-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44810000-1 - Фарби
Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
мін. крок: 0.9% або 2 000.00 UAH
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
- Скарга ВО Варвинської СР до публікації.docx.asice.zip 29.07.2024 18:23
- Витяг з ЄДРПОУ 11.08.2023.pdf 29.07.2024 18:23
- Повноваження Мєльнік 2024 _ Статут 2023.pdf 29.07.2024 18:23
- sign.p7s 29.07.2024 18:25
- рішення від 31.07.2024 №13052.pdf 31.07.2024 17:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2024 №13444.pdf 08.08.2024 12:21
- рішення від 07.08.2024 №13444.pdf 12.08.2024 11:22
Пункт скарги
- документів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію та, у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 2);
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
- інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати якості, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно Додатку 2.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено частиною предмету закупівлі, зокрема, наступні позиції:
- Фарба ПФ-115П у фасуванні 0,9 кг:
№ Назва Кількість
20 Фарба жовта, ПФ-115П, 0,9 кг 3
21 Фарба біла, ПФ-115П, 0,9 кг 2
22 Фарба червона, ПФ-115П, 0,9 кг 2
23 Фарба фіолетова, ПФ-115П, 0,9 кг 2
24 Фарба блакитна, ПФ-115П, 0,9 кг 1
- Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-266:
№ Назва Кількість
25 Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-266, 2.8 кг 306
Окрім того Додатком 2 до тендерної документації було визначено, що всі посилання на марку, патент, назву вважати як еквівалент.
У Додатку 4 до тендерної документації міститься ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (форма, яка подається Учасником).
В даній Формі міститься, зокрема, колонки для заповнення «Найменування предмета закупівлі», «К-ть».
Одночасно Додаток 4 до тендерної документації містив наступну вимогу: «Учасник не повинен відступати від даної форми. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають».
При цьому таблична частина Форми «Тендерна пропозиція», що містилась у Додатку 4 до ТД була частково заповнена Замовником наступним чином:
№
з/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть Ціна за одиницю, грн. з ПДВ Всього, грн. з ПДВ
2 Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-115П, 2.8 кг шт 306
21 Фарба жовта, ПФ-115П, 0,9 кг шт 3
22 Фарба біла, ПФ-115П, 0,9 кг шт 2
23 Фарба червона, ПФ-115П, 0,9 кг шт 2
24 Фарба фіолетова, ПФ-115П, 0,9 кг шт 2
25 Фарба червона, ПФ-115П, 0,9 кг шт 1
Тобто Додаток 4 до ТД містив розбіжності з Додатком 2, а саме:
Вимоги Додатку 2 до ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Вимоги Додатку 4 до ТД Форма «Тендерна пропозиція»
Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-266, 2.8 кг (позиція 25) Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-115П, 2.8 кг (позиція 2)
Фарба блакитна, ПФ-115П, 0,9 кг (позиція 24) Фарба червона, ПФ-115П, 0,9 кг (позиція 24)
Наголошуємо, що Фарби «ПФ-266» та «ПФ-115» є матеріалом з різним призначенням, що підтверджується самим маркуванням.
Для позначення основних лакофарбових матеріалів використовується літерно-цифрова система, що складається з 5 груп знаків для емалей, фарб, порошкових фарб, грунтовок, шпаклівок і 4 груп знаків для лаків.
Перша група знаків визначає вид лакофарбового матеріалу і позначається словом «ґрунтовка», «порошкова фарба», «емаль» і т. п.
Друга група знаків визначає плівкоутворюючу речовину (рід смоли, сополімеру, оліфи і т. д.) і позначається двома буквами. У випадку емалі ПФ-115, а також емалі ПФ-266, плівкоутворюючою речовиною є пентафталеві смоли (ПФ).
Третя група знаків при позначенні лаків, фарб і емалей визначає переважне призначення лакофарбового матеріалу і позначається цифрою. У випадку емалі ПФ-115, цифра 1 означає, що емаль є атмосферостійкою (для зовнішніх робіт), а у випадку емалі ПФ-266, цифра 2 означає, що емаль є обмежено атмосферостійкою (для внутрішніх робіт).
Четверта група знаків визначає порядковий номер, присвоєний даному лакофарбовому матеріалу, і позначається однією, двома або трьома цифрами. Тобто друга та третя цифра є каталожним номером виробу. П'ята група знаків визначає колір фарби, емалі, ґрунтовки або шпаклівки і позначається повним словом. При великій різноманітності відтінків одного і того ж кольору колір вказується з порядковим номером (блакитна-1, блакитна-2 і т. д.).
Маркуванням «ПФ-266» прийнято визначати емалі, що призначені для фарбування саме підлог та мають підвищену зносостійкість у порівнянні з емалями «ПФ-115», які навпаки не призначені для їх фарбування.
У Додатку 2 до ТД Замовником додатково визначено, що позиція 25 «Фарба червоно-коричнева, ПФ-266, 2.8 кг» саме «полова».
Отже Фарби (емалі) червоно-коричневі «ПФ-115» в даній закупівлі не можуть розглядатись як еквівалент «Фарбі червоно-коричневі (половій), ПФ-266», що є частиною предмету закупівлі.
Одночасно, процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 вказаного Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
При цьому електронні поля розділу «Специфікація закупівлі» процедури закупівлі UA-2024-06-19-001027-a, що були заповнені Замовником, містять наступну інформацію:
Отже інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів співпадає з інформацією, що міститься у Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначені положення Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі автентичною є інформація, що частиною предмету закупівлі є саме «Фарба блакитна, ПФ-115П, 0,9 кг» 1 штука.
Враховуючи вищезазначене Учасник, за наявних невідповідностей назв, зазначених у Формі «Тендерна пропозиція» Додатку 4 до ТД тим, що були визначені в електронних полях та Додатку 2, мав зазначити найменування саме того товару, що ним пропонується та який відповідає вимогам технічної специфікації.
Натомість ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі тендерної пропозиції було надано:
1. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі №26/06/6 від 26.06.2024 року (файл «19. Інформація про необхідні технічні характеристики.pdf»), в якій зазначені наступні назви запропонованої Переможцем продукції:
2. Форма «Тендерна пропозиція» №26/06/8 від 26.06.2024 року (файл «21. Тендерна пропозиція.pdf») відповідно до якої Переможцем запропоновано, зокрема:
При цьому у Формі «Тендерна пропозиція» №26/06/8 від 26.06.2024 року (файл «21. Тендерна пропозиція.pdf») взагалі відсутня така позиція як «Фарба блакитна, ПФ-115П, 0,9 кг».
Отже в інформації та документах, що подані ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, а саме в Формі «Тендерна пропозиція» № 26/06/8 від 26.06.2024 року та Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 26/06/6 від 26.06.2024 року наявні невідповідності в частині найменування товару, що пропонується Переможцем у складі його тендерної пропозиції, а саме:
- марки запропонованого Переможцем товару по позиції «Фарба червоно-коричнева (полова), ПФ-266, 2.8 кг» (позиція 25 Додатку 2 до ТД): замість «ПФ-266» запропоновано «ПФ-115»;
- кольору запропонованого Переможцем товару по позиції позиція 24 Додатку 2 до ТД (замість «блакитної» запропонована «червона»).
Одночасно у складі тендерної пропозиції Переможцем додатково наданий Лист-пояснення №26/06/28 від 26.06.2024 року (файл «42. Лист-пояснення.pdf») наступного змісту:
«Даним листом, Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП», повідомляємо, що оскільки замовником в Додатку 4 встановлено умову: «Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають», зазначаємо назви запропонованих до закупівлі товарів:
При цьому у Листі-поясненні №26/06/28 від 26.06.2024 року (файл «42. Лист-пояснення.pdf») також серед назв запропонованої продукції взагалі відсутня така позиція як «Фарба блакитна, ПФ-115П, 0,9 кг».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте виправлення невідповідностей в частині найменування товару, що пропонується Переможцем (кольорів та марки), що зазначені вище, призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже такі невідповідності не підлягають виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, запропонована ТОВ "МІРАЙГРУП" відповідно до Форми «Тендерна пропозиція» №26/06/8 від 26.06.2024 року (файл «21. Тендерна пропозиція.pdf») продукція не відповідає вимогам Замовника, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації та електронних полях.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ "МІРАЙГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ "МІРАЙГРУП" вже відхилялась Рішенням уповноваженої особи №2/3 від 03.07.2024 в межах даної процедури. Проте ТОВ "МІРАЙГРУП" було оскаржене дане рішення Замовника (Скарга № UA-2024-06-19-001027-a.c1 від 08 липня 2024 року).
За результатами розгляду вказаної скарги Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням №12386-р/пк-пз від 18.07.2024 постановила, що пропозиція ТОВ "МІРАЙГРУП" була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Проте в протоколі (рішенням уповноваженої особи №2/3 від 03.07.2024) не було відображені підстави, що є предметом даної Скарги ТОВ «ВП «ПОЛІСАН».
Отже зазначені у даній скарзі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" вимогам тендерної документації не були предметом розгляду органу оскарження і щодо них органом оскарження не було прийнято відповідне рішення.
Тобто у орган оскарження відсутні підстави для залишення даної скарги без розгляду відповідно до пункту 63 Особливостей.
Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу, оскільки пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" підлягала відхиленню.
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-19-001027-a), що полягає у акцепті пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" (код ЄДРПОУ 44679167), яка не відповідає умовам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем у процедурі закупівлі UA-2024-06-19-001027-a ТОВ "МІРАЙГРУП" (код ЄДРПОУ 44679167) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2024-06-19-001027-a.
Скарга
- Скарга.docx 08.07.2024 15:40
- Скарга.pdf 08.07.2024 15:40
- sign.p7s 08.07.2024 15:41
- рішення від 10.07.2024 № 11921.pdf 10.07.2024 20:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 № 12380.pdf 19.07.2024 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 № 12386.pdf 19.07.2024 16:31
- рішення від 18.07.2024 № 12386.pdf 23.07.2024 15:01
- пояснення 18.07.2024 09:27
- пояснення.docx 18.07.2024 09:27
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙГРУП».