-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2024 13:07 - 24.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Номер:
b6db11911a734190b47b57b2e1a16ccb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-005833-a.b2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання».
Вугілля кам’яне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 - Тверде паливо)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-19-005833-a. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-19-005833-a.
Протоколом щодо прийняття рішення №4 від 19 липня 2024 року уповноваженою особою Анатолієм Катренком прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі п.п2. п 44 та пп.1 п.44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 02.07.2024 №11469.pdf 23.07.2024 15:48
- 3472_2015 Стандарт.pdf 23.07.2024 15:48
- 7146_2010 Стандарт .pdf 23.07.2024 15:48
- Лист Інститут.pdf 23.07.2024 15:48
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).pdf 23.07.2024 15:48
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).docx 23.07.2024 15:48
- sign.p7s 23.07.2024 16:13
- рішення від 25.07.2024 № 12743.pdf 25.07.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2024 № 13268.pdf 05.08.2024 18:12
- Рішення від 05.08.2024 № 13268.pdf 07.08.2024 18:06
- пояснення кваліфікація Ободівка.doc 29.07.2024 11:08
- пояснення кваліфікація Ободівка.pdf 29.07.2024 11:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:29
Дата розгляду скарги:
05.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 16:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2024 18:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4c0fc61936d342279726925aaf633a2a
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником . ч.1 Розділу III ТД, що учасник надає висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугілля якого пропонується за даними торгами, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Наразі для вугілля діє ДСТУ 7146:2010 (копія додається).
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик— чотири роки.
Відповідно до п. 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
Отже, єдиний документ, який може вимагати замовник під час проведення Закупівлі та під час укладання договору є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Тобто, ДСТУ 7146:2010 не містить вимог щодо надання висновку з оцінки впливу на довкілля.
1.1. Додатково Учасник зазначає (про що обуло надано довідку-пояснення Замовнику), що відповідно до ч. 2-2. ст. 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: Тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, громадські слухання, передбачені статтею 7 цього Закону, проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. У цей період оцінка впливу на довкілля планованої діяльності, що провадитиметься на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), не здійснюється, строки розгляду поданої документації зупиняються, висновки з оцінки впливу на довкілля щодо такої планованої діяльності не видаються.
Також, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75, встановлюється перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 23 листопада 2022 року, а саме ч.8. Розділу ІІ Переліку визначає, що Покровський район: 1) Авдіївська міська територіальна громада; 2) Білозерська міська територіальна громада; 3) Гродівська селищна територіальна громада; 4) Добропільська міська територіальна громада; 5) Криворізька сільська територіальна громада; 6) Курахівська міська територіальна громада; 7) Мар’їнська міська територіальна громада; 8) Мирноградська міська територіальна громада; 9) Новогродівська міська територіальна громада; 10) Очеретинська селищна територіальна громада; 11) Покровська міська територіальна громада; 12) Селидівська міська територіальна громада; 13) Удачненська селищна територіальна громада; 14) Шахівська сільська територіальна громада, перебувають в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Місцезнаходження ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК»: 85001, Україна, Донецька обл., місто Добропілля(з), проспект Шевченка, будинок, 2. Місто Добпропілля входить до складу Добропільської міської територіальної громади, що перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Місцезнаходження ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК» Замовник може самостійно перевірити з відкритих джерел.
(Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.)
Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є незаконними, адже Учасник не має можливості надати висновок оцінки впливу на довкілля щодо ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК», на підставі прямих обмежень законодавством України щодо можливості отримання такого висновку у зв’язку зі знаходженням підприємства у зоні бойових дій.
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Наразі для вугілля діє ДСТУ 7146:2010 (копія додається).
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик— чотири роки.
Відповідно до п. 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
Отже, єдиний документ, який може вимагати замовник під час проведення Закупівлі та під час укладання договору є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Тобто, ДСТУ 7146:2010 не містить вимог щодо надання висновку з оцінки впливу на довкілля.
1.1. Додатково Учасник зазначає (про що обуло надано довідку-пояснення Замовнику), що відповідно до ч. 2-2. ст. 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: Тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, громадські слухання, передбачені статтею 7 цього Закону, проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. У цей період оцінка впливу на довкілля планованої діяльності, що провадитиметься на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), не здійснюється, строки розгляду поданої документації зупиняються, висновки з оцінки впливу на довкілля щодо такої планованої діяльності не видаються.
Також, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75, встановлюється перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 23 листопада 2022 року, а саме ч.8. Розділу ІІ Переліку визначає, що Покровський район: 1) Авдіївська міська територіальна громада; 2) Білозерська міська територіальна громада; 3) Гродівська селищна територіальна громада; 4) Добропільська міська територіальна громада; 5) Криворізька сільська територіальна громада; 6) Курахівська міська територіальна громада; 7) Мар’їнська міська територіальна громада; 8) Мирноградська міська територіальна громада; 9) Новогродівська міська територіальна громада; 10) Очеретинська селищна територіальна громада; 11) Покровська міська територіальна громада; 12) Селидівська міська територіальна громада; 13) Удачненська селищна територіальна громада; 14) Шахівська сільська територіальна громада, перебувають в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Місцезнаходження ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК»: 85001, Україна, Донецька обл., місто Добропілля(з), проспект Шевченка, будинок, 2. Місто Добпропілля входить до складу Добропільської міської територіальної громади, що перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Місцезнаходження ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК» Замовник може самостійно перевірити з відкритих джерел.
(Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.)
Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є незаконними, адже Учасник не має можливості надати висновок оцінки впливу на довкілля щодо ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ - ВИДОБУТОК», на підставі прямих обмежень законодавством України щодо можливості отримання такого висновку у зв’язку зі знаходженням підприємства у зоні бойових дій.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4 від 19 липня 2024 року та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ОБЛПАЛИВО».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
61adc4d5bbc4485a9a32bfe3322d4f5e
Заголовок пункту скарги:
. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником .умов визначених Додатком 3 ТД , зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Наразі для вугілля діє ДСТУ 7146:2010 (копія додається).
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик— чотири роки.
Відповідно до п. 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
Отже, єдиний документ, який може вимагати замовник під час проведення Закупівлі та під час укладання договору є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Тобто, ДСТУ 7146:2010 не містить вимог щодо кола осіб, які можуть отримувати/проводити дослідження та не визначено обмеження кола осіб щодо видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що підтвердила Колегія у своєму рішенні №11469 від 02.07.2024 (Рішення додається):
«Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ. Класифікація" не передбачає оригінал або копію дійсного договору (-ів) учасника з виробником (-ми) пропонованого вугілля кам’яного або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованого вугілля кам’яного учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника (якщо учасник не є виробником) та вимог щодо сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого саме на ім’я виробника пропонованої продукції.»
Додатково надаємо лист від Інституту, в якому вказано, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик не обов’язково видається на виробника.
Вважаємо, що дані причини дискваліфікації не відповідають нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставними.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Наразі для вугілля діє ДСТУ 7146:2010 (копія додається).
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик— чотири роки.
Відповідно до п. 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
Отже, єдиний документ, який може вимагати замовник під час проведення Закупівлі та під час укладання договору є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Тобто, ДСТУ 7146:2010 не містить вимог щодо кола осіб, які можуть отримувати/проводити дослідження та не визначено обмеження кола осіб щодо видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що підтвердила Колегія у своєму рішенні №11469 від 02.07.2024 (Рішення додається):
«Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ. Класифікація" не передбачає оригінал або копію дійсного договору (-ів) учасника з виробником (-ми) пропонованого вугілля кам’яного або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованого вугілля кам’яного учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника (якщо учасник не є виробником) та вимог щодо сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого саме на ім’я виробника пропонованої продукції.»
Додатково надаємо лист від Інституту, в якому вказано, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик не обов’язково видається на виробника.
Вважаємо, що дані причини дискваліфікації не відповідають нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставними.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4 від 19 липня 2024 року та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ОБЛПАЛИВО».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Номер:
c71a3b4059a74ffb999c309c952b9700
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-19-005833-a.c1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання».
Вугілля кам’яне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 - Тверде паливо)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-19-005833-a. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-19-005833-a.
Протоколом щодо прийняття рішення №2 від 28 червня 2024 року уповноваженою особою Анатолієм Катренком прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОТСАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі. п.п2. п 44 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- 36 ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ ДГ 13-100 (В).pdf 01.07.2024 14:54
- 47 ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ Г2 13-50 (В).pdf 01.07.2024 14:54
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).docx 01.07.2024 14:54
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).pdf 01.07.2024 14:54
- sign.p7s 01.07.2024 15:20
- рішення від 03.07.2024 № 11531.pdf 03.07.2024 16:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 № 12018.pdf 12.07.2024 18:59
- рішення від 11.07.2024 № 12018.pdf 16.07.2024 14:32
- пояснення АМКУ.pdf 04.07.2024 12:16
- пояснення.docx 04.07.2024 12:16
- Лист Вуглеіновація еквівалент.pdf 05.07.2024 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 15:37
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2024 14:32
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2024 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення пропозиції ПП Вуглепостачання скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2391cda1d34843c5b4e0514ddf95bbb0
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо доводів Замовника, стосовно порушення Учасником п.1 ч.1 Додатку 3 тендерної документації, зазначаємо, що Учасником не було порушено даний пункт, оскільки:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку, назву (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву, марку, тощо оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Відповідно п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Відповідно додатку ІІІ Тендерної документації:
Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Керуючись положеннями Тендерної документації Учасник надав еквіваленті марки вугілля про що зазначив у документах поданих до тендеру, а саме у Довідці-інформації щодо кількісних якісних та технічних характеристик товару, а саме
1) Замість Г (Г1) 13-50 учасник запропонував Г (Г2) 13-50 з аналогічними характеристиками, про що надав сертифікат
2) Замість Ж 13-100 учасник запропонував ДГ 13-100 з аналогічними характеристикам, про що надав сертифікат.
Порівняльна таблиця.
Найменування товару Зольність на сухий стан палива, % не
більше ніж Загальна волога на робочий стан палива, % не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менше ніж
Характеристики вугілля відповідно до Тендерної документації Замовника
Вугілля кам’яне марки
Г (Г1) 13-50 10,0 14,0 5900
Вугілля кам’яне марки
Ж 13-100* 14,0 12,0 6100
Характеристики запропонованого вугілля відповідно до сертифікатів ПП«ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ»
Найменування Зольність на сухий стан палива, % Загальна волога на робочий стан палива, % Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менше ніж
Вугілля кам’яне марки
Г (Г2) 13-50 4 3,9 7301
Вугілля кам’яне марки
ДГ 13-100 4,9 6,1 6943
Відповідно до Директиви Європейського Парламенту і Ради 2014/24/єс від 26 лютого 2014 року «Про публічні закупівлі» та затвердженого Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2024 р. № 76-р «Про схвалення Стратегії реформування системи публічних закупівель на 2024-2026 роки та затвердження операційного плану її реалізації у 2024-2025 роках» :
Витяг зі ст. 42 Директиви:
1. Технічні специфікації, як означено в пункті 1 додатка VII, повинні бути визначені в закупівельній документації. Технічна специфікація повинна визначати характеристики, яких вимагають від робіт, продуктів або послуг..
2. Технічні специфікації повинні забезпечувати можливість рівного доступу суб’єктів господарювання до процедури закупівлі і не повинні призводити до створення невиправданих перешкод для відкриття публічної закупівлі для конкуренції.
3. Без обмеження обов’язкових національних технічних правил, за умови що вони сумісні із нормами права Союзу, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один із зазначених нижче способів:
(a) з точки зору вимог щодо ефективності чи функціональності, включно з екологічними характеристиками, за умови що параметри є достатньо точними для того, щоб учасники процедури закупівлі могли визначити предмет договору, а публічні замовники - присудити договір;
(b) з покликанням на технічні специфікації та, в порядку пріоритетності, на національні стандарти, якими транспоновані європейські стандарти, Європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші технічні довідкові системи, створені європейськими органами стандартизації, або, в разі їх відсутності, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проєктування, розрахунку та виконання робіт і використання продуктів; кожне покликання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»;
(c) з точки зору вимог щодо ефективності чи функціональності, як зазначено в пункті (a), з покликанням на технічні специфікації, зазначені у пункті (b), як засіб припущення відповідності таким вимогам щодо ефективності чи функціональності;
(d) з покликанням на технічні специфікації, зазначені в пункті (b), для певних характеристик і з покликанням на вимоги щодо ефективності чи функціональності, зазначені в пункті (a), для інших характеристик.
4. Окрім випадків, коли це виправдано предметом договору, у технічних специфікаціях не повинна бути зазначена конкретна марка, джерело чи конкретний процес, які характеризують продукти чи послуги, що їх надає певний суб’єкт господарювання, або торговельні марки, патенти, типи чи певне походження або виробництво, якщо це сприятиме певним підприємствам чи продуктам або усуватиме певні підприємства чи певні продукти. Таке зазначення дозволене у виняткових випадках, коли описати предмет договору в достатньо точний і зрозумілий спосіб згідно з параграфом 3 неможливо. Таке зазначення повинне супроводжуватися словами «або еквівалент».
5. Якщо публічний замовник використовує можливість покликання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) параграфа 3, він не повинен відхиляти тендерну пропозицію на тій підставі, що роботи, продукти чи послуги, які є предметом тендеру, не відповідають зазначеним ним технічним специфікаціям, якщо учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції доведе за допомогою будь-яких належних засобів, зазначених у статті 44, що запропоновані рішення так само відповідають вимогам, визначеним у технічних специфікаціях.
Витяг зі ст.23. Закону України «Про публічні закупівлі»:
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
А також, Відповідно п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку, назву (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву, марку, тощо оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Учасник зазначає що принципи, а саме максимальної економії: ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» надало цінову пропозицію на 75 600 грн нижчу від ТОВ «Торговий Дім «ОБЛПАЛИВО» та ефективності: ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» надав рівноцінні марки вугілля по зольності, вологі та теплоті згоряння на робочий стан палива, було дотримано Учасником.
Тобто, замовник прямо проігнорував положення законодавства України та принципи здійснення державних закупівель.
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку, назву (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву, марку, тощо оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Відповідно п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Відповідно додатку ІІІ Тендерної документації:
Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Керуючись положеннями Тендерної документації Учасник надав еквіваленті марки вугілля про що зазначив у документах поданих до тендеру, а саме у Довідці-інформації щодо кількісних якісних та технічних характеристик товару, а саме
1) Замість Г (Г1) 13-50 учасник запропонував Г (Г2) 13-50 з аналогічними характеристиками, про що надав сертифікат
2) Замість Ж 13-100 учасник запропонував ДГ 13-100 з аналогічними характеристикам, про що надав сертифікат.
Порівняльна таблиця.
