• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

42630000-1 - Металообробні верстати Установки опресувальні в зборі для ВП "Будівництво та ремонт"

Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.

Торги не відбулися

4 080 134.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 40 801.34 UAH
Період оскарження: 14.06.2024 12:09 - 21.06.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Неправомірний акцепт ТОВ "ОМАК УКРАЇНА"

Номер: bda871b39ce44ea59a4caf5b259ab9b0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.b8
Назва: Неправомірний акцепт ТОВ "ОМАК УКРАЇНА"
Скарга:
Детально в додатках
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.09.2024 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП", АНДРІЙ НОВАК 380951526752 office.enerprof@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 284ec7bd70594b898942e8977fd7c5f7
Заголовок пункту скарги: Неправомірний акцепт ТОВ "ОМАК УКРАЇНА"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протокольного рішення №145682/20/24 уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2024 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМАК УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ОМАК УКРАЇНА» або Переможець) визнана такою, яка відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «ОМАК УКРАЇНА» відповідно Переможцем.
1. Учасник надав декларації, де кожна з таких декларацій свідчить про відповідність зазначеного товару вимогам наступних Директив: 2006/42/СЕ, 2006/95/СЕ, 2004/108/СЕ, 2009/104/СЕ, а не 2006/42/EC, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, як те вимагалось тендерною документацією.
2. Серед документів Переможця ВІДСУТНІЙ Сертифікат/декларацію відповідності виробника - OMAC DI CONSONNI G. & C. Snc. Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником.
Серед документів Переможця ВІДСУТНІЙ сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника - OMAC DI CONSONNI G. & C. Snc., продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, сертифікат повинен бути дійсним на дату подання пропозиції завірений виробником.
Серед документів Переможця ВІДСУТНЯ довідка видана учаснику від виробника Товару- OMAC DI CONSONNI G. & C. Snc., про наявність виробничих потужностей для виробництва товару, запропонованого до постачання (з обов’язковим зазначенням адреси розташування).
Де, згідно технічного паспорту/інструкції користувача на гідравлічний прес F39.100.1 (файл «16. Паспорт OMAC F39.100.1.pdf») виробником є OMAC DI CONSONNI G. & C. snc.
3. Учасник надав переклад технічного паспорту/інструкції на ручний насос PL.262 (файл «16. Паспорт OMAC PL262.pdf»).З урахуванням зазначеного, за умови засвідчення на титульній сторінці такого, що документ є перекладом оригінального керівництва на українську мову Скаржник засвідчує про ВІДСУТНІСТЬ оригіналу технічного паспорту виробника (інструкція з експлуатації) на товар - ручний насос PL.262, що є причиною для відхилення ТОВ «ОМАК УКРАЇНА».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Неправомірний акцепт ТОВ "ОМАК УКРАЇНА"

Номер: 193c606fff0849b5b939b9eb298992cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.b7
Назва: Неправомірний акцепт ТОВ "ОМАК УКРАЇНА"
Вимога:
Шановний Замовнику! Якщо Вам недостатньо аргументів в наведеній нами рашіне вимозі, то просимо пояснити наступне: вимога ТД - Технічний паспорт виробника (інструкція з експлуатації) на товар. Учасником надано три паспорти, у яких зазначено OMAC ITALY S.r.l. та OMAC Di CONSOLINNI G. & C. snc. Оскількице документи виробника, згідно вимог ТД, то таких виробників є 2. Натомість, "Сертифікат/декларацію відповідності виробника Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником" надано лише від 1 виробника, а саме від OMAC ITALY S.r.l. Як і "Довідка видана учаснику від виробника Товару, про наявність виробничих потужностей для виробництва товару, запропонованого до постачання (з обов’язковим зазначенням адреси розташування)". Документи від OMAC Di CONSOLINNI G & C. snc. не надано, що не відповідає вимогам ТД. Знову ж таки, просимо переглянути Ваше рішення, а інакше ми будемо звертатись до АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації учасник мав надати: «Довідка видана учаснику від виробника Товару, про наявність виробничих потужностей для виробництва товару, запропонованого до постачання (з обов’язковим зазначенням адреси розташування)». Учасник, якого визначено переможцем Закупівлі відповідно до протокольного рішення № 145682/20/24 від 02.09.2024, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", надав файл «17 Лист від виробника оригінал.pdf», в якому підтвердив наявність у заявленого виробника виробничих потужностей для виробництва товару, запропонованого до постачання з зазначенням адреси розташування. Повідомляємо, що в 2022 році компанія OMAC Di CONSONNI G. & C. snc. змінила юридичну форму та назву на OMAC ITALY S.r.l. Підтвердженням цього є ідентичний VAT number (ідентифікаційний номер, що присвоюється компаніям, що зареєстровані в Європейському Союзі для сплати податку на додану вартість) та Codice financiale (Цей код ідентифікує суб'єкта податковою службою Італії) -01092860160. Отже документи надані від OMAC ITALY S.r.l., як виробника запропонованого до постачання товару, відповідають вимогам встановленим Замовником. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА" (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірний акцепт

Номер: d0733d8e82f443ef95fdb5ff4a0cb2c2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.b6
Назва: Неправомірний акцепт
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо застосовувати рівне ставлення до усіх учасників при оцінці тендерних пропозицій. Відповідно до п.2 р.ІІІ дод.3 до тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат/декларацію відповідності виробника Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником. В наданих ТОВ «ОМАК Україна» деклараціях відсутнє підтвердження відповідності виробника директиві 2006/42/EC, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC. В кінці саме «ЕС», а не «СЕ». Учасник зазначає про відповідність 2006/42/СЕ, 2006/95/СЕ, 2004/108/СЕ, 2009/104/СЕ, де таких директив не існує. Таку помилку не можна вважати формальною, оскільки вона впливає на предмет закупівлі, відповідність директивам, зазначеним саме в тендерній документації не підтверджено. Згідно з п.4 р.ІІІ дод.3 до тендерної документації учасник повинен надати технічний паспорт виробника (інструкція з експлуатації) на товар. Натомість, файл «16. Паспорт OMAC PL262.pdf» є перекладом оригінального документа, про що зазначено на титульній сторінці документа. Сам документ, перекладом якого є файл «16. Паспорт OMAC PL262.pdf» не надано. Отже, учасником не надано документ на виконання даної вимоги тендерної документації. Окремо зазначаємо, що практика АМКУ ідентична нашій позиції та просимо скасувати рішення про визначення ТОВ «ОМАК Україна», в інакшому випадку ми змушені будемо звертатись з метою захисту своїх прав до уповноваженого органу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації учасник мав надати: «Сертифікат/декларацію відповідності виробника Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником». Учасник, якого визначено переможцем Закупівлі відповідно до протокольного рішення № 145682/20/24 від 02.09.2024, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", надав файл «Декларації.pdf», в якому надав декларації, які вимагав Замовник та переклад до них, завірені виробником. Оскільки виробником запропонованого Товару є «OMAC Italy» (італійський виробник) кожна країна - виробник, яка є членом ЄС та яка виробляє Товар згідно зазначених стандартів та директив, користується своєю мовною версією, подані декларації викладені італійською мовою, відповідно скорочення Європейський Союз (ЄС) на італійській має закінчення СЕ, тобто Сomunità Europea. До прикладу, якщо б учасником було запропоновано до постачання Товар виробництва Польші, то директива могла б мати закінчення WE (Wspólnota Europejska). Отже надані декларації відповідають вимогам встановленим Замовником. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ «Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації учасник мав надати: «Технічний паспорт виробника (інструкція з експлуатації) на товар». Учасник, якого визначено переможцем Закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", надав файл «16. Паспорт OMAC PL262.pdf» текст якого викладено українською мовою. Згідно абзацу 1 пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою». Відповідно виключення зазначеного в пункті 1.7.4. Додатку 1 Директиви 2006/42/ЄС: «У порядку виключення інструкції з технічної експлуатації, призначені для використання спеціалізованим персоналом, уповноваженим виробником або його уповноваженим представником, можуть бути надані лише однією мовою Співтовариства, яку розуміє спеціалізований персонал.» Зважаючи на те, що даний Товар продається та експлуатується в Україні, зокрема Замовником є НЕК «Укренерго», Виробник надав Учаснику офіційну версію інструкції на українській мові. Тобто ця інструкція/паспорт не є перекладом, зробленим Учасником. Оскільки Замовником не було встановлено вимог стосовно додаткового надання документів викладених іноземною мовою, в частині надання Технічного паспорту виробника (інструкції з експлуатації), наданий учасником документ відповідає встановленим вимогам Замовника». Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА" (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 014205c37d4c4492a4b229d12fc13855
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.a5
Назва: скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2024 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.08.2024 11:13
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2024 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: 25.06.2024 в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів по Закупівлі: Установки опресувальні в зборі для ВП "Будівництво та ремонт" - 42630000-1 - Металообробні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-06-14-005353-a.. Очікувана вартість Закупівлі становить 4 080 134,00 грн без ПДВ. За результатом оцінки, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" (код за ЄДРПОУ 40817391) визначена електронною системою закупівель Prozorro найбільш економічно вигідною. Протокольним рішенням від 30 липня 2024 року 145682/16/24 Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" було визначено переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. 04 серпня 2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМАК УКРАЇНА» подало скаргу № UA-2024-06-14-005353-a.a5 «Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів» з вимогою зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" переможцем Закупівлі. На засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке відбулося 20.08.2024 року було прийнято рішення 14059-р/пк-пз Зобов'язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" переможцем процедури закупівлі — «42630000-1 - Металообробні верстати Установки опресувальні в зборі для ВП "Будівництво та ремонт"», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-14-005353-a. На підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14059-р/пк-пз від 20.08.2024 року, скасувати рішення про визнання Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, що було прийняте 30.07.2024 року.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", Фартух Тарас Володимирович 380972662461 tf@vtgroup.pl

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a16361f5f23247bd850bf21ec8077512
Заголовок пункту скарги: нестовірна інфомрація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»: … документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до розділу 2 додатку 3 до тендерної документації були встановлені технічні характеристики до товару, в тому числі:
- Типорозмір матриць: Круглі для алюмінію: А40,5, А44, А45, А46, А48, А50, А51, А56, А59
Круглі для сталі: С21, С22, С23, С24, С26, С27, С31,5 С30, С33, С34, С36, Шестигранні для сталі: МШ26С, МШ27С, МШ31,2С.
- Можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи - обов'язково.
В складі пропозиції надано опис та основні вимог предмету закупівлі № 05 від 21.06.2024 року (файл «6.2_ТЗ від свого імені»), в якому учасник пропонує прес моделі PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. та вказує наступні характеристики:

Відповідно до офіційного сайту виробника, де розміщено каталог (https://www.tesmec.com/stringing/equipment/overhead-tools-accessories), модель пресу PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. саме з зазначеними учасником характеристиками – відсутня.
По-перше, характеристика щодо круглих типорозмірів матриць зі сталі С31,5 С30, С33, С34, С36 означає, що прес повинен мати можливість прасувати стальну частини до розмірів 31,5мм, 30мм, 33мм 34мм та 36мм відповідно.
Проте, в каталозі вказано, що модель пресу PRT510 може максимально опресувати стальну частину до 29мм. (сторінка 9 каталогу)

По-друге, можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи – не передбачена в цій моделі.
По-третє, в складі пропозиції надано декларацію про відповідність №20/60 від 20.06.2024 року (файли «11.1_Декларації відповідності_ор.» та «11.2_Декларації відповідності_зав.») та технічний паспорт (файл «12_Технічний паспорт_TESMEС»), які містять підпис представника виробника Tesmec S.p.A., проте, цей виробник не видає такі документи саме в тому вигляді, які надав учасник в складі своєї пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5cde925dee5b4377a570d1cf0df5c566
Заголовок пункту скарги: ціна
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до підпункту 1 та 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»:
1) Тендерна пропозиція, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі – стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ);
Відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до форми додатку 1 до тендерної документації:
Учасник вказує вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях без урахування ПДВ, цифрами та прописом.
Учасник додатково вказує вартість предмета закупівлі в гривнях з урахування ПДВ*, цифрами та прописом.
Разом без ПДВ:
ПДВ***:
Всього з ПДВ:
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу очікувана вартість: 4 080 134,00 UAH без ПДВ.
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу:
Первинна пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" - 3 960 000,00 UAH;
Остаточна пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" - 3 300 000,00 UAH.
У складі Пропозиції ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" міститься, зокрема, ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ №01 від 21.06.2024 року (файл «1.1_Цінова пропозиція», яка передбачає:
Ціна Учасник вказує вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом без урахування ПДВ: 3 300 000,00 грн. (три мільйона триста тисяч гривень 00 копійок)

