-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Торги не відбулися
209 002.99
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 090.03 UAH
мін. крок: 1% або 2 090.03 UAH
Період оскарження:
15.06.2024 14:16 - 20.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
7ba5bc93ed37488787d56d0258310f46
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-15-000292-a.b1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s.zip 03.07.2024 23:44
- Протокол 313.docx 03.07.2024 23:44
- 16 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 03.07.2024 23:44
- sign.p7s 03.07.2024 23:45
- рішення від 05.07.2024 № 11659.pdf 05.07.2024 18:24
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2024 № 1147.pdf 15.07.2024 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2024 № 12601.pdf 24.07.2024 12:59
- рішення від 23.07.2024 № 12601.pdf 26.07.2024 11:45
- Пояснення щодо оскарження 09.07.2024 18:10
- Пояснення щодо оскарження 09.07.2024 18:33
- Протокол 389 29.07.2024 11:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 23:46
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2024 11:45
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2024 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Механічних запасних частини, крім двигунів і частин двигунів, 34320000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: №UA-2024-06-15-000292-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 27.06.2024 №313 (далі – Рішення), згідно з яким були виявлені відмінності у технічних характеристиках запасних частин, запропонованих у Тендерній пропозиції Учасника, порівняно з характеристиками, які вимагаються у Додатку 2 до Тендерної документації, та керуючись визначенням еквівалентності товару (частина 2 статті 158 Митного кодексу України) Замовник не вважав їх еквівалентними товарами.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель за випадком, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2024 №12601-р/пк-пз зобов’язано Центральне управління справами Міністерства оборони України скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 27.06.2024 №313.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20b419093f7f4145baf073ca889d28f7
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
На виконання вимог тендерної документації Скаржником було надано в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (файл - 16 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf) з інформації про запропонований товар, зокрема по позиціях № 26 та 27.
Скаржник наголошує, що тендерна документація не містила вимог, що запропонований товар по позиціях №26 та 27 має мати сумісність з автомобілем марки Toyota Camry ACV40L/GSV40L, а від так Замовник не довів та документально не підтвердив, що запропонований Скаржником товар не є еквівалентним до каталожних номерів, визначених тендерною документацією.
Окрім того, Замовником надано лише фото незрозумілого ресурсу, чи програми, однак не надано будь-якого офіційного документу, чи посилання на відповідний ресурс, який підтверджував би, що запропонований Скаржником товар не відповідає технічним вимогам тендерноїдокументації.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу Замовника.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
На виконання вимог тендерної документації Скаржником було надано в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (файл - 16 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf) з інформації про запропонований товар, зокрема по позиціях № 26 та 27.
Скаржник наголошує, що тендерна документація не містила вимог, що запропонований товар по позиціях №26 та 27 має мати сумісність з автомобілем марки Toyota Camry ACV40L/GSV40L, а від так Замовник не довів та документально не підтвердив, що запропонований Скаржником товар не є еквівалентним до каталожних номерів, визначених тендерною документацією.
Окрім того, Замовником надано лише фото незрозумілого ресурсу, чи програми, однак не надано будь-якого офіційного документу, чи посилання на відповідний ресурс, який підтверджував би, що запропонований Скаржником товар не відповідає технічним вимогам тендерноїдокументації.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу Замовника.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайка Богдан Васильович у Протоколі відхилення.