-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів (5, 6 класи НУШ)
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вул. Зарічанська, 20. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
384 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 923.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 923.50 UAH
Період оскарження:
19.06.2024 15:10 - 24.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
c02f33b9265a4ae1a0f9376533c3abc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-008840-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація про відповідність ActivPanel_ActivBoard 2024.pdf 09.07.2024 14:57
- АМКУ Хмельницька школа 22.docx 09.07.2024 14:57
- 66168cf253aae338325959.pdf 09.07.2024 14:57
- Протокол 182 (1).pdf 09.07.2024 14:57
- Додаток 2.docx 09.07.2024 14:59
- sign.p7s 09.07.2024 15:27
- Рішення від 11.07.2024 №11989.pdf 11.07.2024 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 №12399.pdf 19.07.2024 17:02
- Рішення від 18.07.2024 №12399.pdf 23.07.2024 11:51
- Пояснення по суті скарги 15.07.2024 15:28
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.07.2024 15:28
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 15.07.2024 15:28
- Декларація про відповідність вимогам технічних регламентів «Декларація про відповідність ActivPanel_ActivBoard 2024.pdf» 15.07.2024 15:28
- Технічний паспорт на кронштейн до проектора «Технічна документація.pdf» 15.07.2024 15:28
- Протокол виконання рішення АМКУ 25.07.2024 22:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2024 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2024 11:51
Дата виконання рішення Замовником:
25.07.2024 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18 липня 2024 року №12399-р/пк-пз , рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" від 04.07.2024 року №182
закупівлі UA-2024-06-19-008840-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bd1fc2c9a9f048a3884ef0663fe571fc
Заголовок пункту скарги:
неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу, єдиною підставою для відхилення пропозиції Скаржника стала нібито наявність невідповідностей щодо технічних характеристик запропонованого Товариством товару, а саме: “...пропозиція Учасника не містить гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кронштейн до проектора та декларації про відповідність вимогам технічних регламентів ”.
Звертаємо увагу на наступне. Відповідно до вимог пункту 6.4 Додатку №2 до тендерної документації: “Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Копії цих документів учасник подає у складі своєї пропозиції”.
Предметом цієї закупівлі є мультимедійне обладнання відповідно зазначеного у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: “Комплект мультимедійного обладнання ТИП 1, і Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3”.
Відповідно до Таблиці 2 пункту 6 наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 (далі - Наказ), на який посилається Замовник: “Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2:...”. У наведених вимогах Таблиці 2 немає назви такого засобу (обладнання) як “кронштейн до проектора”, тому надання гігієнічного сертифікату або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на “кронштейн до проектора” не передбачено вимогами Наказу.
Крім того, виходячи з вимог технічної специфікації, “кронштейн до проектора” є лише однією із складових предмету закупівлі “Комплект мультимедійного обладнання”, а в пункті 6.4 Додатку №2 до тендерної документації не зазначено, що учасник повинен подавати зазначені вище документи на кожну складову предмету закупівлі.
Що ж стосується нібито неподання декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, то цей документ міститься у складі тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи наведене вище, відхилення пропозиції Скаржника на підставі надуманої невідповідності вимогам Додатку №2 є незаконним і неправомірним.
Звертаємо увагу на наступне. Відповідно до вимог пункту 6.4 Додатку №2 до тендерної документації: “Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Копії цих документів учасник подає у складі своєї пропозиції”.
Предметом цієї закупівлі є мультимедійне обладнання відповідно зазначеного у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: “Комплект мультимедійного обладнання ТИП 1, і Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3”.
Відповідно до Таблиці 2 пункту 6 наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 (далі - Наказ), на який посилається Замовник: “Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2:...”. У наведених вимогах Таблиці 2 немає назви такого засобу (обладнання) як “кронштейн до проектора”, тому надання гігієнічного сертифікату або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на “кронштейн до проектора” не передбачено вимогами Наказу.
Крім того, виходячи з вимог технічної специфікації, “кронштейн до проектора” є лише однією із складових предмету закупівлі “Комплект мультимедійного обладнання”, а в пункті 6.4 Додатку №2 до тендерної документації не зазначено, що учасник повинен подавати зазначені вище документи на кожну складову предмету закупівлі.
Що ж стосується нібито неподання декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, то цей документ міститься у складі тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи наведене вище, відхилення пропозиції Скаржника на підставі надуманої невідповідності вимогам Додатку №2 є незаконним і неправомірним.
×
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574
-
Повʼязаний документ:
66168cf253aae338325959.pdf
-
-
Назва доказу:
декларація про відповідність вимогам технічних регламентів
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність ActivPanel_ActivBoard 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 182 (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, та повторно провести оцінку тендерної пропозиції Товариства після усунення Замовником порушень процедури закупівлі