• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 : - Бусарєв Віталій Сергійович, старший фахівець відділу організації охоронної діяльності управління управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 65026, м. Одеса, вул. Рішельєвська, буд. 8, телефон: (050) 392-64-54, електронна адреса: vitalii.busariev@bank.gov.ua; - Індік Віталій Анатолійович, головний фахівець відділу організації охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 11-б, телефон: (067) 588-23-30, електронна адреса: Vitalii.Indik@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, 01601; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника та перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 594 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 900.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2024 18:24 - 25.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність документів визначеного переможця вимогам тендерної документації

Номер: d60df12492d04f119b60de05024eccfc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-19-010287-a.a2
Назва: Невідповідність документів визначеного переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Доброго ранку! Тендерною документацією передбачені вимоги для переможця закупівлі: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: 1. ............. 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме надає на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі/керівника учасника процедури закупівлі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Дата документа повинна бути не більше місячної давнини від дати подання документа". Відповідно до перевірки витягу про наявність судимості за номером було встановлено, що дата видачі у довідці та у самій системі не співпадають. Так, довідка, що сформована електронною системою містить дату видачі 31.07.2024 р. (файл Витяг-4566420-ЖУРАВЕЛЬ-2024-07-31.pdf), а при перевірці за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing, дата видачі зазначена 07.07.2026 р. (додається скриншот перевірки). Відповідно до п. 42 Постанови про особливості Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Враховуючи факт розбіжності у частині дати видачі документа (суттєва інформація), просимо Замовника здійснити перевірку шляхом звернення до Міністерства внутрішніх справ України з метою перевірки достовірності видачі витягу про несудимість. Зі щирою повагою!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Добрий день! Національний банк України звернувся на технічну підтримку сайту https://services.mvs.gov.ua/criminal-record-search з проханням перевірити правильність відображення дати видачі Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" № ВР-004566420 на сайті, наразі дата видачі відображена коректно.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "АБ "ЦЕНТР-91"

Номер: 5d58bbb2407c460781b22f5d764d6a5b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-19-010287-a.c1
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "АБ "ЦЕНТР-91"
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, виходячи з наступного. Відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиуії повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надані Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О. Оскільки вимога, встановлена в тендерній документації не зобов’язувала Учасників надати саме свідоцтво про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» нами надані свідоцтва, що підтверджують кваліфікацію персоналу охорони і відповідають Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2024 10:08
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2024 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Національний банк України, керуючись частиною 17 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2024 № 12524-р/пк-пз (скарга від 12 липня 2024 року № UA-2024-06-19-010287-a.c1 учасника ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91”, код за ЄДРПОУ 13898103) щодо закупівлі “Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4”, код ДК 021:2015: 79710000-4 “Охоронні послуги”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-06-19-010287-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 19.06.2024 року (далі – Закупівля), Уповноважена особа Національного банку України 30.07.2024 прийняла рішення скасувати рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 08.07.2024 (протокол № В/65-0001/84490) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91”, код за ЄДРПОУ 13898103, та рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 12.07.2024 (протокол № В/65-0001/86796) щодо визначення ТОВ “ПРОТЕКТ ФІРМ”, код за ЄДРПОУ 43198554, переможцем на Закупівлю.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91", Дмитро Сокол 380957254955 sokoldr2706@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3a66ce6cbd1b4cac810ed3fded448cd6
Заголовок пункту скарги: Свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиуії повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надані Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О.
Оскільки вимога, встановлена в тендерній документації не зобов’язувала Учасників надати саме свідоцтво про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» нами надані свідоцтва, що підтверджують кваліфікацію персоналшу охорони.
03.07.2024 о 18:17 Замовником була оприлюднена вимога про усунення виявлених невідповідностей утендерній пропозиції ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91», яка містила зокрема й вимогу щодо надання свідоцтв операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
У відповідь на зазначену вимогу Скаржник надав додаткове пояснення стосовно відсутності професії «оператор централізованого пункту спостереження» у Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010 а відтак, зазначив про неможливість надання саме свідоцтв про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» у звязку із відсутністю такого документу у Учасника відповідно до законодавства.
Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О., надані нами у складі тендерної пропозиції, цілком відповідають положенням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 та змісту тендерної документації з огляду на таке.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю « Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Відповідно до Розділу 3 "ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ" діючого Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010:
Кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи. У дипломі спеціаліста (молодшого спеціаліста) чи іншому документі про професійну підготовку кваліфікація визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо).
Професія - здатність виконувати подібні роботи, які вимагають від особи певної кваліфікації.
Кваліфікація визначається рівнем освіти та спеціалізацією.
Необхідний рівень освіти досягається завдяки реалізації освітніх, освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки і має в цілому відповідати колу та складності професійних завдань та обов'язків.

Оскільки на сьогодні діючий Національний Класифікатор Професій не містить такої професії як «Оператор пункту централізованого спостереження» (для підтвердження додаємо скріншоти з онлайн-довідника, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України) відповідно, і не існує затвердженого професійного стандарту для професії, згідно з яким можна було б пройти відповідне навчання і здобути свідоцтво саме «оператора пункту централізованого спостереження».

Натомість, кадрові вимоги до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження встановлені у пункті 16 та 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови).

Так, відповідно до пункту 16 Ліцензійних умов, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.

Згідно з пунктом 17 Ліцензійних умов персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації

Таким чином, оператори пункту централізованого спостереження згідно з Ліцензійними умовами є, в першу чергу, персоналом охорони, а відтак, повинні мати кваліфікацію, що дозволяє виконувати функції пов’язані з охороною.

До таких функцій, знань та навичок, зокрема, належать знання принципів роботи та правил користування технічними засобами охорони, до яких і належить обладнання пункту централізованого спостереження, що підтверджується Державним стандартом професійно-технічної освіти з професії «Охоронник», затвердженим Наказом Міністерства освіти і науки України № 1209 від 24.10.2014 року (копія додається).

Так, для здобуття 3-го кваліфікаційного розряду охоронник повинен оволодіти такими предметами як , зокрема, «Інформаційні технології» та «Технічна безпека».

Відтак, свідоцтва, надані нами у складі тендерної пропозиції в повній мірі підтверджують рівень кваліфікації персоналу охорони, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження.

Зважаючи на вищезазначене, відповідно до Національного Класифікатора Професій Оператор пункту централізованого спостереження» професією не є, а є лише посадою, яка може називатись у різних суб’єктів охоронної діяльності по-різному. Отже встановлюючи вимогу, зазначену у пункті 2.10. Додатку 1 до тендерної документації щодо надання Учасником у складі пропозиції свідоцтв операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х), Замовник не зазначив здобуття якої саме кваліфікації операторами (тобто посадовими особами) повинні бути підтверджені цими свідоцтвами. Відхиляючи пропозицію Скаржника Замовник посилається на те, що свідоцтва про здобуття кваліфікації “охоронник 3-го розряду” і є свідоцтвами оператора пункту централізованого спостереження не підтверджується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності , оскільки пунктом 19 передбачена наявність операторів такого пункту у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження, а відповідно до пункту 16 цих Ліцензійних умов професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб'єктом охоронної діяльності.
Таке твердження Замовника є хибним на 100 відсотків, адже ТОВ «Агенція безпеки «Центр-91» забезпечило професійну підготовку своїх працівників 2) на підставі цих ліцензійних умов отримало Ліцензію на провадження охоронної діяльності 3) Ліцензійні вимоги не містять імперативної норми щодо професійної підготовки операторів пункту централізованого спостереження саме за таким напрямком кваліфікації як «Оператор пункту централізованого спостереження».

Таким чином, хочемо наголосити, що свідоцтва про здобуття кваліфікації «охоронник 3-го розряду» і є свідоцтвами оператора пункту централізованого спостереження, які підтверджують їх кваліфікацію, відтак вважаємо, що у замовника не було підстав для відхилення нашої пропозиції через відсутність документа, якого не існує в принципі.
На думку Скаржника при відхиленні нашої пропозиції Замовник (можливо свідомо) вдався до маніпуляцій з поняттями «посада» і «кваліфікація», адже не встановлюючи жодних конкретних вимог до свідоцтв персоналу охорони залучених до роботи пункту централізованого спостереження в частині зазначення операторів пункту централізованого спостереження відповідності професії чи кваліфікації, Замовник тим не менш відхиляє пропозицію Учасника через відсутність документа, що не передбачений законодавством.


Прийнятим рішенням Замовник на думку Скаржника порушує низку принципів публічних Закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі- адже оскаржуване рішення ґрунтується на спотвонені норм Закону і положень тендерної документації.
Ми як Учасник вбачаємо у таких діях грубе порушення наших прав.
Враховуючи вищезазначене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-91»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9738e653f36943ceb7e903e13cda1d43
Заголовок пункту скарги: Невідповідність операторів ПЦН ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Рішення Замовника від 12 липня 2024 року про визначення пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» є таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, порушує принципи публічних закупівель та права Скаржника з огляду на таке.
Відповідно до пункту 2.9. Учасники повинні надати Підтверджуючі документи про наявність в штаті операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
Натомість Учасник ТОВ «Протект Фірм» у складі пропозиції надав довідку про використання операторів централізованого пункту спостереження, які знаходяться в штаті субпідрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», що не відповідає змісту вимоги викладеної у пункті 2.9 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиції повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
На виконання зазначеної вимоги Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» у складі тендерної пропозиції надало документи щодо працівників ТОВ «ШЕРИФ ПУЛЬТ 018»
- черговий пульта (пункт централізованого спостереження») Березовий О.М – наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження»
- черговий пульта Бурнаєва Ю.Л. - наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження»
- черговий пульта Харсун С.В. - наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження».
Надане документальне підтвердження не відповідає вимогам тендерної документації, адже відповідно до пункту 2.9 вимагалось підтвердження наявності по-перше оператора пункту централізованого спостереження , а не чергового пульту, по-друге зазначені працівники мають перебувати саме у штаті Учасника.
Крім того, свідоцтва, надані ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» також не є свідоцтвами про здобуття кваліфікації «Оператор пункту централізованого спостереження». Під час розгляду пропозиції Скаржника Замовник відхилив останню саме через відсутність свідоцтв операторів пункту централізованого спостереження, попри наданні Скаржником роз’яснення стосовно того що такого кваліфікаційного розряду не існує. А от під час розгляду пропозиції ТОВ «Протект Фірм» Замовник чомусь не вдавався до такого суворого слідування вимогам тендерної документації і навіть не звернув увагу, що свідоцтва надані у складі пропозиції ТОВ «Протект фірм» підтверджують здобуття працівниками кваліфікації, що не має жодного стосунку до охоронної діяльності. Так, кваліфікація «4222» відповідно до Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010 належить до категорії Службовці з інформування (довідок), в той час як персонал охорони має належати до категорії «5169 Працівники захисних та охоронних служб».
Так само, Замовник не надав ТОВ «Протект фірм» 24 години на усунення невідповідностей із вимогою щодо надання документального підтвердження саме операторів пункту централізованого спостереження і саме в штаті Учасника.
Таким чином, вважаємо, що замовник не мав права визначати ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі, адже Учасник-переможець не надав документальне підтвердження наявності в штаті операторів пункту централізованого спостереження.
Таке диференційоване ставлення до розгляду пропозицій Учасників є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі безпідставним незаконним та упередженим. Прийняттям рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржника через відсутність свідоцтв операторів пункту централізованого спостереження та невідхилення пропозиції Переможця, який так само не надав саме такі свідоцтва і взагалі не підтвердив наявність у штаті ОПЕРАТОРІВ пункту централізованого спостереження порушено наше право на обєктивний і неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Відтак просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ»ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі і здійснити розгляд тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір