• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Двокупольний стельовий світильник для операційної (НК 024: 2023: 12282 - Операційний світильник) (33167000-8); Світильник операційний з акумулятором (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8); Світильник оглядовий (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8) (ДК 021: 2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків)

Торги не відбулися

745 647.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 730.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2024 12:27 - 17.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 87950dc153eb4c169a7dd185b979420b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-12-005334-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
ТОВ «НЕЙРОТЕК» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи, щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості). Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою. Скаржник вважає, що опубліковане Уповноваженою особою Замовника ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 01 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА порушує законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2024 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2024 14:42
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ознайомившись з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12138-р/пк-пз від 15.07.2024р. про усунення порушення по закупівлі UA-2024-06-12-005334-a щодо визнання переможцем торгів Учасника ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА, уповноважена особа, вирішила скасувати рішення юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 01 липня 2024 р. про визначення переможцем Учасника ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЙРОТЕК", Роман Сокуренко 380636764699 neurotec.tov@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3a8c1b2418ba4c3ab5c7098ff45e785c
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: І. Підстави подання скарги.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 12.06.2024 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: Двокупольний стельовий світильник для операційної (НК 024: 2023: 12282 - Операційний світильник) (33167000-8); Світильник операційний з акумулятором (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8); Світильник оглядовий (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8) (ДК 021: 2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків).
Очікувана вартість закупівлі становить 745 647,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками - 20 червня 2024 року о 09:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 21.06.2024 року о 15:37, прийняли участь наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕЙРОТЕК» – остаточна пропозиція – 656 294,13 гривень з ПДВ;
2. ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА – остаточна пропозиція – 709 540,00 гривень з ПДВ.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – ТОВ «НЕЙРОТЕК», проте згідно протоколу №48-Ч Уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області від 27 червня 2024 року вирішила відхилити Учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК» згідно пункту 44 Особливостей: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (Доказ 1).

1 липня 2024 року в електронній системі закупівель Уповноваженою особою Замовника було опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 01 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА (Доказ 2).
ТОВ «НЕЙРОТЕК» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи, щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості). Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
По-перше: Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Доказ 3), у Розділі 2. Медико-технічні характеристики товару в таблиці 1. Двокупольний стельовий світильник для операційної наявні вимоги щодо технічних параметрів основного та додаткового освітлювального купола в п.13 та п.31 відповідно, а саме: «Підвищення температури в освітлювальній зоні не більше 0,5oC».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції було надано архів з файлами під назвою «Технічна частина Узюмжю.zip». Всередині наданого архіву знаходиться файл «Посібник користувача.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності Медико-технічні характеристики товару (файл «Технічний опис предмету закупівлі.pdf» (Доказ 5)). Підтверджуючи п.13 та п.31 технічних параметрів основного та додаткового освітлювального купола, Учасник зазначає «Так, с. 10 Посібника користувача», проте на зазначені сторінці не наявна інформація щодо підвищення температури в освітлювальній зоні. На с. 10 Посібника користувача наявна інформація про «Збільшення температури уопераційній зоні», що не є тотожним поняттям, оскільки збільшення температури в операційній зоні та підвищення температури освітлювальної зони операційного світильника – це два абсолютно різні поняття через низку факторів:
1. Різниця в масштабі впливу:
Операційна зона – це вся кімната, де проводиться операція, включаючи всі інструменти, персонал і пацієнта. Підвищення температури в операційній зоні впливає на весь об'єм приміщення і може мати серйозні наслідки для всіх присутніх. В той час як, освітлювальна зона операційного світильника – це конкретна область під світильником, де концентрується світло для забезпечення якісного освітлення операційного поля. Збільшення температури тут має локальний характер і безпосередньо впливає лише на зону під світильником.
2. Різні джерела тепла:
Підвищення температури в операційній зоні може бути спричинене різними джерелами тепла, до прикладу: освітлювальні прилади, електронне обладнання, тепловиділення від людей і неефективна вентиляція. В освітлювальній зоні операційного світильника основним джерелом тепла є виключно сам світильник.
3. Різний вплив на комфорт і безпеку:
Підвищення температури в операційній зоні може призвести до перегріву пацієнта та персоналу, зниження концентрації та продуктивності медичного персоналу, а також підвищення ризику інфекцій через порушення стерильних умов. В той час як, підвищення температури в зоні освітлення операційного світильника є локалізованим і зазвичай не впливає на загальну температуру в операційній.
Таким чином, збільшення температури в операційній зоні і підвищення температури в освітлювальній зоні операційного світильника – це не тотожні поняття, які мають різні причини, а відповідно і вплив та методи контролю.

Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.

По-друге: Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Доказ 3), у Розділі 2. Медико-технічні характеристики товару в таблиці 1. Двокупольний стельовий світильник для операційної наявні загальні вимоги щодо технічних параметрів світильника в п.50, а саме: «Рекомендований режим стерилізації рукоятки: при 134 °С протягом 5 хвилин і при 121 °С протягом 15 хвилин».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції було надано архів з файлами під назвою «Технічна частина Узюмжю.zip». Всередині наданого архіву знаходиться файл «Посібник користувача.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності Медико-технічні характеристики товару (файл «Технічний опис предмету закупівлі.pdf» (Доказ 5)). Підтверджуючи п.50 загальних вимог щодо технічних параметрів двокупольного стельового світильника для операційної, Учасник зазначає «Так, с. 11 Посібника користувача», проте на с. 27 в п. 7.2. СТЕРИЛІЗАЦІЯ РУЧКИ ОСВІТЛЮВАЛЬНОГО БЛОКУ значення даного параметру значно відрізняється, а саме: «Ручку слід стерилізувати при 134оC протягом 3,5-5 хвилин, або при 121оC протягом 10 хвилин. У кошику автоклава на ручку не можна зверху класти важке приладдя. Щоб запобігти деформації ручки під час стерилізації, тривалість процедури та температуру слід обмежувати.», що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.

Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.

По-третє: Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації (надалі – ТД) ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Доказ 3), у Розділі 2. Медико-технічні характеристики товару в таблиці 2. Світильник операційний з акумулятором наявна вимога щодо технічних параметрів в п.22, а саме: «Живлення від мережі змінного струму 100-230В, 50 Гц».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції було надано архів з файлами під назвою «Технічна частина Біомед.zip». Всередині наданого архіву знаходиться файл «Інструкція з експлуатації СВIТИЛЬНИК ПЕРЕСУВНИЙ KWS _KD-2036D-3B.pdf» (Доказ 6), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності Медико-технічні характеристики товару (файл «Технічний опис предмету закупівлі.pdf» (Доказ 5)). Підтверджуючи п.22 технічних параметрів, Учасник зазначає «Так, Стор. 5 Інструкції з експлуатації», проте на с. 6 значення даного параметру значно відрізняється, а саме: «Вилка приладу (230V/50Hz)», що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника, оскільки різниця між операційними лампами з напругою 100-230В і 230В в основному стосується їх сумісності з електромережами в різних країнах, а також їх універсальності та ефективності. Операційні лампи з діапазоном напруги 100-230В є більш універсальними і зручними для використання в міжнародних умовах, оскільки можуть працювати в будь-якій країні без додаткових адаптерів. Вони забезпечують вищу безпеку і надійність, знижуючи ризик пошкоджень через нестабільність напруги. Лампи на 230В, хоча і можуть бути дешевшими і простішими в конструкції, обмежені у використанні тільки країнами з відповідним стандартом напруги.

Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.

По-четверте: Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації (надалі – ТД) ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Доказ 3), у Розділі 2. Медико-технічні характеристики товару в таблиці 3. Світильник оглядовий наявна вимога щодо технічних параметрів в п.9, а саме: «Індекс передачі кольору Ra повинен бути в межах від 80 до 100».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції було надано архів з файлами під назвою «Технічна частина Біомед.zip». Всередині наданого архіву знаходиться файл «Інструкція з експлуатації СВIТИЛЬНИКИ ОГЛЯДОВI KWS _KD-202B-8_KD-202B-3.pdf» (Доказ 7), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності Медико-технічні характеристики товару (файл «Технічний опис предмету закупівлі.pdf» (Доказ 5)). Підтверджуючи п.9 технічних параметрів світильника оглядового, Учасник зазначає «Так, Стор. 5 Інструкції з експлуатації», проте на с. 5 сторінці наявна інформація, а саме: «Індекс передачі кольору 85≤Ra≤100», що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований товар має значно менший діапазон індексу передачі кольору.

Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.

Аналогічна позиція викладена в рішенні № 8198-р/пк-пз від 08.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Акцентуємо увагу, що Учасником ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА була підтверджена вимога Замовника, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації, а саме: «Фізична особа-підприємець Янчук Ірина Василівна пропонує замовнику товар, який відповідає наступним технічним і якісним характеристикам:» (Доказ 5).

З огляду на зазначене вище, Замовником безпідставно визначено переможцем закупівлі тендерну пропозицію Учасника ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, чим порушено вимоги п.п. 2 п. 44 Особливостей.

Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що опубліковане Уповноваженою особою Замовника ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 01 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА порушує законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення закупівлі щодо предмету Двокупольний стельовий світильник для операційної (НК 024: 2023: 12282 - Операційний світильник) (33167000-8); Світильник операційний з акумулятором (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8); Світильник оглядовий (НК 024: 2023: 36843 Світильник пересувний для проведення огляду/терапевтичних процедур) (33167000-8) (ДК 021: 2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків).
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю та про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 01 липня 2024 р.
3. Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області відхилити тендерну пропозицію ФОП ЯНЧУК ІРИНА ВАСИЛІВНА.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір