-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, загибленного базування на 50/100 осіб)
Завершена
34 668 333.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 341.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 173 341.67 UAH
Період оскарження:
17.06.2024 12:55 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
ca29770e9f1347d589544c0c5d932b34
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-005309-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf 21.06.2024 21:26
- 2024.06.21 Скарга ТОВ Хоббіт хаус.pdf 21.06.2024 21:26
- дбн в. 1.2 14 2018.pdf 21.06.2024 21:26
- Додаток 3 Технічні характристики.pdf 21.06.2024 21:26
- 2024.06.21 Скарга ТОВ Хоббіт хаус.pdf.p7s.zip 21.06.2024 21:26
- sign.p7s 21.06.2024 21:31
- Рішення від 25.06.2024 № 10983.pdf 25.06.2024 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 № 11540.pdf 04.07.2024 14:21
- Рішення від 03.07.2024 № 11540.pdf 08.07.2024 16:48
- Пояснення по суті Скарги.doc 27.06.2024 16:55
- Пояснення по суті Скарги.pdf 27.06.2024 16:55
- Протокольне рішення від 10.07.2024.pdf 10.07.2024 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 22:11
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2024 16:48
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2024 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11540-р/пк-пз від 03.07.2024 Комунальною установою «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради внесено зміни до тендерної документації по закупівлі: «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, загибленного базування на 50/100 осіб)» (Згідно оголошення UA-2024-06-17-005309-a).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0bee755e443044f0b23f351810b6bc45
Заголовок пункту скарги:
невідповідність додатку 3 тендерної документації п.6.1.7 ДСТУ 9195:2022
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 3 до тендерної документації зазначено предмет закупівлі: «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)».
У пункті 3 «Об’ємно-планувальні рішення» таблиці пункту 10 Додатку 3 тендерної документації зазначена інформація :
« - ШСС складається з основного приміщення для укриття, двох санітарних приміщень (туалетна кімната), двох тамбурів та двох сходових груп;
- тамбури та виходи розташовані у протилежних кінцях споруди;
- загальна ширина по внутрішнім замірам сходової групи має складати не менше 1,2 м;
- розміри виходів, прорізів та проходів: не менше ніж 0,9 м × 2,0 м;
- санітарне приміщення (туалетна кімната), площею не менше
4,0 м2, із входом до нього із основного приміщення.
- загальна висота по внутрішнім замірам приміщення: має складати не більше 2,15 м;
- загальна ширина по внутрішнім замірам приміщення має складати не менше 3,3 м;
- частини споруди об’єднуються між собою та створюють суцільну конструкцію з герметизацією з’єднань між собою негорючими засобами герметизації;
- обидва виходи обладнані сталевими захисними герметичними дверима, що герметично зачиняються.
- гідроізоляція споруди відповідає таким експлуатаційним вимогам: водонепроникність; біологічна стійкість; довговічність; стійкість до впливу агресивного середовища (вода); морозостійкість;
- ШСС має бути заглиблене на відмітку не менше -1,5м від рівня поверхні землі з обов’язковим зовнішнім обвалуванням не менше 1,0м.
- Навколо ШСС має бути облаштований дренаж для відведення грунтових вод.»
ШСС обов’язково повинна відповідати пункту 6.1.7 ДСТУ 9195:2022, а саме : «ШСС модульного типу повинні мати мінімально необхідний склад основних та допоміжних приміщень, що забезпечать їх функціювання за призначенням. До таких приміщень належать :
- Приміщення для осіб, що підлягають укриттю;
- Приміщення для встановлення фільтровентиляційного обладнання, засобів регенерації повітря;
- Тамбур-шлюзи
- Приміщення для зберігання забрудненого одягу;
- Приміщення для розміщення резервних (автономних) джерел електропостачання ( акумуляторних батарей, дизельної електростанції) та апаратів керування внутрішніми електричними мережами й електрообладнанням;
- Санітарний вузол;
- Приміщення для зберігання запасу питної води та продовольства;
- Медичний пост.»
Згідно з переліченого вище Замовник зазначив не всі обов’язкові вимоги. У технічній документації Замовника відсутні обов’язкові приміщення, а саме:
- приміщення для встановлення фільтровентиляційного обладнання, засобів регенерації повітря;
- Приміщення для зберігання забрудненого одягу;
- Приміщення для розміщення резервних (автономних) джерел електропостачання ( акумуляторних батарей, дизельної електростанції) та апаратів керування внутрішніми електричними мережами й електрообладнанням;
- Приміщення для зберігання запасу питної води та продовольства;
- Медичний пост.
Вимагаємо привести Додаток 3 тендерної документації у відповідність пункту 6.1.7 ДСТУ 9195:2022, шляхом внесення змін у тендерну документацію, додавши інформації про відсутні обов’язкові приміщення.
У пункті 3 «Об’ємно-планувальні рішення» таблиці пункту 10 Додатку 3 тендерної документації зазначена інформація :
« - ШСС складається з основного приміщення для укриття, двох санітарних приміщень (туалетна кімната), двох тамбурів та двох сходових груп;
- тамбури та виходи розташовані у протилежних кінцях споруди;
- загальна ширина по внутрішнім замірам сходової групи має складати не менше 1,2 м;
- розміри виходів, прорізів та проходів: не менше ніж 0,9 м × 2,0 м;
- санітарне приміщення (туалетна кімната), площею не менше
4,0 м2, із входом до нього із основного приміщення.
- загальна висота по внутрішнім замірам приміщення: має складати не більше 2,15 м;
- загальна ширина по внутрішнім замірам приміщення має складати не менше 3,3 м;
- частини споруди об’єднуються між собою та створюють суцільну конструкцію з герметизацією з’єднань між собою негорючими засобами герметизації;
- обидва виходи обладнані сталевими захисними герметичними дверима, що герметично зачиняються.
- гідроізоляція споруди відповідає таким експлуатаційним вимогам: водонепроникність; біологічна стійкість; довговічність; стійкість до впливу агресивного середовища (вода); морозостійкість;
- ШСС має бути заглиблене на відмітку не менше -1,5м від рівня поверхні землі з обов’язковим зовнішнім обвалуванням не менше 1,0м.
- Навколо ШСС має бути облаштований дренаж для відведення грунтових вод.»
ШСС обов’язково повинна відповідати пункту 6.1.7 ДСТУ 9195:2022, а саме : «ШСС модульного типу повинні мати мінімально необхідний склад основних та допоміжних приміщень, що забезпечать їх функціювання за призначенням. До таких приміщень належать :
- Приміщення для осіб, що підлягають укриттю;
- Приміщення для встановлення фільтровентиляційного обладнання, засобів регенерації повітря;
- Тамбур-шлюзи
- Приміщення для зберігання забрудненого одягу;
- Приміщення для розміщення резервних (автономних) джерел електропостачання ( акумуляторних батарей, дизельної електростанції) та апаратів керування внутрішніми електричними мережами й електрообладнанням;
- Санітарний вузол;
- Приміщення для зберігання запасу питної води та продовольства;
- Медичний пост.»
Згідно з переліченого вище Замовник зазначив не всі обов’язкові вимоги. У технічній документації Замовника відсутні обов’язкові приміщення, а саме:
- приміщення для встановлення фільтровентиляційного обладнання, засобів регенерації повітря;
- Приміщення для зберігання забрудненого одягу;
- Приміщення для розміщення резервних (автономних) джерел електропостачання ( акумуляторних батарей, дизельної електростанції) та апаратів керування внутрішніми електричними мережами й електрообладнанням;
- Приміщення для зберігання запасу питної води та продовольства;
- Медичний пост.
Вимагаємо привести Додаток 3 тендерної документації у відповідність пункту 6.1.7 ДСТУ 9195:2022, шляхом внесення змін у тендерну документацію, додавши інформації про відсутні обов’язкові приміщення.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 9195 2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо привести Додаток 3 тендерної документації у відповідність пункту 6.1.7 ДСТУ 9195:2022, шляхом внесення змін у тендерну документацію, додавши інформації про відсутні обов’язкові приміщення.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d6ce8d8f3f1a4fd991849595a549814b
Заголовок пункту скарги:
Відсутність обов’язкових вимог ДСТУ 9195:2022 до ШСС, а саме пункти 7.21, 7.22, 7.23, 7.27.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 3 до тендерної документації зазначено предмет закупівлі: «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленного базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)».
