-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень гуртожитку № 4 Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, за адресою: вул. Ніла Армстронга, буд. 36 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання))
Завершена
2 753 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 765.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 765.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2024 15:27 - 19.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
5df7f023966c4fb1ad78c0892cd28ea0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-13-009536-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 п.9 Календарний графік (1).doc 01.07.2024 16:33
- Судове Рішення.pdf 01.07.2024 16:33
- Скарга на неправомірне визнання переможця Дніпро.docx 01.07.2024 16:34
- sign.p7s 01.07.2024 16:37
- рішення від 03.07.2024 № 11528.pdf 03.07.2024 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2024 №11895.pdf 10.07.2024 19:55
- рішення від 09.07.2024 №11895.pdf 12.07.2024 17:45
- Акт про огляд об'єкта.pdf 05.07.2024 19:58
- Пояснення до скарги.pdf 05.07.2024 19:58
- Пояснення до скарги.doc 05.07.2024 19:58
- Пояснення до скарги.doc.asice 05.07.2024 20:06
- Пояснення до скарги.pdf.asice 05.07.2024 20:06
- Протокол відхилення пропозиції ПП АЯКС.doc 15.07.2024 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:19
Дата розгляду скарги:
09.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.07.2024 17:45
Дата виконання рішення Замовником:
15.07.2024 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо про виконання рішення № 11895-р/пк-пз від 09.07.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cfa5edd6af77430bab72e308f48b8f91
Заголовок пункту скарги:
Календарний графік не відповідає умовам документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації передбачено, надати в складі пропозиції «Календарний графік надання послуг, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням етапів і строків надання послуг, згідно форми наведеної у Додатку 7.»
В Додатку 7 Наведено форму календарного графіку.
В даній формі зокрема зазначено вказати «Найменування етапу надання послуги», «Строк надання послуги», «Початок надання» «Закінчення надання».
В електронній системі закупівель та в пункті 4.4 Розділу І Тендерної документації, вказано Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.09.2024.
Тобто термін надання послуг є технічною, якісною та кількісною характеристикою предмета закупівлі»
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Додаток 1 п.9 Календарний графік (1).doc», в якому зокрема зазначено, кінцевий термін надання послуг 31.12.2024 року.
Тобто пропозиція переможця не відповідає технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинна бути відхилена відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Замовник 26.06.2024 року, звернувся до учасника з вимогою про усунення даної невідповідності, але відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Тобто замовник не мав права звертатися до учасника з вимогою про усунення даної невідповідності а повинен був відразу відхилити учасника відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
В Додатку 7 Наведено форму календарного графіку.
В даній формі зокрема зазначено вказати «Найменування етапу надання послуги», «Строк надання послуги», «Початок надання» «Закінчення надання».
В електронній системі закупівель та в пункті 4.4 Розділу І Тендерної документації, вказано Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.09.2024.
Тобто термін надання послуг є технічною, якісною та кількісною характеристикою предмета закупівлі»
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Додаток 1 п.9 Календарний графік (1).doc», в якому зокрема зазначено, кінцевий термін надання послуг 31.12.2024 року.
Тобто пропозиція переможця не відповідає технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинна бути відхилена відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Замовник 26.06.2024 року, звернувся до учасника з вимогою про усунення даної невідповідності, але відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Тобто замовник не мав права звертатися до учасника з вимогою про усунення даної невідповідності а повинен був відразу відхилити учасника відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Календарний графік
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 п.9 Календарний графік (1).doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e866a765f1714d8385e8872480918681
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність Локального кошторису
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В пункті 3 Додатку 8 Тендерної документації замовник встановив «Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис виконати за кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та іншими нормативними документами у сфері ціноутворення у будівництві на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.»
В пункті 6 Додатку 8 Тендерної документації вказано «. У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- пояснювальна записка;
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- дефектний акт.»
Тобто з умов документації чітко слідує, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.» (далі по тексту – Настанова)
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Так як Локальний кошторис це документ що визначає кошторисну вартість, тому він являється документом що відноситься розрахунку ціни тендерної пропозиції, тому згідно умов Тендерної документації даний документ повинен бути складений відповідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Також Локальний конторис, є розрахуноком що підтверджує статті витрат договірної ціни
Відповідно п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Проаналізувавши Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 наданий в складі пропозиці ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», вбачається що він розрахований з порушенням кошторисних норм України, а саме:
- Порушено вимоги КНУ РЕКНму (Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування)
Наводимо невідповідності Локального кошторису наданого в складі пропозиці ПП «АЯКС» вимогам Кошторисних норм України
1. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Прилад ПС на 4 промені (Тірас-4П)» шифр роботи «КМ10-667-4» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 20,24 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-4» повинна становити 17,6 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
1. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Пристрій проміжний на 10 променів» шифр роботи «КМ10-667-11» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 25,76 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-11» повинна становити 22,4 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
3. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Блок живлення» шифр роботи «КМ10-669-3» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 9,2 люд/год
Відповідно Таблиці 258 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-669-3» повинна становити 8 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
З вище викладеного слідує, що кошторисний розрахунок (а саме Локальний кошторис який є складовим кошторисного розрахунку) учасника ПП «АЯКС» розрахований з порушенням ― КНУ РЕКНму.
Тому з даного слідує що і Договірна ціна складена з порушенням вимог та КНУ РЕКНму. Так як Локальний кошторис є основним документом в якому возначається вартість усіх робіт. І сукіпність усіх витрат згідно локального кошторису відображується в договірній ціні а саме в пункті «ПРЯМІ ВИТРАТИ».
Те що дане порушення є підставою відхилення вказано в Рішенні АМКУ від 08.08.2023 №12320-р/пк-пз
Дане рішення АМКУ, було оскаржено Учасником в суді, Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24, Рішення АМКУ від 08.08.2023 №12320-р/пк-пз було залишено в силі.
В Рішенні Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24, суд вказує:
«Таким чином, Замовник чітко встановив умовами Документації, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та жодних додаткових умов визначення ціни не передбачив.
Відтак, учасники повинні були розрахувати ціну тендерної пропозиції щодо робіт, які пропонуються Замовнику, у чіткій відповідності до кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", що затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, зокрема, і розрахунок розміру заробітної плати працівників.
… Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи N 02-01-01, що наданий Позивачем у складі Пропозиції, розрахунок витрат труда робітників суперечить умовам Настанови.»
Копію Рішення Суду надаємо як доказ.
Тобто, як вбачається з Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24 (котре уже набрало законної сили), якщо розрахунок витрат труда робітників суперечить умовам Настанови, то пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
Тобто Замовник повинен відхилити учасника відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
В пункті 6 Додатку 8 Тендерної документації вказано «. У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- пояснювальна записка;
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- дефектний акт.»
Тобто з умов документації чітко слідує, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.» (далі по тексту – Настанова)
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Так як Локальний кошторис це документ що визначає кошторисну вартість, тому він являється документом що відноситься розрахунку ціни тендерної пропозиції, тому згідно умов Тендерної документації даний документ повинен бути складений відповідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Також Локальний конторис, є розрахуноком що підтверджує статті витрат договірної ціни
Відповідно п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Проаналізувавши Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 наданий в складі пропозиці ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», вбачається що він розрахований з порушенням кошторисних норм України, а саме:
- Порушено вимоги КНУ РЕКНму (Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування)
Наводимо невідповідності Локального кошторису наданого в складі пропозиці ПП «АЯКС» вимогам Кошторисних норм України
1. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Прилад ПС на 4 промені (Тірас-4П)» шифр роботи «КМ10-667-4» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 20,24 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-4» повинна становити 17,6 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
1. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Пристрій проміжний на 10 променів» шифр роботи «КМ10-667-11» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 25,76 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-11» повинна становити 22,4 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
3. В пунктті 2 Локального кошторису, вказана робота «Блок живлення» шифр роботи «КМ10-669-3» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 9,2 люд/год
Відповідно Таблиці 258 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-669-3» повинна становити 8 люд/год.
Надаємо скриншот з КНУ РЕКНму.
З вище викладеного слідує, що кошторисний розрахунок (а саме Локальний кошторис який є складовим кошторисного розрахунку) учасника ПП «АЯКС» розрахований з порушенням ― КНУ РЕКНму.
Тому з даного слідує що і Договірна ціна складена з порушенням вимог та КНУ РЕКНму. Так як Локальний кошторис є основним документом в якому возначається вартість усіх робіт. І сукіпність усіх витрат згідно локального кошторису відображується в договірній ціні а саме в пункті «ПРЯМІ ВИТРАТИ».
Те що дане порушення є підставою відхилення вказано в Рішенні АМКУ від 08.08.2023 №12320-р/пк-пз
Дане рішення АМКУ, було оскаржено Учасником в суді, Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24, Рішення АМКУ від 08.08.2023 №12320-р/пк-пз було залишено в силі.
В Рішенні Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24, суд вказує:
«Таким чином, Замовник чітко встановив умовами Документації, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та жодних додаткових умов визначення ціни не передбачив.
Відтак, учасники повинні були розрахувати ціну тендерної пропозиції щодо робіт, які пропонуються Замовнику, у чіткій відповідності до кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", що затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, зокрема, і розрахунок розміру заробітної плати працівників.
… Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи N 02-01-01, що наданий Позивачем у складі Пропозиції, розрахунок витрат труда робітників суперечить умовам Настанови.»
Копію Рішення Суду надаємо як доказ.
Тобто, як вбачається з Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24 (котре уже набрало законної сили), якщо розрахунок витрат труда робітників суперечить умовам Настанови, то пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
Тобто Замовник повинен відхилити учасника відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року № 320/1523/24
-
Повʼязаний документ:
Судове Рішення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення