-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності; Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності; Проведення імуногістохімічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (включає діагностику імуногістохімічних маркерів від 7 до 11, або 1 маркер PD-L1 клон 22С3))
Завершена
729 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 645.00 UAH
Період оскарження:
14.06.2024 11:30 - 19.06.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
a1bc028c27f047b4bc8f2153658a6abc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-004238-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. ТД (Луганськ).docx 18.06.2024 09:31
- Скарга Луганськ.pdf 18.06.2024 09:31
- sign.p7s 18.06.2024 09:33
- рішення від 20.06.2024 № 10686.pdf 20.06.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 09:57
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.06.2024 15:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
021b46ae97d64ea590c63ccbd219b564
Заголовок пункту скарги:
1.Щодо наявності працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2.Дискримінаційність умови
Встановлені вимоги є дискримінаційними виходячи з наступного:
Замовником встановлено вимоги щодо кількісного складу працівників
Вважаємо, що встановлений Замовником кількісний склад жодним чином необгрунтований і завищений.
Відповідно до п. 32 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 2.03.2016 р. №285 суб’єкт господарювання забезпечує наявність щонайменше одного медичного працівника, зокрема з числа працюючих за сумісництвом, за кожною заявленою лікарською спеціальністю, спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою та немедичних працівників, які працюють у системі охорони здоров’я.
Кількість посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я та фізичною особою - підприємцем залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей.
Не допускається введення посад, не передбачених у переліку лікарських посад, посад молодших спеціалістів з медичною освітою та номенклатурі спеціальностей професіоналів із вищою немедичною освітою, які працюють у системі охорони здоров’я.
Таким чином кількість посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей.
Відповідно до пункту 12 Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877, Оптимальний обсяг патологоанатомічних досліджень біопсійного і операційного матеріалів складає: чотири тисячі досліджень І категорії складності або три тисячі п’ятсот досліджень ІІ категорії складності або три тисячі досліджень III категорії складності або дві тисячі п’ятсот досліджень IV категорії складності або дві тисячі досліджень V категорії складності, проведених за один рік одним лікарем-патологоанатомом.
Предметом закупівлі згідно ДК 021:2015:85110000-3: є послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності; Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності; Проведення імуногістохімічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (включає діагностику імуногістохімічних маркерів від 7 до 11, або 1 маркер PD-L1 клон 22С3)):
№ з/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість
1 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності - 950 послуг;
2 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності - 350 послуг;
3 Проведення імуногістохімічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (включає діагностику імуногістохімічних маркерів від 7 до 11, або 1 маркер PD-L1 клон 22С3) - 1 послуга.
Таким чином зважаючи на те, що послуги повинні надаватись до 31.12.2024 р. встановлена Замовником кількість послуг є значно меншою і для її виконання достатньо наявність 0,5 ставки лікаря-патологоанатома. При цьому Замовником встановлено не менше – 2 працівників.
Щодо встановлення кількості інших працівників, то вона також є необгрунтованою і безпідставною.
Законодавством не визначено скільки медичних реєстраторів та лаборантів повинно працювати в медичному закладі.
До 02.09.2016 р. діяв наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2000 р. №33.
- відповідно до п.2.1. Додатку 11 цього наказу кількість посад лаборантів встановлюються з розрахунку 1.5 посади на кожну посаду лікаря-патологоанатома.
- відповідно до п.2.1. Додатку 11 цього наказу посада медичного реєстратора встановлюються з розрахунку 1 посада посади на кожні 10 посад лікарів-патологоанатомів.
Таким чином, зважаючи на обсяги предмету закупівлі, встановлена Замовником кількість працівників є значно завищеною.
Зважаючи на те, що відповідно до абз. 2 п. 32 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 2.03.2016 р. №285 кількість працівників посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я та фізичною особою - підприємцем залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей, то встановлення завищеної кількості призведе до завищення фонду оплату праці та інших витрат на їх утримання, що призведе до підняття вартості послуг медичного закладу і, в кінцевому результаті, до можливого припинення діяльності у зв’язку зі специфічністю недостатністю обсягу ринку де можна реалізувати ці послуги.
Крім того слід враховувати, що відповідна матеріальна база, яка є в розпорядженні Скаржника, дозволяє перекласти (з лаборантів та реєстраторів) значну кількість операцій на відповідну техніку оскільки вона в автономному режимі здійснює дослідження матеріалів та їх реєстрацію.
Скаржник має значний досвід надання послуг, що є відповідними предмету закупівель, проте не має працівників відповідно до кількості встановлених замовником.
Встановлена кількість працівників є дискримінаційною по відношенню до Скаржника
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які мають кількість працівників, встановлених умовами Тендерної документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть підтверджуючі документи щодо кількості працівників визначених Тендерною документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Встановлені вимоги є дискримінаційними виходячи з наступного:
Замовником встановлено вимоги щодо кількісного складу працівників
Вважаємо, що встановлений Замовником кількісний склад жодним чином необгрунтований і завищений.
Відповідно до п. 32 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 2.03.2016 р. №285 суб’єкт господарювання забезпечує наявність щонайменше одного медичного працівника, зокрема з числа працюючих за сумісництвом, за кожною заявленою лікарською спеціальністю, спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою та немедичних працівників, які працюють у системі охорони здоров’я.
Кількість посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я та фізичною особою - підприємцем залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей.
Не допускається введення посад, не передбачених у переліку лікарських посад, посад молодших спеціалістів з медичною освітою та номенклатурі спеціальностей професіоналів із вищою немедичною освітою, які працюють у системі охорони здоров’я.
Таким чином кількість посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей.
Відповідно до пункту 12 Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877, Оптимальний обсяг патологоанатомічних досліджень біопсійного і операційного матеріалів складає: чотири тисячі досліджень І категорії складності або три тисячі п’ятсот досліджень ІІ категорії складності або три тисячі досліджень III категорії складності або дві тисячі п’ятсот досліджень IV категорії складності або дві тисячі досліджень V категорії складності, проведених за один рік одним лікарем-патологоанатомом.
Предметом закупівлі згідно ДК 021:2015:85110000-3: є послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності; Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності; Проведення імуногістохімічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (включає діагностику імуногістохімічних маркерів від 7 до 11, або 1 маркер PD-L1 клон 22С3)):
№ з/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість
1 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності - 950 послуг;
2 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності - 350 послуг;
3 Проведення імуногістохімічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (включає діагностику імуногістохімічних маркерів від 7 до 11, або 1 маркер PD-L1 клон 22С3) - 1 послуга.
Таким чином зважаючи на те, що послуги повинні надаватись до 31.12.2024 р. встановлена Замовником кількість послуг є значно меншою і для її виконання достатньо наявність 0,5 ставки лікаря-патологоанатома. При цьому Замовником встановлено не менше – 2 працівників.
Щодо встановлення кількості інших працівників, то вона також є необгрунтованою і безпідставною.
Законодавством не визначено скільки медичних реєстраторів та лаборантів повинно працювати в медичному закладі.
До 02.09.2016 р. діяв наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2000 р. №33.
- відповідно до п.2.1. Додатку 11 цього наказу кількість посад лаборантів встановлюються з розрахунку 1.5 посади на кожну посаду лікаря-патологоанатома.
- відповідно до п.2.1. Додатку 11 цього наказу посада медичного реєстратора встановлюються з розрахунку 1 посада посади на кожні 10 посад лікарів-патологоанатомів.
Таким чином, зважаючи на обсяги предмету закупівлі, встановлена Замовником кількість працівників є значно завищеною.
Зважаючи на те, що відповідно до абз. 2 п. 32 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 2.03.2016 р. №285 кількість працівників посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров’я та фізичною особою - підприємцем залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей, то встановлення завищеної кількості призведе до завищення фонду оплату праці та інших витрат на їх утримання, що призведе до підняття вартості послуг медичного закладу і, в кінцевому результаті, до можливого припинення діяльності у зв’язку зі специфічністю недостатністю обсягу ринку де можна реалізувати ці послуги.
Крім того слід враховувати, що відповідна матеріальна база, яка є в розпорядженні Скаржника, дозволяє перекласти (з лаборантів та реєстраторів) значну кількість операцій на відповідну техніку оскільки вона в автономному режимі здійснює дослідження матеріалів та їх реєстрацію.
Скаржник має значний досвід надання послуг, що є відповідними предмету закупівель, проте не має працівників відповідно до кількості встановлених замовником.
Встановлена кількість працівників є дискримінаційною по відношенню до Скаржника
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які мають кількість працівників, встановлених умовами Тендерної документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть підтверджуючі документи щодо кількості працівників визначених Тендерною документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
3. ТД (Луганськ).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» внести зміни до Додаток 2 Тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог щодо кількості працівників Учасників закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
620364d536134d469df8c4280fb3ae82
Заголовок пункту скарги:
2.Щодо аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2.2. Дискримінаційність умови
Встановлені вимоги є дискримінаційними виходячи з наступного:
Скаржник має значний досвід в прийнятті участі в процедурах закупівлі відповідно до Законодавства про публічні закупівлі.
Проте законодавство про публічні закупівлі не обмежує участь учасників шляхом встановлення умов щодо наявності досвіду лише за певний період часу (в даному випадку 2021-2024 р.) та за певними ознаками замовників аналогічних послуг.
Зокрема Замовником визначено що є предметом закупівлі цих торгів та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених конкурентних процедур закупівель.
Таким чином Замовник покладає на учасників самостійно визначати (без наявності відповідних документів), хто з замовників по аналогічному договору є Замовником визначений частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», в той час як певна категорія замовників визначають себе замовниками відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і в той же час вони не є замовниками в розумінні цього Закону.
Крім того не зовсім є зрозумілим вимога щодо укладення договорів за результатами проведених конкурентних процедур закупівель.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
Проте в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентими процедурами закупівлі є процедури за найменшої кількості 2-3 учасників.
В той же час, Скаржник уклав свої договори про надання аналогічних послуг зігдно Особливостей, які не містять визначення, які процедури відносяться до конкурентних, а які ні. Особливо зважаючи на те, що процедура відбувається навіть за наявності одного учасника.
Таким чином Замовник має можливість встановлювати, хто є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та визначати, які з цих договорів укладені за конкурентною процедурою закупівлі, а які – ні.
Таким чином якщо учасником в інформаційній довідці, за формою визначеною Замовником, пропустить якийсь з договорів (зважаючи на необхідність зазначення усіх аналогічних договорів* які були укладені у 2021-2024 роках) замовник матиме право відхилити тендерну пропозицію учасника.
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які в складі тендерної пропозиції нададуть інформаційну довідку за формою визначеною Замовником, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості усіх аналогічних договорів* які були укладені у 2021-2024 роках та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених конкурентних процедур закупівель, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Встановлені вимоги є дискримінаційними виходячи з наступного:
Скаржник має значний досвід в прийнятті участі в процедурах закупівлі відповідно до Законодавства про публічні закупівлі.
Проте законодавство про публічні закупівлі не обмежує участь учасників шляхом встановлення умов щодо наявності досвіду лише за певний період часу (в даному випадку 2021-2024 р.) та за певними ознаками замовників аналогічних послуг.
Зокрема Замовником визначено що є предметом закупівлі цих торгів та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених конкурентних процедур закупівель.
Таким чином Замовник покладає на учасників самостійно визначати (без наявності відповідних документів), хто з замовників по аналогічному договору є Замовником визначений частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», в той час як певна категорія замовників визначають себе замовниками відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і в той же час вони не є замовниками в розумінні цього Закону.
Крім того не зовсім є зрозумілим вимога щодо укладення договорів за результатами проведених конкурентних процедур закупівель.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
Проте в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентими процедурами закупівлі є процедури за найменшої кількості 2-3 учасників.
В той же час, Скаржник уклав свої договори про надання аналогічних послуг зігдно Особливостей, які не містять визначення, які процедури відносяться до конкурентних, а які ні. Особливо зважаючи на те, що процедура відбувається навіть за наявності одного учасника.
Таким чином Замовник має можливість встановлювати, хто є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та визначати, які з цих договорів укладені за конкурентною процедурою закупівлі, а які – ні.
Таким чином якщо учасником в інформаційній довідці, за формою визначеною Замовником, пропустить якийсь з договорів (зважаючи на необхідність зазначення усіх аналогічних договорів* які були укладені у 2021-2024 роках) замовник матиме право відхилити тендерну пропозицію учасника.
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які в складі тендерної пропозиції нададуть інформаційну довідку за формою визначеною Замовником, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості усіх аналогічних договорів* які були укладені у 2021-2024 роках та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених конкурентних процедур закупівель, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
3. ТД (Луганськ).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» внести зміни до Додаток 2 Тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічних договорів.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3a56af6bf14a4c3d9d51baa3655cd4be
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо технічних характеристик предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3.2. Дискримінаційність умови
Дана вимога є дискримінаційною та обтяжливою для Скаржника зважаючи на наступне.
Відповідно до пункту 4 розділу Х Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021р. № 1877, вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу.
Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до Тендерної документації тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу повинна складати:
• для діагностичних біопсій - не більше, ніж 3 робочих днів від моменту отримання матеріалу;
• для операційного матеріалу - не більше, ніж 5 робочих днів від моменту отримання матеріалу.
Термін обробки кісткової тканини та біопсій, що потребують додаткових методів забарвлення чи консультацій, може бути продовжено за потребою.
Отже, зважаючи на те, що патологогістологічне дослідження біопсійного і операційного матеріалу триватиме на протязі 3-5 робочих днів, встановлення вимоги збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації, є обтяжливим для Скаржника оскільки потребуватиме збільшення виробничих потужностей (фактично наявність басейну) і понесення додаткових необгрунтованих витрат.
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які нададуть довідку про забезпечення учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дана вимога є дискримінаційною та обтяжливою для Скаржника зважаючи на наступне.
Відповідно до пункту 4 розділу Х Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021р. № 1877, вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу.
Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до Тендерної документації тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу повинна складати:
• для діагностичних біопсій - не більше, ніж 3 робочих днів від моменту отримання матеріалу;
• для операційного матеріалу - не більше, ніж 5 робочих днів від моменту отримання матеріалу.
Термін обробки кісткової тканини та біопсій, що потребують додаткових методів забарвлення чи консультацій, може бути продовжено за потребою.
Отже, зважаючи на те, що патологогістологічне дослідження біопсійного і операційного матеріалу триватиме на протязі 3-5 робочих днів, встановлення вимоги збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації, є обтяжливим для Скаржника оскільки потребуватиме збільшення виробничих потужностей (фактично наявність басейну) і понесення додаткових необгрунтованих витрат.
Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти учасники, які нададуть довідку про забезпечення учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
3. ТД (Луганськ).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» внести зміни до Додаток 4 Тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.