У тендерній документації Замовника відсутні обов’язкові вимоги ДСТУ 9195:2022 до ШСС, а саме пункти 7.21, 7.22, 7.23, 7.27.
Так згідно п. 7.21 ДСТУ 9195:2022 : « У ШСС модульного типу необхідно передбачити систему вентиляції та фільтровентиляції. У разі, якщо ШСС розташовано в межах зони можливого радіоактивного забруднення, додатково передбачають улаштування режиму повної ізоляції (регенерації повітря).»
Згідно п.7.22 ДСТУ 9195:2022 : «Режим фільтровентиляції повинен забезпечувати очищення повітря, що надходить до захисної споруди від радіоактивного пилу, бойових отруйних речовин та бактеріальних засобів ураження. Режим чистої вентиляції — лише від пилу.»
Згідно п.7.23 ДСТУ 9195:2022 : «Продуктивність системи припливної вентиляції ШСС у режимі фільтровентиляції повинна становити не менше ніж 2 м3/год на одну особу, що підлягає укриттю, за умови підтримання газових параметрів у допустимих межах.»
Згідно п.7.27 ДСТУ 9195:2022 : «Система вентиляція ШСС модульного типу повинна відповідати вимогам ДСТУ 9077.».
Таким чином, на момент 100% виконання умов договору участником, товар не зможе набути властивостей ШСС і тому не зможе називатись Швидкоспоруджувальним сховищем модульного типу (ШСС).
Вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства Додаток 3 тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін, а саме додати обов’язкові вимоги до ШСС (п.п. 7.21, 7.22, 7.23, 7.27 ДСТУ 9195:2022).
У тендерній документації Замовника відсутні обов’язкові вимоги ДСТУ 9195:2022 до ШСС, а саме пункти 7.21, 7.22, 7.23, 7.27.
Так згідно п. 7.21 ДСТУ 9195:2022 : « У ШСС модульного типу необхідно передбачити систему вентиляції та фільтровентиляції. У разі, якщо ШСС розташовано в межах зони можливого радіоактивного забруднення, додатково передбачають улаштування режиму повної ізоляції (регенерації повітря).»
Згідно п.7.22 ДСТУ 9195:2022 : «Режим фільтровентиляції повинен забезпечувати очищення повітря, що надходить до захисної споруди від радіоактивного пилу, бойових отруйних речовин та бактеріальних засобів ураження. Режим чистої вентиляції — лише від пилу.»
Згідно п.7.23 ДСТУ 9195:2022 : «Продуктивність системи припливної вентиляції ШСС у режимі фільтровентиляції повинна становити не менше ніж 2 м3/год на одну особу, що підлягає укриттю, за умови підтримання газових параметрів у допустимих межах.»
Згідно п.7.27 ДСТУ 9195:2022 : «Система вентиляція ШСС модульного типу повинна відповідати вимогам ДСТУ 9077.».
Таким чином, на момент 100% виконання умов договору участником, товар не зможе набути властивостей ШСС і тому не зможе називатись Швидкоспоруджувальним сховищем модульного типу (ШСС).
Вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства Додаток 3 тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін, а саме додати обов’язкові вимоги до ШСС (п.п. 7.21, 7.22, 7.23, 7.27 ДСТУ 9195:2022).
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства Додаток 3 тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін, а саме додати обов’язкові вимоги до ШСС (п.п. 7.21, 7.22, 7.23, 7.27 ДСТУ 9195:2022).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3842e363ca7c4f62b1b605e0ff4c52b8
Заголовок пункту скарги:
Пункт 5.1 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пункт 10 Додатку 3 тендерної документації містить перелік документів які постачальник має надати на момент подачі заявки на участь в тендері. Згідно цього переліку Учасник повинен надати : «Діючий сертифікат відповідності (ДСТУ 9195:2022 "Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення" п.п. 5.1; 5.2; 5.3; 5.4; 5.8; 6.1.2; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.17; 6.1.20; 6.4.1;6.4.4;6.4.12;6.4.14.»
