-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва на 2024 рік (Лот №1 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Голосіївського району міста Києва на 2024 рік; Лот №2 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Голосіївського, Оболонського, Деснянського, Печерського та Солом’янського районах міста Києва на 2024 рік; Лот № 3 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Дарницького району міста Києва на 2024 рік; Лот №4 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Солом’янського району міста Києва на 2024 рік; Лот № 5 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Деснянського району міста Києва на 2024 рік; Лот № 6 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Дніпровського району міста Києва на 2024 рік; Лот № 7 - Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у межах Оболонського, Подільського, Печерського районах міста Києва на 2024 рік) (Код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Торги відмінено
6 162 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 065.20 UAH
мін. крок: 0% або 1 065.20 UAH
Період оскарження:
14.06.2024 16:05 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-06-14-010235-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
474b05fcd9ee4c38b4ccbb9515771d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-010235-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-06-14-010235-a,
стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга скан.pdf 19.06.2024 17:38
- Додаток_2_документи,_що_підтверджують_аналогічний_досвід.pdf 19.06.2024 17:38
- Скарга скан.pdf.asice 19.06.2024 17:38
- Додаток_1_Документи,_що_підтверджують_наявність_обладання.pdf 19.06.2024 17:38
- Скарга до АМКУ КИЇВЗЕЛЕНБУД.docx 19.06.2024 17:38
- sign.p7s 19.06.2024 17:41
- Рішення від 21.06.2024 № 10800.pdf 21.06.2024 13:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2024 № 11289.pdf 01.07.2024 15:22
- Рішення від 28.06.2024 № 11289.pdf 03.07.2024 13:36
- Пояснення по Скарзі.docx 25.06.2024 12:36
- Пояснення по Скарзі.pdf 25.06.2024 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 17:51
Дата розгляду скарги:
28.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 13:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2024 13:36
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2024 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Антимонопольного комітету України № 11289-р/пк-пз від 28.06.2024 усунено невідповідності та внесено зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
673a61979fa94a9c9a5af0f7e17aa32f
Заголовок пункту скарги:
№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За результатами ознайомлення Скаржником із Тендерною документацією, а саме із пунктом 2 додатку 6 до Тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог до потенційних учасників закупівлі, зокрема Скаржника, а саме:
«2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2.1. Довідка згідно форми № 2 про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
2.2. Копія аналогічного договору за предметом закупівлі, зазначених у довідці згідно з вимог п.2.1.
2.3. Акт(и) про приймання-передачу виконаних робіт (послуг) до наданого аналогічного договору за предметом закупівлі, зазначених у довідці згідно з вимог п.2.1., що підтверджують виконання наданого аналогічного договору за предметом закупівлі. Також Учасник надає Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку*,
*для підтвердження достатньо однієї земельної ділянки, інформація щодо якої зазначена у наданому аналогічному договорі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого було розроблення проекту(ів) землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) у постійне користування для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва.».
Так, Замовником передбачено дискримінаційний критерій щодо підтвердження потенційними учасниками аналогічного досвіду, а саме:
1. Зазначення конкретизації, що «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва»:
Скаржнику не зрозуміло встановлення обмежувальних вимог щодо визначення чіткого формулювання предмету аналогічного договору, а саме вказання цільового призначення земельної ділянки та обмеження стосовно території одного міста, оскільки це жодним чином не впливає на спроможність виконавця надати послуги за предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій»
Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок розробляються у разі формування нових земельних ділянок із земель державної, комунальної власності (крім випадків формування земельних ділянок за іншою документацією із землеустрою) та у разі зміни цільового призначення земельних ділянок у випадках, визначених законом. Проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки також можуть передбачати поділ, об’єднання земельних ділянок, які перебувають у власності однієї особи.
Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок може передбачати формування та/або зміну цільового призначення декількох земельних ділянок, за умови що розпорядником земельних ділянок буде один орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України, або власником земельної ділянки приватної власності є одна особа.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки включає:
а) пояснювальну записку;
б) матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки);
в) розрахунок розміру втрат лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом);
г) розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом);
ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
д) кадастровий план земельної ділянки.
