-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Натрію хлорид (Sodium chloride); депротеїнізований гемодериват з крові телят (Mono); депротеїнізований гемодериват з крові телят (Mono); Амброксолу гідрохлорид (Ambroxol); Магнію аспарагінат тетрагідрат, калію аспарагінат напівгідрат (Magnesium (different salts in combination)); Кремнію діоксид (високодисперсного) (Silicium dioxide); Бензилбензоат (Benzylbenzoate); Брильянтовий зелений (Viride nitens); Ібупрофен (Ibuprofen); Бромгексин (Bromhexine); Парафін рідкий, вазелін (Vaseline); Вінпоцетин (Vinpocetine); Вінпоцетин (Vinpocetine); Гепарин натрію (Heparin); Гідрокортизону ацетат (Hydrocortisone); Гінкго білоба (Ginkgo folium); Гліцин (Glycine); Силімарин (Silymarin); Бендазол (Bendazol); Дифенгідрамін (Diphenhydramine); Диметилсульфоксид (Dimethyl sulfoxide); Домперидон (Domperidone); Домперидон (Domperidone); Дротаверин (монопрепарат та його комбінації) (Drotaverine); Мультивітаміни та мікроелементи (Multivitamins and trace elements); Дезлоратадин (Desloratadine); Фенілефрин (монопрепарат та його комбінації) (Comb drug); Елеутерокок (монопрепарат та комбінації) (Eleutherococcus senticosus); Лактобактерії та їх комбінації (Lactic acid producing organisms, combinations); Йод, включаючи комбінації з диметилсульфоксидом та гліцеролом (Iodine); стрептоцид, сульфатіазол натрію, тимол, олія евкаліптова, олія м'яти перцевої, шавлії лікарської листя екстракт рідкий, ромашки екстракт рідкий (Comb drug); Фенспіриду гідрохлорид (Fenspiride); Клотримазол (Clotrimazole); Кальцію гопантенат (Hopantenic acid); Таурин (монопрепарат та його комбінації) (Comb drug); Хлорамфенікол (монопрепарат та в комбінації з: борною кислотою; сульфадиметоксином, метилурацином і тримекаїном) (Comb drug); Карбоцистеїн (Carbocisteine); Лідокаїну гідрохлорид (Lidocaine); Лоратадин (Loratadine); Лоратадин (Loratadine); Мірамістин (Myramistin); Цитиколін (Citicoline); Цитиколін (Citicoline); Вітамін В1 в комбінації з вітаміном В6 та/або з вітаміном В12 (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or v); Прокаїн (Procaine); Фенібут (Phenibut); Феназон у комбінації з лідокаїну гідрохлоридом (Comb drug); Холіну саліцилат (Choline salicylate); Панкреатин (Multienzymes (lipase, protease etc.)); Панкреатин(Multienzymes (lipase, protease etc.)); Папаверин (Papaverine); Пероксид водню (Hydrogen peroxide); Пірацетам (Piracetam); Екстракти, олії лікарських рослин та їх комбінації (Comb drug); Ротокан (Comb drug); Оксиметазолін (Oxymetazoline); оксиметазолін (Oxymetazoline); Седавіт (Comb drug); Декаметоксин (Decamethoxine); Силімарин (Silymarin); Сульфацетамід (Sulfacetamide); гексетидин та його комбінації (Comb drug); гексетидин та його комбінації (Comb drug); Хлоропірамін (Chloropyramine); Хлорофіліпт (Chlorophyllipt); Церебролізин (Mono))
Завершена
523 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 615.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 615.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2018 13:06 - 22.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
da7daf4408bf4e1c8acf75efe8b67c45
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-11-001158-a.a1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (66 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2018 09:58
Вирішення:
Відповідно до пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.»
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства України, замовник має право, але не зобов’язаний визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Статус вимоги:
Відхилено