-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва»
Завершена
6 504 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 524.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 524.55 UAH
Період оскарження:
19.06.2024 15:19 - 01.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Номер:
dfa1683adf6149199d308ad56eafa5b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-009010-a.c2
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Детально розглянувши опублікований ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Розгляду тендерних пропозицiй за No 21/639-2 вiд 15.07.2024 вважаємо недостатньою та не зрозумілою аргументацію відхилення пропозиції, зазначену в повідомленні та
Вимагаємо:
- надати додаткову інформацію з деталізацією загальних формулювань по всіх 3-х пунктах відхилення нашої тендерної пропозиції даного протоколу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2024 13:58
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 1 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 12.07.2024 Вих. № 257-07, з зазначенням інформації щодо програмного забезпечення з правом користування. Проте Завантажений Учасником раніше лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) від 24.06.2024 Вих.№1-24/06 не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro. Також в даному листі-підтверджені зазначені дати дії договору, що суперечать датам Договору №01/45438 від 02.10.2023. З огляду на зазначене, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.2 ч. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації і не усунуто невідповідність в цій частині.
2. Відповідно до п. 2 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 12.07.2024 Вих. № 258-07 з зазначенням інформації щодо Договору № 7461-19 від 14.12.2023р. на реконструкцію ділянки дороги проспекту Миру (від ПК 04+71 до ПК 15+14) в м. Чернігів» (друга стадія проектування - робочий проект) (СРV за ДК 021:2015 код 45454000-4: Реконструкція). Завантажений Учасником раніше експертний звіт від 25.12.2023 № 02/330/23, та аналогічний договір № 7461-19 від 14.12.2023р., не містять всіх зазначених Учасником у відкоригованій Довідці видів робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, що документально не підтверджує інформацію у вище зазначеній довідці. З огляду на зазначене, Учасником не дотримано ч. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено Гарантію №G0724/6156, інформація в якій не відповідає вимогам абз. 12 п. 3 Додатку 7 тендерної документації, а саме «Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих або банківських днів з моменту отримання письмової вимоги».
Статус вимоги:
Задоволено