• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)

Завершена

675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 375.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2024 15:24 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення процедури скаржника

Номер: a0ba423baea24b0a998b019a5d59f8c8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-009498-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення процедури скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" ( номер закупівлі UA-2024-06-12-009498-a) Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10a89d7596c44aef8710a5b9d499efc9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-12-009498-a) Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари). Закупівлю було оголошено: 12.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 15.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 126 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 126 від 15.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.1 Додатку 2 до тендерної документації Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист). Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B, об’ємом 10 л, з маркуванням; Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням) Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: - сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). - видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Гарантійний лист за вих.№ 01/03-2424/10 від 17.06.2024 р. - Видаткова накладна № 1483 від 20.11.2023 - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. - Декларацію про відповідність № 0324/25-3 - Видаткова накладна № ЕР-12564 від 16.04.2024 р. - Сертифікат відповідності № UA.PN.060.0372-21 Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині, в той час як у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-12-009498-a ID у PROZORRO 10a89d7596c44aef8710a5b9d499efc9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-12-009498-a Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради". Замовник: Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Дата розгляду скарги: 26.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2024 18:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2024 18:40
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b479f2d124214ce1ad353cba7f48509a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення процедури скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
( номер закупівлі UA-2024-06-12-009498-a)
Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10a89d7596c44aef8710a5b9d499efc9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-12-009498-a) Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари).
Закупівлю було оголошено: 12.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
15.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 126 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 126 від 15.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.1 Додатку 2 до тендерної документації Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
- сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
- видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.

На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Гарантійний лист за вих.№ 01/03-2424/10 від 17.06.2024 р.
- Видаткова накладна № 1483 від 20.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
- Декларацію про відповідність № 0324/25-3
- Видаткова накладна № ЕР-12564 від 16.04.2024 р.
- Сертифікат відповідності № UA.PN.060.0372-21
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині, в той час як у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-12-009498-a ID у PROZORRO 10a89d7596c44aef8710a5b9d499efc9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-12-009498-a Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради". Замовник: Комунальне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 4026238d88be4ea7845118b907273c02
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-009498-a.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.06.2024 11:00
Дата виконання рішення Замовником: 01.07.2024 12:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Настанова АМКУ, викладені у рішенні №11057-р/пк-пз від 25.06.2024р. виконано, до тендерної документації внесено зміни
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 63f4f94bd6c64d0f9240b5fc93e5fdb2
Заголовок пункту скарги: 11.06.2024 року Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів вказаних в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів.».
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.

Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:

- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;

- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL

- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);

- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.

Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».

Додатково Скаржник звернувся з зверненням до Головного Сервісного центру Міністерства Внутрішніх справ України (далі- ГСЦ МВС України) для надання роз’яснень щодо необхідності отримання свідоцтва про допущення на транспорті засоби якими користується Скаржник виходячи з переліку небезпечних відходів на які Скаржнику видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
У відповіді на звернення ГСЦ МВС України зазначає наступне:
«… Враховуючи вищезазначене, отримання свідоцтв про допущення транспортних засобі до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів, крім транспортних засобів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU не вимагається.»

Враховуючи вищенаведене, Замовник встановлюючи дану вимогу в умовах Документації обмежує участь Скаржника у публічній закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших учасників закупівлі, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.

Як доказ Скаржник надає на розгляд Комісії:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).



2. Відповідно до таблиці Додатку 2 2Кількісні та якісні характеристики» до Документації, Замовник зазначає:
№ з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 14 990
2
18 01 09*Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08
Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 10

Відповідно до п.4 Додатку 2 «Технічні вимоги» Замовник вимагає:
«4. Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 1), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів.»
Замовник вимагає надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами за кодами відходів 18 01 03* та 18 01 09*.

Відповідно до Постанови від 20 жовтня 2023 р. № 1102 КМУ Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів НЕ існує такого відходу під кодом "18 01 09* Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08". Існує код 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08.

Відповідно до пункту 8 Постанови від 20 жовтня 2023 р. № 1102 КМУ Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів:
8. Коди відходів поділяються на:
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним.
Відповідно до цього, Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України не видає ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на відходи що не є небезпечними, в тому числі на код 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08.
Жоден суб'єкт господарювання, який на сьогодні має ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не може надати вам ліцензію з кодом відходів "18 01 09* Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08» та "18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08".
На підтвердження Скаржник надає на розгляд Комісії Реєстр ліцензіатів станом на 04.06.2024 року.
Враховуючи вищенаведене, жоден можливий учасник, в тому числі Скаржник, не зможе прийняти участь у публічній закупівлі, через встановлення неможливих до виконання умов Документації.



Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації