• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з метою безперебійного забезпечення потреби в/ч А3309.

Завершена

381 392.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 906.96 UAH
Період оскарження: 17.06.2024 15:32 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 12d81ce3b8ee4b8e9c1601e7ccc5d6d7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-17-008695-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Військова частина А3309 ( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А3309 міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 15e3cbd1ba1740cc9bd7a13e7a9e8d0c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-17-008695-a Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 17.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 17.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 126 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горі- ння не менше 1100º С); разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. Учасником ТОВ «А-Енерго» було надано сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21, виданий на підставі протоколу № 191/21 ВУтОВ від 27.10.2021 р. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній протокол № 191/21 ВУтОВ від 27.10.2021 р. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А3309 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-17-008695-a ID у PROZORRO 15e3cbd1ba1740cc9bd7a13e7a9e8d0c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-17-008695-a Військова частина А3309. Замовник: Військова частина А3309. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Дата розгляду скарги: 31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2024 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2024 16:16
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2024 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13087-р/пк-пз від 31.07.2024 Замовником повинно бути скасовано рішення про про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) переможцем процедури закупівлі — "Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-17-008695-a.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ccbba538ad0e433484d4af683c8a3fe8
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Військова частина А3309
( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a)
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А3309 міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 15e3cbd1ba1740cc9bd7a13e7a9e8d0c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-17-008695-a Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 17.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
17.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 126 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горі- ння не менше 1100º С); разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Учасником ТОВ «А-Енерго» було надано сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21, виданий на підставі протоколу № 191/21 ВУтОВ від 27.10.2021 р. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній протокол № 191/21 ВУтОВ від 27.10.2021 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А3309 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-17-008695-a ID у PROZORRO 15e3cbd1ba1740cc9bd7a13e7a9e8d0c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-17-008695-a Військова частина А3309. Замовник: Військова частина А3309.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації Замовника Військова частина А3309

Номер: c1545752a7234aa9844861fe4ece8478
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-17-008695-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації Замовника Військова частина А3309
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2024 17:45
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2024 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11468-р/пк-пз від 02.07.2024р. Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7e7d241d625349e58e46d5d32db1aac5
Заголовок пункту скарги: Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 17.06.2024 року Військова частина А3309 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 381 392,48 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).

Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»


Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. Пунктом 1.3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«-атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) з вказаним найменуванням групи, підгрупи, виду відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуги технічної специфікації»
Скаржник не погоджується з встановленням вимоги саме у редакції: ««-атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) з вказаним найменуванням групи, підгрупи, виду відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуги технічної специфікації», оскільки це є дискримінуючим по відношенню до Скаржника.
Скаржник є діючим підприємством з 2018 року у сфері поводження з небезпечними відходами та з 2024 року у сфері управління небезпечними відходами. Скаржник постійно проходить сертифікації, атестації та перевірки. Скаржник має Атестат виробництва від 05.03.2021 р. № UA 3.032. 0031-21, виданим ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (згідно додатків №1,№2) щодо Виробництва з видалення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. Що повністю відповідає чинному законодавству.
Однак, якщо аналізувати зміст виданих атестатів виробництва, то чітко видно, що такий атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання (види продукції згідно з додатками) забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Також зазначаємо, що Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України від 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність 24.01.2017 року. Тому з даного моменту атестація для виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції не є обов’язковою.
Відповідно до Постанови №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови) визначено:

«1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.

Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів.»

Ліцензійними умовами не визначено, що ліцензіати повинні отримувати «-атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) з вказаним найменуванням групи, підгрупи, виду відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуги технічної специфікації».

Встановлюючи вимогу, а саме у редакції ««-атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) з вказаним найменуванням групи, підгрупи, виду відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуги технічної специфікації Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та дискримінує Скаржника та допускає до участі лише учасників які матимуть ««-атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) з вказаним найменуванням групи, підгрупи, виду відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуги технічної специфікації».
На підтвердження Скаржник надає атестат виробництва від 05.03.2021 р. № UA 3.032. 0031-21, виданим ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (згідно додатків №1,№2).



2. Пунктом 4 Загальні вимоги Додатку 4 Замовник вимагає:
«Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів.»

Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону Учасники мають право залучати до виконання умов договору співвиконавців\субпідрядників. Встановлюючи вимогу в редакції, а саме «Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів» є дискримінаційним до Учасників процедури, які планують залучати до виконання умов договору співвиконавців/субпідряднків.
Скаржник планує залучити до виконання умов договору співвиконавця у обсязі менше 20% для виконання умов договору про закупівлю в частині:
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи Інші небезпечні відходи:
Відпрацьовані лампи люмінесцентні, бактерицидні шт 28
06 04 04* Відходи, що містять ртуть Термометри ртутні шт 200
Встановлюючи вимогу саме у редакції «Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів.» є дискримінуючою по відношенню до скаржника, та такою що порушує вимоги Закону.
На підтвердження Скаржник надає на розгляд Комісії
- Договір між Скаржником та Співвиконавцем;
- Наказ №301 від 20.03.2024 року та додаток до Наказу Про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця;
- Наказ №329 від 29.03.2024 року та додаток до Наказу Про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Скаржнику.

Відповідно до пункту 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (наведено нижче)
На підтвердження інформації, вказаної в довідці:
надати копії посвідчень посадових осіб про навчання та перевірку знань з питань охорони праці; «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; про затвердження Мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15)»
Скаржник не погоджується з встановленням вимоги «надати копії посвідчень посадових осіб про навчання та перевірку знань з питань охорони праці; «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; про затвердження Мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023;»
Відповідно до Наказу №74 від 15.05.2024 року Державної служби України з питань праці «Про затвердження Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці» відсутні такі навчання та перевірки знань з питань охорони праці «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; про затвердження Мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023;».
Отже, встановлюючи дану вимогу, Замовник обмежує участь майбутніх учасників до участі в процедурі закупівлі, чим порушую основні принципи здійснення публічних закупівлень, та порушує право на участь Скаржника.

Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника паковання (тари), яка відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.»

Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги саме у редакції «Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника паковання (тари), яка відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); »

Згідно статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" частина 4 :
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Згідно Наказу №325 МОЗУ «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Розділ III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами:
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.

Відповідно до Додатку 1 Наказу №325 МОЗУ:


з/п Вид відходів Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі Вид ємності первинного паковання Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику Вид ємності вторинного паковання
1 2 3 4 5 6
1 Медичні відходи категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження Напис для маркування: "Особливо небезпечно" або ємність червоного кольору Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або мішок/пакет для стерилізації в автоклаві або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, придатний для стерилізації в автоклаві Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
2 Медичні відходи категорії B (імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність) - - Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції

Виходячи з вищезазначеного у Наказі №325 МОЗУ відсутнє чітке визначення розмірів пакування та щільність у мікронах. А отже вимагання надання конкретної тари є дискримінаційною та незаконною.
Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.
Виробник не зобов’язаний отримувати сертифікат відповідності на пакування.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має пакування - ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 5 л, з маркуванням, що відповідає вимогам чинного законодавства в сфері управління небезпечними відходами. Та надає на розгляд Комісії видаткові накладні на покупку тари, сертифікат якості та декларацію відповідності виробника.

Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації