-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту транспортних засобів.
Завершена
259 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 590.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 590.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2024 16:04 - 18.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення
Номер:
8c37e4535df94a688e1b2ba8948c6d2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-13-010480-a.a1
Назва:
про скасування рішення
Вимога:
Пропозиція ФОП Удовиченко М.В. є найбільш економічно вигідною по закупівлі UA-2024-06-13-010480-a.
Протоколом від 25.06.2024р. № б/н пропозиція була відхилена.
Протоколом від 26.06.2024р. № 260624 визначений переможцем закупівлі ФОП Бялий О.М.
З даними протоколами ми не згодні з наступних підстав.
1. Протоколом від 25.06.2024р. № б/н зазначено, що учасник не надав сертифікати: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
Обов’язок надання цих сертифікатів відображений у тендерної документації замовника у п.п. 12, п. 2 розділу 5, назва яких р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції», п 2. «Інша інформація», п.п. 12 «Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):»
Нижче за текстом цього підпункту наведені відповідні норми, а саме: ПКМУ від 03.03.2022р. № 187, ПКМУ від 09.04.2022р. № 426, ЗУ від 15.04.2014р. № 1207-VII та наведено застереження щодо заборони замовникам придбавати товари у громадян Російської Федерації, Республіки Беларусь, Ісламської Республіки Іран.
Вже після цих вимог, замовник зазначив необхідність надання відповідних сертифікатів, що взагалі не зрозуміло.
Таким чином, вважаємо, що факт ненадання цих сертифікатів є невідповідністю, яка не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та підлягає виправленню в розумінні ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» абз. 2 п. 43 «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
2. Протоколом від 25.06.2024р. № б/н зазначено, що відстань між СТО учасника до м. Новомосковськ не відповідає вимогам.
У п.п. 1 пункті 6 «Вимоги до станції технічного обслуговування автомобілів (СТО)» додатка 2 «Технічна специфікація» зазначено: «Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника Станція технічного обслуговування (далі - СТО) повинна бути розміщена не дальше 20 км від міста Новомосковськ Дніпропетровської області (надати лист-підтвердження).»
Жодного роз’яснення щодо порядку розрахунку, відстані між СТО та м. Новомосковськ Дніпропетровській області не наведено в тендерної документації.
Нами розрахована відстань між СТО та м. Новомосковськ Дніпропетровській області з застосуванням загальнодоступних інформаційних джерел, а саме:
- https://uk.wikipedia.org/wiki - Віддаль між двома точками – довжина уявного відрізка, кінцями якого є точки.
- https://www.google.com.ua/maps
3. Протокол від 25.06.2024р. № б/н не містить реєстраційного номеру, тобто складений з порушенням п.15 розділу 2 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну затвердженої ПКМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018р. № 55: «Документ повинен містити обов’язкові для його певного виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме: найменування установи - автора документа, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис. Під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватися не тільки обов’язкові, а також інші реквізити, якщо це відповідає призначенню документа або способу його опрацювання.»
4. У зв’язку з неправомірно прийнятим рішенням про відхилення пропозиції ФОП Удовиченко М.В. було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Бялий О.М.
На підставі вищевикладеного, відповідно п.46 ПКМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо скасувати протокол від 25.06.2024р. № б/н щодо відхилення пропозиції ФОП Удовиченко М.В., вимагаємо скасувати протокол від 26.06.2024р. № 260624 щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Бялий О.М. та призначити новий розгляд пропозиції ФОП Удовиченко М.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо скасування рішення ФОП Удовиченко М.pdf 26.06.2024 15:41
- Відповідь вимога.PDF 28.06.2024 15:46
Дата подачі:
26.06.2024 15:42
Вирішення:
11 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
28.06.2024 № 280624/5 м. Новомосковськ
11 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ при проведенні закупівель керується п. 28 Закону України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи ми дотримуємося основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. При розгляді вимоги учасника ФОП Удовиченко Микита Владіславович від 26.06.2024 р. вих.№26/06-2024 повідомляємо наступне:
І. Щодо першого зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в п.п 12, п. 2 розділу 5 чітко зазначено:
12. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат на “Системи менеджменту якості. Вимоги” ISO 9001:2015.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування” ISO 14001:2015.
Виконання умов тендерної документації є обов’язковою умовою всіх учасників закупівлі і не надання учасником закупівлі документів в складі своєї пропозиції вважається не відповідністю пропозиції встановленим критеріям у тендерній пропозиції та підлягає відхиленню відповідно до положень визначених ст.29,31 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Додатково зазначаємо, що тендерна документація підготовлена та опублікована в відповідності з вимогами ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог пп. 4 п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону зазначено «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Отже, вважаємо що написання вимоги про надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, яка написана після тексту у п. 12. Р.2 ТД «ПКМУ від 03.03.2022р. № 187, ПКМУ від 09.04.2022р. № 426, ЗУ від 15.04.2014р. № 1207-VII та наведено застереження щодо заборони замовникам придбавати товари у громадян Російської Федерації, Республіки Беларусь, Ісламської Республіки Іран»., ніяким чином не порушує вимоги ст. 22 Закону та є обов’язковою для виконання всіма учасниками закупівлі.
Якщо ж учасник мав питання,заперечення або ж пропозиції щодо змісту тендерної документації/оголошення закупівлі, виходячи з положень п.54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель», тобто строк подання тендерної пропозиції закінчився 21.06.2024 року. В зазначений період ніяких звернень до замовника не надходило. Тож умови процедури закупівлі виконані в повному обсязі та не містять жодних порушень зі сторони замовника. Виходячи з вищезазначених фактичних доказів вимога щодо виправлення умов тендерної документації є необґрунтованою і не може бути задоволена замовником.
Щодо другого зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в Додатку 2 було зазначено: «Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника Станція технічного обслуговування (далі - СТО) повинна бути розміщена не дальше 20 км від міста Новомосковськ Дніпропетровської області (надати лист-підтвердження)». Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку»
Учасником ФОП Удовиченко Микита Владиславович в складі тендерної пропозиції долучено довідку (до речі без реєстраційного номеру та дати, що також суперечить вимогам тендерної документації), в якій вказана адреса СТО: м. Дніпро, провулок Скориковський 7. Використовуючи навіть той самий додаток https://www.google.com.ua/maps/, що вказує учасник відстань від пожежного підрозділу до точки імовірного виконання робіт становить 27,8 км. , що на 7,8 км перевищує допустиму норму зазначену в тендерній документації. Тож вимога скаржника не може бути задоволеною в зв’язку з фактичною невідповідністю обставин та доказів даного питання. Перевірити фактичний доказ можливо в загальному доступі використовуючи додаток https://www.google.com.ua/maps/.
ІІІ. Щодо третього зауваження повідомляємо, що протокол від 25.06.2024р. № б/н не містить реєстраційного номеру і це є дійсно так, але відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено що:
Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Виходячи з вищенаведеного зазначимо, що Протокол відхилення Уповноваженої особи з тендерних закупівель є внутрішнім документом та не затверджений жодним чинним законодавством України , а саме типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну затвердженої ПКМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018р. № 55 на який посилається скаржник, є узагальненою формою ведення документації.
До того ж учасник закупівлі не має правових повноважень щодо визнання документів замовника, в даному випадку протоколу розгляду тендерних пропозицій закупівлі – не дійсними. Для визначення питань дійсності документів в Українському законодавстві встановлена окрема правова процедура.
Отже, вважаємо що скарга щодо складення Протоколу відхилення від 25.06.2024р. № б/н не містить реєстраційного номеру є необґрунтованою.
Підвівши підсумки та розглянувши факти повідомляємо, що вимога ФОП Удовиченко Микита Владіславович не має жодних підстав для задоволення і тому нами прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги ФОП Удовиченко Микита Владіславович.
НАГОЛОШУЄМО учаснику ФОП Удовиченко Микита Владіславович, що згідно Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви подали вимогу скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2024-06-13-010480-a ФОП "БЯЛИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" та погрожуєте, що будете звернутись до контролюючих органів. Ми в жодному разі не обмежуємо Ваші права, та можливість згідно Закону подати оскарження нашого рішення визнання переможцем закупівлі ФОП "БЯЛИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ". На теперішній час у всіх Ваших діях вбачаємо маніпуляцію даними та неправомірний тиск на уповноважену особу, при наданні вимоги. Дані дії можна класифікувати як підлог та наклеп. У разі якщо Ви не припините давити на уповноважену особу з метою зміни рішення на вашу користь, нами буде прийнято рішення про порушення питання про Вашу благонадійність як постачальника та звернутись до прокуратури (суду) з клопотанням про виявлення факту порушення Законів України.
Уповноважена особа Володимир Мішустін
Статус вимоги:
Відхилено