• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, км 17+260 км - 19+897, протяжністю 2,637 км, в межах Вінницької області

Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.

Завершена

122 329 935.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 611 649.68 UAH
Період оскарження: 12.06.2024 15:46 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022

Номер: 398cca99c77246e195f56eb661d82204
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-010087-a.c1
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2024 16:53
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2024 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації (Протокол № 52 від 08 липня 2024 року) та розміщенні в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», Леваднюк Віта 380952924838,380500188110 smeta@autostrada.com.ua http://autostrada.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8546458dc9074fe199174f5fff77c461
Заголовок пункту скарги: Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, км 17+260 км - 19+897, протяжністю 2,637 км, в межах Вінницької області (код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ДП "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник торгів) проводиться процедура закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, км 17+260 км - 19+897, протяжністю 2,637 км, в межах Вінницької області (код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)».
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, км 17+260 км - 19+897, протяжністю 2,637 км, в межах Вінницької області (код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)».

Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону.

СУТЬ СКАРГИ:
1. Відповідно до підпункту 2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації (далі – ТД) передбачено наступне:
«Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення).»

Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі із працівниками обов’язково має перебувати у трудових відносинах (працевлаштування всіх працівників) за основним місцем роботи в Учасника процедури закупівлі.
Скаржник як будівельна компанія має значний штат працівників із якими має трудові відносини.
Однак, Скаржник планує залучити деяких працівників, у тому числі водія автотранспортних засобів, на умовах цивільно – правової угоди № 4 від 20.06.2024 року, яка укладена із Фізичною особою громадянином України Джеджулою Володимиром Вікторовичем (додаток №1 до скарги).
Цивільно-правова угода — угода між фізичною особою (фізичними особами) і іншою фізичною особою (фізичними особами) або юридичною особою (юридичними особами), або між юридичною особою (юридичними особами) і іншою юридичною особою (юридичними особами) направлена на виникнення, зміну або припинення цивільних правовідносин
Правова природа цивільно – правової угоди виходить із положень Цивільного Кодексу України, зокрема Глави 16.
Відмінності між Трудовим договором та цивільно – правової угоди є наступне:
Трудовий договір Цивільно – правова угода
Відносини регулюються Кодексом законів про працю України;
 укладається, як правило, у письмовій формі, але може бути укладено і в усній формі;
 мета – організація процесу праці;
 трудова функція працівника не передбачає встановленого кінцевого результату;
 безстроковий або строковий;
 оплата праці не нижче встановленого державою мінімального розміру;
 надаються щорічні і додаткові оплачувані відпустки;
 ризик збитків покладається на роботодавця;
 працівник підпорядковується правилам внутрішньої трудового розпорядку Відносини регулюються Цивільним кодексом України;
 укладається у письмовій формі;
 мета- досягнення, визначеного договором результату;
 результат виконання робіт/факт надання послуг фіксується в окремому документі – акт надання послуг/виконаних робіт;
 строковий;
 оплата здійснюється відповідно до умов договору у формі винагороди;
 виконавець сам визначає собі час для відпочинку, відпустки не надаються;
 виконавець діє на власний ризик;
 виконавець самостійно організовує свій робочий процес та не підпорядковується правилам трудового розпорядку.

Застосувавши ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ підхід до способу залучення працівників до надання послуг за предметом закупівлі, Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, зокрема Скаржника, які планують залучати працівників, у спосіб ЯК ТЕ ПЕРЕДБАЧЕНО чинним законодавством, а саме на підставі цивільно – правових угод.

