-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля марки ДГ (25-100) (Код за ЕЗС ДК 021:2015 09110000-3 — Тверде паливо) (09111100-1 Вугілля)
Торги відмінено
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2024 14:37 - 05.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
74ab3e9f92654dfc8fa792d5334eea18
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-007395-a.a4
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
11 вересня 2024 року Замовником було розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції No40 від 11 вересня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf 15.09.2024 16:43
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-11.zip 15.09.2024 16:44
- sign.p7s 15.09.2024 16:46
- рішення від 17.09.2024 № 15340.pdf 17.09.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2024 № 15842.pdf 26.09.2024 12:38
- рішення від 25.09.2024 № 15842.pdf 30.09.2024 16:20
- Пояснення.pdf 18.09.2024 11:18
- Пояснення Замовник UA-2024-06-17-007395-a.docx 18.09.2024 11:18
- протокол (1).pdf 07.10.2024 12:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2024 16:48
Дата розгляду скарги:
25.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2024 16:20
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Вугілля марки Д (25-100) ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-17-007395-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6ce623f464d5452fb54bcdd70e8b0cca
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
11 вересня 2024 року Замовником було розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції No40 від 11 вересня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-11.zip
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
ac9a6ccaa86245a4ad9c3f4190056aee
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-007395-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
19 серпня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції No36 від 19 серпня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf 24.08.2024 18:21
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-10.zip 24.08.2024 18:22
- sign.p7s 24.08.2024 18:25
- рішення від 27.08.2024 № 14323.pdf 27.08.2024 16:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 № 14744.pdf 04.09.2024 15:37
- рішення від 03.09.2024 № 14744.pdf 06.09.2024 13:03
- Пояснення по суті скарги Блистова 2 (1).docx 28.08.2024 10:51
- d663b28f1e451a7919214f62be5d5487-0.pdf 28.08.2024 10:51
- 39.pdf 11.09.2024 11:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2024 18:27
Дата розгляду скарги:
03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2024 13:03
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2024 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Вугілля марки Д (25-100) ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-17-007395-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fda35f96314d4a73aae88923581eea49
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
19 серпня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції No36 від 19 серпня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-10.zip
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
ce1360876ca249cf83a8fdc820a2942c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-007395-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
15 липня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції №32 від 15 липня 2024 року, а також протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СКАРБ» переможцем закупівлі №33 від 15 липня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-4.zip 20.07.2024 21:10
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf 20.07.2024 21:11
- Відповідь ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ 03.07.24.pdf 20.07.2024 21:11
- рішення від 23.07.2024 № 12564.pdf 23.07.2024 17:56
- інформація про перенесення розгляду скарги від 31.07.2024 № 1226.pdf 31.07.2024 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13510.pdf 09.08.2024 13:14
- рішення від 08.08.2024 № 13510.pdf 13.08.2024 14:28
- Пояснення по суті скарги (5).docx 25.07.2024 14:10
- TapScanner 25-07-2024-13꞉56.pdf 25.07.2024 14:10
- Лист Блистова.pdf 25.07.2024 14:10
- 35.pdf 14.08.2024 11:45
- 34.pdf 14.08.2024 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2024 21:17
Дата розгляду скарги:
31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2024 14:30
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2024 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про скасування визначення переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СКАРБ» та рішення про відхилення Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" скасовані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cfddcaf812b24a3785add77dd6cf91ef
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
15 липня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції No32 від 15 липня 2024 року, а також протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СКАРБ» переможцем закупівлі No33 від 15 липня 2024 року.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
17 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Лист вид виновника
-
Опис доказу:
Лист вид виновника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ 03.07.24.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-4.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (дискримінаційні вимоги)
Номер:
efc71299032947ea92daa6c053d35223
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-007395-a.c1
Назва:
Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (дискримінаційні вимоги)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконних рішень Замовника, що полягає у складенні тендерної документації із дискримінаційнми вимогами.
Інформація щодо закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі: Вугілля марки ДГ (25-100) (Код за ЕЗС ДК 021:2015 09110000-3 — Тверде паливо) (09111100-1 Вугілля)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-17-007395-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-17-007395-a
Замовник вказує наступні вимоги до предмета закупівлі:
«Інформація про відповідність запропонованого вугілля технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів:
- посвідчення про якість на марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації;
- довідку у довільній формі, яка містить інформацію (пояснення) яким чином буде забезпечена учасником поставка марок вугілля, визначених замовником в цьому тендері, до закладів замовника та із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) або постачальника(ів) (продавця(ів)) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля не безпосередньо у виробника, а у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб'єкта господарювання).»
Вважаємо такі Вимоги Замовника незаконними, такими, що не відповідають нормам чинного ДСТУ 7146:2010, не відповідають вимогам Особливостей, з огляду на наступне:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (дискримінаційні вимоги).docx 20.06.2024 17:34
- Сертифікат Генетичний ДГ 25-100 (Для скарги).pdf 20.06.2024 17:34
- ДСТУ 7146 вугілля.pdf 20.06.2024 17:34
- sign.p7s 20.06.2024 17:34
- Сертифікат Генетичний ДГ 25-100 (Для скарги).pdf 20.06.2024 18:30
- рішення від 24.06.2024 № 10898.pdf 24.06.2024 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 № 11378.pdf 02.07.2024 13:54
- рішення від 01.07.2024 № 11378.pdf 03.07.2024 17:28
- Відповідь на скаргу (1).pdf 25.06.2024 11:58
- Пояснення по суті скарги (3).docx 25.06.2024 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 18:04
Дата розгляду скарги:
01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 16:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.07.2024 17:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bfeacf09b0ff4ff6a934accd0f7aac62
Заголовок пункту скарги:
1.1. Щодо посвідчення про якість:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для вугілля є ДСТУ 7146:2010 (додається доскарги).
Відповідно до п.3.6. ДСТУ 7146:2010 Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).
Відповідно до п.6.1. ДСТУ 7146:2010 Марку вугілля встановлюють на підставі генетичних особливостей та основних технологічних характеристик відповідно до ДСТУ 3472 один раз на чотири роки.
Відповідно до п.7.10. ДСТУ 7146:2010 Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до п.п.7.3, 7.4 ДСТУ 7146:2010, партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам
цього стандарту;
— позначення цього стандарту
Отже єдиний документ, який може вимагати замовник є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості.
Наголошуємо на тому, що ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про те, що посвідчення якості повинно бути видане лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством).
Посвідчення якості видається на партію товару, яка готова до відправки, а отже цей документ може бути наданий лише при постачанні вугілля.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для вугілля є ДСТУ 7146:2010 (додається доскарги).
Відповідно до п.3.6. ДСТУ 7146:2010 Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).
Відповідно до п.6.1. ДСТУ 7146:2010 Марку вугілля встановлюють на підставі генетичних особливостей та основних технологічних характеристик відповідно до ДСТУ 3472 один раз на чотири роки.
Відповідно до п.7.10. ДСТУ 7146:2010 Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до п.п.7.3, 7.4 ДСТУ 7146:2010, партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам
цього стандарту;
— позначення цього стандарту
Отже єдиний документ, який може вимагати замовник є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості.
Наголошуємо на тому, що ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про те, що посвідчення якості повинно бути видане лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством).
Посвідчення якості видається на партію товару, яка готова до відправки, а отже цей документ може бути наданий лише при постачанні вугілля.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
- Виключити вимогу, щодо надання посвідчення про якість на марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
061f18be21794d9eb5b50d65a4f4b6a2
Заголовок пункту скарги:
1.2. Щодо інформаційного листа:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для вугілля є ДСТУ 7146:2010 (додається доскарги).
Замвоником зазначено про необхідність надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію (пояснення) яким чином буде забезпечена учасником поставка марок вугілля, визначених замовником в цьому тендері, до закладів замовника та із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) або постачальника(ів) (продавця(ів)) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля не безпосередньо у виробника, а у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб'єкта господарювання). Така інформація не передбачається для надання діючим ДСТУ 7146:2010, а отже Замовником вчинені порушення при складенні тендерної документації.
Крім того, замовником знову обмежено коло Учасників, оскільки визначило обовʼязкову наявність інформації, стосовно виробника вугілля камʼяного, що не передбачено нормами ДСТУ 7146:2010, а також зазначив умову про надання інформації стосовно постачальника (офіційного дистрибʼютора) такого виробника. Ми закупили вугілля у стороннього підприємства, яке не надає інформації про виробника вугільної продукції, а відтак, ми обмежені в участі даної закупівлі. На закуповану марку вугілля ми зробили власне дослідження, на що було видано Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Оскільки замовник передбачив обовʼязкову наявність інформації стосовно виробника, потенційно він обмежує коло Учасників, які таку інформацію не мають. Також Замовник не аргументував необхідність такої інформації. Нам незрозуміло, що саме потребує Замовник – якісне і дешеве вугілля, чи документи на документи? Таке паливо наявне на складі нашого підприємства, а тому, Учаснику обмежена участь у даній закупівлі, оскільки надання такої довідки не передбачає можливості постачання товару, наявного на складі, а також товару, по якому відсутня інформація про виробника.
Тому, вважаємо що дану вимогу тендерної документації необхідно виключити.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для вугілля є ДСТУ 7146:2010 (додається доскарги).
Замвоником зазначено про необхідність надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію (пояснення) яким чином буде забезпечена учасником поставка марок вугілля, визначених замовником в цьому тендері, до закладів замовника та із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) або постачальника(ів) (продавця(ів)) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля не безпосередньо у виробника, а у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб'єкта господарювання). Така інформація не передбачається для надання діючим ДСТУ 7146:2010, а отже Замовником вчинені порушення при складенні тендерної документації.
Крім того, замовником знову обмежено коло Учасників, оскільки визначило обовʼязкову наявність інформації, стосовно виробника вугілля камʼяного, що не передбачено нормами ДСТУ 7146:2010, а також зазначив умову про надання інформації стосовно постачальника (офіційного дистрибʼютора) такого виробника. Ми закупили вугілля у стороннього підприємства, яке не надає інформації про виробника вугільної продукції, а відтак, ми обмежені в участі даної закупівлі. На закуповану марку вугілля ми зробили власне дослідження, на що було видано Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Оскільки замовник передбачив обовʼязкову наявність інформації стосовно виробника, потенційно він обмежує коло Учасників, які таку інформацію не мають. Також Замовник не аргументував необхідність такої інформації. Нам незрозуміло, що саме потребує Замовник – якісне і дешеве вугілля, чи документи на документи? Таке паливо наявне на складі нашого підприємства, а тому, Учаснику обмежена участь у даній закупівлі, оскільки надання такої довідки не передбачає можливості постачання товару, наявного на складі, а також товару, по якому відсутня інформація про виробника.
Тому, вважаємо що дану вимогу тендерної документації необхідно виключити.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
- Виключити вимогу, щодо надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію (пояснення) яким чином буде забезпечена учасником поставка марок вугілля, визначених замовником в цьому тендері, до закладів замовника та із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) або постачальника(ів) (продавця(ів)) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля не безпосередньо у виробника, а у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб'єкта господарювання).