-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонт дизельних та бензинових генераторів
Завершена
206 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 030.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 17:12 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Протокол рішення Кваліфікаційного комітету
Номер:
b66e636f87db46ef83c2a61f12ee6cc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-012269-a.a1
Назва:
Протокол рішення Кваліфікаційного комітету
Скарга:
Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі:
UA-2024-06-11-012269-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 45 від 24.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДСНС.pdf 27.06.2024 11:38
- sign.p7s 27.06.2024 11:39
- рішення від 01.07.2024 №11318.pdf 01.07.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2024 № 11688.pdf 08.07.2024 19:11
- рішення від 05.07.2024 № 11688.pdf 10.07.2024 18:25
- пояснення.pdf 03.07.2024 12:31
- Лист відповідь АМКУ.docx 03.07.2024 12:31
- Scan.pdf 11.07.2024 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 15:10
Дата розгляду скарги:
05.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.07.2024 18:25
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2024 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій повідомляє, щодо виконання рішення від 05.07.2024 № 11688-р/пк-пз, а саме скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА" за процедурою закупівлі - «Технічне обслуговування та ремонт дизельних та бензинових генераторів», за № UA-2024-06-11-012269-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4aeae8489b584a00950541fa1e96d7b9
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА»
1. Відповідно до сайту уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-11-012269-a тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» фактично була відхилена. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» не погоджується із відхиленням нашої пропозиції у зв’язку з наступним.
У самому протоколі №45 від 24.06.2024 про відхилення тендерної пропозиції вказаний інший суб’єкт господарювання, а саме другий учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГІЯ ДИЗЕЛЬ», проте відхилення відбулось саме Скаржника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА».
Відповідно до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (та ч.1 п.46 Особливостей) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Оскільки вказаний протокол стосується іншого учасника, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
2. Крім того, навіть якщо Замовник «помилився» та «випадково» зазначив всюди у протоколі іншого учасника, Скаржник не погоджується з підставами для відхилення. Замовником було відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник, на думку замовника, не надав у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характектеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №3 до тендерної документації, а саме:
- Копії діючих не менше ніж до 31.12.2024 року договорів на закупівлю мастила, фільтрів, охолоджуючої рідини;
- Довідку про наявність служби оперативного реагування в кількості не менше двох осіб, які цілодобово приймають заявки та забезпечують невідкладне (в межах 1 години) реагування на них. Довідка має містити адресу фізичного розтушування служби в м.Києві (для забезпечення можливості реагування в проміжок часу 1 година), не менше двох номерів телефонів різних операторів для зв’язку, адресу електронної пошти для отримання письмових заявок.
Тож Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з обгрунуванням: Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з огляду на наступне.
Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 «Інша інформація» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вказані підстави для відхилення підлягають усуненню, оскільки довідка про служби оперативного реагування, кількістю працівників, адресою, тощо, та договори на закупівлю мастила, фільтрів, охолоджуючої рідини – ніяким чином не стосуються підтвердження саме кількісних, якісних та технічних характеристик, та можуть бути виправлені шляхом надання 24 годин для усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником неправомірно було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА»
1. Відповідно до сайту уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-11-012269-a тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» фактично була відхилена. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» не погоджується із відхиленням нашої пропозиції у зв’язку з наступним.
У самому протоколі №45 від 24.06.2024 про відхилення тендерної пропозиції вказаний інший суб’єкт господарювання, а саме другий учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГІЯ ДИЗЕЛЬ», проте відхилення відбулось саме Скаржника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА».
Відповідно до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (та ч.1 п.46 Особливостей) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Оскільки вказаний протокол стосується іншого учасника, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
2. Крім того, навіть якщо Замовник «помилився» та «випадково» зазначив всюди у протоколі іншого учасника, Скаржник не погоджується з підставами для відхилення. Замовником було відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник, на думку замовника, не надав у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характектеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №3 до тендерної документації, а саме:
- Копії діючих не менше ніж до 31.12.2024 року договорів на закупівлю мастила, фільтрів, охолоджуючої рідини;
- Довідку про наявність служби оперативного реагування в кількості не менше двох осіб, які цілодобово приймають заявки та забезпечують невідкладне (в межах 1 години) реагування на них. Довідка має містити адресу фізичного розтушування служби в м.Києві (для забезпечення можливості реагування в проміжок часу 1 година), не менше двох номерів телефонів різних операторів для зв’язку, адресу електронної пошти для отримання письмових заявок.
Тож Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з обгрунуванням: Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з огляду на наступне.
Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 «Інша інформація» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вказані підстави для відхилення підлягають усуненню, оскільки довідка про служби оперативного реагування, кількістю працівників, адресою, тощо, та договори на закупівлю мастила, фільтрів, охолоджуючої рідини – ніяким чином не стосуються підтвердження саме кількісних, якісних та технічних характеристик, та можуть бути виправлені шляхом надання 24 годин для усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником неправомірно було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ДИЗЕЛЬНИХ ТА БЕНЗИНОВИХ ГЕНЕРАТОРІВ ДК 021:2015 - 50530000-9 “ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ” ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-11-012269-a; 3) Зобов’язати Замовника – Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій – скасувати рішення Замовника щодо прийняття протоколу №45 від 24.06.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.