-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підіймально-транспортувальне обладнання (підкатні колони та опорні стійки)
Завершена
2 192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 920.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 920.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2024 14:11 - 23.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
43957546681b4ddabc7022786fc76518
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-18-007374-a.a1
Назва:
Скарга
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Вимога:
Скарга
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за № UA-2024-06-18-007374-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Підіймально-транспортувальне обладнання (підкатні колони та опорні стійки) за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (підкатні колони та опорні стійки).
Учасниками вказаної процедури відкритих торгів стали ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» із остаточною тендерною пропозицією, вартістю 1 760 215,00 грн. та ТОВ «ПРОМКОРП» із остаточною тендерною пропозицією, вартістю 1 899 792,00 грн.
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» була відхилена Замовником лише через те, що товариство у графі 4 пункту 2 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація не вказало країну походження одного із товарів (тендерна пропозиція відхилена протоколом № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024). Тобто, всі інші великі за обсягом матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ», разом із іншими відомостями інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація відповідали вимогам тендерної документації. Таким чином, єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» стало не зазначення у всьому пакеті документів лише одного слова. При цьому таке не зазначення стало причиною суб’єктивної помилки, під цим не зазначенням не приховувалися будь які дані, в тому числі щодо можливого походження товару із країни агресора, або інших країн постачання товарів з яких заборонено. Так, ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» помилково у графі 4 пункту 2 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не вказало походження стійки осьової 11,25т Well Kraft Axle A, країна походження якого є Китай.
Разом з тим, Замовник не надав ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» можливість для усунення вказаної малозначної невідповідності, яка є як зрозуміло формальною (несуттєвою), помилкою, що як наслідок призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника яка є набагато економічно вигіднішою ніж пропозиція іншого учасника ТОВ «ПРОМКОРП» (різниця у вартості тендерних пропозицій становить близько 140 000 грн.).
В той же час, Замовником надано можливість усунути іншому учаснику - ТОВ «ПРОМКОРП» невідповідності у його тендерній пропозиції, хоча як вбачається із недоліків тендерної пропозиції останнього ним також не зазначено необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація, а саме у графі 4 вищевказаного документу ТОВ «ПРОМКОРП» не зазначив найменування запропонованого Товару, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації.
Тобто, із аналізу підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» та надання можливості усунення ТОВ «ПРОМКОРП» невідповідності у його тендерній документації бачимо, що причиною прийняття таких рішень є одна і таж підстава, а саме не зазначення відомостей у інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікації, однак як вбачається Замовник використовує різні підходи до одних і тих же обставин між двома учасниками, а саме приймає два діаметрально протилежні рішення, одного із більш економічно вигідною пропозиціє - відхиляє (усуває), а іншому за таких же обставин надає можливість усунути невідповідності і залишає його у процедурі відкритих торгів, що фактично призводить до його перемоги, оскільки ТОВ «ПРОМКОРП» залишився єдиним учасником.
Крім того, як встановлено ТОВ «ПРОМКОРП» допустив інші порушення у тендерній пропозиції, а саме не додав документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва тощо), статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника). Тобто, ми бачимо, що порушення у тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМКОРП» є набагато об’ємніші (суттєвіші) за єдиний недолік ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» (помилкове не зазначення одного слова у всій тендерній пропозиції), однак ТОВ «ПРОМКОРП» надано право на усунення невідповідностей, а пропозицію ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» одразу відхилено.
Як висновок Замовником здійснено дискримінацію учасників, а саме за аналогічних невідповідностей тендерних пропозицій одному із них надано можливість усунути невідповідності, в тому числі і за обсягом більші ніж у іншого, а економічно вигіднішу тендерну пропозицію іншого за аналогічних обставин відхилено.
Таким чином, після надання можливості для усунення невідповідностей, протоколом № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024 обрано ТОВ «ПРОМКОРП» переможцем процедури вказаних відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМКОРП», оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Крім того, варто відзначити, що ТОВ «ПРОМКОРП» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Так, як вбачається із тендерної документації Замовник проводив процедуру відкритих торгів на закупівлю підіймально-транспортувального обладнання, а саме 1-го комплекту підкатних колон та 6-ти штук опорних стійок.
ТОВ «ПРОМКОРП» запропоновано в якості своєї тендерної пропозиції 1 комплект підкатних колон КП4/8,5-175, як зазначено виробник ТОВ «ПРОМКОРП», країна виробник - Україна та 6 штук опорних стійок СО11-130, як зазначено виробник ТОВ «ПРОМКОРП», країна виробник – Україна.
ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» протягом багатьох років працює на ринку України щодо постачання вказаного обладнання з різних країн і останньому достовірно відомо, що на території України відсутнє виробничі потужності щодо виготовлення такого високотехнологічного підіймально-транспортувального обладнання. Виробництво такого обладнання потребує постачання спеціальних комплектуючих широкого спектру, наявність висококваліфікованих кадрів (персоналу), велику матеріальну базу для виробництва тощо.
Відомості про те, що на території України відсутні виробничі потужності щодо виробництва такого обладнання (підкатні колони, опорні стійки) відсутні і у комп’ютерній мережі Інтернет, як загалом будь яким виробником так і зокрема ТОВ «ПРОМКОРП», докази наводяться.
Зокрема, при здійсненні пошуку і аналізі у комп’ютерній мережі Інтернет інформації за пошуковими даними про «виробництво підкатних колон в Україні» висвітлюються дані щодо вказаного товару (посилання - https://www.google.com/search?q= =виробництво+підкатних+колон+в+Україні, витяг щодо вказаної інформації додається). Із перших десяти посилань вбачається, що відображається інформація щодо виробників підкатних колон, серед яких виробники країн Німеччина – Китай 1 посилання (у назві посилання безпосередньо зазначена інформація про країну виробника), Італії 2, 3, 5 посилання (витяг із другого посилання додається, у назві третього та п’ятого посилання безпосередньо зазначена інформація про країну виробника- Італія), 4 та 6 посилання взагалі не мають жодного відношення до підкатних колон, що підтверджується назвою посилань, за 7 посиланням продаються інші товари окрім підкатних колон (витяг з посилання додається), 8 посилання з продажу інтернет - магазином обладнання різних виробників(витяг з посилання додається), 9 посилання – продаж крану гідравлічного, країна виробник Китай (витяг з посилання додається), за 10 посиланням продаються інші товари окрім підкатних колон (витяг з посилання додається).
Також, при здійсненні пошуку у комп’ютерній мережі Інтернет інформації за пошуковими даними про «виробництво опорних стійок в Україні» інформація щодо виробництва вказаного товару не висвітлюється (витяг щодо вказаної інформації додається).
Отже, аналізом зазначених відомостей встановлено, що відсутні Українські виробники, які б виготовляли підкатні колони та опорні стійки.
Крім того, відповідно до відомостей інтернет - сайту переможця вказаних відкритих торів - ТОВ «ПРОМКОРП» (https://promcorp.biz/) останнє асоціює себе виключно як постачальник продукції інших виробників (LARSLAP, SYGMA, RENQUIP, FENIXTA, RAD TORQUE SYSTEMS, CARL WALTER, TRITORC, CENGAR), а не як виробник власного товару, в тому числі і підкатних колон, опорних стійок (докази у вигляді витягу з інтернет - сайту додаються). На вказаному інтернет – сайті відсутня інформація про виробництво і продаж будь якого власного обладнання.
Вказане свідчить про те, що ТОВ «ПРОМКОРП», враховуючи відсутність власної матеріальної бази, імпортує низьковартісні (та низькоякісні) підкатні колони, опорні стійки із закордону, технічно змінює їх найменування, присвоюючи йому власну назву і в подальшому реалізує вказану продукцію вже начебто будучи її виробником, хоча все вказане свідчить про виробничі підробки і недобропорядну, неконкурентну поведінку ТОВ «ПРОМКОРП» щодо продажу імпортного товару під власним іменем.
Крім того, представником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» після подання тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМКОРП» зателефоновано останньому за номером телефону +380976992561, який зазначено у відомостях про товариство у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (витяг додається) з метою отримання інформації про те чи дійсно товариством виробляється така продукція і строків її виготовлення. У відповідь на вказані запитання будь якої інформації отримано не було (скрін – шот із відомостями щодо здійснення телефонного дзвінка додаються). Вказане в свою чергу додатково свідчить про те, що ТОВ «ПРОМКОРП» власним виготовленням згаданого товару не займається, оскільки жодної діяльності щодо його виробництва не веде.
Разом з цим, варто зазначити, що виробництво такого обладнання потребує значних потужностей і така діяльність, враховуючи відповідні об’єми була би відома широкому загалу, в тому числі і багаторічним постачальникам такого обладнання, а також його споживачам. Однак, інформація про виробництво ТОВ «ПРОМКОРП» підкатних колон, опорних стійок відсутня будь де.
Таким чином, ТОВ «ПРОМКОРП» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Замовник, у свою чергу, будучи комунальним підприємством у сфері автотранспорту має володіти інформацією про те чи є відповідні виробники обладнання в Україні, яке він використовує або збирається використовувати у своїй діяльності, що являє собою вказане обладнання, його якість і які потужності потрібні для виробництва його в Україні. Однак, Замовником такі дані не перевірені. Неправдива інформація ТОВ «ПРОМКОРП» про те, що останнє є виробником товару, яке закуповується на відкритих торгах є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, оскільки, якщо б її не зазначати, то товариство не мало б змоги взяти участь у торгах, направити свою тендерну пропозицію, а тим більше отримати перемогу.
Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 4 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМКОРП» повинна була бути відхилена, оскільки останнє у тендерній пропозиції зазначило недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Враховуючи те, що відхилення тендерної пропозиції унеможливлює подальшу участь ТОВ «ПРОМКОРП» у відкритих торгах, то рішення Замовника про обрання його переможцем та про намір укласти із ним договір повинно бути скасованим.
У ТОВ «Велл Крафт» наявні порушені права та охоронювані законом інтереси з приводу вказаних рішень, дії, бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки товариство було учасником вказаної публічної закупівлі, а також до нього застосовано дискримінаційні вимоги по відношенню до визначеного переможця закупівель.
Відповідно до вимог пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 42 та підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Беручи до уваги інформацію, наведену у скарзі, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пунктів 42, 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пунктів 42, 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2024 18:24
Вирішення:
Шановний Учаснику, інформуємо Вас, що відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до п. 54 розділу «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Крім того, згідно з п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи вищенаведене, Особливостями не перебачено можливості звернення Учасника (подання скарги) до Замовника щодо зміни рішення та відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Варто зазначити, що ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» у своїй скарзі зазначає що скарга подана на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також посилається на пункт 55 Особливостей, однак не зрозуміло чому скарга подана до Замовника (ЛК АТП №1). Оскільки згідно з пунктом 56 Особливостей та статтею 18 Закону така скарга подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель до органу оскарження. Відповідно до пункту 17 частини 1 Закону орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Однак, ЛК АТП №1 розглянуло Вашу вимогу (скаргу) та вважає її безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню, а також надає додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» умовам тендерної документації.
п. 9 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію, згідно (за формою) з Додатком 2 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника». Гр. 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник вказує найменування, виробника та/або марку та країну походження Товару, що пропонується. ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» надав документ вих. № 26/06-06 від 25.06.2024 з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію, однак у вищевказаному документі відсутня інформація про країну походження запропонованого Учасником у п. 2 товару, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Стосовно тверджень, що Замовник не надав можливість для усунення вказаної малозначної невідповідності, повідомляємо наступне:
Пунктом 43 Особливостей передбачено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, враховуючи відсутність інформації, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» підлягає(ла) відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналогічна позиція викладена в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2919-р/пк-пз від 15.02.2024 року.
Стосовно тверджень, що Замовником надано можливість усунути ТОВ «ПРОМКОРП» аналогічні невідповідності то такі твердження не відповідають дійсності з огляду на наступне.
На виконання вимог пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «ПРОМКОРП» надав документ №7910 від 26.06.2024р. з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація в якому наявна інформація про найменування, виробника та країну походження запропонованого Учасником товару, однак вона зазначена не у тій графі, тобто не йде мова про відсутність інформації, а лише про зазначення її у іншій графі.
Більше того, ТОВ «ПРОМКОРП» у складі тендерної пропозиції надав документ №7971 від 26.06.2024 р. «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» який містить інформацію про найменування, виробника та країну походження запропонованого товару і яка є ідентичною з інформацією зазначеною в документі №7910 від 26.06.2024 р.
Таким чином вищевказані невідповідності не є аналогічними, оскільки у випадку
ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» йде мова про відсутність інформації загалом, а у випадку ТОВ «ПРОМКОРП» про зазначення її у іншій графі. Схожа ситуація описана в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2912-р/пк-пз від 09.03.2023 року.
Щодо інших невідповідностей то вони також не стосуються випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції та випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Стосовно тверджень, що ТОВ «ПРОМКОРП» у своїй тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію повідомляємо наступне:
Згідно з поданою вимогою (скаргою) ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» зробив такі висновку через відсутність у комп’ютерній мережі Інтернет інформації про виробництво в Україні підкатних колон та опорних стійок, в якості доказів посилається на Google та сайт ТОВ «ПРОМКОРП».
Варто зазначити, що «Google» – це пошукова система (онлайн-служба, що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті). Однак пошукова система «Google» не є вичерпним джерелом інформації, не є офіційним джерелом інформації. Також пошукова система «Google» не формує інформації та не здійснює перевірку її на достовірність і т.д. Крім того, пошук залежить від правильності введення запиту. Те що, ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» не знайшов в мережі Інтернет інформацію про виробництво підкатних колон і опорних стійок в Україні не означає, що таких не існує чи такі не виробляються.
Стосовно сайту ТОВ «ПРОМКОРП», повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо наявності в Учасників сайту та відображення інформації про запропонований товар на ньому.
Додатково інформуємо, що 10.07.2024 року на електронну адресу підприємства надійшов лист №197-24 від ТОВ «ПРОМКОРП» згідно з яким ТОВ «ПРОМКОРП» гарантує, що є виробником запропонованих товарів та повідомляє, що на їхньому сайті відображена не вся інформація щодо товариства та товарів, які вони постачають та виробляють. Також зазначає, що наповнення сайту робиться за наявності вільного часу, якого через велике завантаження бракує.
Крім того, надає посилання на закупівлю №UA-2023-06-20-002485-a, згідно якої
ТОВ «ПРОМКОРП» поставив аналогічне підіймально-транспортувальне обладнання власного виробництва.
Варто зазначити, що по закупівлі №UA-2023-06-20-002485-a Замовник оприлюднив звіт про виконання договору закупівлю, що підтверджує поставку та виконання Постачальником (ТОВ «ПРОМКОРП») умов договору.
ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» у своїй скарзі зазначає, що надає витяги з посилань, скрін-шот з відомостями щодо здійснення телефонного дзвінка, однак жодного документу чи реального доказу до скарги не додано.
Враховуючи вищенаведене, в ході проведення процедури закупівлі не було допущено жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» оформлене протоколом №2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 року та рішення про визначення ТОВ «ПРОМКОРП» переможцем процедури закупівлі, оформлене протоколом №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024 року є обґрунтованими, законними та прийнятими у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено