• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сертифікація послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на базі структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – протягом 30 робочих днів з моменту отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 28.12.2018, для заявок наданих після 15.11.2018 Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ

Завершена

98 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2018 08:47 - 07.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги та запитання

Номер: b5daf9aaf8184aa18fd9b42706433a26
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-25-000016-c.c1
Назва: Вимоги та запитання
Вимога:
1. У: п. 4.4 ТД розділу «Загальні положення», п.4.1 Проекту договору та п. 2 розділу 1 Додатку 3 - строк надання послуг прописано «протягом 30 робочих днів». Враховуючі територіальну розгалуженість структурних підрозділів, які приймають участь у наданні послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виконання послуг по їх сертифікації у такий короткий термін не можливо. Просимо внести зміни у всі вищезазначені пункти - «протягом 90 робочих днів» 2. Проект договору: «4.1. Послуги надаються протягом 30 робочих днів з моменту отримання письмової заявки ЗАМОВНИКА, але не пізніше 28.12.2018, для заявок наданих після 15.11.2018.» викласти у наступній редакції: «4.1. Послуги надаються протягом 90 робочих днів з моменту отримання письмової заявки та комплекту документів (матеріалів) до неї, необхідних для надання послуги, відповідно до цього договору» Коментар: лише заявки не достатньо для проведення сертифікації послуг, це суперечить ДСТУ EN ISO/IEC 17065 У п.3.3. «Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг, отримання відповідного рахунку та фактичної калькуляції вартості наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Обов’язковою умовою підписання акту здачі-приймання наданих послуг є надання ВИКОНАВЦЕМ фактичної калькуляції на надані послуги з розшифровкою статей витрат.» Не зрозуміло що мається на увазі «та фактичної калькуляції вартості наданих послуг» якщо при укладанні договору вже буде калькуляція та договір буде підписаний на ту суму, яка вказана у додатку №2 договору, то тоді яку ще Виконавець повинен надати «фактичну калькуляцію вартості наданих послуг» разом з актом здачі-приймання наданих послуг??????? 3. У п.3 розділу 3 Додатку 3: «3. За результатами проведеного аукціону, переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника разом із документами згідно з п. 3 додатку 2 тендерної документації калькуляцію по кожному етапу наданих послуг в поточному році з розшифровкою статей витрат «Оплата праці», «Прями витрати», «Накладні витрати», «Рентабельність» та інші.» Що мається на увазі про «калькуляцію по кожному етапу наданих послуг в поточному році», в жодному документі ТД не прописані ці етапи?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу від 31.05.2018 № UA-2018-05-25-000016-c.c1, яку було надано до торгів на закупівлю: Код ДК 021:2015 «75110000-0 – Загальні державні послуги (Сертифікація послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів)», повідомляємо, що вимоги до закупівлі які в повному обсязі задовольняють потребу в закупівлі послуг з сертифікація послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів були викладені в тендерній документації та вже оприлюднені. Надання послуг протягом 30 робочих днів з моменту отримання письмової заявки ЗАМОВНИКА – вимога обов’язкова з урахуванням термінів, встановлених протокольним рішенням засідання постійно-діючої Ліцензійної ради ПАТ «Укрзалізниця» з питань ліцензування видів господарської діяльності, які проводиться Товариством, від 12.04.2018 № ЦЦТех-01/17 (термін встановлений радою – до 01.08.2018). Надання ВИКОНАВЦЕМ послуг ЗАМОВНИКУ здійснюється протягом 30 днів з моменту отримання письмової заявки ЗАМОВНИКА у відповідності до умов здійснення процедури проведення оцінки відповідності, що розроблена ВИКОНАВЦЕМ у відповідності до ISO/IEC 17065:2012 (вимоги підпунктів 2.1 та 4.1 Проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації). Підпунктом 7.2 пункту 7 ISO/IEC 17065:2012 передбачено, що при отриманні заявки орган сертифікації повинен отримати всю необхідну інформацію, щоб провести процес сертифікації згідно відповідної схеми сертифікації. Так як схема сертифікації буде вибрана органом сертифікації – переможцем аукціону, то вважаємо за достатнє посилання в підпунктах 2.1 та 4.1 Проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, на вимоги ISO/IEC 17065:2012 як обов’язкові при здійсненні процедури проведення оцінки відповідності при наданні послуг з сертифікація послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів. Під фактичною калькуляцією вартості наданих послуг з розшифровкою статей витрат розуміються фактичні витрати ВИКОНАВЦЯ (у вигляді калькуляції) згідно накладних, рахунків-фактур та інших фінансових документів, що у відповідності до вимог пункту 2 частини 4 Статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) можуть бути меншими ніж у Калькуляції на надання послуг з сертифікації (Додаток 2 до договору про закупівлю) у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна витрат ВИКОНАВЦЯ не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У відповідності до вимог ISO/IEC 17065:2012 основні етапи надання послуг з сертифікації послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів (вимоги підпунктів 7.2-7.7 пункту 7 ISO/IEC 17065:2012) викладені у підпункті 5.3.4 Проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації: 1) приймання, вхідний контроль та реєстрація заявки. Розгляд документів, що додаються до заявки. Підготовка рішення щодо заявки. 2) оцінювання (обстеження) функціонування процесу перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». 3) аналіз одержаних результатів та прийняття рішення про видачу (або відмову щодо видачі) сертифіката відповідності послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». 4) видача сертифікату відповідності згідно процедури проведення оцінки відповідності, що розроблена ВИКОНАВЦЕМ. У відповідності до вимог ISO/IEC 17065:2012 такий етап надання послуг з сертифікації послуг з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів як наглядання передбачено у відповідності до вимог підпункту 7.9.1 пункту 7 ISO/IEC 17065:2012 якщо схема сертифікації вимагає наглядання та орган сертифікації повинен започаткувати наглядання за послугою, охопленою рішенням щодо сертифікації, згідно зі схемою сертифікації. Так як схема сертифікації буде вибрана органом сертифікації – переможцем аукціону, то вважаємо за доста
Статус вимоги: Відхилено