-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
(ПК-24Т_0246_ВО) Пожежна сигналізація
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-06-18-003698-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0246_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пожежна сигналізація) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 859 818,40 грн без ПДВ (чотири мільйони вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 2 288 396,54 грн без ПДВ (два мільйони двісті вісімдесят вісім тисяч триста дев’яносто шість гривень 54 копійки); Лот 2 - 2 571 421,86 грн без ПДВ (два мільйони п’ятсот сімдесят одна тисяча чотириста двадцять одна гривня 86 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.06.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 – 68 651,90 грн (шістдесят вісім тисяч шістсот п’ятдесят одна гривня 90 копійок); Лот 2 – 77 142,65 грн (сімдесят сім тисяч сто сорок дві гривні 65 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
мін. крок: 0.5% або 22 883.97 UAH
скарга на рішення Замовника
- Скарга до АМКУ.pdf 02.08.2024 15:27
- sign.p7s 02.08.2024 15:29
- рішення від 06.08.2024 № 13300.pdf 06.08.2024 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13774.pdf 15.08.2024 13:09
- рішення від 14.08.2024 № 13774.pdf 19.08.2024 10:44
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 08.08.2024 10:28
- Пояснення по суті Скарги.docx 08.08.2024 10:28
- Пояснення по суті Скарги.pdf 08.08.2024 10:28
- відхилення л.1.docx 22.08.2024 09:34
- Протокол скасув л.1.docx 22.08.2024 09:34
- ПВ л.1.docx 22.08.2024 09:34
Пункт скарги
ЛОТ 1 - Пожежна сигналізація.
ЛОТ 2 - Пожежна сигналізація,
що зазначено у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-06-18-007381-a та тендерній документації, затвердженій рішенням Уповноваженої особи Замовника від «18» червня 2024 №1 - 18/06/24 (з подальшими змінами).
НВП «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» (ТОВ) (надалі – Суб’єкт оскарження) взяло участь у процедурі закупівлі щодо окремої частини предмета закупівлі (лота), а саме «ЛОТ 1 - Пожежна сигналізація» (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Участь у процедурі закупівлі окремої частини предмета закупівлі (лота) ЛОТ 1 - Пожежна сигналізація прийняли:
1. НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ).
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" (далі - ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС»).
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2024р. оформленого протоколом №5-30/07/24 від 30.07.2024 р. пропозицію учасника НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) по лоту 1 відхилено на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», на підставі абз. 5 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження, яке оформлене протоколом №5-30/07/24 від 30.07.2024 р. зазначено, що:
1) На вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик продукції, яка містить не відповідність запропонованої продукції вимогам визначеним в Додатку А Додатку 1 тендерної документації, а саме: пожежної сигналізації та його компонентів: приладу приймально-контрольний пожежний з функцією приладу управління і затримок типу «Прометей – 05» ААОТ.425523.112, сповіщувача пожежного димового оптичного АГАТ-11Д ААОТ.436112.017-01, сповіщувача пожежного комбінованого АГАТ-11К ААОТ.436112.017-00.
Відповідно до наданої учасником порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик в його пропозиції, дані компоненти системи пожежної сигналізації та пожежогасіння «Прометей», типу «Прометей – 05» мають конструктивні розбіжності в підключенні пожежних сповіщувачів. Так пожежні сповіщувачі ПС-1 згідно вимог Додатку А Додатку 1 тендерної документації повинні підключатися проводом (типу ПВ-3) по однопровідній схемі з напругою -24±3В, а запропоновані пожежні сповіщувачі типу «Прометей–05» підключаються екранованим проводом з витою парою (типу МГШВЭ) з двополярною напругою -12В±10%.
Також по позиції 2 запропонований компонент прилад приймально-контрольний пожежний з функцією приладу управління і затримок типу «Прометей – 05» ААОТ.425523.112, не відповідає технічним характеристикам, щодо вимог Додатку А Додатку 1 тендерної документації: Кількість ШС – 13, Споживаної потужності в стані покою, Вт, не більше – 5, максимальної споживаної потужності, Вт, не більше – 15, Кількість сповіщувачів, що підключаються до одного ШС – 1. Учасником запропоновано дане обладнання з такої конструкцією: Кількість ШС – 1, Максимальна споживана потужність ППКП-У і З в черговому режимі, 9 Вт, Максимальна споживана потужність в режимі «Пожежа» або «Несправність», 24 Вт, Кількість сповіщувачів, що підключаються до одного ШС – 31, що не відповідає Додатку А Додатку1 ТД «Пульт сигналізації ПС-1 з вузлом встановлення і підключення або еквівалент»
Відповідно по позиціям 1 та 3 запропоновані компоненти, сповіщувач пожежний димовий оптичний АГАТ-11Д ААОТ.436112.017-01 та сповіщувач пожежний комбінований АГАТ-11К ААОТ.436112.017-0 не відповідають вимогам Додатку А Додатку1 ТД, щодо габаритних розмірів зазначених в порівняльній таблиці та запропонованих учасником, а саме: по позиції 1 Габаритні розміри повинні становити, мм, не більше – Ø84 х 56 (запропоновано, мм, Ø100 х 48) та по позиції 3, мм, не більше – Ø50 х 35 (запропоновано, мм, Ø100 х 48).
Після відхилення тендерної пропозиції НВП «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» (ТОВ), Рішенням Уповноваженої особи Замовника від 31.07.2024р. у формі протоколу № 4 - 31/07-24 від 31.07.2024р. встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» по лоту 1 - відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. Визначено переможцем закупівлі учасника: ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» по лоту 1 - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пожежна сигналізація), Лот 1 «Пожежна сигналізація» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 1 621 440,00 грн.
Однак, НВП «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» із таким рішенням Уповноваженої особи Замовника категорично не погоджується з огляду на наступне.
1. На виконання вимог тендерної документації Додаток 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» Розділ ІІ «Документальне підтвердження» п. 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» надано наступні документи:
- «3. ТУ ПС-1 зміни»
- «4. ТУ ПС-1 compressed»
- «5. ТУ СП 103-2А2 приложение»
- «6. ТУ СП 103-2А2 compressed»
Вказані документи викладені російською мовою та ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» не додано переклад на українську, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації розділу 1. «Загальні положення» п. 1.7., і не може вважатись як документ, що підтверджує виконання вимог стосовно надання ТУ, за яким виготовлено запропоновану продукцію.
2. На виконання вимог тендерної документації Додаток 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» Розділ ІІ «Документальне підтвердження» п.3 «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції» ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» надано документ «22. Акт обстеження виробництва «Веда», в якому не зазначено Сповіщувач пожежний димовий оптичний типу СП 212-5 та Сповіщувач пожежний тепловий типу СП 103-2А2 (стор. 2, абзац 5), які запропоновані до постачання, таким чином документально не підтверджена можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію.
3. Документ наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» із назвою «23. Порівняльна таблиця» зображення «Орієнтовний вигляд передньої панелі» в колонці «Пропозиція учасника» не відповідає зображенню з документу «12. Паспорт ПС-1» (ст. 12)
4. Документ наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» із назвою «23. Порівняльна таблиця» колонка «Пропозиція учасника» назва першої позиції «Сповіщувач пожежний димовий оптичний типу СП 212-5» не відповідає назві зазначеній у паспорті – «Сповіщувачі пожежні СП 212-5 АС, СП 212-5, СП212-5 Ех» (документ з назвою «14. Паспорт ПС 212-5»)
5. В документі наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» із назвою «12. Паспорт СП-1» стор. 12 наведено ескіз «Загальний вигляд з боку переднього панелі» всі написи на якому виконані російською мовою – це повна невідповідність запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації.
6. Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 замовником висунуто вимоги стосовно гарантійних зобов’язань, а саме:
- на продукцію Вузол ВДПИ (із сповіщувачем СП 212-5) – гарантійний термін експлуатації – не менше 24 місяців з дня вводу в експлуатацію; Гарантійний термін зберігання в упаковці виробника – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем
- на продукцію Пульт сигналізації ПС-1 з вузлом встановлення і підключення - гарантійний термін експлуатації – не менше 36 місяців з дня вводу в експлуатацію; Гарантійний термін зберігання в упаковці виробника – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем
- на продукцію Сповіщувач пожежний тепловий - гарантійний термін експлуатації – не менше 24 місяців з дня вводу в експлуатацію; Гарантійний термін зберігання в упаковці виробника – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем.
Дана вимога ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» не виконана, оскільки запропонована до постачання продукція має наступні гарантійні зобов’язання:
- Сповіщувач СП 212-5 – гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня введення сповіщувача в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний термін зберігання – 9 місяців з дня приймання ВТК. (паспорт ЖШГИ.425239.000 ПС п. 10 Гарантія виробника та в ТУ У 24885339.007-200 Сповіщувачі пожежні СП 212-5 п. 7 Гарантія підприємства виробника)
- Пульт сигналізації ПС-1 - гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня відвантаження споживачу чи 9 місяців з дня введення в експлуатацію; гарантійний термін зберігання – 9 місяців з дня виготовлення. (паспорт ЖШГИ.425512.005ПС п. 13 Гарантії виробника (постачальника)), а в ТУ У 24885339.008-04 Пульт сигналізації ПС-1 в п.7 зазначено гарантійний строк експлуатації – 18 місяців з дня введення в експлуатацію; гарантійний строк зберігання пульту 9 місяців з дня виготовлення
- Сповіщувач пожежний тепловий СП 103-2А2- гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня введення його в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний термін зберігання в упаковці підприємства-виробника – 9 місяців з дня виготовлення та приймання ВТК за умови зберігання його під навісом або в приміщення де коливання температури та вологості повітря несуттєво відрізняється від коливань в макрокліматичних районах з помірним і холодним кліматом в умовно – чистій атмосфері за температури повітря від 223 К до 323 К (від мінус 50 С, до плюс 50 С) і відносній вологості повітря 80% за температури 293 К (плюс 20 С) (паспортЖШГИ.425239.008-08,09 ПС п. 5), а в ТУ У 24885339.005-99 Сповіщувач пожежний тепловий в п. 7 зазначено Гарантійний строк експлуатації – 18 місяців з дня введення приладу в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний строк зберігання – 9 місяців з дня його виготовлення або приймання ВТК.
Зважаючи на значний обсяг невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС», які підтверджують технічні та якісні характеристикам запропонованого до постачання товару, та беручи до уваги, що виправлення даної інформації призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, пропозиція ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У рішенні Європейського суду з прав людини від 7 листопада 2013 року у справі «Пічкур проти України» встановлено, що дискримінація означає поводження з особами у різний спосіб, без об`єктивного та розумного обґрунтування, у відносно схожих ситуаціях (див. рішення у справі «Вілліс проти Сполученого Королівства» заява №36042/97, п.48, ECHR 2002-IV). Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю. Договірна держава користується свободою розсуду при визначенні того, чи та якою мірою відмінності в інших схожих ситуаціях виправдовують різне ставлення (див. рішення від 21 лютого 1997 року у справі «Ван Раалте проти Нідерландів», п. 39, Reports 1997-1). За такого визначення недискримінація - це завжди об`єктивне та розумне обґрунтування відмінностей та різного поводження у однаковій ситуації, що може переслідувати лише легітимну ціль.
Зазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 11, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за № 1178, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником: ФІЛІЄЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-18-007381-a, предметом якої є ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху за окремою частиною предмета закупівлі (лота): ЛОТ 1 – Пожежна сигналізація.
3. Зобов’язати Замовника: ФІЛІЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення від 31.07.2024 року оформлене у формі Протоколу № 4 - 31/07-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 31.07.2024р. про визначення переможцем закупівлі учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" по лоту 1 - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пожежна сигналізація), Лот 1 «Пожежна сигналізація» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 1 621 440,00 грн., ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-18-007381-a.
Документи та матеріали, які підтверджують інформацію викладену вище, завантажені до інформаційно-телекомунікаційної системи Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-18-007381-a ).
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником: ФІЛІЄЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-18-007381-a, предметом якої є ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху за окремою частиною предмета закупівлі (лота): ЛОТ 1 – Пожежна сигналізація. 3. Зобов’язати Замовника: ФІЛІЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення від 31.07.2024 року оформлене у формі Протоколу № 4 - 31/07-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 31.07.2024р. про визначення переможцем закупівлі учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" по лоту 1 - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пожежна сигналізація), Лот 1 «Пожежна сигналізація» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 1 621 440,00 грн., ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-18-007381-a.