-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери TCL TAC -18CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -24CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -12CHSD/XAB1IHB (або еквівалент) з монтажем та налаштуванням
07400 Київська обл., місто Бровари вул. Героїв України буд.15. Код за ЄДРПОУ: 04054932 категорія замовника -відповідно п.1 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Постанова Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТЕІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Закупівля проводиться відповідно до п. 10 Постанови КМУ. Процедура закупівлі- відкриті торги з особливостями
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 327 робочих днів
177 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 15:32 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Номер:
3d66eb74b8d14ffdb30812a15fd9dc03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-010103-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Скарга:
Протоколом від 25.06.2024 №187-УО Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.07.2024 №12153.pdf 18.07.2024 14:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 №12153.pdf 16.07.2024 15:23
- рішення від 09.07.2024 №11831.pdf 09.07.2024 18:34
- sign.p7s 05.07.2024 12:45
- Скарга_UA-2024-06-11-010103-a_відміна.docx 05.07.2024 12:43
- Скарга_UA-2024-06-11-010103-a_відміна.pdf 05.07.2024 12:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 14:47
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 18:35
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.07.2024 14:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fabfd48d26f344f7a2c5a282f2fd3ded
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
коментар щодо відміни: У зв'язку з переглядом потреби Закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, що відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі, Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Зауважую, що у протоколі щодо відміни Замовник не зазначає жодного обґрунтування щодо наявності об’єктивних обставин відсутності потреби у закупівлі товару.
Замовник зазначає, що у нього виникла необхідність щодо перегляду потреби. Разом з тим, відсутня будь-яка інформація щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Тобто, Замовник не зазначає об’єктивних обставин та не надає документальне підтвердження відсутності потреби у закупівлі товарів, які є предметом закупівлі.
Варто зауважити, що зменшення споживання електроенергії не дорівнює тому, що у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів.
Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію, у в цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба перегляду потреби у закупівлі, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів, що є предметом цієї закупівлі.
По-друге, підставою для відміни закупівлі є Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».
Звертаємо увагу, що зазначене розпорядження відсутнє в електронній системі закупівлі, що унеможливлює ознайомитися з його змістом.
Зважаючи на це, зазначений лист не підтверджує правомірність відміни закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, а отже не довів та документально не підтвердив .
По-третє, Замовник у протоколі посилається на Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».
Зауважуємо, що видача зазначеного документа є 10 червня 2024 року.
Разом з тим, закупівлю Замовник оголосив 11.06.2024 року о 15:32.
Тобто, якби зазначене Розпорядження справді підвереджувало відсутність потреби у закупівлі товарів згідно предмету закупівлі, то:
1) Замовник не оголошував би закупівлю на наступний день після ознайомлення з Розпорядженням;
2) Відмінив би процедуру закупівлі на етапі прийому пропозицій після оприлюднення закупівлі в електронній системі, а не чекав би розкриття пропозицій.
Отже, Замовник знав про Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії», але 11 червня оголосив закупівлі і здійснив відміну лиш 25 червня 2024 року, аж через 15 днів після прийняття Розпорядження.
Зважаючи на це, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Водночас, пункт 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (у зв’язку із переглядом потреби у Закупівлі через необхідність зменшити обсяг споживання електроенергії).
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі
є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
причина відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
коментар щодо відміни: У зв'язку з переглядом потреби Закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, що відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі, Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Зауважую, що у протоколі щодо відміни Замовник не зазначає жодного обґрунтування щодо наявності об’єктивних обставин відсутності потреби у закупівлі товару.
Замовник зазначає, що у нього виникла необхідність щодо перегляду потреби. Разом з тим, відсутня будь-яка інформація щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Тобто, Замовник не зазначає об’єктивних обставин та не надає документальне підтвердження відсутності потреби у закупівлі товарів, які є предметом закупівлі.
Варто зауважити, що зменшення споживання електроенергії не дорівнює тому, що у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів.
Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію, у в цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба перегляду потреби у закупівлі, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів, що є предметом цієї закупівлі.
По-друге, підставою для відміни закупівлі є Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».
Звертаємо увагу, що зазначене розпорядження відсутнє в електронній системі закупівлі, що унеможливлює ознайомитися з його змістом.
Зважаючи на це, зазначений лист не підтверджує правомірність відміни закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, а отже не довів та документально не підтвердив .
По-третє, Замовник у протоколі посилається на Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».
Зауважуємо, що видача зазначеного документа є 10 червня 2024 року.
Разом з тим, закупівлю Замовник оголосив 11.06.2024 року о 15:32.
Тобто, якби зазначене Розпорядження справді підвереджувало відсутність потреби у закупівлі товарів згідно предмету закупівлі, то:
1) Замовник не оголошував би закупівлю на наступний день після ознайомлення з Розпорядженням;
2) Відмінив би процедуру закупівлі на етапі прийому пропозицій після оприлюднення закупівлі в електронній системі, а не чекав би розкриття пропозицій.
Отже, Замовник знав про Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії», але 11 червня оголосив закупівлі і здійснив відміну лиш 25 червня 2024 року, аж через 15 днів після прийняття Розпорядження.
Зважаючи на це, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Водночас, пункт 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (у зв’язку із переглядом потреби у Закупівлі через необхідність зменшити обсяг споживання електроенергії).
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі
є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Кондиціонери TCL TAC -18CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -24CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -12CHSD/XAB1IHB (або еквівалент) з монтажем та налаштуванням код ДК 021:2015: 42510000-4 « Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-11-010103-a. 3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Броварської міської ради Броварського району Київської області – скасувати Протокол від 25.06.2024 №187-УО, стосовно рішення про відміну процедури закупівлі.