Так, згідно п. 5.1 ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ) модульного типу повинні забезпечувати захист населення, що підлягає укриттю, від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5 [10] протягом нормативного часу, який встановлено згідно з ДБН В.1.2-4 [8].
Пункт 5.1 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ).
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСЗСЦЗ.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначивши п. 5.1 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСЗСЦЗ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно обов’язкового зазначення пункту 5.1 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
Так, згідно п. 5.1 ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ) модульного типу повинні забезпечувати захист населення, що підлягає укриттю, від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5 [10] протягом нормативного часу, який встановлено згідно з ДБН В.1.2-4 [8].
Пункт 5.1 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ).
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСЗСЦЗ.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначивши п. 5.1 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСЗСЦЗ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно обов’язкового зазначення пункту 5.1 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно обов’язкового зазначення пункту 5.1 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
8983bbbaebcc4dceae4a139a604a2ed2
Заголовок пункту скарги:
Пункт 5.3 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пункт 10 Додатку 3 тендерної документації містить перелік документів які постачальник має надати на момент подачі заявки на участь в тендері. Згідно цього переліку Учасник повинен надати : «Діючий сертифікат відповідності (ДСТУ 9195:2022 "Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення" п.п. 5.1; 5.2; 5.3; 5.4; 5.8; 6.1.2; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.17; 6.1.20; 6.4.1;6.4.4;6.4.12;6.4.14.»
Так, згідно п.5.3 ДСТУ 9195:2022 : «Зовнішні огороджувальні конструкції швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів (далі — ШСПРУ) модульного типу повинні забезпечувати захист населення від:
— місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат,
артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб);
— дії зовнішнього іонізуючого випромінювання й надмірного тиску фронту повітряної ударної
хвилі залежно від зони, де ШСЗСЦЗ модульного типу планують розташувати (встановити), а саме:
— у зоні можливих незначних (слабких) руйнувань (∆Pф = 20 кПа (0,2 кгс/см2)) та мати коефіцієнт захисту Кз = 200.»
Пункт 5.3 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів, а не швидкоспоруджувальне сховище модульного типу
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСПРУ.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначив п.5.3 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСПРУ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 5.3 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством України.
Так, згідно п.5.3 ДСТУ 9195:2022 : «Зовнішні огороджувальні конструкції швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів (далі — ШСПРУ) модульного типу повинні забезпечувати захист населення від:
— місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат,
артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб);
— дії зовнішнього іонізуючого випромінювання й надмірного тиску фронту повітряної ударної
хвилі залежно від зони, де ШСЗСЦЗ модульного типу планують розташувати (встановити), а саме:
— у зоні можливих незначних (слабких) руйнувань (∆Pф = 20 кПа (0,2 кгс/см2)) та мати коефіцієнт захисту Кз = 200.»
Пункт 5.3 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів, а не швидкоспоруджувальне сховище модульного типу
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСПРУ.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначив п.5.3 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСПРУ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 5.3 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 5.3 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не стосується предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством України.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
c33a05ecaf82490a80ceb5ddc606ec98
Заголовок пункту скарги:
Пункт 6.1.9 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів, а не швидкоспоруджувальне сховище модульного типу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пункт 10 Додатку 3 тендерної документації містить перелік документів які постачальник має надати на момент подачі заявки на участь в тендері. Згідно цього переліку Учасник повинен надати: «Діючий сертифікат відповідності (ДСТУ 9195:2022 "Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення" п.п. 5.1; 5.2; 5.3; 5.4; 5.8; 6.1.2; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.17; 6.1.20; 6.4.1;6.4.4;6.4.12;6.4.14.»
У відповідності до пункту 6.1.9 ДСТУ 9195:2022 : « Зберігання продуктів продовольства, інвентарю, запасів води та медикаментів, а також встановлення вентиляційного обладнання у ШСПРУ модульного типу можна передбачати у спеціально відведених місцях приміщення для осіб, що підлягають укриттю. Такі місця мають бути відокремлені від основного приміщення, зокрема легкоскладаними екранами, а їх площа не повинна бути врахована під час розрахунку місткості такого приміщення.»
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСПРУ.
Пункт 6.1.9 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів, а не швидкоспоруджувальне сховище модульного типу.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначив п.6.1.9 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСПРУ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 6.1.9 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не відноситься до предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
У відповідності до пункту 6.1.9 ДСТУ 9195:2022 : « Зберігання продуктів продовольства, інвентарю, запасів води та медикаментів, а також встановлення вентиляційного обладнання у ШСПРУ модульного типу можна передбачати у спеціально відведених місцях приміщення для осіб, що підлягають укриттю. Такі місця мають бути відокремлені від основного приміщення, зокрема легкоскладаними екранами, а їх площа не повинна бути врахована під час розрахунку місткості такого приміщення.»
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСПРУ.
Пункт 6.1.9 ДСТУ 9195:2022 відноситься до швидкоспоруджуваних протирадіаційних укриттів, а не швидкоспоруджувальне сховище модульного типу.
Згідно до вищезазначеної інформації стає зрозуміло, що зазначив п.6.1.9 Замовник ставить вимоги до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 стосовно ШСПРУ, а не ШСС, яка зазначена у предметі закупівлі.
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 6.1.9 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не відноситься до предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити інформацію у Додатку 3 Тендерної документації стосовно зазначення пункту 6.1.9 у сертифікаті відповідності ДСТУ 9195:2022, у зв’язку з тим, що він не відноситься до предмету закупівлі, та привести тендерну документацію у відповідність до норм діючого законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
2bd7cd2018a34c0a961ddba3a24cca9d
Заголовок пункту скарги:
сертифікат відповідності ДБН В.1.2-14:2018
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пункт 10 Додатку 3 тендерної документації містить перелік документів які постачальник має надати на момент подачі заявки на участь в тендері. Згідно цього переліку Учасник повинен надати: Діючий сертифікат відповідності ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Зміною № 1 п.п. 4.6; 4.1.7
Так, згідно розділу 1 ДБН В.1.2-14:2018 сферою застосування є норми, які встановлюють загальні принципи забезпечення надійності і конструктивної безпеки будівель і споруд і розповсюджуються на вишукування, проектування, будівництво та ліквідацію будівель і споруд незалежно від їхнього призначення, а також встановлюють положення щодо дотримання функціональних параметрів об’єкта під час його експлуатації (Розділ 1 змінено, Зміна № 1).
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСЗСЦЗ. На даний предмет закупівлі розповсюджуються норми ДСТУ 9195:2022.
Замовник зазначив у пункті 5 Додатку 3 тендерної документації: «При виготовленні, монтажі та встановленні швидкоспоруджувальних сховищ модульного типу мають бути застосовані вимоги ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу.»
Так згідно з Розділом 2 (Нормативні посилання) ДСТУ 9195:2022 та Додатком А (Довідковий, Бібліографія) ДСТУ 9195:2022 є точний перелік нормативних актів, які мають відношення до споруд, які нормуються ДСТУ 9195:2022.
Розділ 2 (Нормативні посилання) ДСТУ 9195:2022 та Додаток А (Довідковий, Бібліографія) ДСТУ 9195:2022 не містить інформації про відсилання до норм ДБН В.1.2-14:2018.
Сфера застосування ДБН В.1.2-14:2018 не має відношення до предмету закупівлі.
Згідно з вищезазначеною інформацією вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, шляхом видалення інформації про надання Учасником під час подання тендерної пропозиції та при поставці товару Діючого сертифікату відповідності ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Зміною № 1 п.п. 4.6; 4.1.7. , , на підставі того, що даний документ не відноситься до предмету закупівлі. А також необхідно привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Так, згідно розділу 1 ДБН В.1.2-14:2018 сферою застосування є норми, які встановлюють загальні принципи забезпечення надійності і конструктивної безпеки будівель і споруд і розповсюджуються на вишукування, проектування, будівництво та ліквідацію будівель і споруд незалежно від їхнього призначення, а також встановлюють положення щодо дотримання функціональних параметрів об’єкта під час його експлуатації (Розділ 1 змінено, Зміна № 1).
Предметом закупівлі є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, заглибленого базування на 50/100 осіб) (далі – Товар)», тобто ШСС, а не ШСЗСЦЗ. На даний предмет закупівлі розповсюджуються норми ДСТУ 9195:2022.
Замовник зазначив у пункті 5 Додатку 3 тендерної документації: «При виготовленні, монтажі та встановленні швидкоспоруджувальних сховищ модульного типу мають бути застосовані вимоги ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу.»
Так згідно з Розділом 2 (Нормативні посилання) ДСТУ 9195:2022 та Додатком А (Довідковий, Бібліографія) ДСТУ 9195:2022 є точний перелік нормативних актів, які мають відношення до споруд, які нормуються ДСТУ 9195:2022.
Розділ 2 (Нормативні посилання) ДСТУ 9195:2022 та Додаток А (Довідковий, Бібліографія) ДСТУ 9195:2022 не містить інформації про відсилання до норм ДБН В.1.2-14:2018.
Сфера застосування ДБН В.1.2-14:2018 не має відношення до предмету закупівлі.
Згідно з вищезазначеною інформацією вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, шляхом видалення інформації про надання Учасником під час подання тендерної пропозиції та при поставці товару Діючого сертифікату відповідності ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Зміною № 1 п.п. 4.6; 4.1.7. , , на підставі того, що даний документ не відноситься до предмету закупівлі. А також необхідно привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
дбн в. 1.2 14 2018
-
Повʼязаний документ:
дбн в. 1.2 14 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, шляхом видалення інформації про надання Учасником під час подання тендерної пропозиції та при поставці товару Діючого сертифікату відповідності ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Зміною № 1 п.п. 4.6; 4.1.7. , на підставі того, що даний документ не відноситься до предмету закупівлі. А також необхідно привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
b36c628a91e1401286a79d5f5ab08876
Заголовок пункту скарги:
Переліком робіт для Укриття на 100 та 50 осіб та монтажні роботи суперечать предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Предметом даної закупівлі за кодом ДК 021:2015 44210000-5 є «Придбання укриттів із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області (Швидкоспоруджувальне сховище модульного типу (ШСС) з монтажем, загибленного базування на 50/100 осіб)».
Замовник зазначив у пункті 5 «Монтажні роботи» таблиці пункта 10 Додатка 3 тендерної документації : «Надані роботи Підрядником повинні визначається з урахуванням ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Настанові з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища.».
Також Замовником у додатку 3 тендерної була зазначена інформація стосовно Переліку робіт для Укриття на 100 та 50 осіб.
Зазначення Замовником вищесказаної інформації у Додатку 3 тендерної документації є недоречної у рамках даної закупівлі, та відноситься до будівельних чи монтажних робіт, та суперечать предмету закупівлі.
Вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, видаливши інформацію з Переліком робіт для Укриття на 100 та 50 осіб та видалити вимоги стосовно нормування монтажних робіт, адже предметом закупівлі є придбання укриття, а не будівельні чи монтажні роботи.
Замовник зазначив у пункті 5 «Монтажні роботи» таблиці пункта 10 Додатка 3 тендерної документації : «Надані роботи Підрядником повинні визначається з урахуванням ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Настанові з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища.».
Також Замовником у додатку 3 тендерної була зазначена інформація стосовно Переліку робіт для Укриття на 100 та 50 осіб.
Зазначення Замовником вищесказаної інформації у Додатку 3 тендерної документації є недоречної у рамках даної закупівлі, та відноситься до будівельних чи монтажних робіт, та суперечать предмету закупівлі.
Вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, видаливши інформацію з Переліком робіт для Укриття на 100 та 50 осіб та видалити вимоги стосовно нормування монтажних робіт, адже предметом закупівлі є придбання укриття, а не будівельні чи монтажні роботи.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні характристики.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни у Додаток 3 тендерної документації, видаливши інформацію з Переліком робіт для Укриття на 100 та 50 осіб та видалити вимоги стосовно нормування монтажних робіт, адже предметом закупівлі є придбання укриття, а не будівельні чи монтажні роботи.