Найменування товару Зольність на сухий стан палива, % не
більше ніж Загальна волога на робочий стан палива, % не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менше ніж
Характеристики вугілля відповідно до Тендерної документації Замовника
Вугілля кам’яне марки
Г (Г1) 13-50 10,0 14,0 5900
Вугілля кам’яне марки
Ж 13-100* 14,0 12,0 6100
Характеристики запропонованого вугілля відповідно до сертифікатів ПП«ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ»
Найменування Зольність на сухий стан палива, % Загальна волога на робочий стан палива, % Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менше ніж
Вугілля кам’яне марки
Г (Г2) 13-50 4 3,9 7301
Вугілля кам’яне марки
ДГ 13-100 4,9 6,1 6943
Відповідно до Директиви Європейського Парламенту і Ради 2014/24/єс від 26 лютого 2014 року «Про публічні закупівлі» та затвердженого Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2024 р. № 76-р «Про схвалення Стратегії реформування системи публічних закупівель на 2024-2026 роки та затвердження операційного плану її реалізації у 2024-2025 роках» :
Витяг зі ст. 42 Директиви:
1. Технічні специфікації, як означено в пункті 1 додатка VII, повинні бути визначені в закупівельній документації. Технічна специфікація повинна визначати характеристики, яких вимагають від робіт, продуктів або послуг..
2. Технічні специфікації повинні забезпечувати можливість рівного доступу суб’єктів господарювання до процедури закупівлі і не повинні призводити до створення невиправданих перешкод для відкриття публічної закупівлі для конкуренції.
3. Без обмеження обов’язкових національних технічних правил, за умови що вони сумісні із нормами права Союзу, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один із зазначених нижче способів:
(a) з точки зору вимог щодо ефективності чи функціональності, включно з екологічними характеристиками, за умови що параметри є достатньо точними для того, щоб учасники процедури закупівлі могли визначити предмет договору, а публічні замовники - присудити договір;
(b) з покликанням на технічні специфікації та, в порядку пріоритетності, на національні стандарти, якими транспоновані європейські стандарти, Європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші технічні довідкові системи, створені європейськими органами стандартизації, або, в разі їх відсутності, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проєктування, розрахунку та виконання робіт і використання продуктів; кожне покликання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»;
(c) з точки зору вимог щодо ефективності чи функціональності, як зазначено в пункті (a), з покликанням на технічні специфікації, зазначені у пункті (b), як засіб припущення відповідності таким вимогам щодо ефективності чи функціональності;
(d) з покликанням на технічні специфікації, зазначені в пункті (b), для певних характеристик і з покликанням на вимоги щодо ефективності чи функціональності, зазначені в пункті (a), для інших характеристик.
4. Окрім випадків, коли це виправдано предметом договору, у технічних специфікаціях не повинна бути зазначена конкретна марка, джерело чи конкретний процес, які характеризують продукти чи послуги, що їх надає певний суб’єкт господарювання, або торговельні марки, патенти, типи чи певне походження або виробництво, якщо це сприятиме певним підприємствам чи продуктам або усуватиме певні підприємства чи певні продукти. Таке зазначення дозволене у виняткових випадках, коли описати предмет договору в достатньо точний і зрозумілий спосіб згідно з параграфом 3 неможливо. Таке зазначення повинне супроводжуватися словами «або еквівалент».
5. Якщо публічний замовник використовує можливість покликання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) параграфа 3, він не повинен відхиляти тендерну пропозицію на тій підставі, що роботи, продукти чи послуги, які є предметом тендеру, не відповідають зазначеним ним технічним специфікаціям, якщо учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції доведе за допомогою будь-яких належних засобів, зазначених у статті 44, що запропоновані рішення так само відповідають вимогам, визначеним у технічних специфікаціях.
Витяг зі ст.23. Закону України «Про публічні закупівлі»:
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
А також, Відповідно п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку, назву (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву, марку, тощо оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Учасник зазначає що принципи, а саме максимальної економії: ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» надало цінову пропозицію на 75 600 грн нижчу від ТОВ «Торговий Дім «ОБЛПАЛИВО» та ефективності: ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» надав рівноцінні марки вугілля по зольності, вологі та теплоті згоряння на робочий стан палива, було дотримано Учасником.
Тобто, замовник прямо проігнорував положення законодавства України та принципи здійснення державних закупівель.
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №2 від 28 червня 2024 року та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ОБЛПАЛИВО»