-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта»)
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2018 14:20 - 10.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
d1d4be4627ae49dd9e55d4996d974a5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-001459-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
ПАТ "УКРПОШТА"
ВИМОГА
29 травня 2018 року ПАТ “УКРПОШТА” були оголошені відкриті торги на закупівлюДК 021:2015 - 22140000-3 Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта»).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Ландпресс" було надіслано тендерну пропозицію на участь в даних відкритих торгах та надано замовнику всі документи, визначені Тендерною документацією. Проте, тендерну пропозицію ТОВ "Ландпрес" було відхилено, що підтверджується Протоколом №2 розгляду тендерних пропозицій від 19.06.2018 року.
В обґрунтуванні даного рішення Тендерний комітет зазначив, що в порушення п.1 розділу 3 та додатків 1, 4 тендерної документації учасником надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) без зазначення найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (надано найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію.
Дане рішення є немотивованим та суперечить вимогам законодавства та Тендерної документації.
Як вбачається з Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю, метою проведення даних відкритих торгів є саме надання послуг пов’язаних з друком (виготовлення поліграфічної продукції) (ДК 021:2015 – 79820000-8).
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації учасник торгів повинен подати довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено поліграфічну продукцію.
На виконання вимог п. 1 розділу 3 та додатків 1, 4 ТОВ "Ландпресс" було надано довідку про виконання аналогічного договору, де зазначене найменування контрагента, найменування продукції, контактні особи замовників. Окрім того, учасником була надана копія аналогічного Договору №1815-1 на виготовлення поліграфічної продукції від 18 листопада 2015 року між ТОВ "Ландпресс" та ТОВ "МЕД-СЕРВІС", предметом якого є виготовлення та постачання поліграфічної продукції; позитивні листи-відгуки від ТОВ "МЕД-СЕРВІС" та Видаткова накладна № РН-0001606м від 07.02.2017 року з зазначенням найменування виготовленого Товару, кількості Товару та ціни.
Таким чином, ТОВ "Ландпресс" виконало всі вимоги, передбачені Тендерною документацією, надало вичерпний перелік документів на підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У випадку виникнення у замовника сумнівів щодо виконання ТОВ "Ландпресс" аналогічного договору, замовник має право звернутися з запитом на надання інформації до ТОВ "МЕД-СЕРВІС". Проте, у Протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 19.06.2018 року факт звернення до ТОВ "МЕД-СЕРВІС" не відображений.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, запропонована ТОВ "Ландпресс", є найнижчою серед всіх зареєстрованих пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо надати пояснення з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс".
Пов'язані документи:
Замовник
- Прот розгляд вимоги або питання.docx 26.06.2018 14:43
Дата подачі:
25.06.2018 14:07
Вирішення:
ДК 021:2015 - 22140000-3 Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») вважати розглянутим та оприлюднити наступну інформацію: Пунктом 1 Розділу ІІІ та додатком 1, 4 до тендерної документації зазначеної закупівлі вимагалось надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію. На виконання зазначених вимог учасником надано документ (Довідка_про_виконання_аналогічного__-_Укрпошта ), без зазначення найменування рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (натомість зазначено найменування послуги – «виготовлення поліграфічної продукції»), що не дає можливість встановити, що за аналогічними договорами було виготовлено та поставлено саме поліграфічну продукцію, у зв’язку з цим Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в зазначеній частині
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Лист-розяснення
Номер:
1ed0f68ceb4c4c0fb74d274edf846cf5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-001459-a.a1
Назва:
Лист-розяснення
Вимога:
ТОВ «Старт 98» доводить до Вашого відома інформацію про наступне: торгівельна марка «Start полиграф» є офіційною торгівельною маркою ТОВ «Старт 98», про що надаємо відповідні підтверджуючі документи у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- свідоцтво.pdf 20.06.2018 14:59
- Лист-роз'яснення.pdf 20.06.2018 14:59
- ПРОТОКОЛ.docx 21.06.2018 11:46
Дата подачі:
20.06.2018 14:59
Вирішення:
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо, зокрема, наступне:
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Розгляд тендерної пропозиції ТОВ " СТАРТ-98" здійснювався у відповідності до змісту поданих документів. Інформація у документах свідчить про те, що в порушення п.1 розділу 3 та додатків 1, 4 тендерної документації учасником не надано позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Наданий у складі пропозиції документ від ПАТ НПЦ «Борщагівський ХФЗ» адресований компанії «Start поліграф», а не учаснику, та не містить обов’язкового реквізиту - підпису, тобто не відповідає вимогам до оформлювання документів (ДСТУ 4163-2003) та не може вважатись позитивним листом-відгуком від контрагента щодо виконання учасником торгів аналогічного договору. Розглядати додаткові документи, подані після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, на підставі яких приймати нові рішення, Замовник не має права в силу вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
Разом з цим, просимо врахувати, що Замовник не може діяти у спосіб, яких не передбачений законодавством, та запрошуємо до участі в торгах ПАТ "Укрпошта".
Статус вимоги:
Відхилено