• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання товарів для підтримки Збройних сил (Ноутбуки)

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2024 14:59 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаціййні умови тендерної документації

Номер: 8deff65568dc41d59630f8cfb2e628c3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-19-008553-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаціййні умови тендерної документації
Скарга:
19 червня 2024 року Замовник Відділ з питань економічного розвитку, інвестицій, розвитку інфраструктури, земельних відносин, екології та природних ресурсів Нерубайської сільської ради, ЄДРПОУ 44421776 оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-06-19-008553-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Придбання товарів для підтримки Збройних сил (Ноутбуки)). Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 27 червня 2024 00:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Відповідно додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження спроможності Учасника здійснити поставку Товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару та у разі, якщо Учасник не є виробником необхідно надати у складі пропозиції авторизаційний лист (лист в довільній формі) від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, адресований учаснику або Замовнику, для участі в торгах на постачання Товару із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, що підтверджує, що запропонований товар є оригінальним та Учасник процедури закупівлі має змогу поставити товар, який є предметом закупівлі цих торгів. На підтвердження наявності на території України авторизованого центру технічної підтримки запропонованого товару, Учасник повинен надати лист на ім’я Замовника від виробника обладнання або його офіційного представника на територій України про наявність на території м. Одеса авторизованого центру технічної та (або) сервісної підтримки. Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 8553/2024 від «21» червня 2024 р. (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу). Для отримання вказаних листів на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553 від 20.06.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць. Для отримання вказаних листів на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553.1 від 20.06.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited (підтверджено листом від виробника Lenovo PC HK Limited № б/н від 31.07.2019 року – додається), щодо предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць. Для отримання авторизаційного листа на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553.2 від 20.06.2024 року до Товариство з обмеженою відповідальністю "НРП" юр. адреса: 01030, м.Київ, Шевченківський район, вул. Богдана Хмельницького,буд.44 код ЄДРПОУ 36469918, яке є офіційним дистриб’ютором комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited, щодо предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць Варто зазначити, що надання вищенаведених листів ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, та не гарантує вчасне та якісне постачання, та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати листи. Наявність вимоги про надання вказаних листів значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати листи. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону». Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листів є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листів у виробника (представництва) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданих листів. Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації. Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листів, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі. Вимога про надання авторизаційного листа від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, адресований учаснику або Замовнику, для участі в торгах на постачання Товару із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, що підтверджує, що запропонований товар є оригінальним та Учасник процедури закупівлі має змогу поставити товар, який є предметом закупівлі цих торгів; листа на ім’я Замовника від виробника обладнання або його офіційного представника на територій України про наявність на території м. Одеса авторизованого центру технічної та (або) сервісної підтримки, розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказані листи або зможуть їх отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору № 8553/2024 від 21.06.2024 р. на 4 арк. 2. Копія листа № 8553 від 20.06.2024 року на 1 арк. 3. Копія листа № 8553.1 від 20.06.2024 року на 1 арк. 4. Копія листа № 8553.2 від 20.06.2024 року на 1 арк. 5. Копія листа № б/н від 31.07.2019 Lenovo PC HK Limited року на 3 арк. 6. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на 43 арк.
Дата розгляду скарги: 02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2024 17:01
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2024 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії, Замовником, протоколом №103 від 10.07.2024 р., прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - “Придбання товарів для підтримки Збройних сил (Ноутбуки)”, оголошення про проведення якої оприлюднине на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-06-19-008553-a.
Автор: ТОВ 2629, Роман Волошинов +380933566958 fuzzinsts1@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 31260c349b0b48508af51a05a53b6c95
Заголовок пункту скарги: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Опис заперечення: Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 17 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: 19 червня 2024 року Замовник Відділ з питань економічного розвитку, інвестицій, розвитку інфраструктури, земельних відносин, екології та природних ресурсів Нерубайської сільської ради, ЄДРПОУ 44421776 оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-06-19-008553-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Придбання товарів для підтримки Збройних сил (Ноутбуки)).
Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 27 червня 2024 00:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
Відповідно додатку 2 до тендерної документації:
На підтвердження спроможності Учасника здійснити поставку Товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару та у разі, якщо Учасник не є виробником необхідно надати у складі пропозиції авторизаційний лист (лист в довільній формі) від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, адресований учаснику або Замовнику, для участі в торгах на постачання Товару із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, що підтверджує, що запропонований товар є оригінальним та Учасник процедури закупівлі має змогу поставити товар, який є предметом закупівлі цих торгів.
На підтвердження наявності на території України авторизованого центру технічної підтримки запропонованого товару, Учасник повинен надати лист на ім’я Замовника від виробника обладнання або його офіційного представника на територій України про наявність на території м. Одеса авторизованого центру технічної та (або) сервісної підтримки.
Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 8553/2024 від «21» червня 2024 р. (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу).
Для отримання вказаних листів на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553 від 20.06.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць.
Для отримання вказаних листів на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553.1 від 20.06.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited (підтверджено листом від виробника Lenovo PC HK Limited № б/н від 31.07.2019 року – додається), щодо предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць.
Для отримання авторизаційного листа на участь в торгах ми надіслали лист-запит № 8553.2 від 20.06.2024 року до Товариство з обмеженою відповідальністю "НРП" юр. адреса: 01030, м.Київ, Шевченківський район, вул. Богдана Хмельницького,буд.44 код ЄДРПОУ 36469918, яке є офіційним дистриб’ютором комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited, щодо предмету закупівлі: Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A1009SRA) – 1 одиниця, Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YARA) – 3 одиниці, Ноутбук Lenovo V15 G4 IAH (83FS002FRA) – 6 одиниць
Варто зазначити, що надання вищенаведених листів ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, та не гарантує вчасне та якісне постачання, та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати листи.
Наявність вимоги про надання вказаних листів значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати листи.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листів є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листів у виробника (представництва) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданих листів.
Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листів, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Вимога про надання авторизаційного листа від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, адресований учаснику або Замовнику, для участі в торгах на постачання Товару із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, що підтверджує, що запропонований товар є оригінальним та Учасник процедури закупівлі має змогу поставити товар, який є предметом закупівлі цих торгів; листа на ім’я Замовника від виробника обладнання або його офіційного представника на територій України про наявність на території м. Одеса авторизованого центру технічної та (або) сервісної підтримки, розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказані листи або зможуть їх отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. Копія договору № 8553/2024 від 21.06.2024 р. на 4 арк.
2. Копія листа № 8553 від 20.06.2024 року на 1 арк.
3. Копія листа № 8553.1 від 20.06.2024 року на 1 арк.
4. Копія листа № 8553.2 від 20.06.2024 року на 1 арк.
5. Копія листа № б/н від 31.07.2019 Lenovo PC HK Limited року на 3 арк.
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на 43 арк.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації