-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги не відбулися
135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 16:24 - 15.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
f1561145d02f48a580dd29784617ad7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-011422-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича"
( номер закупівлі UA-2024-06-11-011422-a)
Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a) Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Закупівлю було оголошено: 11.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 102 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від № 102 від 26.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.5 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав:
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-11-011422-a ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a Комунальне підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (14).docx 29.07.2024 14:05
- SCN_20240726_102857.pdf 29.07.2024 14:05
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту.PDF 29.07.2024 14:05
- ДОДАТОК 3 до ТД (5).docx 29.07.2024 14:05
- Додаток №2 Технічна специфікація №2 (1).docx 29.07.2024 14:05
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx 29.07.2024 14:05
- Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg 29.07.2024 14:05
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024) (1).docx 29.07.2024 14:05
- Накладна.PDF 29.07.2024 14:05
- Сертифікат відповідності.pdf 29.07.2024 14:05
- фото мешком.jpeg 29.07.2024 14:05
- скарга до АМКУ.PDF 29.07.2024 14:05
- sign.p7s 29.07.2024 14:05
- Рішення від 31.07.2024 № 13062.pdf 31.07.2024 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2024 № 13541.pdf 12.08.2024 12:30
- Рішення від 09.08.2024 № 13541.pdf 14.08.2024 09:49
- П. 2. Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями 19.05.2023).docx 02.08.2024 15:51
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту.PDF 02.08.2024 15:51
- SCN_20240802_154617.pdf 02.08.2024 15:51
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (14).docx 02.08.2024 15:51
- ДОДАТОК 3 до ТД (5).docx 02.08.2024 15:51
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024) (1) (1).docx 02.08.2024 15:51
- SCN_20240726_102857.pdf 02.08.2024 15:51
- Додаток №2 Технічна специфікація №2 (1).docx 02.08.2024 15:51
- Накладна.PDF 02.08.2024 15:51
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx 02.08.2024 15:51
- Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg 02.08.2024 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2024 14:35
Дата розгляду скарги:
09.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 17:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.08.2024 09:49
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aaf64206a74b41a3948aba153c6829dd
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича"
( номер закупівлі UA-2024-06-11-011422-a)
Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a) Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Закупівлю було оголошено: 11.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 102 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від № 102 від 26.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.5 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав:
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-11-011422-a ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a Комунальне підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича"
( номер закупівлі UA-2024-06-11-011422-a)
Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a) Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Закупівлю було оголошено: 11.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 102 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від № 102 від 26.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.5 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав:
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-11-011422-a ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a Комунальне підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
СКАРГА на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" ( номер закупівлі UA-2024-06-11-011422-a) Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a) Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Закупівлю було оголошено: 11.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 26.07.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 102 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу від № 102 від 26.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.5 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав: Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією). Пакування (тара) має містити інформацію: - напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»; - назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів. Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). - видаткову накладну на пакування (тару). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023 - Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023 - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-11-011422-a ID у PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-011422-a Комунальне підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
e49ab0d385564e89b55c34c194c6b74e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-011422-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
11.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a ID y PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 на закупівлю послуг за кодом Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи..
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
Пов'язані документи:
Учасник
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 14.06.2024 12:18
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 14.06.2024 12:18
- ДОДАТОК 3 до ТД (4).docx 14.06.2024 12:18
- Додаток №2 Технічна специфікація №2.docx 14.06.2024 12:18
- Наказ 325 МОЗ.docx 14.06.2024 12:18
- ЗУ Про управління відходами.docx 14.06.2024 12:18
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 14.06.2024 12:18
- скарга до АМКУ.PDF 14.06.2024 12:18
- sign.p7s 14.06.2024 12:20
- рішення від 18.06.2024 № 10532.pdf 18.06.2024 18:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 № 11152.pdf 27.06.2024 14:18
- рішення від 26.06.2024 № 11152.pdf 01.07.2024 12:59
- скарга до АМКУ.PDF 20.06.2024 15:59
- пояснення до скарги.pdf 20.06.2024 15:59
- П. 2. Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями 19.05.2023).docx 20.06.2024 15:59
- p (4).pdf 20.06.2024 15:59
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 20.06.2024 15:59
- p (5).pdf 20.06.2024 15:59
- ДОДАТОК 3 до ТД.docx 20.06.2024 15:59
- Додаток №2 Технічна специфікація №2.docx 20.06.2024 15:59
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx 20.06.2024 15:59
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 20.06.2024 15:59
- SCN_20240712_154035.pdf 12.07.2024 15:44
- Додаток №2 Технічна специфікація №2.docx 12.07.2024 15:44
- Протокол №102-4 Перелік змін.docx 12.07.2024 15:44
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 12.07.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 15:06
Дата розгляду скарги:
26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2024 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2024 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення
№ 10532-р/пк-пз від 18.06.2024 внесено зміни до тендерної документації , а саме : до Додатка 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація: а саме Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R ) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» на Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15 ) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dbeb011a42ff4555ad357f753f38e227
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
11.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a ID y PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 на закупівлю послуг за кодом Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи..
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи..
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
11.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a ID y PROZORRO 20814ea652b24038bf2d94b8dbf2cde8 на закупівлю послуг за кодом Код за ДК : 021: 2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2. Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*. Відповідно до технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, предметом закупівлі є: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії. Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1. Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі. Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-11-011422-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 2) Закон України «Про управління відходами»; 3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; 4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;