-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт проїзду на території міського кладовища з облаштуванням Алеї слави за адресою: Вінницька область Хмільницький район м. Козятин вул. Білоцерківська.
Торги не відбулися
3 653 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 265.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 265.95 UAH
Період оскарження:
14.06.2024 12:12 - 26.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційне рішення Замовника
Номер:
54ee03e37cc142ffb4c21982194ec67d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-005412-a.c2
Назва:
Дискримінаційне рішення Замовника
Вимога:
ВИМОГА
на протокольне рішення Замовника щодо відхилення Пропозиції Скаржника
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та в порядку, передбаченого Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-14-005412-a УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(далі - Замовник), було оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт з Капітальний ремонт проїзду на території міського кладовища з облаштуванням Алеї слави за адресою: Вінницька область Хмільницький район м. Козятин вул. Білоцерківська (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Виробничо-комерційна фірма "Урарту"; (надалі - ВКФ "УРАРТУ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ПП "АК-ІНВЕСТБУД";
2. Виробничо-комерційна фірма "Урарту";
3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ".
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Пропозицію Скаржника було відхилено Замовником. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої Пропозиції та вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
І. Щодо підстави відхилення Пропозиції Скаржника.
1.1. Відповідно до протоколу від «09» липня 2024 року № 24/4 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну та садіння саджанців туї «Смарагд» в ями розміром 0,7*0,7 м(пункти 16-17 таблиці «Обсяги робіт»).
Під час розрахунку вартості пропозиціі в наданому локальному кошторисі No02-01 -01 учасник застосував розцінку KP18-97-6 та KP18-88-1. Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи Кошторисних норм України (Збірник 18 «Благоустрій» гpyпa 96 «Улаштування газонів» та група 87 «Садіння дерев-саджанців з оголеною кореневою системою») встановлено, що дані розцінки передбачають в складі робіт застосування pecypcy «котки ручні 30-40 кг» (розцінка KP18-97-6) та використання
«шпагату паперового та кілків» (розцінка KP18-88-1).
В наданій учасником підсумковій відомості ресурсів відсутні ресурси «котки ручні 30- 40 кг» i «шпагат паперовий та кілки» за допомогою яких будуть виконуватись роботи: посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну та садіння саджанців туї «Смарагд» в ями розміром 0,7*0,7м.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку територій та громад України від 01.11.2021 року №281, локальний кошторис — первинний кошторисний документ, який визначае кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об'ектах i складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією. При складанні локальних кошторисів застосовуються ресурсні елементні кошторисні норми кошторисних норм України.
За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати. Прямі витрати враховують у своему складі вартість матеріалів, виробів i комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатаціі будівельних машин та механізмів.
Відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 ціеї Настанови. Форма додатку 4 (розділ II) передбачае зазначення машин та механізмів, вартість роботи яких врахована в локальному кошторисі.
Таким чином, додавання до відомості ресурсів нових машин та механізмів спричинить збільшення кошторисної вартості та збільшення вартості пропозиціі учасника, що призведе до зміни кількісної характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, учасник не підтвердив можливість виконати посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну та садіння саджанців туї «Смарагд» в ями розміром 0,7*0,7м.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учаснника не відповідае умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаціі.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляе тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідае умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформаціі та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягае відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідно до додатку 2 Документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, Тендерна пропозиція розраховується відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів та інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання субпідрядникам та зворотні суми, що враховують реалізацію матеріалів і виробів.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані (в форматі PDF та imd):
1) договірна ціна (тверда);
2) розрахунки до договірної ціни:
- локальний кошторис;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- розрахунок кошторисного прибутку;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.
1.2. На підтвердження зазначеної вимоги Документації нами у складі Пропозиції було надано файл «27. ДЦ», в якому міститься:
1) договірна ціна (тверда);
2) розрахунки до договірної ціни:
- локальний кошторис;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- розрахунок кошторисного прибутку;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.
По-перше, Скаржник повідомляє, що наша Договірна ціна розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та вимог Документації.
По-друге, нами при розрахунку договірної ціни враховані всі 17 пунктів із обсягів робіт, передбачених Додатком №2 до ТД, а саме: назва найменування робіт та витрат, одиниця виміру, кількість та примітки (застосування поправочних коефіцієнтів). Нами при розрахунку договірної ціни враховані вимоги Додатку №2 щодо дрібнорозмірні фігурні елементи мощення (плитка) та саджанців туї "Смарагд", про що надано Гарантійний лист.
По-третє, вимог про застосування конкретних видів матеріалів, машин та механізмів, ні Додаток №2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», ні вцілому Тендерна документація не містить.
1.3.Твердження Замовника про те, що «учасник не підтвердив можливість виконати посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну та садіння саджанців туї «Смарагд» в ями розміром 0,7*0,7м.» безпідставне тому що:
По-перше, вищевказані роботи враховані наданою, згідно вимог Додатку №2 ТД, договірною ціною та додатками до неї: локальним кошторисом, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок кошторисного прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (файл 27.ДЦ).
По-друге, як видно із наведеного нижче витягу із РЕКНр Збірник 8, розцінкою групи 87 передбачено використання матеріалів: шпагат паперовий, вода, які мають шифр ресурсу, а также дерева-саджанці та кілки, які не мають шифру ресурсу а викростовуються «За проектом», тобто ці матеріали повинні бути виділені із розцінки в окрему позицію Локального кошторису, і відповідно відображені в «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Умова щодо саджеців оговорена, кілків – ні. Згідно умов садженці не з оголеною кореневою системою, як передбачено розцінкою, «Туя «Смарагд» повинна поставлятись з комом землі, з закритою не пошкодженою кореневою системою. Висота туї «Смарагд» повинна бути не менше 1 м від поверхні землі до верху крони». Тому виникає питання чи потрібні кілки, яких розмірів та їх кількість, а відповідно і кількість шпагату. Якщо така необхідність виникне, то ці витрати понесе не замовник, а учасник торгів.
1.4. Протокольне рішення про те, що «В наданій учасником підсумковій відомості ресурсів відсутні ресурси «котки ручні 30- 40 кг» безпідставне.
Додатком №1 ТД вимагається:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
В складі пропозиції подається довідка про наявність техніки, будівельних машин та механізмів, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та які Учасник планує використовувати за формою:
Довідка про наявність техніки, будівельних машин та механізмів ____________________________________________
(повне найменування Учасника)
№
з/п Найменування будівельних машин та механізмів Кількість
од. Наявність підстав для права користування (власна, орендується, лізинг, надання послуг, тощо) Якщо будівельні машин та механізми не є власними, зазначається найменування організації та код за ЄДРПОУ, з якою укладено відповідний договір та його реквізити
(номер та дата)
Уповноважена особа Учасника торгів ______________ ______________
(посада) (підпис) (ПІБ)
Якщо техніка, будівельні машини та механізми є власністю учасника, для підтвердження права власності необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Якщо техніка, будівельні машини та механізми не є власністю учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку, будівельні машини та механізми, вказані у довідці, додатково подаються:
- відповідний діючий договір оренди (реальний - з актом приймання-передачі), лізингу (з актом приймання-передачі), найму транспортних засобів з екіпажем, надання послуг, тощо, у тому числі на майбутнє.
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо відсутності заперечень у використанні його техніки, будівельних машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.
Заявлена наявність техніки, будівельних машин та механізмів, що будуть залучатись для виконання робіт за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів.
На підтвердження зазначеної вимоги Документації нами у складі Пропозиції було надано файл «Довідка про наявність техніки, будівельних машин та механізмів Виробничо-комерційної фірми «Урарту» від 27.06.2024р. № 27/06/01» в якій заявлена наявність техніки, будівельних машин та механізмів, що будуть залучатись для виконання робіт за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником співпадає з підсумковою відомістю ресурсів.
Разом з тим Тендерна документація не містить визначення переліку техніки, який має надати Учасник, тобто вимоги щодо застосування «котки ручні 30- 40 кг» не має та відповідно підстава відхилення є безпідставною.
І до речі доводимо до відома Замовника, застосування чи не застосування ручного механізму вартість розцінки не змінює, тому що ручний коток немає «вартості експлуатації будівельних машин та механізмів», його використання не несе витрат енергоносіїв, це ручний інструмент. А трудовитрати на його застосування враховані трудовитратами працівників що виконують посів трав враховані згідно п.16 наданого «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» (файл 27.ДЦ).
