• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунального закладу «Гореницький заклад дошкільної освіти «Сонечко» Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Гореничі, вул. Гайдая, будинок 7» (код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги не відбулися

2 186 109.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 930.55 UAH
Період оскарження: 12.06.2024 14:34 - 24.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d2b703568deb41338dc7f95f4c03e764
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-008041-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
вих. № 2024-07-05/2 від 05.07.2024р. Уповноваженій особі Комунального закладу "Гореницький заклад дошкільної освіти "Сонечко" Білогороської сільської ради Бучанського району Київської області 08114, Україна, Київська обл., Бучанський р-н, с. Гореничі, вул. Гайдая, 7 Мишкун Наталії Володимирівні тел. +380459877543 e-mail: g.sonechko@ukr.net Закупівля: UA-2024-06-12-008041-a Вимога Протокольним рішенням уповноваженої особи – Мишкун Наталії Володимирівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального закладу "Гореницький заклад дошкільної освіти "Сонечко" Білогороської сільської ради Бучанського району Київської області від 02.07.2024р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Зелений Босс Буд». Підставою для відхилення зазначено не відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: 1. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема договірною ціною. Пунктом 3.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що ціна цього Договору є твердою. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» надано договірну ціну в якій вказано вид договірної ціни динамічна, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ТОВ «Зелений Босс Буд» не погоджується з вказаним Протокольним рішенням виходячи з наведеного нижче. По-перше, п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості), зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до ч. 2 ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Як бачимо, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та проект договору про закупівлю визначені законом як окремі розділи тендерної документації. Даний принцип витримано і в тендерній документації, а саме: 1) пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що інформація про технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації; 2) в пункті 3 Розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору наведено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Як бачимо, Замовник чітко визначив, що інформація про технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі містяться виключно у Додатку 3 до цієї тендерної документації, а проект договору – виключно у Додатку 2. Таким чином, посилання замовника в Протокольному рішенні від 02.07.2024р. на п. 3.2. Додатку 2 як підставу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є порушенням ч. 2 ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі» та положень цієї тендерної документації, внаслідок чого Протокольне рішення від 02.07.2024р. є незаконним та підлягає скасуванню. Вимагаємо надати додаткову інформацію, чому порушено ч. 2 ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі» та положення цієї тендерної документації. По-друге, п. 11 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Відповідно до п. 3 Розділу 1 тендерної документації процедура закупівлі визначена як відкриті торги з особливостями, мінімальний крок аукціону 10 930,55 грн. згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. З вищенаведеного випливає, що тендерна пропозиція не може мати твердої договірної ціни, оскільки процедура відкритих торгів передбачає її пониження в процесі проведення аукціону. Вимагаємо надати додаткову інформацію, чому проігноровано п. 11 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу 1 тендерної документації. По-третє, при прийняті Протокольного рішення від 02.07.2024р. замовником здійснено підміну понять, а саме ототожнено ціну з документу «Договірна ціна» розрахованого у програмному комплексі АВК та ціну договору з п. 3.2. проекту договору з Додатку 2 до цієї тендерної документації. Ці поняття є різними, оскільки на підставі «Договірної ціни» розрахованої у програмному комплексі АВК визначається ціна тендерної пропозиції учасника, яка може змінитися в процесі проведення аукціону, а ціна договору є ціною яка визначається за результатами аукціону і відповідно може бути твердою. Вимагаємо надати додаткову інформацію, чому здійснено підміну понять, а саме ототожнено ціну з документу «Договірна ціна» розрахованого у програмному комплексі АВК та ціну договору з п. 3.2. проекту договору з Додатку 2 до цієї тендерної документації. По-четверте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» надало Лист – згоду з проектом договору, його істотними умовами, що є свідченням того, що ТОВ «Зелений Босс Буд» згодне з тим, що ціна договору після проведення аукціону буде твердою. Вимагаємо надати додаткову інформацію, чому не враховано наданий ТОВ «Зелений Босс Буд» Лист – згоду з проектом договору, його істотними умовами. Директор Савонік С.Т.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема як проект договору про закупівлю. Таким чином проект договору є складовою частиною тендерної документації, який встановлює вимоги до учасників, які беруть участь в процедурі закупівлі, в тому числі встановлює умови виконання договору. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 передбачено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крiм автомобiльних дорiг загального користування), а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Також пунктом 1.2. Настанови передбачено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору, а твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором». Таким чином, пониження ціни під час проведення аукціону ніяким чином не впливає на вид договірної ціни, оскільки при динамічній ціні під час виконання договору можуть змінюватися ціни на поточні ресурси, а при твердій договірній ціні такі зміни не можливі. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Зелений Босс Буд» відхилена правомірно, оскільки зміна виду договірної ціни впливає на зміну вартості складових частин договірної ціни». Виходячи із вище викладеного замовником: - не порушено вимоги частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення тендерної документації; - не проігноровано пункт 11 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункт 3 Розділу 1 тендерної документації,; - не зроблено підміну понять, а саме не ототожнено ціну з документу «Договірна ціна» розрахованого у програмному комплексі АВК та ціну договору з п. 3.2. проекту договору з Додатку 2 до цієї тендерної документації, оскільки проект договору є складовою частиною тендерної документації, в якому встановлені вимоги до тендеру, - враховано наданий ТОВ «Зелений Босс Буд» Лист – згоду з проектом договору, його істотними умовами. Таким чином у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a518be9f18594a3d837f56dca2e9e137
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-008041-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
вих. № 2024-07-03/2 від 03.07.2024р. Уповноваженій особі Комунального закладу "Гореницький заклад дошкільної освіти "Сонечко" Білогороської сільської ради Бучанського району Київської області 08114, Україна, Київська обл., Бучанський р-н, с. Гореничі, вул. Гайдая, 7 Мишкун Наталії Володимирівні тел. +380459877543 e-mail: g.sonechko@ukr.net Закупівля: UA-2024-06-12-008041-a Вимога Протокольним рішенням уповноваженої особи – Мишкун Наталії Володимирівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального закладу "Гореницький заклад дошкільної освіти "Сонечко" Білогороської сільської ради Бучанського району Київської області від 02.07.2024р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Зелений Босс Буд». Підставою для відхилення зазначено не відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: 1. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема договірною ціною. Пунктом 3.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що ціна цього Договору є твердою. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» надано договірну ціну в якій вказано вид договірної ціни динамічна, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ТОВ «Зелений Босс Буд» не погоджується з вказаним Протокольним рішенням виходячи з наведеного нижче. По-перше, п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості), зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до ч. 2 ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Як бачимо, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та проект договору про закупівлю визначені законом як окремі розділи тендерної документації. Даний принцип витримано і в тендерній документації, а саме: 1) пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що інформація про технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації; 2) в пункті 3 Розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору наведено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Як бачимо, Замовник чітко визначив, що інформація про технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі містяться виключно у Додатку 3 до цієї тендерної документації, а проект договору – виключно у Додатку 2. Таким чином, посилання замовника в Протокольному рішенні від 02.07.2024р. на п. 3.2. Додатку 2 як підставу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є порушенням ч. 2 ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі» та положень цієї тендерної документації, внаслідок чого Протокольне рішення від 02.07.2024р. є незаконним та підлягає скасуванню. По-друге, п. 11 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Відповідно до п. 3 Розділу 1 тендерної документації процедура закупівлі визначена як відкриті торги з особливостями, мінімальний крок мінімальний крок аукціону 10 930,55 грн. згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. З вищенаведеного випливає, що тендерна пропозиція не може мати твердої договірної ціни, оскільки процедура відкритих торгів передбачає її пониження в процесі проведення аукціону. По-третє, при прийняті Протокольного рішення від 02.07.2024р. замовником здійснено підміну понять, а саме ототожнено ціну з документу «Договірна ціна» розрахованого у програмному комплексі АВК та ціну договору з п. 3.2. проекту договору з Додатку 2 до цієї тендерної документації. Ці поняття є різними, оскільки на підставі «Договірної ціни» розрахованої у програмному комплексі АВК визначається ціна тендерної пропозиції учасника, яка може змінитися в процесі проведення аукціону, а ціна договору є ціною яка визначається за результатами аукціону і відповідно може бути твердою. По-четверте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Зелений Босс Буд» надало Лист – згоду з проектом договору, його істотними умовами, що є свідченням того, що ТОВ «Зелений Босс Буд» згодне з тим, що ціна договору після проведення аукціону буде твердою. Враховуючи, вищенаведене вимагаємо скасувати Протокольне рішення від 02.07.2024р. Директор Савонік С.Т.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Абзацом 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У вашій вимозі відсутня вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином Замовник не зобов’язаний надавати відповідь на Вашу вимогу. Принагідно повідомляємо, що пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 передбачено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крiм автомобiльних дорiг загального користування), а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Також пунктом 1.2. Настанови передбачено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору, а твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором». Таким чином, пониження ціни під час проведення аукціону ніяким чином не впливає на вид договірної ціни, оскільки при динамічній ціні під час виконання договору можуть змінюватися ціни на поточні ресурси, а при твердій договірній ціні такі зміни не можливі. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Зелений Босс Буд» відхилена правомірно.
Статус вимоги: Не задоволено