-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реле напруги з контролем по струму VA-32 A
Завершена
114 174.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 141.75 UAH
мін. крок: 1% або 1 141.75 UAH
Період оскарження:
13.06.2024 13:49 - 22.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення щодо відхилення
Номер:
7a3e7444d6814c04af543c8d3c13175a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-13-006995-a.a1
Назва:
Скасування рішення щодо відхилення
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ Е-НЕКСТ-УКРАЇНА" звертається по причині не згоди із протоколом № 5-134 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Дирекція єдиного замовника «Пілот» (далі – Замовник) щодо прийняття рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Частиною 4 статті 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено те, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовником зазначено «Реле напруги з контролем по струму VA-32 A або еквівалент». Виходячи із даної норми нами було запропоновано еквівалент під назвою Реле контролю напруги та струму однофазне 40А з індикацією e.control.vc40.
Натомість Замовник стверджує, що при поданні пропозиції учасник повинен запропонувати саме: Реле напруги з контролем по струму 32А.
Додатково зазначаємо, що згідно вимог до технічних характеристик згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме:
«Програмовані налаштування:
-значення нижньої та верхньої меж відключення за напругою
-час затримки включення.
Номінальний струм напруги - 40A
Максимальний допустимий струм напруги - 40A
Вимірювальна напруга -50-400В (50/60 Гц)
Кількість фаз - 1
Установка - На DIN-рейку».
Даним вимогам відповідає саме запропонована нами продукція. Оскільки зазначений вимогами максимальний струм дорівнює 40A. Це зазначено і в назві нашої продукції і в заявлених технічних характеристиках. Реле контролю напруги та струму однофазне і значенням 32А не забезпечить даної вимоги, оскільки максимальний струм напруги в такому реле становить 32 ампери. Є реле напруги із значенням 32А і короткочасною витримкою підвищеного струму 40 амперів але даний товар не задовольняє вимог Замовника, оскільки замовник вимагає саме максимальний допустимий струм 40 амперів. При максимально допустимому струмі робота реле повинна бути постійною, що не забезпечить реле із номінальним струмом 32 ампери.
Таким чином запропонований нами товар повністю задовольняє вимоги Замовника і в деяких характеристиках навіть перевищує їх (є кращими). Рішення Замовника щодо відхилення нашої пропозиції є безпідставним.
В зв’язку з вищенаведеним, принципами статті 5 Закону, такими як: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі просимо скасувати рішення щодо відхилення.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
27.06.2024 12:38
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу Замовник повідомляє наступне.
По-перше: В технічних характеристиках до предмета закупівлі, згідно додатку № 3 до Тендерної документації, зазначено вимогу до номінального струму предмета закупівлі, а саме: 32А. Учасником зазначено – 40А, що вже не відповідає умовам технічної спеціфікації.
Основна функція реле напруги призначена для захисту обладнання від раптових та довготривалих надмірних коливань напруги, частоти в електричній мережі. При виникненні аварійної ситуації в електричній мережі з значним коливанням по напрузі або частоті пристрій обмежує подачу зайвого навантаження на електричну мережу обладнання і надалі переходить до режиму аналізу заданих технічних параметрів-показників відповідності до зовнішньої мережі. Автаматичне реле застосовуються в мережах змінного струму (±10% від 220 В) у комплексі з іншими дублюючими пристроями та автоматами в електричній схемі навантажень, що робить більш-менш надійнішим та прогнозованішим роботу технологічного обладнання з найменшими аварійними витратами та скорішим відновленням робочого режиму. Надалі графік навантажень нашого обладнання вуалює в діапазоні від 10А-25А з іншими пристроями контролю, тому діапазон навантажень більш ніж 25А буде надлишковий. Будувати інший формат з використанням інших експлуатаційних навантажень суперечить робочим технологічним картам від виробника обладнання.
По-друге: Частиною 4 статті 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено те, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовником передбачено еквівалент до предмета закупівлі саме в зв'язку з посиланням на конкретну марку та виробника. А в технічних характеристиках до предмета закупівлі вказані основні технічні параметри, серед яких номінальний струм напруги – 32А.
Враховуючи наведене вище, згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги:
Не задоволено