку, зазначив не коректні дані параметрів лічильників, а саме значення «не більше», «не менше» скопіювавши його з Додатку Замовника, не розписавши конкретні технічні дані які прописані у паспорті лічильників, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси, що являється суттєвою причиною для відхилення такої пропозиції.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 12.07.2024 14:35
Дата подачі:
12.07.2024 14:35
Вирішення:
Розділом 3. Тендерної документації « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасники подають пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, які вимагаються замовником у тендерній документації;
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації замовника. Додатком 2 до тендерної документації п.8 визначено, що
− УЧАСНИК процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій УЧАСНИКА вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи УЧАСНИКА та його печаткою копії наступних документів:
− - сертифікати якості (відповідності) та/або паспорт виробника;
− Отже, Замовником не встановлено вимоги в Тендерній документації та додатках до неї, щодо надання учасниками «Гарантійного листа» та не встановлено вимоги щодо зазначення конкретних технічних даних які прописані у паспорті лічильників. Таким чином, приймаючи рішення щодо наміру укласти договір з ТзОВ" ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ замовник керувався принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
на прийняття рішення
Номер:
03d10071ebf94c0ebe5ff4db71c50376
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-011626-a.a1
Назва:
на прийняття рішення
Вимога:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
19.06.24 Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" (далі — Замовник) оголосило
процедуру закупівлі за 021:2015: 38421100-3 - Лічильники води (далі — Процедура
закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 02.07.24
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Перший учасник — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" , другий учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне
Учасник №1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" надав документ – «Гарантійний лист» згідно до Додатку 2 з невідповідністю технічним параметрам, які надав Замовник.
Учасник при наданні цього Додатку, зазначив не коректні дані параметрів лічильників, а саме значення «не більше», «не менше» скопіювавши його з Додатку Замовника, не розписавши конкретні технічні дані які прописані у паспорті лічильників, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси, що являється суттєвою причиною для відхилення такої пропозиції.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу ст.33 Закону.docx 16.07.2024 17:12
Дата подачі:
12.07.2024 13:31
Вирішення:
відповідно п.4 Статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.Розділом 3. Тендерної документації « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасники подають пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, які вимагаються замовником у тендерній документації;
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації замовника. Додатком 2 до тендерної документації п.8 визначено, що
− УЧАСНИК процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій УЧАСНИКА вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи УЧАСНИКА та його печаткою копії наступних документів:
− - сертифікати якості (відповідності) та/або паспорт виробника;
− Отже, Замовником не встановлено вимоги в Тендерній документації та додатках до неї, щодо надання учасниками «Гарантійного листа» та не встановлено вимоги щодо зазначення конкретних технічних даних які прописані у паспорті лічильників. Таким чином, приймаючи рішення щодо наміру укласти договір з ТзОВ" ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ замовник керувався принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Статус вимоги:
Відхилено