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на визначення його переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов’язання із Замовником.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси Виробничо-комерційна фірма "Урарту", а також штучно звужують коло учасників.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Виробничо-комерційна фірма "Урарту" можуть бути захищені шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Виробничо-комерційна фірма "Урарту".
Отже, на підставі вищевикладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону, та розділом Порядок оскарження відкритих торгів Особливостей,
ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
3. Скасувати рішення про відхилення Пропозиції Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 11.07.2024 15:46
Дата подачі:
11.07.2024 15:47
Вирішення:
Тендерною документацією замовника передбачено, що розрахунок вартості пропозиції повинен здійснюватися згідно з Настановою з визначення вартості будівництва (Додаток 2).
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (розділ ІІ) кошторисні норми України затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури та є обов’язковими для застосування всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх галузевої приналежності і форм власності при визначенні вартості об’єктів будівництва, що споруджуються із залученням державних коштів. До кошторисних норм України, зокрема, належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН): 1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб); 2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму); 3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр); 4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв); 5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн); 6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Збірник 18 «БЛАГОУСТРІЙ» містить ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів) для визначення потреби у ресурсах при виконанні робіт з благоустрою територій об’єктів, що ремонтуються.
У разі застосування розцінки КР18-97-6, обов’язкові до застосування РЕКНр передбачають виконання комплексу робіт: Посів вручну, Коткування газонів після посіву легкими котками; а також застосування машин та механізмів: Котки ручні, 30 кг – 40 кг.
З пропозиції учасника вбачається те, що він не буде виконувати Коткування газонів після посіву легкими котками оскільки не врахував трудовитрат на використання Котків ручних, 30 кг – 40 кг під час розрахунку ціни пропозиції (механізм відсутній в підсумковій відомості ресурсів) та не вказав даний механізм в Довідці про наявність техніки, будівельних машин та механізмів Виробничо-комерційної фірми «Урарту» від 27.06.2024р. № 27/06/01». Включення до розрахунку додаткових трудовитрат, пов’язаних з використанням Котків ручних, 30 кг – 40 кг збільшить кошторисну вартість.
Без застосування ручних котків буде порушено технологічний процес улаштування газонів, що загрожує неякісним виконанням робіт.
Щодо того, що в Учасника виникає питання про застосування певних матеріалів, ресурсів тощо. Додаток 2 містить інформацію, про те що з кресленнями та проектно-кошторисною документацією, відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (Вінницька область, м. Козятин, вул. Грушевського 23). Також пункт 1 розділу 2 тендерної документації містить інформацію про те, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник не скористався жодною із вищевказаних можливостей, щоб отримати відповідь на запитання. В електронній системі не зафіксовано жодного звернення від учасників з відповідними питаннями.
Тому рішення про відхилення Учасника вважаємо вірним та таким, що не порушує законодавчо встановлені права та інтереси учасників.
У зв’язку з тим, що всіх Учасників відхилено, будуть повторно проводитись відкриті торги щодо даного предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга на незаконно прийняте рішення
Номер:
757e2758bb2f457fbbe1d75d1d54c5e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-005412-a.a1
Назва:
Скарга на незаконно прийняте рішення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД нова редакція (2).docx 09.07.2024 15:57
- Додаток 1 нова редакція.docx 09.07.2024 15:59
- Додаток 2 нова редакція (1).doc 09.07.2024 15:59
- Скрін з програми про підтвердження що розрахунки зовсям не змінюються.doc 09.07.2024 15:59
- Договірна ціна Алея слави з виправленою опискою.rar 09.07.2024 15:59
- 13. Лист-погодження з ТЕХ ЗАВДАННЯМ (1).pdf 09.07.2024 15:59
- Протокол відхилення (11).pdf 09.07.2024 15:59
- Скарга_09.07.24_на прийняте рішення про відхилення.pdf 09.07.2024 15:59
- Додаток 3 нова редакція.doc 09.07.2024 15:59
- Скарга_09.07.24_на прийняте рішення про відхилення.docx 09.07.2024 15:59
- 25. Договірна ціна розрахунок вартості Алея слави.rar.rar 09.07.2024 15:59
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2024 16:16