Окрім того, Замовником торгів встановлено вимогу, що на підтвердження працевлаштування всіх працівників, зазначених в довідці, Учасник у складі пропозиції повинні надати - копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період
Учасник не буде мати змогу підтвердити залучення працівників на підставі цивільно – правової угоди, або які прийняті за трудовими договорами у поточному кварталі, шляхом надання Додатку №1 до об’єднаної податкової звітності з ЄСВ та ПДФО, враховуючи наступне:
1. Така звітність подається за періоди, які минули та не може відобразити наявність чи відсутність працівників на момент подання пропозиції. Остання звітність надавалася за І квартал 2024 року (січень – березень);
2. Інформація щодо працівників, які залучені Учасником на підставі цивільно – правової угоди не включається до такої звітності;
3. Працівники, які прийняті на роботу за трудовими договорами у період з квітня – червень не будуть відображені у об’єднаній податковій звітності з ЄСВ та ПДФО за останній звітній період (І квартал 2024 року)

Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконання робіт, який є предметом закупівлі.

Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, а також усунути дискримінаційні вимоги, які наведені у підпункті 2.1 пункту 2 Додатку №1 ТД.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток №1 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці


2. Відповідно до частини 6 розділу ІІІ ТД, Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання у складі пропозиції документів:
«Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT)/ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:201,3 IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT), на систему управління безпекою ланцюга постачальника ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 2800:2007, IDT), які видані органом з сертифікації»

Скаржник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.

Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону , у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби).

1) Щодо стандарту ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT):
Згідно ВСТУПУ до ДСТУ ISO 14031:2016 передбачено, що у цьому стандарті встановлено процес, який називають оцінюванням екологічної дієвості (далі — ОЕД) (див. 3.10), що дозволяє організаціям вимірювати та оцінювати свою екологічну дієвість і обмінюватись інформацією, стосовною екологічної дієвості, використовуючи основні показники дієвості (далі — ОПД), які ґрунтуються на достеменній та перевірній інформації.
Приміткою до розділу 1 «Сфера застосовання» ДСТУ ISO 14031:2016 передбачено, що цей стандарт є загальним стандартом, і він не містить настанов з конкретними методами оцінювання чи зважування різних типів впливів у різних секторах, галузях тощо. Залежно від особливостей діяльності організації, часто необхідно звернутися до інших джерел за додатковою інформацією та настановами щодо конкретних секторів, різних розглядуваних питань або наукових дисциплін
Тобто, основна мета впровадження такої системи є вимірювання та оцінка своєї екологічної дієвості і обмін інформацією, стосовною своєї екологічної дієвості.
Скаржник не розуміє, яким чином вимірювання та оцінка своєї екологічної дієвості і обмін інформацією, стосовною своєї екологічної дієвості має відношення до виконання РОБІТ за предметом закупівлі. Також не є зрозумілим, з якою метою дана вимога встановлена Замовником торгів до потенційних виконавців робіт (підрядних організацій).
Окрім того, Скаржник має впроваджену систему ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) – (сертифікат на систему екологічного управління №UA.ES.8O107.171.03-23 від 20.06.2023), який охоплює норми стандарту ДСТУ ISO 14031:2016, та є ширшим стандартом у застосуванні.

2) Щодо стандарту ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT):
Згідно ВСТУПУ до ДСТУ ISO 39001:2015 передбачено, що цей стандарт надає метод, який допомагає організаціям зменшити та у майбутньому запобігти смертельним ризикам та значних травм, пов’язаних із дорожньо-транспортними аваріями. Результатом застосування цього методу може бути більш економічно-ефективне використання системи дорожнього руху
….
Цей стандарт можуть застосовувати як громадські, так і приватні організації, які взаємодіють із системою дорожнього руху. Його можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги
Тобто, основна мета впровадження такої системи є організація щодо зменшення та у майбутньому запобігти смертельним ризикам та значних травм, пов’язаних із дорожньо-транспортними аваріями.
Скаржник не розуміє, яким чином організація щодо зменшення та у майбутньому запобігти смертельним ризикам та значних травм, пов’язаних із дорожньо-транспортними аваріями має відношення до виконання РОБІТ за предметом закупівлі. Також не є зрозумілим, з якою метою дана вимога встановлена Замовником торгів до потенційних виконавців робіт (підрядних організацій).

3) Щодо стандарту ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 2800:2007, IDT):
Згідно ВСТУПУ до ДСТУ ISO 28000:2008 передбачено, що цей стандарт розроблено у відповідь на потребу промисловості у стандарті щодо управління безпекою. Його основна ціль — підвищити безпеку ланцюгів постачання.
Слід навести цитату із веб сайту органу сертифікації:
«Стандарт ISO 28000 – це міжнародний стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO) у відповідь на потребу світової бізнес-спільноти у зміцненні безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди та розкрадань. Основне завдання стандарту ISO 28000 полягає у зміцненні транспортної безпеки та уніфікації вимог до систем менеджменту безпеки (СМБ)» (https://ims-cert.com/mezhdunarodnaya-sertifikacziya-ua/iso-28000-ua.html)
Тобто основна мета впровадження такої системи є гарантування безпеки ланцюга постачання. Яким чином можна забезпечити безпеку ланцюга постачання або переміщення виробів по всьому ланцюгу постачання під час виконання робіт по капітальному ремонту дороги, зокрема запобігти загрозі тероризму, контрабанди та розкрадань.
Скаржник не розуміє, яким чином підвищити безпеку ланцюгів постачання у промисловості має відношення до виконання РОБІТ за предметом закупівлі. Також не є зрозумілим, з якою метою дана вимога встановлена Замовником торгів до потенційних виконавців робіт (підрядних організацій).

Вищенаведені стандарти жодним чином не відносяться до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а саме виконання робіт по капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, та не впливають на якість виконання таких робіт Підрядною організацією!!!!!!!

Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.

На підтвердження факту дотримання вимог чинного законодавства у сфері стандартизації, у Скаржника наявні наступні сертифікати:
• сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - №UA.QM.8O107.171.02-23 від 20.06.2023 (додаток №2 до скарги)
• сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) - №UA.ES.8O107.171.03-23 від 20.06.2023 (додаток №2 до скарги)
• сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - №UA.OH.8O107.335.01-23 від 01.12.2023 (додаток №2 до скарги)
• сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) - №UA.ABMS.107.333.03-23 від 29.11.2023 (додаток №2 до скарги)

Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі.

Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у частині 6 розділу ІІІ ТД, шляхом виключення наступних вимог:
«Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT)/ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:201,3 IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT), на систему управління безпекою ланцюга постачальника ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 2800:2007, IDT), які видані органом з сертифікації»

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток № 2 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці


ЩОДО ДОТРИМАННЯ СТРОКІВ НА ОСКАРЖЕННЯ УОМВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Замовником торгів оголошено процедуру закупівлі 12.06.2024 року. Згідно оприлюдненого оголошення 12.06.2024, кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було визначено «27» червня 2024 року до 01:00 год.
У період із 12.06.2024 по 19.06.2024 року було декілька разів внесено зміни до умов тендерної документації, при цьому кінцева дата подання тендерних пропозицій не змінювалася та визначена на 27.06.2024 року
Згідно абзацу 1 пункту 59 Особливостей, Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації
Окрім того, відповідно до абзацу 6 пункту 59 Особливостей, після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін
Скаржником оскаржуються умови тендерної документації, які були встановлені на момент оголошення процедури закупівлі та які були передбачені змінами до тендерної документації.
Враховуючи положення абзацу 1 та 6 пункту 59 Особливостей, кінцевим строком для оскарження умов закупівлі є 23.06.2024 року до 23:59 год.


ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ
Права Скаржника порушені тим, що Замовником торгів було допущено Закону та Особливостей в частині встановлення дискримінаційних вимог у ТД, які суперечать принципам публічних закупівель.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципом - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Не усунення таких дискримінаційних положень не дає можливості взяти участь у процедурі закупівлі Скаржника за умови повної відповідності останнього вимоги щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі.

Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог.

Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, містяться у додатках до Скарги.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації