• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери TCL TAC -18CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -24CHSD/XAB1IHB, TCL TAC -12CHSD/XAB1IHB (або еквівалент) з монтажем та налаштуванням

07400 Київська обл., місто Бровари вул. Героїв України буд.15. Код за ЄДРПОУ: 04054932 категорія замовника -відповідно п.1 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Постанова Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТЕІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Закупівля проводиться відповідно до п. 10 Постанови КМУ. Процедура закупівлі- відкриті торги з особливостями

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 327 робочих днів

177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2024 15:32 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на неправомірну відміну закупівлі

Номер: 3d66eb74b8d14ffdb30812a15fd9dc03
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-11-010103-a.b1
Назва: Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Скарга:
Протоколом від 25.06.2024 №187-УО Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону.
Дата розгляду скарги: 15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2024 18:35
Дата прийняття рішення по скарзі: 18.07.2024 14:54
Автор: ФОП Даниленко Віталій Олександрович, Віталій Даниленко 380504173161 donastyyy@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fabfd48d26f344f7a2c5a282f2fd3ded
Заголовок пункту скарги: Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
коментар щодо відміни: У зв'язку з переглядом потреби Закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до Протоколу від 25.06.2024 №187-УО Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:



Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.

По-перше, звертаємо увагу Комісії, що відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі, Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.

Зауважую, що у протоколі щодо відміни Замовник не зазначає жодного обґрунтування щодо наявності об’єктивних обставин відсутності потреби у закупівлі товару.

Замовник зазначає, що у нього виникла необхідність щодо перегляду потреби. Разом з тим, відсутня будь-яка інформація щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Тобто, Замовник не зазначає об’єктивних обставин та не надає документальне підтвердження відсутності потреби у закупівлі товарів, які є предметом закупівлі.

Варто зауважити, що зменшення споживання електроенергії не дорівнює тому, що у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів.

Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію, у в цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба перегляду потреби у закупівлі, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів, що є предметом цієї закупівлі.

По-друге, підставою для відміни закупівлі є Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».

Звертаємо увагу, що зазначене розпорядження відсутнє в електронній системі закупівлі, що унеможливлює ознайомитися з його змістом.

Зважаючи на це, зазначений лист не підтверджує правомірність відміни закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.

Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, а отже не довів та документально не підтвердив .

По-третє, Замовник у протоколі посилається на Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії».
Зауважуємо, що видача зазначеного документа є 10 червня 2024 року.
Разом з тим, закупівлю Замовник оголосив 11.06.2024 року о 15:32.
Тобто, якби зазначене Розпорядження справді підвереджувало відсутність потреби у закупівлі товарів згідно предмету закупівлі, то:
1) Замовник не оголошував би закупівлю на наступний день після ознайомлення з Розпорядженням;
2) Відмінив би процедуру закупівлі на етапі прийому пропозицій після оприлюднення закупівлі в електронній системі, а не чекав би розкриття пропозицій.
Отже, Замовник знав про Розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 10 червня 2024 року №700 «Про деякі заходи економії електричної енергії», але 11 червня оголосив закупівлі і здійснив відміну лиш 25 червня 2024 року, аж через 15 днів після прийняття Розпорядження.

Зважаючи на це, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.

Водночас, пункт 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (у зв’язку із переглядом потреби у Закупівлі через необхідність зменшити обсяг споживання електроенергії).

Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі
є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)