• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Моторний підігрівач повітряних суден

Строк поставки товару до 31.12.2018 р., але не більше 30 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2018 17:17 - 16.06.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Стосовно відповіді Учасника на Запит-Вимогу Замовника не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги отриманої на електронну поштову скриньку Учасника

Номер: e51ef65150c6465c8cbdf7581a715631
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-04-002201-a.a2
Назва: Стосовно відповіді Учасника на Запит-Вимогу Замовника не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги отриманої на електронну поштову скриньку Учасника
Вимога:
У випадку якщо Запит-Вимога Замовника буде стосуватися інформації отримання якої не можливо в термін 2 робочі дні, наприклад отримання будь-якої інформації від державних органів (Довідки, письмові відповіді, листи, роз’яснення тощо) надання якої регламентується внутрішньою інструкцією державних органів, нормами або Законом України, а саме ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян в Статті 20 передбачає, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення, при цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. То в такому випадку дана вимога буде не правомірною, тобто Замовник умисно створює собі інструмент за допомогою якого він може дискваліфікувати Учасника який «не подобається» затребувавши від нього Довідку на отримання якої Учаснику необхідно більше часу чим 2 робочих дні. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в тендерну документацію – змінивши в ній фразу: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такої Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги.» в наступній редакції: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такого Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги. У випадку якщо отримання та надання затребуваних Замовником документів вимагають більше часу, то Учасник надає лист Замовнику в якому вказує необхідну кількість робочих днів для підготовки та надання такого документу чи інформації з обгрунтованою аргументацію затребуваного часу з урахуванням часу на отримання запиту, його обробку та надсилання Замовнику».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» повторно розглянуто положення тендерної документації на закупівлю «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (CPV) (Моторний підігрівач повітряних суден)» оголошення № UA-2018-06-04-002201-a. За результаттами розгляду прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

лист-відгук

Номер: 3ca69a850f7c4663b9e0379d829aede4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-04-002201-a.a1
Назва: лист-відгук
Вимога:
Замовник у тендерній документації ДОДАТОК №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, у п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначив у п.п. 3.2 «Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів), що вказані в п. 3.1. та 3.2. надати лист-відгук(и) про співпрацю (або його копію) та фактичне виконання договору завірений(і) Покупцем, накладну(і) на передачу товару від Покупців та/або Акт приймання-передачі. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності» В законодавстві України не має визначення такого документу як «лист-відгук(и)» та відповідних вимог до нього. Виходячи з цього, Учасник робить висновок, що законодавством України такий документ як «лист-відгук(и)» не передбачений і жодним правовим актом або розпорядчим документом вимоги до нього не визначені. Тобто, можна собі уявити, що Замовник має на увазі будь який документ складений покупцем або отримувачем товару чи послуги Учасника, в якому такий покупець або отримувач товару чи послуги в довільній формі викладає свої коментарі та зауваження щодо завершеної господарської операції щодо поставки (продажу) товарів або надання (виконання послуг). Чинним законодавством України не передбачено обов’язків покупця або отримувача товару чи послуги складати будь-які додаткові документи, в тому числі листи, листи-відгуки щодо завершеної господарської операції, окрім документів що документують саму господарську операцію (договори, контракти, акти, накладні, рахунки) та навіть відповідати на вимогу щодо складання та надання таких документів. Доказом виконання аналогічного договору є документи, які підтверджують фактичне здійснення і завершеність господарської операції. Відповідно до абзацу другого пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за номером 168/704, господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Згідно зі статтею 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні № 996-ХIV господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства, а первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. А змістом частин першої та другої статті 9 Закону № 996-ХIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Жодних вимог щодо складання «листів-відгуків», тим більше зі змістом про співпрацю та фактичне виконання договору чинне законодавство України не передбачає.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, Законом не передбачено переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. Так, у листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що "...замовники самостійно визначають, з дотриманням вимог чинного законодавства, перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом ”. Таким чином, Замовник має повне право встановити в тендерній документації вимогу щодо надання листа-відгуку від контрагента в якості підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Статус вимоги: Відхилено