-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо)
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2024 15:53 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
7b381602487b472c98c03ea59b5a180c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-13-010215-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_від_17_06_2024_на_умови_документації_замовника_Чернігівський геріатричний пансіонат.pdf 17.06.2024 13:23
- Скарга_від_17_06_2024_на_умови_документації_замовника_UA-2024-06-13-010215-a.docx 17.06.2024 13:23
- Сертифікат_Паливо_дизельне_ДП_Л_Євро5_В0_ІФС.pdf 17.06.2024 13:23
- Паспорт ДП Л.pdf 17.06.2024 13:23
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf 17.06.2024 13:23
- ДП ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF 17.06.2024 13:23
- Ліцензія ІФС (1) (3).pdf 17.06.2024 13:23
- ІСО 9001 2018 (1) (1).pdf 17.06.2024 13:23
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf 17.06.2024 13:23
- sign.p7s 17.06.2024 13:25
- рішення від 19.06.2024 № 10608.pdf 19.06.2024 16:48
- на заміну опублікованому рішенню від 19.06.2024 № 10608.pdf 25.06.2024 12:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2024 № 11196.pdf 28.06.2024 14:59
- рішення від 27.06.2024 № 11196.pdf 02.07.2024 12:50
- лист в амку.pdf 03.07.2024 12:15
- лист в амку.pdf 09.07.2024 09:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 14:16
Дата розгляду скарги:
27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2024 12:51
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2024 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
03.07.2024 року уповноважена особа завантажила на майданчик zakupivli.pro відповідь до АМКУ, тендерну документацію в новій редакції, перелік змін до тендерної документації та продовжила строк подачі пропозицій на 4 календарні дні. Але, на майданчику закупівля не розблокувалась і на разі перебуває в статусі : Призупинено.
Тому було вирішено, підвантажити Повторно тендерну документацію та перелік змін до неї, та надати відповідь до АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
94946da1d76f4fc0823ef3c39c885f8d
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників сертифікату (тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.1. В пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників сертифікату (тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT):
В пункті 9 Додатку № 2 до ТД визначено: «2. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
В пункті 9 Додатку № 2 до ТД визначено: «2. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
ІСО 9001 2018 (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників сертифікату (тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT):;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
50a2bc55b8c343caa7be0640be42e470
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності WEB додаток в якому здійснюється контроль та розподіл пального та особистого кабінету, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності WEB додаток в якому здійснюється контроль та розподіл пального та особистого кабінету, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником:
В пункті 1 Додатку № 3 до ТД: «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену систему керування та розподілу пального між смарт-картками за допомогою WEB додатку, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додаток, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у «Особистому кабінеті», на підтвердження чого учасником необхідно надати скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами (смарт-картами).
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за смарт-картками, але впроваджено облік талонів на паливо (скретч-карт).
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару:
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо).
Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку наявності Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
1.2. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності WEB додаток в якому здійснюється контроль та розподіл пального та особистого кабінету, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником:
В пункті 1 Додатку № 3 до ТД: «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену систему керування та розподілу пального між смарт-картками за допомогою WEB додатку, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додаток, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у «Особистому кабінеті», на підтвердження чого учасником необхідно надати скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами (смарт-картами).
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за смарт-картками, але впроваджено облік талонів на паливо (скретч-карт).
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару:
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо).
Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку наявності Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності WEB додаток в якому здійснюється контроль та розподіл пального та особистого кабінету, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником;
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
50c9d91e0a4b436aab95aa4f84de07ab
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають можливість запропонувати йому АЗС в кожній області;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3.В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають можливість зарпопонувати йому АЗС в кожній області:
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки або талони) на АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки або талони) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
Зазначена мережа АЗС, не має АЗС в кожній області України, зокрема в Донецькій області.
За таких обставин, Скаржник не може забезпечити Замовника здійсненням заправки на АЗС партнерів Скаржника в кожній області України, однак може запропонувати Замовнику здійснювати заправку на АЗС Брсм-нафта, що знаходиться біля розташування Замовника за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14, а також по всій мережі АЗС Укрнафта, перелік адрес якої зазначено на сайті https://brsm-nafta.com/ .
Звертаємо увагу, що згідно п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки або талони) на АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки або талони) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
Зазначена мережа АЗС, не має АЗС в кожній області України, зокрема в Донецькій області.
За таких обставин, Скаржник не може забезпечити Замовника здійсненням заправки на АЗС партнерів Скаржника в кожній області України, однак може запропонувати Замовнику здійснювати заправку на АЗС Брсм-нафта, що знаходиться біля розташування Замовника за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14, а також по всій мережі АЗС Укрнафта, перелік адрес якої зазначено на сайті https://brsm-nafta.com/ .
Звертаємо увагу, що згідно п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають можливість запропонувати йому АЗС в кожній області;
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
819b348aa0fe423d9bc005189ef154e1
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації вимогу яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають протоколи випробувань які видані упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.4. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають протоколи випробувань які видані упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості:
«3 Учасник повинен надати проколи випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості. »
Вимагаючи протоколи випробувань видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості, Замовник встановлює вимогу в частині надання у складі пропозиції учасниками протоколів випробувань виданих певною датою. Наприклад, у випадку Скаржника, паспорт якості на відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) виданий 22.04.2024 року, а отже протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 22.04.2024 року, щ дискримінує Скаржника.
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива, є ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо ДП-Л-Євро5-В0.
3) Протокол випробувань на Дизельне паливо, виданий 11.12.2023 року.
Вимагаючи надання у складі пропозиції проколів випробувань, що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 4: Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, термін дії якого з 23.04.2024 до 22.04.2027 року;
Додаток 5: Паспорт якості на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, виданий 22.04.2024 року;
Додаток 6: Протокол випробувань на Дизельне паливо, виданий 11.12.2023 року.)
«3 Учасник повинен надати проколи випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості. »
Вимагаючи протоколи випробувань видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості, Замовник встановлює вимогу в частині надання у складі пропозиції учасниками протоколів випробувань виданих певною датою. Наприклад, у випадку Скаржника, паспорт якості на відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) виданий 22.04.2024 року, а отже протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 22.04.2024 року, щ дискримінує Скаржника.
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива, є ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо ДП-Л-Євро5-В0.
3) Протокол випробувань на Дизельне паливо, виданий 11.12.2023 року.
Вимагаючи надання у складі пропозиції проколів випробувань, що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 4: Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, термін дії якого з 23.04.2024 до 22.04.2027 року;
Додаток 5: Паспорт якості на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, виданий 22.04.2024 року;
Додаток 6: Протокол випробувань на Дизельне паливо, виданий 11.12.2023 року.)
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ДП Л.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_Паливо_дизельне_ДП_Л_Євро5_В0_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Протоколи випробувань
-
Повʼязаний документ:
ДП ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають протоколи випробувань які видані упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості;
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
57fdc4bff1044dbab42cd6c0d29b452f
Заголовок пункту скарги:
5. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.5. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника:
«- Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції та весь період дії договору, що буде укладений за результатами відкритих торгів. У разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної (оптової) торгівлі пальним.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної (оптової) торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Отже, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо.
Також, пунктом 1 Додатком № 3 до ТД передбачено спосіб заправки: Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки або талони) на АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки або талони) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
1.5. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника:
«- Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції та весь період дії договору, що буде укладений за результатами відкритих торгів. У разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної (оптової) торгівлі пальним.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної (оптової) торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Отже, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо.
Також, пунктом 1 Додатком № 3 до ТД передбачено спосіб заправки: Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки або талони) на АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки або талони) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Згідно вимог тендерної документації: АЗС Постачальника в м. Чернігові та Чернігівській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
м. Київ, вул. Світла, 1
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Дніпропетровська обл., селище Дослідне, пров. Полігонний, буд. 11
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, Майдан Бердичівський, буд. 3
Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Закарпатская обл, м. Мукачево, вул.Духновича, 107А
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Запорожская обл., г. Запорожье, ул. Светлая, 20
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Садова, будинок 3
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Львівська обл., Львівський район, Н-09 с. Давидів, вул. Промислова, 103
Миколаївська обл, с. Весняне, вул. Одеське шосе, 1А
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Одеська обл, Овідіопольський р-н, сщ/рада Таїровська, автодорога "Одеса-Іллічівськ, 12км
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Полтавська обл, с. Сухинівка, вул. Дніпропетровське шосе, буд. 5
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Сумська обл, м. Суми, вул. Кондратьєва Герасима 166/1
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Тернопільська обл., Борщівський р-н, м. Борщів, вул. Кондри, 19
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., Шевченківський район, місто Харків, проспект Перемоги, буд. 82
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 9/3Г
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Грузевицька сільська рада
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
×
-
Назва доказу:
зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf
-
-
Назва доказу:
партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають ліцензії на право здійснення роздрібної (оптової) торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
5961de84f1a04e68b0cc29433776d4ee
Заголовок пункту скарги:
2. Про суперечливі вимоги тендерної документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Про суперечливі вимоги тендерної документації:
В електронній системі закупівель Замовником опубліковано процедуру закупівлі на придбання Товару 09134200-9 Дизельне паливо у кількості 2000 літрів.
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі та зазначено, що кількість Товару – Дизельного палива, складає 1000 літрів, що суперечить інформації згідно електронних полів.
Вимагаємо від Замовника привести тендерну документації відповідно до норма законодавства та визначити однакову кількість предмета закупівлі.
В електронній системі закупівель Замовником опубліковано процедуру закупівлі на придбання Товару 09134200-9 Дизельне паливо у кількості 2000 літрів.
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі та зазначено, що кількість Товару – Дизельного палива, складає 1000 літрів, що суперечить інформації згідно електронних полів.
Вимагаємо від Замовника привести тендерну документації відповідно до норма законодавства та визначити однакову кількість предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Інформація відповідно до ТД та електроних полів в частині кількості предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Скарга_від_17_06_2024_на_умови_документації_замовника_Чернігівський геріатричний пансіонат.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Чернігівський геріатричний пансіонат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010215-a, зокрема: 6. Привести тендерну документацію у відповідність та визначити однакову кількість предмета закупівлі.