-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 : - Бусарєв Віталій Сергійович, старший фахівець відділу організації охоронної діяльності управління управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 65026, м. Одеса, вул. Рішельєвська, буд. 8, телефон: (050) 392-64-54, електронна адреса: vitalii.busariev@bank.gov.ua; - Індік Віталій Анатолійович, головний фахівець відділу організації охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 11-б, телефон: (067) 588-23-30, електронна адреса: Vitalii.Indik@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, 01601; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника та перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 15 900.00 UAH
Невідповідність документів визначеного переможця вимогам тендерної документації
- Перевірка витягу.pdf 05.08.2024 10:22
- Перевірка витягу 06.08.2024.docx 07.08.2024 14:13
Безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "АБ "ЦЕНТР-91"
- ПРОФ СТАНДАРТ ОХОРОННИК 3-го розряду.pdf 12.07.2024 11:37
- Тендерна документація (6).docx 12.07.2024 11:37
- Розяснення про свідоцтва операторів ПЦС.pdf 12.07.2024 11:37
- Знімок екрана 2024-07-04 110255.png 12.07.2024 11:37
- Знімок екрана 2024-07-04 110132.png 12.07.2024 11:37
- Знімок екрана 2024-07-04 110207.png 12.07.2024 11:37
- ProfessionClassifier (1).xls 12.07.2024 11:37
- СБПДР _ диспетчер Березовий Олексій Миколайович.pdf 12.07.2024 15:02
- СБПДР _ диспетчер Бурнаєва Юлія Леонідівна.pdf 12.07.2024 15:02
- СБПДР _ диспетчер Харсун Світлана Вікторівна (1).pdf 12.07.2024 15:02
- sign.p7s 12.07.2024 15:02
- Рішення від 16.07.2024 № 12211.pdf 16.07.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12524.pdf 23.07.2024 13:56
- рішення від 22.07.2024 № 12524.pdf 25.07.2024 10:08
- Пояснення_по_суті_Скарги охорона.docx 18.07.2024 17:36
- Додатки до пояснень.zip 18.07.2024 17:36
- Пояснення_по_суті_Скарги охорона.pdf 18.07.2024 17:36
- Про виконання рішення.pdf 30.07.2024 14:10
Пункт скарги
Відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиуії повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надані Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О.
Оскільки вимога, встановлена в тендерній документації не зобов’язувала Учасників надати саме свідоцтво про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» нами надані свідоцтва, що підтверджують кваліфікацію персоналшу охорони.
03.07.2024 о 18:17 Замовником була оприлюднена вимога про усунення виявлених невідповідностей утендерній пропозиції ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91», яка містила зокрема й вимогу щодо надання свідоцтв операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
У відповідь на зазначену вимогу Скаржник надав додаткове пояснення стосовно відсутності професії «оператор централізованого пункту спостереження» у Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010 а відтак, зазначив про неможливість надання саме свідоцтв про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» у звязку із відсутністю такого документу у Учасника відповідно до законодавства.
Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О., надані нами у складі тендерної пропозиції, цілком відповідають положенням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 та змісту тендерної документації з огляду на таке.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю « Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до Розділу 3 "ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ" діючого Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010:
Кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи. У дипломі спеціаліста (молодшого спеціаліста) чи іншому документі про професійну підготовку кваліфікація визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо).
Професія - здатність виконувати подібні роботи, які вимагають від особи певної кваліфікації.
Кваліфікація визначається рівнем освіти та спеціалізацією.
Необхідний рівень освіти досягається завдяки реалізації освітніх, освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки і має в цілому відповідати колу та складності професійних завдань та обов'язків.
Оскільки на сьогодні діючий Національний Класифікатор Професій не містить такої професії як «Оператор пункту централізованого спостереження» (для підтвердження додаємо скріншоти з онлайн-довідника, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України) відповідно, і не існує затвердженого професійного стандарту для професії, згідно з яким можна було б пройти відповідне навчання і здобути свідоцтво саме «оператора пункту централізованого спостереження».
Натомість, кадрові вимоги до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження встановлені у пункті 16 та 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови).
Так, відповідно до пункту 16 Ліцензійних умов, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.
Згідно з пунктом 17 Ліцензійних умов персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації
Таким чином, оператори пункту централізованого спостереження згідно з Ліцензійними умовами є, в першу чергу, персоналом охорони, а відтак, повинні мати кваліфікацію, що дозволяє виконувати функції пов’язані з охороною.
До таких функцій, знань та навичок, зокрема, належать знання принципів роботи та правил користування технічними засобами охорони, до яких і належить обладнання пункту централізованого спостереження, що підтверджується Державним стандартом професійно-технічної освіти з професії «Охоронник», затвердженим Наказом Міністерства освіти і науки України № 1209 від 24.10.2014 року (копія додається).
Так, для здобуття 3-го кваліфікаційного розряду охоронник повинен оволодіти такими предметами як , зокрема, «Інформаційні технології» та «Технічна безпека».
Відтак, свідоцтва, надані нами у складі тендерної пропозиції в повній мірі підтверджують рівень кваліфікації персоналу охорони, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження.
Зважаючи на вищезазначене, відповідно до Національного Класифікатора Професій Оператор пункту централізованого спостереження» професією не є, а є лише посадою, яка може називатись у різних суб’єктів охоронної діяльності по-різному. Отже встановлюючи вимогу, зазначену у пункті 2.10. Додатку 1 до тендерної документації щодо надання Учасником у складі пропозиції свідоцтв операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х), Замовник не зазначив здобуття якої саме кваліфікації операторами (тобто посадовими особами) повинні бути підтверджені цими свідоцтвами. Відхиляючи пропозицію Скаржника Замовник посилається на те, що свідоцтва про здобуття кваліфікації “охоронник 3-го розряду” і є свідоцтвами оператора пункту централізованого спостереження не підтверджується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності , оскільки пунктом 19 передбачена наявність операторів такого пункту у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження, а відповідно до пункту 16 цих Ліцензійних умов професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб'єктом охоронної діяльності.
Таке твердження Замовника є хибним на 100 відсотків, адже ТОВ «Агенція безпеки «Центр-91» забезпечило професійну підготовку своїх працівників 2) на підставі цих ліцензійних умов отримало Ліцензію на провадження охоронної діяльності 3) Ліцензійні вимоги не містять імперативної норми щодо професійної підготовки операторів пункту централізованого спостереження саме за таким напрямком кваліфікації як «Оператор пункту централізованого спостереження».
Таким чином, хочемо наголосити, що свідоцтва про здобуття кваліфікації «охоронник 3-го розряду» і є свідоцтвами оператора пункту централізованого спостереження, які підтверджують їх кваліфікацію, відтак вважаємо, що у замовника не було підстав для відхилення нашої пропозиції через відсутність документа, якого не існує в принципі.
На думку Скаржника при відхиленні нашої пропозиції Замовник (можливо свідомо) вдався до маніпуляцій з поняттями «посада» і «кваліфікація», адже не встановлюючи жодних конкретних вимог до свідоцтв персоналу охорони залучених до роботи пункту централізованого спостереження в частині зазначення операторів пункту централізованого спостереження відповідності професії чи кваліфікації, Замовник тим не менш відхиляє пропозицію Учасника через відсутність документа, що не передбачений законодавством.
Прийнятим рішенням Замовник на думку Скаржника порушує низку принципів публічних Закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі- адже оскаржуване рішення ґрунтується на спотвонені норм Закону і положень тендерної документації.
Ми як Учасник вбачаємо у таких діях грубе порушення наших прав.
Враховуючи вищезазначене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-91»
-
Назва доказу:
Документ, що підтверджує здобуття кваліфікації операторів ПЦН у відповідності до Ліцензійних умов
-
Повʼязаний документ:
ПРОФ СТАНДАРТ ОХОРОННИК 3-го розряду.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ, що підтверджує відсутність професії та кваліфікації "Оператор пункту цеентралізованого спостереження"
-
Повʼязаний документ:
ProfessionClassifier (1).xls
-
-
Назва доказу:
Документ, що встановлює вимогу щодо надання свідоцтв операторів централізованого пункту спостереження
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (6).docx
-
Прийнятим рішенням Замовник на думку Скаржника порушує низку принципів публічних Закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі- адже оскаржуване рішення ґрунтується на спотвонені норм Закону і положень тендерної документації. Ми як Учасник вбачаємо у таких діях грубе порушення наших прав. Враховуючи вищезазначене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-91»
Відповідно до пункту 2.9. Учасники повинні надати Підтверджуючі документи про наявність в штаті операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
Натомість Учасник ТОВ «Протект Фірм» у складі пропозиції надав довідку про використання операторів централізованого пункту спостереження, які знаходяться в штаті субпідрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», що не відповідає змісту вимоги викладеної у пункті 2.9 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиції повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
На виконання зазначеної вимоги Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» у складі тендерної пропозиції надало документи щодо працівників ТОВ «ШЕРИФ ПУЛЬТ 018»
- черговий пульта (пункт централізованого спостереження») Березовий О.М – наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження»
- черговий пульта Бурнаєва Ю.Л. - наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження»
- черговий пульта Харсун С.В. - наказ про призначення на посаду та свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Черговий пункту централізованого спостереження».
Надане документальне підтвердження не відповідає вимогам тендерної документації, адже відповідно до пункту 2.9 вимагалось підтвердження наявності по-перше оператора пункту централізованого спостереження , а не чергового пульту, по-друге зазначені працівники мають перебувати саме у штаті Учасника.
Крім того, свідоцтва, надані ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» також не є свідоцтвами про здобуття кваліфікації «Оператор пункту централізованого спостереження». Під час розгляду пропозиції Скаржника Замовник відхилив останню саме через відсутність свідоцтв операторів пункту централізованого спостереження, попри наданні Скаржником роз’яснення стосовно того що такого кваліфікаційного розряду не існує. А от під час розгляду пропозиції ТОВ «Протект Фірм» Замовник чомусь не вдавався до такого суворого слідування вимогам тендерної документації і навіть не звернув увагу, що свідоцтва надані у складі пропозиції ТОВ «Протект фірм» підтверджують здобуття працівниками кваліфікації, що не має жодного стосунку до охоронної діяльності. Так, кваліфікація «4222» відповідно до Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010 належить до категорії Службовці з інформування (довідок), в той час як персонал охорони має належати до категорії «5169 Працівники захисних та охоронних служб».
Так само, Замовник не надав ТОВ «Протект фірм» 24 години на усунення невідповідностей із вимогою щодо надання документального підтвердження саме операторів пункту централізованого спостереження і саме в штаті Учасника.
Таким чином, вважаємо, що замовник не мав права визначати ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі, адже Учасник-переможець не надав документальне підтвердження наявності в штаті операторів пункту централізованого спостереження.
Таке диференційоване ставлення до розгляду пропозицій Учасників є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі безпідставним незаконним та упередженим. Прийняттям рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржника через відсутність свідоцтв операторів пункту централізованого спостереження та невідхилення пропозиції Переможця, який так само не надав саме такі свідоцтва і взагалі не підтвердив наявність у штаті ОПЕРАТОРІВ пункту централізованого спостереження порушено наше право на обєктивний і неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Відтак просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ»ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі і здійснити розгляд тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації Замовника.
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження наявності оператора ПЦС
-
Повʼязаний документ:
СБПДР _ диспетчер Харсун Світлана Вікторівна (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження наявності оператора ПЦС
-
Повʼязаний документ:
СБПДР _ диспетчер Бурнаєва Юлія Леонідівна.pdf
-
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження наявності оператора ПЦС
-
Повʼязаний документ:
СБПДР _ диспетчер Березовий Олексій Миколайович.pdf
-
Вважаємо рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі безпідставним незаконним та упередженим. Прийняттям рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржника через відсутність свідоцтв операторів пункту централізованого спостереження та невідхилення пропозиції Переможця, який так само не надав саме такі свідоцтва і взагалі не підтвердив наявність у штаті ОПЕРАТОРІВ пункту централізованого спостереження порушено наше право на обєктивний і неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Відтак просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ»ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем цієї закупівлі і здійснити розгляд тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації Замовника.