-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 37710 за НК 024:2023 - Система анестезіологічна загального призначення)
Торги не відбулися
4 339 844.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 43 398.45 UAH
мін. крок: 1% або 43 398.45 UAH
Період оскарження:
11.06.2024 15:16 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ccb57ea19b5a4cd48c38002020aad598
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-11-009574-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.06.2024 12:28
- Протокол відхилення.pdf 25.06.2024 12:28
- Гарантійний лист.pdf 25.06.2024 12:28
- sign.p7s 25.06.2024 12:30
- рішення від 27.06.2024 № 11168.pdf 27.06.2024 17:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 № 11617.pdf 05.07.2024 15:44
- рішення від 04.07.2024 № 11617.pdf 09.07.2024 13:54
- Пояснення Замовника по суті скарги UA-2024-06-11-009574-a.c1.pdf 01.07.2024 12:50
- Додаток 1.pdf 01.07.2024 12:51
- Додаток 2.pdf 01.07.2024 12:51
- Пояснення Замовника по суті скарги UA-2024-06-11-009574-a.c1.docx 01.07.2024 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 12:56
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2024 13:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
abfbb683b0ff4d34bb76ea4d9b460671
Заголовок пункту скарги:
Оскарження не надання 24 годин на виправлення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
1. Вступ
11 червня 2024 Замовником оголошено відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-06-11-009574-a, Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 37710 за НК 024:2023 - Система анестезіологічна загального призначення) (далі - «Процедура закупівлі»). Кінцевий термін подання пропозицій було визначено 19 червня 2024 року.
20 червня 2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСКО ФАРМ» («Рішення»), зафіксоване у Протоколі №46 від 20.06.2024, з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Зокрема, у рішенні вказано, що на вимогу пункту 3 загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 4 тендерної документації, товар, запропонований учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та за допомогою цього товару не проводились демонстраційні заходи, та гарантійний строк експлуатації повинен складати не менше 12 місяців з моменту підписання акту введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільній формі в якому зазначити відповідне підтвердження. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСКО ФАРМ» відсутній такий лист.
На думку ТОВ «АСКО ФАРМ» («Скаржник»), таке Рішення є протиправним та таким, що суперечить Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 («Особливості»).
2. Підстави оскарження рішення про відхилення пропозиції
Відповідно до підп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги щодо листа про підтвердження новизни та невикористання товару встановлені у пункті 3 загальних вимог до предмету закупівлі і, відповідно до пункту 43 Особливостей, може бути усунена учасником процедури закупівлі.
У Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АСКО ФАРМ», натомість Замовник повинен був надати Вимогу про усунення невідповідностей і надати час для надання листа на виконання вимог пункту 3 загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 4 тендерної документації.
Також зазначаємо, що такий лист було підготовлено та підписано, однак виникла технічна помилка, внаслідок якої принтер захопив аркуш з таким листом і не відсканував його у файл «7.Інші кваліфікаційні документи.pdf».
3. Вимога
Одним з принципів за якими здійснюються закупівлі є об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та максимальна ефективність п.2 та п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці принципи порушено оскаржуваним Рішенням, оскільки пропозиція відхилена з порушенням процедури та права усунити невідповідності і таке Рішення призведе до неефективного проведення закупівлі та необхідності втрачати час на нову процедуру.
На підставі порушення п.2 та п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, просимо Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
1. Вступ
11 червня 2024 Замовником оголошено відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-06-11-009574-a, Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 37710 за НК 024:2023 - Система анестезіологічна загального призначення) (далі - «Процедура закупівлі»). Кінцевий термін подання пропозицій було визначено 19 червня 2024 року.
20 червня 2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСКО ФАРМ» («Рішення»), зафіксоване у Протоколі №46 від 20.06.2024, з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Зокрема, у рішенні вказано, що на вимогу пункту 3 загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 4 тендерної документації, товар, запропонований учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та за допомогою цього товару не проводились демонстраційні заходи, та гарантійний строк експлуатації повинен складати не менше 12 місяців з моменту підписання акту введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільній формі в якому зазначити відповідне підтвердження. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСКО ФАРМ» відсутній такий лист.
На думку ТОВ «АСКО ФАРМ» («Скаржник»), таке Рішення є протиправним та таким, що суперечить Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 («Особливості»).
2. Підстави оскарження рішення про відхилення пропозиції
Відповідно до підп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги щодо листа про підтвердження новизни та невикористання товару встановлені у пункті 3 загальних вимог до предмету закупівлі і, відповідно до пункту 43 Особливостей, може бути усунена учасником процедури закупівлі.
У Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АСКО ФАРМ», натомість Замовник повинен був надати Вимогу про усунення невідповідностей і надати час для надання листа на виконання вимог пункту 3 загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 4 тендерної документації.
Також зазначаємо, що такий лист було підготовлено та підписано, однак виникла технічна помилка, внаслідок якої принтер захопив аркуш з таким листом і не відсканував його у файл «7.Інші кваліфікаційні документи.pdf».
3. Вимога
Одним з принципів за якими здійснюються закупівлі є об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та максимальна ефективність п.2 та п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці принципи порушено оскаржуваним Рішенням, оскільки пропозиція відхилена з порушенням процедури та права усунити невідповідності і таке Рішення призведе до неефективного проведення закупівлі та необхідності втрачати час на нову процедуру.
На підставі порушення п.2 та п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, просимо Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення № 46 від 20.06.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСКО ФАРМ» процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2024-06-11-009574-a, Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 37710 за НК 024:2023 - Система анестезіологічна загального призначення), зафіксоване у Протоколі №46 від 20.06.2024.