• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Металообробні вестати

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 13.06.2024 14:08 - 19.06.2024 13:00
Вимога
Відхилено

Заперечення щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4e9db76d62a24a588b757f100b556515
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-13-007395-a.b1
Назва: Заперечення щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
За результатами проведеного аукціону про спрощеній процедурі закупівлі UA-2024-06-13-007395 -a) Протокольним рішенням № 9 від 27 червня 2023 року Військовою частиною А1435 (Замовник) було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕКСТИМ» на підставі абзаців 6-7 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року. ТОВ «ІМЕКСТИМ» не погоджується з прийнятим протокольним рішенням, виходячи з наступного. У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення невідповідності інформації, яка міститься у листі від виробника товару (від 30.05.2024 року) наданий Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п.2 додатку 2 до Оголошення, не призвело б до зміни предмета закупівлі, найменування, марку чи модель товару. Крім того, Відповідно до підпункту 2 пункту 8 Постанови КМУ № 1275 від 11.11.2022 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Замовником не було опубліковано Оголошення про закупівлю, а лише додатки до Оголошення, чим порушено процедуру проведення спрощеної закупівлі. Однак, Замовник не виконав вимогу законодавства щодо обов’язку розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності. Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимогу пункту 8 Постанови №1275 від 11.11.2022 в частині обов’язку розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності, а також порушення п.2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення документів спрощеної закупівлі. В тому числі, протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» прийнято уповноваженою особою на один рік раніше ніж відбулась процедура спрощеної закупівлі. Порушення допущенні Замовником, можуть призвести до необгрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів за результатом проведеної спрощеної закупівлі на 190 000,00 грн. Вимагаємо, усунути порушення допущені Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до Оголошення якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України* або дистриб'ютора* або дилера*, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. Також, відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до Оголошення для Товару який поставляється Продавцем на адресу Покупця встановлюються наступні гарантійні строки: 4 роки зберігання, 2 роки експлуатації, який рахується з дати підписання акту прийому-передачі товару. На виконання вищезазначеного, у складі пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» надано лист, який не містить посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель (UA-2024-06-13-007395-a від 13 червня 2024 року), та зазначений гарантійний термін не відповідає пункту 2 Додатку № 2 до Оголошення. Враховуючи наведені невідповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, що не підлягають виправлення відповідно до абзацу 6-7 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ № 1275 від 11.11.2022 року, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» на підставі підпункту 1 пункту 13 статті 14 Закону, оскільки пропозиція учасника ТОВ «ІМЕКСТИМ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Правова позиція стосовно невипралення даних невідповідностей відповідно до абзацу 6-7 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ № 1275 від 11.11.2022 року ґрунтується на наступному. Відповідно до абзацу 6-7 пункту 8 вищезазначених Особливостей під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, вказані документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, оскільки стосуються відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Дана позиція неодноразово підтверджувалась усталеною практикою органу оскарження - АМКУ, в тому числі у рішенні від 15.03.2024 №4771, винесене у рамках проведення процедури закупівлі - UA-2024-02-15-004295-a. Враховуючи те, що вимога ґрунтується на хибному трактуванні чинного законодавства України, дана вимога не підлягає задоволенню. Стосовно неопублікування оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначаємо наступне. Відповідно до частини 3-4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Наголошуємо і роз’яснюємо, Замовником оприлюднено оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі шляхом заповнення полів в електронній системі закупівлі із зазначенням усіх даних, які передбачені частиною 3 статті 14 Закону, обов’язку завантажувати оголошення окремим файлом законодавство не містить, а тому виклавши оголошення та додатки в даному вигляді Замовником не порушено жодної вимоги законодавства. Стосовно року протоколу, Замовником зроблено технічну помилку, яка жодним чином не впливає на законність і обгрунтованість рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ», а тому відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено