-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» по Хмельницькому шосе, 96 в м. Вінниці (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
2 334 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 671.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 671.96 UAH
Період оскарження:
14.06.2024 09:36 - 26.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
bab88f59da584190b548c5a5a269867f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-001211-a.c2
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx 24.07.2024 12:48
- протокол віл 22.07.2024 про відхилення ІНТЕРБУД.pdf 24.07.2024 12:48
- СКАРГА.pdf 24.07.2024 12:48
- Довідка від 27.06.2024 № 10 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 24.07.2024 12:48
- СКАРГА.docx 24.07.2024 12:48
- sign.p7s 24.07.2024 12:49
- рішення від 26.07.2024 №12812.pdf 26.07.2024 14:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2024 №13341.pdf 07.08.2024 12:06
- рішення від 06.08.2024 №13341.pdf 08.08.2024 16:54
- протокол віл 22.07.2024 про відхилення ІНТЕРБУД.pdf 29.07.2024 20:42
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx 29.07.2024 20:42
- заперечення на скаргу 2.docx.asice.zip 29.07.2024 20:42
- заперечення на скаргу 2.docx 29.07.2024 20:42
- протокол від 16.08.2024 про скасування рішення від 22.07.2024.pdf 16.08.2024 15:34
- протокол від 16.08.2024 про скасування рішення від 22.07.2024.pdf 16.08.2024 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 13:08
Дата розгляду скарги:
06.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2024 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
16.08.2024 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від 22.07.2024 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a48d4418751c44c3af9c8e2bddc232f3
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № б/н від 22.07.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пропозицію Скаржника було визначено Замовником такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Замовник торгів встановив вимогу, надати документи, зокрема «2.3. Копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Надані документи мають також засвідчувати відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду;». (цитата).
Замовником встановлено, що Скаржником в складі своєї пропозиції надано свідоцтво про навчання та перевірку знань на Дудніка М.М., Гапченко Д.Л. та Симітко В.О. щодо проходження навчання з професії «монтажник електричних підйомників (ліфтів)», що не є підтвердженням проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів». Також відсутні документи, які засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду.
Також, Замовник в своєму протоколі приходить до висновку, що в тендерній пропозиції Скаржника наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані скаржником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Своїми діями та бездіяльністю замовник порушив п. 43 Особливостей та Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати додаткову інформацію.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
2. Замовником торгів визначено, що ліфт в складі капітального ремонту (модернізації) повинен відповідати технічним вимогам Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, зокрема п. 18: Країна виробник – Україна.
Замовник відхилив пропозицію Скаржника, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
На думку замовника, скаржник змінив технічні характеристики ліфтового обладнання, що не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема в частині конкретного місця походження виробництва.
По-перше, згідно абзацу 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (додається) замовник зазначив наступне:
«В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Скаржник, довідкою від 27.06.2024 року № 10 (додається) підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, запропонувавши ліфт країни виробника – Туреччина, як еквівалент.
По-друге, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Замовник торгів встановив вимогу, надати документи, зокрема «2.3. Копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Надані документи мають також засвідчувати відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду;». (цитата).
Замовником встановлено, що Скаржником в складі своєї пропозиції надано свідоцтво про навчання та перевірку знань на Дудніка М.М., Гапченко Д.Л. та Симітко В.О. щодо проходження навчання з професії «монтажник електричних підйомників (ліфтів)», що не є підтвердженням проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів». Також відсутні документи, які засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду.
Також, Замовник в своєму протоколі приходить до висновку, що в тендерній пропозиції Скаржника наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані скаржником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Своїми діями та бездіяльністю замовник порушив п. 43 Особливостей та Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати додаткову інформацію.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
2. Замовником торгів визначено, що ліфт в складі капітального ремонту (модернізації) повинен відповідати технічним вимогам Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, зокрема п. 18: Країна виробник – Україна.
Замовник відхилив пропозицію Скаржника, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
На думку замовника, скаржник змінив технічні характеристики ліфтового обладнання, що не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема в частині конкретного місця походження виробництва.
По-перше, згідно абзацу 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (додається) замовник зазначив наступне:
«В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Скаржник, довідкою від 27.06.2024 року № 10 (додається) підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, запропонувавши ліфт країни виробника – Туреччина, як еквівалент.
По-друге, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Довідка від 27.06.2024 р. № 10 Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Довідка від 27.06.2024 № 10 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 - технічне завдання - вимоги
-
Повʼязаний документ:
додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
протокол від 22.07.2024 № б/н
-
Повʼязаний документ:
протокол віл 22.07.2024 про відхилення ІНТЕРБУД.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
6fa02634cbf74cc9b719c743a10acca8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-001211-a.a1
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатку 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.47 Особливостей та інші вимоги (1).docx 04.07.2024 10:00
- Копії посвідчень.pdf 04.07.2024 10:00
- СКАРГА.pdf 04.07.2024 10:00
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 04.07.2024 10:05
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx 04.07.2024 10:05
- Локальні кошториси.pdf 04.07.2024 10:05
- протокол від 02.07.2024 про визнання переможцем.pdf 04.07.2024 10:05
- Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи.odt.pdf 04.07.2024 10:05
- sign.p7s 04.07.2024 10:11
- Рішення від 08.07.2024 № 11721.pdf 08.07.2024 18:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 № 12144.pdf 16.07.2024 16:10
- Рішення від 15.07.2024 № 12144.pdf 18.07.2024 15:07
- заперечення на скаргу від 09.07.2024.pdf 09.07.2024 14:36
- додатки до заперечення.pdf 09.07.2024 14:36
- заперечення на скаргу.docx 09.07.2024 14:36
- протокол від 22.07.2024 про відміну рішення.pdf 22.07.2024 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 10:29
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.07.2024 15:08
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2024 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом від 22.07.2024 скасовано рішення Змовника від 02.07.2024 про визнання переможцем Малого підприємства "Інвар" у формі товариства з обмеженою відповідальністю.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
216c8b6cec334a07b24de99f125aeb07
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірного визначення переможцем учасника, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № б/н від 02.07.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Замовник в абзаці 4 п. 6.1.2. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації зазначив наступне: «Ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати): - усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг.»
Замовник торгів встановив вимогу, щодо умов виконання робіт, а саме:
«Умови виконання робіт: будівля, що експлуатується (коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт прийняти 1,2)» (цитата)
Переможець надає файл «Локальні кошториси.pdf» - додається (сторінки 13, 14), в яких включено Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 (на пусконалагоджувальні роботи) складений відповідно до умов замовника визначених у Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, зокрема
- Обсягів робіт (об’ємів робіт);
- Умов виконання робіт.
В локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-05 (на пусконалагоджувальні роботи) учасник зазначив Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання пусконалагоджувальних робіт=0,8
Проте, Замовник в Додатку 2 до тендерної документації (додається) Розділ ІІІ Обсяги робіт Пусконалагоджувальні роботи читко визначив вимогу щодо Умови виконання робіт: будівля, що експлуатується (коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт прийняти 1,2)
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання ціни пропозиції Учасника відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
«6.1. Ціна тендерної пропозиції визначається учасником самостійно:
- відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації;
- у валюті, передбаченій у Тендерній документації, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці.
- з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації.» (цитата).
Переможець в складі своєї пропозиції, відповідно до п. 5 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації надав файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf» - (додається). Проте, у цій відомості були включені витрати на анкерні деталі із прямих або гнутих круглих стрижнів з різьбою [в комплекті з шайбами та гайками або без них], такі, що поставляються окремо – 0,00241т; гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А500С, діаметр 10 мм – 0,01т; деталі закладні та накладні, виготовлені із застосуванням зварювання, гнуття, свердлення [пробивки] отворів, такі, що поставляються окремо – 0,025т; дюбелі 12х150 мм – 4шт; дюбель забивний 6х80 – 187,0408шт; дюбель швидкого монтажу для кабелю – 25шт; металоконструкції індивідуальні – 0,0032т; перемичка заземлювальна – 2шт; сітка дротяна ткана з квадратними чарунками – 2,012м2; сітка плетена з квадратними чарунками № 12 без покриття – 5,94м2; стрічка ізоляційна «Пара» - 0,533кг; Суміш універсальна М-150 – 363,2кг; утримувач полоси заземлення – 13,4шт, які не входять у перелік ресурсів, передбачених технічним завданням тендеру.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру точно дотримувалися вимог тендерної документації, зокрема щодо надання точної специфікації товарів чи послуг. Включення в кошторис матеріалів, які не передбачені технічним завданням, є порушенням цих вимог і може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищевказане, включення у пропозицію переможця позицій, що не відповідають вимогам технічного завдання, є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Замовник торгів встановив вимогу, надати документи, зокрема «2.3. Копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Надані документи мають також засвідчувати відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду;». (цитата).
Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку від 19.06.2024 року № 81 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додається), в якій згідно умов замовника зазначено пʼять електромеханіків з ліфтів: Зборовський Б.С., Педорук В.В., Масляний М.П., Шаповал М.І., Панчук А.М.
Учасником не в повному обсязі надано документи, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» на трьох працівників та взагалі не надано документи, які засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду
На виконання вимоги п. 2.3. Додатку 1 Учасником в складі пропозиції надано:
1) на підтвердження проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» надано копії посвідчень (додаються) лише на одного працівника, а саме:
- посвідчення № 3642 видано Педоруку В.В. про те, що він 12 квітня 2007 року закінчив в Навчально-виробничому комбінаті «Атрідес» за професією «електромеханік з ліфтів».
Посвідчення № 167 видано Масляному М.П. про те, що йому за рішенням кваліфікаційної комісії присвоєна кваліфікація: монтажник електричних підйомників (ліфтів). Але, цей документ не підтверджує проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів»;
2) на підтвердження відповідності компетенції кожного з працівників, зазначених у довідці від 19.06.2024 року № 81, не надано жодного підтвердження про наявність в працівників з кваліфікацією не нижче п’ятого розряду.
Інші документи надані учасником підтверджують проходження працівниками навчання з питань охорони праці і ніякого відношення до проходження навчання з ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ за професією «електромеханік з ліфтів» та підтвердженням відповідності працівників компетенції не нижче 5 розряду не мають.
Отже, виходячи з вищевикладеного, учасник не виконав умови Замовника щодо надання копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Та, надані документи не засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду.
Також, хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Своїми діями та бездіяльністю замовник порушив п. 43 Особливостей та Закон України «Про публічні закупівлі.
Замовник торгів встановив вимогу, щодо умов виконання робіт, а саме:
«Умови виконання робіт: будівля, що експлуатується (коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт прийняти 1,2)» (цитата)
Переможець надає файл «Локальні кошториси.pdf» - додається (сторінки 13, 14), в яких включено Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 (на пусконалагоджувальні роботи) складений відповідно до умов замовника визначених у Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, зокрема
- Обсягів робіт (об’ємів робіт);
- Умов виконання робіт.
В локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-05 (на пусконалагоджувальні роботи) учасник зазначив Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання пусконалагоджувальних робіт=0,8
Проте, Замовник в Додатку 2 до тендерної документації (додається) Розділ ІІІ Обсяги робіт Пусконалагоджувальні роботи читко визначив вимогу щодо Умови виконання робіт: будівля, що експлуатується (коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт прийняти 1,2)
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання ціни пропозиції Учасника відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
«6.1. Ціна тендерної пропозиції визначається учасником самостійно:
- відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації;
- у валюті, передбаченій у Тендерній документації, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці.
- з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації.» (цитата).
Переможець в складі своєї пропозиції, відповідно до п. 5 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації надав файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf» - (додається). Проте, у цій відомості були включені витрати на анкерні деталі із прямих або гнутих круглих стрижнів з різьбою [в комплекті з шайбами та гайками або без них], такі, що поставляються окремо – 0,00241т; гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А500С, діаметр 10 мм – 0,01т; деталі закладні та накладні, виготовлені із застосуванням зварювання, гнуття, свердлення [пробивки] отворів, такі, що поставляються окремо – 0,025т; дюбелі 12х150 мм – 4шт; дюбель забивний 6х80 – 187,0408шт; дюбель швидкого монтажу для кабелю – 25шт; металоконструкції індивідуальні – 0,0032т; перемичка заземлювальна – 2шт; сітка дротяна ткана з квадратними чарунками – 2,012м2; сітка плетена з квадратними чарунками № 12 без покриття – 5,94м2; стрічка ізоляційна «Пара» - 0,533кг; Суміш універсальна М-150 – 363,2кг; утримувач полоси заземлення – 13,4шт, які не входять у перелік ресурсів, передбачених технічним завданням тендеру.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру точно дотримувалися вимог тендерної документації, зокрема щодо надання точної специфікації товарів чи послуг. Включення в кошторис матеріалів, які не передбачені технічним завданням, є порушенням цих вимог і може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищевказане, включення у пропозицію переможця позицій, що не відповідають вимогам технічного завдання, є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Замовник торгів встановив вимогу, надати документи, зокрема «2.3. Копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Надані документи мають також засвідчувати відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду;». (цитата).
Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку від 19.06.2024 року № 81 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додається), в якій згідно умов замовника зазначено пʼять електромеханіків з ліфтів: Зборовський Б.С., Педорук В.В., Масляний М.П., Шаповал М.І., Панчук А.М.
Учасником не в повному обсязі надано документи, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» на трьох працівників та взагалі не надано документи, які засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду
На виконання вимоги п. 2.3. Додатку 1 Учасником в складі пропозиції надано:
1) на підтвердження проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» надано копії посвідчень (додаються) лише на одного працівника, а саме:
- посвідчення № 3642 видано Педоруку В.В. про те, що він 12 квітня 2007 року закінчив в Навчально-виробничому комбінаті «Атрідес» за професією «електромеханік з ліфтів».
Посвідчення № 167 видано Масляному М.П. про те, що йому за рішенням кваліфікаційної комісії присвоєна кваліфікація: монтажник електричних підйомників (ліфтів). Але, цей документ не підтверджує проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів»;
2) на підтвердження відповідності компетенції кожного з працівників, зазначених у довідці від 19.06.2024 року № 81, не надано жодного підтвердження про наявність в працівників з кваліфікацією не нижче п’ятого розряду.
Інші документи надані учасником підтверджують проходження працівниками навчання з питань охорони праці і ніякого відношення до проходження навчання з ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ за професією «електромеханік з ліфтів» та підтвердженням відповідності працівників компетенції не нижче 5 розряду не мають.
Отже, виходячи з вищевикладеного, учасник не виконав умови Замовника щодо надання копії/сканкопії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання за освітньою програмою «електромеханік з ліфтів» щонайменше, як на трьох працівників, що планується залучити до виконання робіт. Та, надані документи не засвідчують відповідність компетенції кожного з працівників не нижче п’ятого розряду.
Також, хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Своїми діями та бездіяльністю замовник порушив п. 43 Особливостей та Закон України «Про публічні закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Копії посвідчень
-
Повʼязаний документ:
Копії посвідчень.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи.odt.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додатку 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.47 Особливостей та інші вимоги (1).docx
-
-
Назва доказу:
підсумкова відомість ресурсів
-
Повʼязаний документ:
Підсумкова відомість ресурсів.pdf
-
-
Назва доказу:
Локальні кошториси
-
Повʼязаний документ:
Локальні кошториси.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 2 - технічне завдання - вимоги
-
Повʼязаний документ:
додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
протокол від 02.07.2024 про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
протокол від 02.07.2024 про визнання переможцем.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
6b862705d7e74d748d15b398b46d6371
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-001211-a.c5
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 04.11.2024 відміни торгів через завершення строку виконання, відпала потреба за такими умовами.docx 18.11.2024 13:16
- додаток 3 - проект договору.docx 18.11.2024 13:16
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги.pdf 18.11.2024 13:16
- Протокол від 24.12.2024 про відміну прийнятого рішення щодо відміни закупівлі від 04.11.2024.pdf 24.12.2024 12:11
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги.docx 18.11.2024 13:16
- заперечення на скаргу 13.11.2024.docx 18.11.2024 13:16
- заперечення на скаргу від 13.11.2024.pdf 18.11.2024 13:16
- додаток 3 - проект договору.pdf 18.11.2024 13:16
- Протокол від 04.11.2024 відміни торгів.pdf 18.11.2024 13:16
- рішення від 25.11.2024 №18791.pdf 27.11.2024 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2024 №18791.pdf 26.11.2024 14:30
- рішення від 15.11.2024 №18434.pdf 15.11.2024 16:09
- Скарга.docx 13.11.2024 20:17
- Протокол_від_04_11_2024_відміни_торгів.pdf 13.11.2024 20:17
- sign.p7s 13.11.2024 20:19
- Скарга.pdf 13.11.2024 20:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 20:21
Дата розгляду скарги:
25.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2024 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2024 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення комісії виконано шляхом розміщення протоколу від 24.12.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
64a75a691dcb4e348dca92508b8ee82a
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № б/н від 04.11.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги на підставі підпункту 1 та підпункту 2 п. 50 Постанови №1178. Оскільки технічні можливості майданчика не дають можливості зазначити обидві підстави, що не заборонено Постановою №1178 та закупівельним законодавством, в електронних полях зазначено підпункт 1 п.50 Постанови №1178. Детально описано в протоколі від 04.11.2024, який додано на майданчик.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник вп’яте безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №8187-р/пк-пз від 16.04.2021.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до пп.1 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п.4.4. розділу 1 Документації:
строки надання послуг - до 15 жовтня 2024 року включно
Відповідно до п. 5.1. проекту договору:
Кінцевий строк виконання робіт - до 15 жовтня 2024 року
Відповідно до п. 21.1 проекту договору:
Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє 31.12.2024 року, а в частині оплати за виконані роботи — до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань.
Відповідно до п. 17 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022:
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Твердження Замовника, що строк виконання робіт завершився через «тривале оскарження рішення Замовника одним з Учасників» є хибним, оскільки Скаржник використовував усі законні методи за для скасування неправомірних рішень Замовника в цій закупівлі. Тобто, саме через незаконні рішення Замовника відбулось «затягування» строків процедури закупівлі.
Крім того, замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 20333-р/пк-пз від 18.12.2023 та № 7861-р/пк-пз від 02.05.2024.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведених вище підстав.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.
5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу від 04.11.2024 року на 2 арк;
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги на підставі підпункту 1 та підпункту 2 п. 50 Постанови №1178. Оскільки технічні можливості майданчика не дають можливості зазначити обидві підстави, що не заборонено Постановою №1178 та закупівельним законодавством, в електронних полях зазначено підпункт 1 п.50 Постанови №1178. Детально описано в протоколі від 04.11.2024, який додано на майданчик.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник вп’яте безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №8187-р/пк-пз від 16.04.2021.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до пп.1 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п.4.4. розділу 1 Документації:
строки надання послуг - до 15 жовтня 2024 року включно
Відповідно до п. 5.1. проекту договору:
Кінцевий строк виконання робіт - до 15 жовтня 2024 року
Відповідно до п. 21.1 проекту договору:
Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє 31.12.2024 року, а в частині оплати за виконані роботи — до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань.
Відповідно до п. 17 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022:
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Твердження Замовника, що строк виконання робіт завершився через «тривале оскарження рішення Замовника одним з Учасників» є хибним, оскільки Скаржник використовував усі законні методи за для скасування неправомірних рішень Замовника в цій закупівлі. Тобто, саме через незаконні рішення Замовника відбулось «затягування» строків процедури закупівлі.
Крім того, замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 20333-р/пк-пз від 18.12.2023 та № 7861-р/пк-пз від 02.05.2024.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведених вище підстав.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.
5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу від 04.11.2024 року на 2 арк;
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол_від_04_11_2024_відміни_торгів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
8afc9b0e70564374b13464ef631af741
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-001211-a.c4
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 04.11.2024 про відміну прийнятого рішення щодо відміни закупівлі від 18.09.2024.pdf 04.11.2024 17:10
- Протокол від 04.11.2024 про відміну прийнятого рішення щодо відміни закупівлі від 18.09.2024.pdf 04.11.2024 17:05
- доповнення до заперечення на скаргу 24.09.2024 з додатками.pdf 04.10.2024 17:19
- заперечення на скаргу 24.09.2024 з додатком.pdf 27.09.2024 16:50
- доповнення до заперечення на скаргу 24.09.2024.docx 04.10.2024 17:19
- рішення ВМР 2402 від 23.08.2024.pdf 27.09.2024 16:50
- заперечення на скаргу 24.09.2024.docx 27.09.2024 16:50
- додаткови до заперечень від 27.09.2024.pdf 27.09.2024 16:50
- рішення від 11.10.2024 № 16720.pdf 16.10.2024 12:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2024 № 16720.pdf 14.10.2024 14:07
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 03.10.2024 № 1623.pdf 03.10.2024 18:01
- рішення від 26.09.2024 № 15864.pdf 26.09.2024 15:45
- Довідка про продовження строку дії пропозиції.pdf 02.10.2024 14:40
- Скарга.pdf 24.09.2024 15:07
- Скарга.docx 24.09.2024 15:07
- Протокол_від_18_09_2024_відміни_торгів_через_скорочення_видатків.pdf 24.09.2024 15:07
- sign.p7s 24.09.2024 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 15:38
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2024 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.10.2024 12:20
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2024 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом від 04.11.2024 виконано рішення щодо скасування рішення Замовника від 18.09.2024 про відміну закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
685ee191e1814ba19209fcd6e8361b75
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № б/н від 18.09.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу від 18.09.2024 Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням: – “
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік замовнику з міського бюджету Вінницької міської територіальної громади на початку 2024 року з поміж іншого, було виділено кошти в сумі 4863882,00 на капітальний ремонт інших об'єктів (план додається).
Враховуючи план використання бюджетних коштів на 2024 рік Закупівля здійснювалась за рахунок коштів міського бюджету, про що зазначено в плані закупівель на 2024 рік.
Під час проведення процедури Закупівлі рішенням Вінницької міської ради №2402 від 23.08.2024 було внесено зміни до рішення міської ради №2009 від 22.12.2023 "Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік", за яким скорочено видатки на закупівлі та здійснено їх перерозподіл на інші видатки Замовника, зокрема і щодо даної Закупівлі (рішення та витяг з додатків додається).
На підставі рішення Вінницької міської ради №2402 від 23.08.2024 та враховуючи довідку про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік №346, станом на 01.09.2024 здійснено розрахунок змін до плану використання бюджетних коштів. на 2024 рік по КПКВМБ 0717322 та КПКВМБ 0712010 Замовника, відповідно до яких скорочено видатки на капітальний ремонт інших об'єктів - Капітальний ремонт ліфта у терапевтичному відділенні КНП "ВМКЛ№1" (розрахунок додається).
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт, підстава підпункт 3 пункту 50 Особливостей
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп. 3 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Зазначимо, що на нашу думку замовник посилається на загальне скорочення видатків без надання доказів або підтверджуючих документів, які б стосувалися саме цієї закупівлі.
Відповідно до п. 14 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 4. Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Замовник відмінив процедуру закупівлі, посилаючись на скорочення видатків, передбачене у змінах до бюджету на 2024 рік. Однак аналіз відповідних документів вказує на суттєву невідповідність між запланованим бюджетом на капітальний ремонт та сумою, що зазначена в закупівлі. Зокрема:
Відповідно до наданого Замовником плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, а саме в п. 1.2.2.1 Капітальний ремонт інших об’єктів - виділено кошти в сумі 4 863 882,00 грн.
Дана закупівля передбачена планом UA-P-2024-06-14-001519-a, з розміром фінансування 2 334 391 грн., що є меншим майже в 2 рази, ніж передбачено загальним бюджетом на 2024 рік.
Замовник не навів жодних пояснень щодо причини такої різниці між виділеною сумою бюджету та фактичною сумою закупівлі. Відповідно, немає підстав говорити про реальне скорочення видатків, оскільки, зважаючи на бюджет, виділені кошти були достатніми для покриття витрат на закупівлю.
Відповідно до чинного законодавства, скорочення видатків має бути пропорційним і відповідати фактичним потребам. В даному випадку скорочення фінансування не було зазначено у змінах до бюджету стосовно саме цієї закупівлі.
Замовник аргументував скасування закупівлі через скорочення видатків, однак у змінах до бюджету не було надано чіткого пояснення або документального підтвердження щодо скорочення саме по цій закупівлі:
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1». Закупівля за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) – Капітальний ремонт і реставрація.
Таким чином, у рішенні № 2402 від 23.08.2024 року Вінницької міської ради щодо змін до бюджету на 2024 рік немає конкретних згадок про скорочення фінансування саме на капітальний ремонт (модернізація) ліфта. Це означає, що скорочення, на яке посилається замовник, не було підтверджене відповідними документами або конкретними пунктами змін до бюджету.
Крім того, відповідно до пп. 1 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р:
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Відповідно до п.1.4. проекту договору:
Обсяг закупівлі робіт може бути зменшено залежно від реального фінансування видатків та потреб Замовника.
За таких обставин, тендерна документація та чинне законодавство передбачають можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Менше з тим, аналізуючи безпосередньо саме рішення, Скаржник дійшов висновку, що воно не містить жодної вказівки або будь-якого іншого припису про перерозподіл (скорочення) видатків саме на закупівлю послуг: «Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1». Закупівля за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) – Капітальний ремонт і реставрація».
Додатково зазначимо, що рішення, не містить інформації про те, що кошти в сумі очікуваної вартості закупівлі (або частину від цієї суми) були спрямовані на фінансування будь-яких інших видатків.
Окрему увагу Комісії звертаємо, що замовник всіма способами намагається уникнути підписання договору із Скаржником. Вказана позиція простежується в трьох попередніх рішеннях АМКУ за цією закупівлею.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 18.09.2024 року.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік замовнику з міського бюджету Вінницької міської територіальної громади на початку 2024 року з поміж іншого, було виділено кошти в сумі 4863882,00 на капітальний ремонт інших об'єктів (план додається).
Враховуючи план використання бюджетних коштів на 2024 рік Закупівля здійснювалась за рахунок коштів міського бюджету, про що зазначено в плані закупівель на 2024 рік.
Під час проведення процедури Закупівлі рішенням Вінницької міської ради №2402 від 23.08.2024 було внесено зміни до рішення міської ради №2009 від 22.12.2023 "Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік", за яким скорочено видатки на закупівлі та здійснено їх перерозподіл на інші видатки Замовника, зокрема і щодо даної Закупівлі (рішення та витяг з додатків додається).
На підставі рішення Вінницької міської ради №2402 від 23.08.2024 та враховуючи довідку про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік №346, станом на 01.09.2024 здійснено розрахунок змін до плану використання бюджетних коштів. на 2024 рік по КПКВМБ 0717322 та КПКВМБ 0712010 Замовника, відповідно до яких скорочено видатки на капітальний ремонт інших об'єктів - Капітальний ремонт ліфта у терапевтичному відділенні КНП "ВМКЛ№1" (розрахунок додається).
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт, підстава підпункт 3 пункту 50 Особливостей
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп. 3 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Зазначимо, що на нашу думку замовник посилається на загальне скорочення видатків без надання доказів або підтверджуючих документів, які б стосувалися саме цієї закупівлі.
Відповідно до п. 14 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 4. Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Замовник відмінив процедуру закупівлі, посилаючись на скорочення видатків, передбачене у змінах до бюджету на 2024 рік. Однак аналіз відповідних документів вказує на суттєву невідповідність між запланованим бюджетом на капітальний ремонт та сумою, що зазначена в закупівлі. Зокрема:
Відповідно до наданого Замовником плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, а саме в п. 1.2.2.1 Капітальний ремонт інших об’єктів - виділено кошти в сумі 4 863 882,00 грн.
Дана закупівля передбачена планом UA-P-2024-06-14-001519-a, з розміром фінансування 2 334 391 грн., що є меншим майже в 2 рази, ніж передбачено загальним бюджетом на 2024 рік.
Замовник не навів жодних пояснень щодо причини такої різниці між виділеною сумою бюджету та фактичною сумою закупівлі. Відповідно, немає підстав говорити про реальне скорочення видатків, оскільки, зважаючи на бюджет, виділені кошти були достатніми для покриття витрат на закупівлю.
Відповідно до чинного законодавства, скорочення видатків має бути пропорційним і відповідати фактичним потребам. В даному випадку скорочення фінансування не було зазначено у змінах до бюджету стосовно саме цієї закупівлі.
Замовник аргументував скасування закупівлі через скорочення видатків, однак у змінах до бюджету не було надано чіткого пояснення або документального підтвердження щодо скорочення саме по цій закупівлі:
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1». Закупівля за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) – Капітальний ремонт і реставрація.
Таким чином, у рішенні № 2402 від 23.08.2024 року Вінницької міської ради щодо змін до бюджету на 2024 рік немає конкретних згадок про скорочення фінансування саме на капітальний ремонт (модернізація) ліфта. Це означає, що скорочення, на яке посилається замовник, не було підтверджене відповідними документами або конкретними пунктами змін до бюджету.
Крім того, відповідно до пп. 1 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р:
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Відповідно до п.1.4. проекту договору:
Обсяг закупівлі робіт може бути зменшено залежно від реального фінансування видатків та потреб Замовника.
За таких обставин, тендерна документація та чинне законодавство передбачають можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Менше з тим, аналізуючи безпосередньо саме рішення, Скаржник дійшов висновку, що воно не містить жодної вказівки або будь-якого іншого припису про перерозподіл (скорочення) видатків саме на закупівлю послуг: «Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1». Закупівля за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) – Капітальний ремонт і реставрація».
Додатково зазначимо, що рішення, не містить інформації про те, що кошти в сумі очікуваної вартості закупівлі (або частину від цієї суми) були спрямовані на фінансування будь-яких інших видатків.
Окрему увагу Комісії звертаємо, що замовник всіма способами намагається уникнути підписання договору із Скаржником. Вказана позиція простежується в трьох попередніх рішеннях АМКУ за цією закупівлею.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 18.09.2024 року.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
-
Повʼязаний документ:
Протокол_від_18_09_2024_відміни_торгів_через_скорочення_видатків.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
5e00db2753e44b00ab7ee6554a7650d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-14-001211-a.b3
Назва:
Скарга
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 № 14725.pdf 04.09.2024 16:29
- рішення від 26.08.2024 № 14259.pdf 26.08.2024 16:09
- рішення від 03.09.2024 № 14725.pdf 06.09.2024 16:53
- витяг з настанов - розділ 5.pdf 27.08.2024 10:44
- заперечення на скаргу від 23.08.2024.pdf 27.08.2024 10:44
- Протокол від 22.08.2024 відміни торгів через допущення порущень які не можна виправити.docx 27.08.2024 10:44
- заперечення на скаргу 23.08.2024.docx 27.08.2024 10:44
- Протокол від 18.09.2024 про відміну прийнятого рішення щодо відміни закупівлі від 22.08.2024.pdf 18.09.2024 15:55
- Протокол від 18.09.2024 про відміну прийнятого рішення щодо відміни закупівлі від 22.08.2024.pdf 18.09.2024 15:50
- Протокол від 22.08.2024 відміни торгів через допущення порущень які не можна виправити.pdf 27.08.2024 10:44
- рішення від 16.04.2021 №8187.pdf 23.08.2024 12:35
- sign.p7s 23.08.2024 12:36
- Скарга.docx 23.08.2024 12:35
- Скарга.pdf 23.08.2024 12:35
- Протокол_від_22_08_2024_відміни_торгів_через_допущення_порущень.pdf 23.08.2024 12:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2024 13:01
Дата розгляду скарги:
03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2024 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2024 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2024 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом від 18.09.2024 скасовано рішення Замовника про відміну закупівлі на підставі пп.2 п. 50 Особливостей
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7ecfc61fde04425e88f03c5e821d7328
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № б/н від 22.08.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, детально описано в протоколі від 22.08.2024
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №8187-р/пк-пз від 16.04.2021.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, детально описано в протоколі від 22.08.2024
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №8187-р/пк-пз від 16.04.2021.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
×
-
Назва доказу:
Копія рішення №8187-р/пк-пз від 16.04.2021
-
Повʼязаний документ:
рішення від 16.04.2021 №8187.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія протоколу від 22.08.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол_від_22_08_2024_відміни_торгів_через_допущення_порущень.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі