• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2018 15:17 - 23.06.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 76b314cd101548a483c98c0c84d1a615
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001958-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Класична схема! Замовник-корупціонер в котрий раз провів корупційну закупівлю, акцептувавши найдорожчу пропопозицію "свого" постачальника, з наступним отриманням хабаря в розмірі 40% від загальної суми закупівлі. За нашою інформацією, саме таку цифру посадові особи вимагають від постачальників дезінфікуючих засобів. Різниця між сумами пропозицій - колосальна! Ще до початку аукціону Замовник сформував за допомогою "свого" постачальника дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію з зазначенням унікальних характеристик цієї продукції, які відрізняють її від решти виробників ринку дезінфектантів. Дискримінаційні вимоги: склад з зазначенням меж масової долі активно-діючих речовин, переліку речовин, які не повинні міститись в засобах для відсіву кокурентів, час витримки, термін придатності робочих розчинів PH, прописана сумістність з каустичною содою і т.д.) Жоден наказ МОЗ не регулює, які речовини в дезінфікуючих засобах повинні міститись та який час експозиції повинен бути, який PH повинен бути але "фахівці-корупціонери" Замовника набагато умніші за фахівців МОЗ, бо такі вимоги до закуповуємої продукції дають аргументи для відхилення небажаних пропозиції Учасників, які не пропонують "відкат". Стосовно рішення АМКУ №6000 щодо дискримінаційності вимоги про надання гарантійного листа від виробника. Де і як його вивчають представники Замовника, що вони не бачать, що там прямо сказано про саме ДИСКРИМІНАЦІЙНІСТЬ вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника! Щодо ненадання документів, які підтверджують його відповідність технічним вимогам документації. Ми надали сертифікати якості, свідоцтва про Державну реєстрацію, методичні вказівки - саме ці документи і є підтвердженням технічним вимогам документації! Якщо спитати у "фахівців" замовника, чим їм не підходять такі компоненти як аміни, вважаємо, що вони не то що не нададуть відповідь, вони, навіть не знають, що це таке і як ці речовини негативно можуть вплинути на працівників або оброблювані матеріали, хіба що можуть спитати у "свого" постачальника. 40% відкату -ось головний аргумент на користь "свого" постачальника. Ще раз наголошуємо, що Замовник сформував медико-технічне завдання на продукцію таким чином, що одночасно йому відповідають лише одні торгові марки одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Це грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі в частині НЕдискримінаційного підходу до Учасників. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! На нашу думку, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник