-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система збереження електроенергії (ESS) з акумуляторними батареями (АКБ) та комплектом для монтажу
Торги не відбулися
1 608 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 040.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 16:23 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
e76319d9cae8476390f9c2f2c0148a56
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-011371-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Згідно додатків
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 28.06.2024 15:21
- f451262n184.doc 28.06.2024 15:21
- Довідка_оскархника.pdf 28.06.2024 15:21
- Рекомендаційний лист_Суми КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА.pdf 28.06.2024 15:21
- sign.p7s 28.06.2024 15:21
- рішення від 02.07.2024 № 11407.pdf 02.07.2024 17:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2024 № 11774.pdf 09.07.2024 17:07
- рішення від 08.07.2024 № 11774.pdf 11.07.2024 15:57
- 12 Гарантійний лист від ГЕКО-выход.pdf 04.07.2024 15:10
- 13 Лист - підтвердження-выход.pdf 04.07.2024 15:10
- 10 Сертифікат відповідності ESS.pdf 04.07.2024 15:10
- 9 Технічна специфікація Додаток №3-выход.pdf 04.07.2024 15:10
- ТД.docx 04.07.2024 15:10
- 11 Гарантійний лист від CGM-выход.pdf 04.07.2024 15:10
- 21 Сертифікат Відповідності, Декларація про ВІдповідність.pdf 04.07.2024 15:10
- Лист 1.docx 04.07.2024 15:10
- Лист від 04.07.2024 року.pdf 04.07.2024 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2024 15:26
Дата розгляду скарги:
08.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2024 15:57
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2024 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2024 року № 11774-р/пк-пз було скасоване рішення уповноваженої особи Замовника про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" переможцем процедури закупівлі — "Система збереження електроенергії (ESS) з акумуляторними батареями (АКБ) та комплектом для монтажу", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-11-011371-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
adc24cc2f2e8451c9c9aec6e974e450c
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2 Додатку № 3 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ЕНЕРСІС УКРАЇНА"
код ЄДРПОУ: 35635986
адреса: 03115, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ 136, к. 34
тел.: 380442211536
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вихідний №: 28-06/35/17-10-0500
Дата: від 28.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-11-011371-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 31154000-0 Джерела безперебійного живлення
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ЕНЕРСІС УКРАЇНА"03115, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМ (далі по тексту – Скаржник)
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 333.pdf 24.06.2024 14:50
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 2 Додатку № 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив наступну вимогу про відповідність технічній характеристиці, а саме:
Подвійне перетворення VFI (Voltage and Frequency Independent) – це технологія в джерелах безперебійного живлення (UPS), яка забезпечує повну незалежність вихідної напруги і частоти від вхідних параметрів. Це означає, що вихідна напруга і частота залишаються стабільними незалежно від коливань та перешкод у вхідній мережі.
Технологія VFI використовується в критично важливих системах, де необхідна максимальна надійність і стабільність електроживлення, таких як дата-центри, медичне обладнання, телекомунікаційні системи та інші високочутливі електронні пристрої.
Стандарт ДСТУ IEK62040-3 «Системи гарантованого електропостачання. Агрегати безперебійного живлення. Загальні технічні вимоги. Методи випробування (34040)» описує технології виконання безперебійних джерел живлення (ДБЖ). У пункті 2 Технічного завдання та цього стандарту, що називається «Топологія», характеризується принцип роботи системи збереження електроенергії. Замовник у цьому пункті технічного завдання зазначає вимогу щодо топології - подвійне перетворення (VFI). Проте запропонована Серія TPP-PV, трифазний інвертор з чистою синусоїдою, таким не є, який пропонує Переможець тендеру.
Згідно з документацією на цей пристрій, що була надана Переможцем, даний прилад побудовано за лінійно-інтерактивною технологією, що означає, що він має типовий час перемикання з електромережі на акумулятор — 8 мс (сторінка 7 «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf»), що є неприпустимим для лікарні.
Дане визначення міститься на кожній сторінці керівництва з експлуатації.
Ця особливість є критичною для нормальної роботи медичних приладів і свідчить про невідповідність даної системи до пристроїв подвійного перетворення (VFI).
Замовник у розділі «Звернення» інформував, що система призначена для електроживлення медичного пристрою «Infinix-I INFX 8000C G1», що виробляється концерном CANON. На наше звернення, представництво CANON (додається) в Україні підтвердило необхідність застосування з цим приладом саме системи ДБЖ з вимогами до якості напруги живлення: напруга мережі змінного струму живлення: 220В +/- 5%; частота: 50Гц +/- 1%; напруга трифазної мережі змінного струму живлення 400В +/- 5%; частота: 50Гц.
Дану умову ніяк не зможе забезпечити система ESS, що пропонується, оскільки вона побудована на лінійно-інтерактивній технології. На сторінці 37 «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf» зазначено, що вихідна напруга дорівнює вхідній напрузі, при цьому в наших мережах не можливо досягти точності +/- 5%. Тобто, в документації на обладнання, яке пропонує ТОВ «ГЕКО-Центр», «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf», розглянувши яку, можна зробити висновок:
По-перше, дане обладнання не відповідає вимогам ДСТУ IEK62040-3 як обладнання, що належить до побудови за стандартом «подвійне перетворення (VFI)». Стабільність вихідної напруги за вимогами технічних характеристик повинна бути не гірше +/- 5%. Однак, на сторінці 37 зазначено, що вихідна напруга коливається в межах 184… 253 В, що значно перевищує допустиме відхилення +/- 5% (пункт 3 технічного завдання). Відповідно, це обладнання не може бути застосоване для електроживлення відповідального медичного обладнання.
Лінійно інтерактивна технологія та Подвійне перетворення VFI (Voltage and Frequency Independent) – це два різні типи технологій, що використовуються в джерелах безперебійного живлення (UPS). Основні відмінності між ними полягають у способі роботи, рівні захисту та застосуванні.
Лінійно інтерактивна технологія (Line-Interactive):
• Менший рівень захисту порівняно з VFI.
• Можливі короткочасні перерви при переході на акумулятори.
Подвійне перетворення VFI (Double Conversion VFI)
• Максимальний рівень захисту і стабільності електроживлення.
• Безперебійна робота без перешкод під час переходу на акумулятори.
Це створює ризик виходу з ладу вартісного обладнання, а також становить значний ризик для здоров'я пацієнтів та обслуговуючого персоналу, включаючи можливі летальні випадки. Враховуючи ці аргументи, пропозиція ТОВ «ГЕКО-Центр» не відповідає вимогам тендерної документації та стандартам, які необхідні для забезпечення безпечної та надійної роботи медичних приладів.
Таким чином ми маємо не відповідність по двом пунктам технічного завдання пункт 2 та пункт 3 технічного завдання порівняльної таблиці, фактично Переможець надає недостовірну інформацію про відповідність його продукції.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 2 Додатку № 3 до Тендерної документації Замовник торгів встановив наступну вимогу, а саме:
«2. Учасник повинен мати повноваження від виробника (обов’язково надати відповідні документи від виробника) - гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні, із зазначенням оголошення та замовника, підтверджуючий, що учасник спроможний виконати постачання запропонованого товару в кількості та строки, що вказані в документації відкритих торгів»(цитата).
В складі пропозиції фактично відсутній лист від виробника.
Переможець надає файл «11 Гарантійний лист від CGM-выход» який є підробленим документом з внесеною до нього інформацією.
Даний лист хоч і містить печатку виробника проте сам текст складений українською мовою та від імені учасника процедури закупівлі а не від виробника.
В той же час виробником товару є С.G.M. GRUPPI ELETTROGENI S.r.l.
Фактично в Переможця відсутній лист від виробника товару, а наданий лист містить ознаки фіктивності оскільки був наданий за підписом виробника проте сам текст листа свідчить що Переможець сам надає повноваження, а не виробник.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
3. Пункт 1 Додатку № 3 до Тендерної документації Замовник встановив надання наступних документів, а саме:
«Учасник повинен надати завірену копію декларації за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічних регламентів:
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067»(цитата).
Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067 чітко передбаченна форма документа яка складається за результатами оцінювання (форма додається).
Надана декларація про відповідність не відповідає формі визн7аченій в Технічному регламенті майже по всім пунктам є не відповідності.
Для порівняння надаємо декларацію Переможця.
Отже надана декларація відповідності не відповідає встановленій Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Відповідь на звернення представництва CANON.
2. Форма декларації про відповідність.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ЕНЕРСІС УКРАЇНА"
код ЄДРПОУ: 35635986
адреса: 03115, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ 136, к. 34
тел.: 380442211536
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вихідний №: 28-06/35/17-10-0500
Дата: від 28.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-11-011371-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 31154000-0 Джерела безперебійного живлення
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ЕНЕРСІС УКРАЇНА"03115, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМ (далі по тексту – Скаржник)
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 333.pdf 24.06.2024 14:50
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 2 Додатку № 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив наступну вимогу про відповідність технічній характеристиці, а саме:
Подвійне перетворення VFI (Voltage and Frequency Independent) – це технологія в джерелах безперебійного живлення (UPS), яка забезпечує повну незалежність вихідної напруги і частоти від вхідних параметрів. Це означає, що вихідна напруга і частота залишаються стабільними незалежно від коливань та перешкод у вхідній мережі.
Технологія VFI використовується в критично важливих системах, де необхідна максимальна надійність і стабільність електроживлення, таких як дата-центри, медичне обладнання, телекомунікаційні системи та інші високочутливі електронні пристрої.
Стандарт ДСТУ IEK62040-3 «Системи гарантованого електропостачання. Агрегати безперебійного живлення. Загальні технічні вимоги. Методи випробування (34040)» описує технології виконання безперебійних джерел живлення (ДБЖ). У пункті 2 Технічного завдання та цього стандарту, що називається «Топологія», характеризується принцип роботи системи збереження електроенергії. Замовник у цьому пункті технічного завдання зазначає вимогу щодо топології - подвійне перетворення (VFI). Проте запропонована Серія TPP-PV, трифазний інвертор з чистою синусоїдою, таким не є, який пропонує Переможець тендеру.
Згідно з документацією на цей пристрій, що була надана Переможцем, даний прилад побудовано за лінійно-інтерактивною технологією, що означає, що він має типовий час перемикання з електромережі на акумулятор — 8 мс (сторінка 7 «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf»), що є неприпустимим для лікарні.
Дане визначення міститься на кожній сторінці керівництва з експлуатації.
Ця особливість є критичною для нормальної роботи медичних приладів і свідчить про невідповідність даної системи до пристроїв подвійного перетворення (VFI).
Замовник у розділі «Звернення» інформував, що система призначена для електроживлення медичного пристрою «Infinix-I INFX 8000C G1», що виробляється концерном CANON. На наше звернення, представництво CANON (додається) в Україні підтвердило необхідність застосування з цим приладом саме системи ДБЖ з вимогами до якості напруги живлення: напруга мережі змінного струму живлення: 220В +/- 5%; частота: 50Гц +/- 1%; напруга трифазної мережі змінного струму живлення 400В +/- 5%; частота: 50Гц.
Дану умову ніяк не зможе забезпечити система ESS, що пропонується, оскільки вона побудована на лінійно-інтерактивній технології. На сторінці 37 «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf» зазначено, що вихідна напруга дорівнює вхідній напрузі, при цьому в наших мережах не можливо досягти точності +/- 5%. Тобто, в документації на обладнання, яке пропонує ТОВ «ГЕКО-Центр», «3.1 Керівництво з експлуатації TPP Series INV Spec Manual202006_UK1.pdf», розглянувши яку, можна зробити висновок:
По-перше, дане обладнання не відповідає вимогам ДСТУ IEK62040-3 як обладнання, що належить до побудови за стандартом «подвійне перетворення (VFI)». Стабільність вихідної напруги за вимогами технічних характеристик повинна бути не гірше +/- 5%. Однак, на сторінці 37 зазначено, що вихідна напруга коливається в межах 184… 253 В, що значно перевищує допустиме відхилення +/- 5% (пункт 3 технічного завдання). Відповідно, це обладнання не може бути застосоване для електроживлення відповідального медичного обладнання.
Лінійно інтерактивна технологія та Подвійне перетворення VFI (Voltage and Frequency Independent) – це два різні типи технологій, що використовуються в джерелах безперебійного живлення (UPS). Основні відмінності між ними полягають у способі роботи, рівні захисту та застосуванні.
Лінійно інтерактивна технологія (Line-Interactive):
• Менший рівень захисту порівняно з VFI.
• Можливі короткочасні перерви при переході на акумулятори.
Подвійне перетворення VFI (Double Conversion VFI)
• Максимальний рівень захисту і стабільності електроживлення.
• Безперебійна робота без перешкод під час переходу на акумулятори.
Це створює ризик виходу з ладу вартісного обладнання, а також становить значний ризик для здоров'я пацієнтів та обслуговуючого персоналу, включаючи можливі летальні випадки. Враховуючи ці аргументи, пропозиція ТОВ «ГЕКО-Центр» не відповідає вимогам тендерної документації та стандартам, які необхідні для забезпечення безпечної та надійної роботи медичних приладів.
Таким чином ми маємо не відповідність по двом пунктам технічного завдання пункт 2 та пункт 3 технічного завдання порівняльної таблиці, фактично Переможець надає недостовірну інформацію про відповідність його продукції.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 2 Додатку № 3 до Тендерної документації Замовник торгів встановив наступну вимогу, а саме:
«2. Учасник повинен мати повноваження від виробника (обов’язково надати відповідні документи від виробника) - гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні, із зазначенням оголошення та замовника, підтверджуючий, що учасник спроможний виконати постачання запропонованого товару в кількості та строки, що вказані в документації відкритих торгів»(цитата).
В складі пропозиції фактично відсутній лист від виробника.
Переможець надає файл «11 Гарантійний лист від CGM-выход» який є підробленим документом з внесеною до нього інформацією.
Даний лист хоч і містить печатку виробника проте сам текст складений українською мовою та від імені учасника процедури закупівлі а не від виробника.
В той же час виробником товару є С.G.M. GRUPPI ELETTROGENI S.r.l.
Фактично в Переможця відсутній лист від виробника товару, а наданий лист містить ознаки фіктивності оскільки був наданий за підписом виробника проте сам текст листа свідчить що Переможець сам надає повноваження, а не виробник.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
3. Пункт 1 Додатку № 3 до Тендерної документації Замовник встановив надання наступних документів, а саме:
«Учасник повинен надати завірену копію декларації за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічних регламентів:
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067»(цитата).
Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067 чітко передбаченна форма документа яка складається за результатами оцінювання (форма додається).
Надана декларація про відповідність не відповідає формі визн7аченій в Технічному регламенті майже по всім пунктам є не відповідності.
Для порівняння надаємо декларацію Переможця.
Отже надана декларація відповідності не відповідає встановленій Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Відповідь на звернення представництва CANON.
2. Форма декларації про відповідність.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.