Учасник додатково вказує вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ*: 3 960 000,00 грн. (три мільйона дев'ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок)
Разом без ПДВ: 3 300 000,00
ПДВ***: 660 000,00
Всього з ПДВ: 3 960 000,00
Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Слід зазначити, що відповідно до Документації стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ), відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Враховуючи наведене вище, у тому числі, загальну вартість грн з урахуванням ПДВ*: 3 960 000,00, яка зазначена у формі Тендерної пропозиції та яка відповідає первинній пропозиції Скаржника, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу (3 960 000,00 UAH), Пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції та аналогічна ситуація викладена органом оскарження в рішенні № 2863 -р/пк-пз від 14.02.2024.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга

Номер: 41539948106b453f822e4e05d96c6d54
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.08.2024 14:21
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", Фартух Тарас Володимирович 380972662461 tf@vtgroup.pl

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c59aa1b218a4683be640e346fa131ae
Заголовок пункту скарги: Щодо недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»: … документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до розділу 2 додатку 3 до тендерної документації були встановлені технічні характеристики до товару, в тому числі:
- Типорозмір матриць: Круглі для алюмінію: А40,5, А44, А45, А46, А48, А50, А51, А56, А59
Круглі для сталі: С21, С22, С23, С24, С26, С27, С31,5 С30, С33, С34, С36, Шестигранні для сталі: МШ26С, МШ27С, МШ31,2С.
- Можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи - обов'язково.
В складі пропозиції надано опис та основні вимог предмету закупівлі № 05 від 21.06.2024 року (файл «6.2_ТЗ від свого імені»), в якому учасник пропонує прес моделі PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. та вказує наступні характеристики:

Відповідно до офіційного сайту виробника, де розміщено каталог (https://www.tesmec.com/stringing/equipment/overhead-tools-accessories), модель пресу PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. саме з зазначеними учасником характеристиками – відсутня.
По-перше, характеристика щодо круглих типорозмірів матриць зі сталі С31,5 С30, С33, С34, С36 означає, що прес повинен мати можливість прасувати стальну частини до розмірів 31,5мм, 30мм, 33мм 34мм та 36мм відповідно.
Проте, в каталозі вказано, що модель пресу PRT510 може максимально опресувати стальну частину до 29мм. (сторінка 9 каталогу)

По-друге, можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи – не передбачена в цій моделі.
По-третє, в складі пропозиції надано декларацію про відповідність №20/60 від 20.06.2024 року (файли «11.1_Декларації відповідності_ор.» та «11.2_Декларації відповідності_зав.») та технічний паспорт (файл «12_Технічний паспорт_TESMEС»), які містять підпис представника виробника Tesmec S.p.A., проте, цей виробник не видає такі документи саме в тому вигляді, які надав учасник в складі своєї пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 344d9b813d9a45a38a7c7086ce630222
Заголовок пункту скарги: Щодо цінової пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до підпункту 1 та 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»:
1) Тендерна пропозиція, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі – стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ);
Відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до форми додатку 1 до тендерної документації:
Учасник вказує вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях без урахування ПДВ, цифрами та прописом.
Учасник додатково вказує вартість предмета закупівлі в гривнях з урахування ПДВ*, цифрами та прописом.
Разом без ПДВ:
ПДВ***:
Всього з ПДВ:
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу очікувана вартість: 4 080 134,00 UAH без ПДВ.
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу:
Первинна пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" - 3 960 000,00 UAH;
Остаточна пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" - 3 300 000,00 UAH.
У складі Пропозиції ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" міститься, зокрема, ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ №01 від 21.06.2024 року (файл «1.1_Цінова пропозиція», яка передбачає:
Ціна Учасник вказує вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом без урахування ПДВ: 3 300 000,00 грн. (три мільйона триста тисяч гривень 00 копійок)

Учасник додатково вказує вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ*: 3 960 000,00 грн. (три мільйона дев'ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок)
Разом без ПДВ: 3 300 000,00
ПДВ***: 660 000,00
Всього з ПДВ: 3 960 000,00
Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Слід зазначити, що відповідно до Документації стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ), відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Враховуючи наведене вище, у тому числі, загальну вартість грн з урахуванням ПДВ*: 3 960 000,00, яка зазначена у формі Тендерної пропозиції та яка відповідає первинній пропозиції Скаржника, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу (3 960 000,00 UAH), Пропозиція ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції та аналогічна ситуація викладена органом оскарження в рішенні № 2863 -р/пк-пз від 14.02.2024.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 7eb5266647864ff08d5ad98a56f6ae8f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" було визначено переможцем процедури закупівлі. Ми ознайомилися з наданими документами пропозиції переможця та виявили ймовірний факт надання таким учасником недостовірної інформації, а саме: Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»: … документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до розділу 2 додатку 3 до тендерної документації були встановлені технічні характеристики до товару, в тому числі: - Типорозмір матриць: Круглі для алюмінію: А40,5, А44, А45, А46, А48, А50, А51, А56, А59 Круглі для сталі: С21, С22, С23, С24, С26, С27, С31,5 С30, С33, С34, С36, Шестигранні для сталі: МШ26С, МШ27С, МШ31,2С. - Можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи - обов'язково. В складі пропозиції учасника надано опис та основні вимог предмету закупівлі № 05 від 21.06.2024 року (файл «6.2_ТЗ від свого імені»), в якому учасник пропонує прес моделі PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. та вказує наступні характеристики круглі типорозміри матриць для сталі С31,5 С30, С33, С34, С36 та підтверджує можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи. Відповідно до офіційного сайту виробника, де розміщено каталог (https://www.tesmec.com/stringing/equipment/overhead-tools-accessories), модель пресу PRT510 виробництва Tesmec S.p.A. саме з зазначеними учасником характеристиками – відсутня. По-перше, характеристика щодо круглих типорозмірів матриць зі сталі С31,5 С30, С33, С34, С36 означає, що прес повинен мати можливість прасувати стальну частини до розмірів 31,5мм, 30мм, 33мм 34мм та 36мм відповідно. Проте, в каталозі вказано, що модель пресу PRT510 може максимально опресувати стальну частину до 29мм. (сторінка 9 каталогу) По-друге, можливість обертання корпусу пресу на 360 градусів по відношенню до основи – не передбачена в цій моделі. По-третє, в складі пропозиції надано декларацію про відповідність №20/60 від 20.06.2024 року (файли «11.1_Декларації відповідності_ор.» та «11.2_Декларації відповідності_зав.») та технічний паспорт (файл «12_Технічний паспорт_TESMEС»), які містять підпис представника виробника Tesmec S.p.A., проте, цей виробник не видає такі документи саме в тому вигляді, які надав учасник в складі своєї пропозиції. Відповідно до пункту 42 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Враховуючи викладене, зокрема суперечливу інформацію в документах виробника просимо вжити всіх необхідних заходів, в тому числі звернутися, з метою перевірки документів та наданої інформації в пропозиції ТОВ "ЕНЕРПРОФ ГРУП", до виробника запропонованого товару - Tesmec S.p.A., в іншому випадку ми будемо звертатися а Антимонопольний комітет
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» та відповідно до абзацу другого пункту 46 Постанови KMУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» (далі Особливості): «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.». Проте, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА" не розглядалася та не була відхилена по Закупівлі. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРПРОФ ГРУП" (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 6bd5c2ea4b0e426f99be8cb1b2d11333
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.07.2024 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2024 12:39
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2024 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: 25.06.2024 в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів по Закупівлі: Установки опресувальні в зборі для ВП "Будівництво та ремонт" - 42630000-1 - Металообробні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-06-14-005353-a.. Очікувана вартість Закупівлі становить 4 080 134,00 грн без ПДВ. За результатом оцінки, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» (код за ЄДРПОУ 36560388) визначена електронною системою закупівель Prozorro найбільш економічно вигідною. Протокольним рішенням від 04 липня 2024 року 145682/11/24 Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» було визначено переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. 09 липня 2024 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМАК УКРАЇНА» подало скаргу року № UA-2024-06-14-005353-a.c2 «Щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі» з вимогою зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» переможцем Закупівлі. На засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке відбулося 18.07.2024 року було прийнято рішення №12410-р/пк-пз Зобов'язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» переможцем процедури закупівлі — «42630000-1 - Металообробні верстати Установки опресувальні в зборі для ВП "Будівництво та ремонт"», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-14-005353-a. На підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12410-р/пк-пз від 18.07.2024, скасувати рішення про визнання Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, що було прийняте 04.07.2024 року.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМАК УКРАЇНА", Фартух Тарас Володимирович 380972662461 tf@vtgroup.pl

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5cad006af4e34bd19f5b9324fea083fa
Заголовок пункту скарги: невідповідність технічним вимогам та ненадання декларації відповідності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»: … документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу 3 додатку 3 до Документації було встановлено документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції., а саме: Сертифікат/декларацію відповідності виробника Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником.

На виконання вказаних вимог ТОВ "ТЕХНОФОРС" надало декларацію постачальника про відповідність № ТФ-14/06-02/1 з терміном дії з 14.06.2024р по 14.06.2025р. (файл «Декларація постачальника про відповідність»), яка не містить підтвердження відповідності директиві DL 17/2010.
Інших документів, які б підтверджували відповідність директиві DL 17/2010 в складі Пропозиції не надано.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Неправомірний акцепт ТОВ «Технофорс»

Номер: 7e459bffa95441f8bc50d726e62e1023
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-14-005353-a.c1
Назва: Неправомірний акцепт ТОВ «Технофорс»
Вимога:
Шановний Замовнику! Щодо невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Технофорс» вимогам тендерної документації: 1. Відповідно до стовпця 5 табл.1 дод.3 до тендерної документації учасник повинен зазначити технічні характеристики запропоновані ним згідно паспорту виробника на Товар. Де, відповідно до файлу «Технічний паспорт (інструкція з експлуатації) Прес ПГН100С.pdf» вказано, що в комплектацію ручного насоса та гідравлічної насосної станції входить гідравлічна олива – 10 л. Натомість, в наданому файлі «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf») вказано «гідравлічна олива, л: відповідно до паспортних даних гідравлічного контуру», що є відмінним від інформації в паспорті, а отже Переможцем технічні характеристики вказано НЕ ЗГІДНО паспорту виробника. Окрім цього, в паспорті виробника ВІДСУТНЯ інформація про хід поршня, не менше, мм: 31. Переможцем зазначено хід штока, мм 31. Де, шток поршня – це стрижень круглого перетину, що з'єднує поршень з повзуном (крейцкопфом) у поршневих машинах (насосах, компресорах, парових двигунах, деяких двигунах внутрішнього згоряння і т. д.) або в гідро- пневмоциліндрах механізмів привода поступальних переміщень. Шток поршня це не поршень, а тому ці терміни не можуть бути ототожнені. Відповідно підтвердження ходу поршня, не менше, мм: 31 ВІДСУТНЄ у паспорті виробника, що свідчить про те, що технічні характеристики файлу «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf») вказано НЕ ЗГІДНО паспорту виробника. 2. Відповідно до стовпця 5 табл.1 дод.3 до тендерної документації учасник повинен зазначити технічні характеристики запропоновані ним згідно паспорту виробника на Товар. Паспорт виробника НЕ МІСТИТЬ підтвердження наступному: «Стандарт: щодо вимог з безпеки: Директива SIA – ICQC №2006/42/ЄС про машини і механізми від 17.05.2006р; щодо менеджменту якості ISO 9001», а отже технічні характеристики файлу «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf») вказано НЕ ЗГІДНО паспорту виробника. 3. Згідно з п.2 р.ІІІ дод.3 до тендерної документації учасники повинні надати сертифікат/декларацію відповідності виробника Директивам: 2006/42/EC, DL 17/2010, 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2009/104/EC, EN 349, EN 982 завірені виробником. Де, надана Переможцем декларація НЕ МІСТИТЬ інформації про відповідність DL 17/2010, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Просимо скасувати рішення щодо визначення ТОВ «Технофорс» Переможцем, а в інакшому випадку ми змушені будемо звертатись до АМКУ з метою захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» та відповідно до абзацу другого пункту 46 Постанови KMУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» (далі Особливості): «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.». Проте, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРПРОФ ГРУП» не розглядалася та не була відхилена по Закупівлі. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОФОРС» (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель
Статус вимоги: Не задоволено