У разі формування земельної ділянки чи зміни цільового призначення земельної ділянки для потреб, пов’язаних із забудовою, до проекту додається витяг із відповідної містобудівної документації із зазначенням функціональної зони території, в межах якої розташована земельна ділянка, та обмежень у використанні території для містобудівних потреб. Ці вимоги не поширюються на випадки, якщо відповідно до закону передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб може здійснюватися за відсутності зазначеної містобудівної документації або без дотримання правил співвідношення між видом цільового призначення земельної ділянки та видом функціонального призначення території, визначеного відповідною містобудівною документацією.
Як вбачається із вищенаведеної норми Закону, склад документації із землеустрою (землевпорядної документації), а саме проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок не залежить від цільового призначення земельної ділянки, міста (будь якої території) на якій формується земельна ділянка тобто її місця розташування, виду використання земельної ділянки, хто є замовником, а також набувачем права користування.
Зокрема, Члени Консорціуму «Архізем Україна» (Скаржника) мають позитивний досвід виконання договорів виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у 2021 та 2023 роках у відповідності до норм чинного законодавства, які Скаржник міг би надати на підтвердження наявності в нього досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: (підтвердження додаємо – Додатки до Скарги).
1. Договір № 369 від 25.11.2021 р. Предмет договору: Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється з «для відведення фермерського господарства» на «для відведення особистого селянського господарства», яка перебуває в комунальній власності, що розташована на території Визирської сільської ради Одеського району Одеської області, площею 50,0 а, кадастровий номер 5122783800:01:009:0290 (ДК 021:2015:71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії);
2. Договір № 232 від 20.09.2023 р. Предмет договору: Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі (ДК 021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)
При цьому, як вбачається з тексту предметів вище приведених договорів, він відрізняється від предмету «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва», що вимагається Замовником в тендерній документації. Отже, Скаржник за таких умов не буде кваліфікуватися Замовником як Учасник що має належний аналогічний досвід (хоча Скаржником неодноразово було укладено та якісно виконано абсолютно аналогічні предмету, змісту та суті оскаржуваної закупівлі договори), а тому через встановлення таких надлишкових та дискримінаційних вимог, не має можливості прийняти участь у закупівлі.
При цьому, тривалий та успішний досвід виконання Скаржником робіт по землеустрою дозволяє з впевненістю гарантувати виконання предмету закупівлі відповідної якості та у визначені договором строки.
Встановлення вказаних вимог є безпідставним, оскільки жодним чином не гарантує належне виконання Виконавцем предмету закупівлі, маючи договір де встановлено уточнення що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування виготовлено саме «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва».
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але в самому предметі закупівлі не може бути вимог, які не передбачені законом. Тобто, поняття аналогічності (схожі) в Законі не означає, що договори мають бути ідентичні (тотожні, однакові). Закон вимагає щоб договори мали бути аналогічні, тобто – подібні, схожі.
Таким чином, Замовником встановлено значну кількість очевидно завищених вимог в частині аналогічного досвіду до потенційних учасників закупівлі. Встановлення вказаних дискримінаційних вимог не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник є професійним оператором ринку послуг у сфері топографо-геодезичного знімання та має аналогічний предмету закупівлі досвід.
«2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2.1. Довідка згідно форми № 2 про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
2.2. Копія аналогічного договору за предметом закупівлі, зазначених у довідці згідно з вимог п.2.1.
2.3. Акт(и) про приймання-передачу виконаних робіт (послуг) до наданого аналогічного договору за предметом закупівлі, зазначених у довідці згідно з вимог п.2.1., що підтверджують виконання наданого аналогічного договору за предметом закупівлі. Також Учасник надає Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку*,
*для підтвердження достатньо однієї земельної ділянки, інформація щодо якої зазначена у наданому аналогічному договорі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого було розроблення проекту(ів) землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) у постійне користування для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва.».
Так, Замовником передбачено дискримінаційний критерій щодо підтвердження потенційними учасниками аналогічного досвіду, а саме:
1. Зазначення конкретизації, що «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва»:
Скаржнику не зрозуміло встановлення обмежувальних вимог щодо визначення чіткого формулювання предмету аналогічного договору, а саме вказання цільового призначення земельної ділянки та обмеження стосовно території одного міста, оскільки це жодним чином не впливає на спроможність виконавця надати послуги за предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій»
Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок розробляються у разі формування нових земельних ділянок із земель державної, комунальної власності (крім випадків формування земельних ділянок за іншою документацією із землеустрою) та у разі зміни цільового призначення земельних ділянок у випадках, визначених законом. Проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки також можуть передбачати поділ, об’єднання земельних ділянок, які перебувають у власності однієї особи.
Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок може передбачати формування та/або зміну цільового призначення декількох земельних ділянок, за умови що розпорядником земельних ділянок буде один орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України, або власником земельної ділянки приватної власності є одна особа.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки включає:
а) пояснювальну записку;
б) матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки);
в) розрахунок розміру втрат лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом);
г) розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом);
ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
д) кадастровий план земельної ділянки.
У разі формування земельної ділянки чи зміни цільового призначення земельної ділянки для потреб, пов’язаних із забудовою, до проекту додається витяг із відповідної містобудівної документації із зазначенням функціональної зони території, в межах якої розташована земельна ділянка, та обмежень у використанні території для містобудівних потреб. Ці вимоги не поширюються на випадки, якщо відповідно до закону передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб може здійснюватися за відсутності зазначеної містобудівної документації або без дотримання правил співвідношення між видом цільового призначення земельної ділянки та видом функціонального призначення території, визначеного відповідною містобудівною документацією.
Як вбачається із вищенаведеної норми Закону, склад документації із землеустрою (землевпорядної документації), а саме проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок не залежить від цільового призначення земельної ділянки, міста (будь якої території) на якій формується земельна ділянка тобто її місця розташування, виду використання земельної ділянки, хто є замовником, а також набувачем права користування.
Зокрема, Члени Консорціуму «Архізем Україна» (Скаржника) мають позитивний досвід виконання договорів виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у 2021 та 2023 роках у відповідності до норм чинного законодавства, які Скаржник міг би надати на підтвердження наявності в нього досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: (підтвердження додаємо – Додатки до Скарги).
1. Договір № 369 від 25.11.2021 р. Предмет договору: Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється з «для відведення фермерського господарства» на «для відведення особистого селянського господарства», яка перебуває в комунальній власності, що розташована на території Визирської сільської ради Одеського району Одеської області, площею 50,0 а, кадастровий номер 5122783800:01:009:0290 (ДК 021:2015:71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії);
2. Договір № 232 від 20.09.2023 р. Предмет договору: Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі (ДК 021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)
При цьому, як вбачається з тексту предметів вище приведених договорів, він відрізняється від предмету «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва», що вимагається Замовником в тендерній документації. Отже, Скаржник за таких умов не буде кваліфікуватися Замовником як Учасник що має належний аналогічний досвід (хоча Скаржником неодноразово було укладено та якісно виконано абсолютно аналогічні предмету, змісту та суті оскаржуваної закупівлі договори), а тому через встановлення таких надлишкових та дискримінаційних вимог, не має можливості прийняти участь у закупівлі.
При цьому, тривалий та успішний досвід виконання Скаржником робіт по землеустрою дозволяє з впевненістю гарантувати виконання предмету закупівлі відповідної якості та у визначені договором строки.
Встановлення вказаних вимог є безпідставним, оскільки жодним чином не гарантує належне виконання Виконавцем предмету закупівлі, маючи договір де встановлено уточнення що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування виготовлено саме «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва».
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але в самому предметі закупівлі не може бути вимог, які не передбачені законом. Тобто, поняття аналогічності (схожі) в Законі не означає, що договори мають бути ідентичні (тотожні, однакові). Закон вимагає щоб договори мали бути аналогічні, тобто – подібні, схожі.
Таким чином, Замовником встановлено значну кількість очевидно завищених вимог в частині аналогічного досвіду до потенційних учасників закупівлі. Встановлення вказаних дискримінаційних вимог не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник є професійним оператором ринку послуг у сфері топографо-геодезичного знімання та має аналогічний предмету закупівлі досвід.
×
-
Назва доказу:
Додаток_2_документи,_що_підтверджують_аналогічний_досвід.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2_документи,_що_підтверджують_аналогічний_досвід.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо розглянути комісію питання щодо зобов’язання Замовника виключити з абзацу 2 пункту 2.3. п. 2 Додатку 6 до Тендерної документації дискримінаційних вимог щодо уточнення в предметі аналогічного договору «для обслуговування та/або експлуатації зелених насаджень у межах міста Києва».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b0b914ea660b4bca91486ecd7de3851d
Заголовок пункту скарги:
№ 2. Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає Замовника вимогу щодо необхідності такого обладнання, як комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць дискримінаційною, необґрунтованою та надлишковою з огляду на наступне.
Обсяг послуг за закупівлею складає розроблення комплексного плану територіальної громади, тому Скаржнику не зрозуміло доцільність та обґрунтованість вимоги Замовника щодо залучення потенційними учасниками до надання послуг комплектів геодезичного GPS – обладнання.
Зауважимо, що виконання вказаного обсягу послуг регулюється профільними нормативно-правовими актами, які передбачають вимоги до матеріально-технічного забезпечення виконавців послуг, зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Земельним Кодексом України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926, Постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553 «Про затвердження Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель», ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року та ін.
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» регламентовано наступне:
«2.1. Виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт:
• супутникові геодезичні ГНСС-приймачі, високоточні і точні електронні тахеометри, теодоліти та нівеліри, гравіметри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання робіт зі створення Державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, геодезичних мереж спеціального призначення, інженерно-геодезичних вишукувань;
• цифрові аерокамери, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів та друку фотографій, сканери високої роздільної здатності, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади, точні та технічної точності тахеометри (електронні), теодоліти та нівеліри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, кадастрових зйомок, топографічних робіт для забезпечення основи різних кадастрів;
• сканери високої роздільної здатності, обладнання для підготовки карт до видання, комп’ютери та спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (геоінформаційні системи, система управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних.
2.2. Геодезичні інструменти та обладнання, комп’ютерна, обчислювальна, інформаційна техніка і програмне забезпечення, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, повинні забезпечувати необхідну точність вимірювань, автоматизацію процесів обробки даних, отримання геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді».
Як вбачається чітким переліком зазначених вимог щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт, наявність у суб’єктів топографо-геодезичних і картографічних робіт та землевпорядних робіт комплектів геодезичного GPS – обладнання – відсутня, а отже, не передбачена законодавством України та не є обов’язковою чи необхідною умовою надання послуг що передбачені Технічним завданням оскаржуваної закупівлі.
Також, вимога Замовника щодо необхідності такого обладнання, як комплектів геодезичного GPS – обладнання – саме в кількості не менше 3 одиниць є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що значно звужує коло учасників.
Профільними нормативно-правовими актами, які передбачають вимоги до матеріально-технічного забезпечення виконавців послуг не передбачено вимог щодо кількості будь-якого обладнання для виконання топографо-геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт.
Зауважимо, що Скаржник є професійним оператором землевпорядних та геодезичних послуг, послуг у сфері розроблення містобудівної документації, та відповідно має значну кількість власного або орендованого обладнання для надання послуг у цих сферах, зокрема, але не виключно:
1) Широкоформатний кольоровий принтер (плоттер) HP DesignJet T520;
2) 14 комп’ютерів-моноблоків ТМ «Lenovo»;
3) Тахеометр електронний Leica TS06 power 5` № 1333063;
4) Тахеометр електронний TRC 803 ultra № 853709;
5) Приймач GPS GRS -1 (L1-L2) зав. № 596-02093;
6) Приймач GPS GRS HiPer SR зав. № 1209-15875;
7) Комплект програми Геодезична Інформаційна Система 6. Ліцензоване програмне забезпечення «GIS-6», що передбачає створення обмінного файлу «.xml».
8) Ліцензоване програмне забезпечення Delta/Digitals;
9) Кольоровий принтер та сканер Samsung Xpress M2070;
10) Кольоровий принтер та сканер Epson Work Force WF-7610 (2 шт);
11) Кольоровий принтер та сканер Epson Work Force WF-7620 (2 шт);
12) Безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (2 шт)
13) Сканер формату А0+, А1 та ін.
(підтвердні документи додаємо – Додаток 1 до Скарги).
Наведеного обладнання більш ніж достатньо для надання якісних та своєчасних послуг за предметом закупівлі.
Замовник не обґрунтовує вимогу щодо наявності комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць, в той час, як якісно, точно і швидко виготовити необхідну документацію та матеріали по тендерній закупівлі можна взагалі маючи два приймачі GPS GRS.
Таким чином, через встановлення Замовником дискримінації вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць, що порушує право Скаржника на участь у закупівлі.
Обсяг послуг за закупівлею складає розроблення комплексного плану територіальної громади, тому Скаржнику не зрозуміло доцільність та обґрунтованість вимоги Замовника щодо залучення потенційними учасниками до надання послуг комплектів геодезичного GPS – обладнання.
Зауважимо, що виконання вказаного обсягу послуг регулюється профільними нормативно-правовими актами, які передбачають вимоги до матеріально-технічного забезпечення виконавців послуг, зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Земельним Кодексом України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926, Постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553 «Про затвердження Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель», ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року та ін.
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» регламентовано наступне:
«2.1. Виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт:
• супутникові геодезичні ГНСС-приймачі, високоточні і точні електронні тахеометри, теодоліти та нівеліри, гравіметри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання робіт зі створення Державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, геодезичних мереж спеціального призначення, інженерно-геодезичних вишукувань;
• цифрові аерокамери, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів та друку фотографій, сканери високої роздільної здатності, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади, точні та технічної точності тахеометри (електронні), теодоліти та нівеліри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, кадастрових зйомок, топографічних робіт для забезпечення основи різних кадастрів;
• сканери високої роздільної здатності, обладнання для підготовки карт до видання, комп’ютери та спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (геоінформаційні системи, система управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних.
2.2. Геодезичні інструменти та обладнання, комп’ютерна, обчислювальна, інформаційна техніка і програмне забезпечення, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, повинні забезпечувати необхідну точність вимірювань, автоматизацію процесів обробки даних, отримання геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді».
Як вбачається чітким переліком зазначених вимог щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт, наявність у суб’єктів топографо-геодезичних і картографічних робіт та землевпорядних робіт комплектів геодезичного GPS – обладнання – відсутня, а отже, не передбачена законодавством України та не є обов’язковою чи необхідною умовою надання послуг що передбачені Технічним завданням оскаржуваної закупівлі.
Також, вимога Замовника щодо необхідності такого обладнання, як комплектів геодезичного GPS – обладнання – саме в кількості не менше 3 одиниць є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що значно звужує коло учасників.
Профільними нормативно-правовими актами, які передбачають вимоги до матеріально-технічного забезпечення виконавців послуг не передбачено вимог щодо кількості будь-якого обладнання для виконання топографо-геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт.
Зауважимо, що Скаржник є професійним оператором землевпорядних та геодезичних послуг, послуг у сфері розроблення містобудівної документації, та відповідно має значну кількість власного або орендованого обладнання для надання послуг у цих сферах, зокрема, але не виключно:
1) Широкоформатний кольоровий принтер (плоттер) HP DesignJet T520;
2) 14 комп’ютерів-моноблоків ТМ «Lenovo»;
3) Тахеометр електронний Leica TS06 power 5` № 1333063;
4) Тахеометр електронний TRC 803 ultra № 853709;
5) Приймач GPS GRS -1 (L1-L2) зав. № 596-02093;
6) Приймач GPS GRS HiPer SR зав. № 1209-15875;
7) Комплект програми Геодезична Інформаційна Система 6. Ліцензоване програмне забезпечення «GIS-6», що передбачає створення обмінного файлу «.xml».
8) Ліцензоване програмне забезпечення Delta/Digitals;
9) Кольоровий принтер та сканер Samsung Xpress M2070;
10) Кольоровий принтер та сканер Epson Work Force WF-7610 (2 шт);
11) Кольоровий принтер та сканер Epson Work Force WF-7620 (2 шт);
12) Безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (2 шт)
13) Сканер формату А0+, А1 та ін.
(підтвердні документи додаємо – Додаток 1 до Скарги).
Наведеного обладнання більш ніж достатньо для надання якісних та своєчасних послуг за предметом закупівлі.
Замовник не обґрунтовує вимогу щодо наявності комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць, в той час, як якісно, точно і швидко виготовити необхідну документацію та матеріали по тендерній закупівлі можна взагалі маючи два приймачі GPS GRS.
Таким чином, через встановлення Замовником дискримінації вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць, що порушує право Скаржника на участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток_1_Документи,_що_підтверджують_наявність_обладання.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Документи,_що_підтверджують_наявність_обладання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника усунути наявні в Тендерній документації дискримінаційні положення, шляхом виключення вимоги про необхідність надання у складі тендерної пропозиції комплектів геодезичного GPS – обладнання – не менше 3 одиниць, а передбачити наявність приймачів GPS GRS в кількості – 2 шт.